Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Механічна коробка передач, встановлена Деу Нексія поколінь N100 і N150, може мати кілька варіантів виконання в залежності від встановленого двигуна. Вони відрізняються лише передавальними числами головної пари і передач.
КПП F16 показала себе як надійний і витривалий агрегат. Аналогічними коробками комплектуються Деу Ланос і ще ряд корейських автомобілів Chevrolet.
Однак головна неприємність, що чекає кожного власника Нексія - знос куліси та штоку КПП.
Виразні і чіткі включення передач в будь-якому режимі роботи двигуна до пробігу 190-220 тисяч км можуть змінитися на ватяні перемикання з затримками. Особливо це стосується другої, четвертої та задньої передачі.
Як правило, механізм вибору передач в самій коробці не має до цього ніякого відношення. У 90% випадків причиною нечіткого включення передач служить куліса і шток вибору передач, які зношуються в першу чергу.
Знос самого механізму вибору передач можливий тільки при недотриманні регламенту заміни трансмісійної оливи, або використанню неправильного масла.
Трансмісійну оливу в КПП F16 Нексія міняють раз на 90-100 тисяч км пробігу. Рекомендоване заводом масло - синтетика класом не нижче GL4 з в'язкістю по SAE 80W. Для заміни необхідно близько 1,8 л.
В цілому, про знос куліси і штока перемикання передач скажуть такі симптоми:
Люфт важеля перемикання передач.
Погано включається друга і задня передачі, іноді задня не включається взагалі.
Передачі включаються не з першого разу.
При перемиканні чутні сторонні шуми, хрускіт синхронізаторів.
Для заміни і ремонту механізму перемикання передач будуть необхідні наступні запчастини з каталогу Деу Нексія:
прокладка кришки механізму вибору передач, номер за каталогом Нексія 96298951;
фіксатор вилки тяги перемикання передач, №94535807;
сальник штока перемикання передач, каталожний номер 90129204, розміри 13х26х7 мм;
тяга куліси коробки передач - 94580787;
два фіксатора для механізму перемикання, номер 94580787;
ремкомплект пластикових втулок і вкладишів - 01-3007580223-A.
Також можна купити кулісу у зборі.
Технологія ремонту може відрізнятися в залежності від зносу тих чи інших запчастин куліси Деу Нексія, однак загальний алгоритм виглядає наступним чином.
Відновлення куліси своїми силами не викличе складнощів, якщо всі запчастини Нексія на привід КПП під рукою, також буде необхідний стандартний набір інструменту. Робота не дуже складна, але кропітка, тому краще дотримуватися певного алгоритму дій.
Відключаємо мінусову, потім плюсову клеми від акумулятора, знімаємо його. Тепер відкручуємо акумуляторний майданчик. Так буде простіше дістатися до коробки передач. Зона для маніпуляцій досить обмежена, тому краще витратити час і зняти все, що заважає дістатися до кришки механізму вибору передач на КПП.
Спочатку замінимо шток вибору передач і сальник в механізмі вибору КПП.
Для цього знімаємо фіксатор в нижній частині пальця кріплення куліси.
Виймаємо палець з вилки і оцінюємо його стан. Швидше за все, ми його замінимо.
Відкручуємо кришку механізму вибору передач. До болтів можна дістатися лише за допомогою головки на 11 з подовжувачем. Чотири болти, які утримують кришку, вказані стрілками на фото.
Перед тим як зняти кришку, бажано ретельно вимити коробку передач зовні, щоб в механізм не потрапили сміття, бруд і волога.
Коли болти відкручені, можна знімати кришку механізму вибору передач. Оглядаємо її, оцінюємо знос і ретельно миємо зсередини.
Для того, щоб зняти і замінити шток перемикання передач, необхідно вибити штифт
будь-яким гвинтом, меншим за діаметром.
Шток можна виймати, після чого має відбутися заміна сальника штока.
Старий сальник можна витягти за допомогою звичайної викрутки з плоским шліцом.
Ретельно витираємо посадочне місце сальника, змащуємо новий сальник свіжим маслом по зовнішньому діаметру і по внутрішньому, щоб шток не закусив нову гуму.
Встановлюємо новий сальник на таку глибину, щоб він не перекривав отвір для змащення штока.
При необхідності садовить новий сальник, уклавши на нього старий і злегка вдаривши невеликим молотком, контролюємо стан сальника щодо отвору для змащення штока.
Встановлюємо новий шток шліцом всередину корпусу, отвір для штифта має залишатися зверху, щоб закріпити кульовий поводок.
Встановлюємо штифт на місце, садовить його легким молотком до кінця.
Ставимо на місце нову прокладку, потім встановлюємо корпус механізму вибору передач. Він ставиться тільки в одному положенні, продиктованому двома напрямними, тому неправильна установка виключена.
Єдине, що потрібно перевірити перед закручуванням болтів кришки - чи працює шток вибору передач. Він повинен нормально переміщатися згідно зі схемою на корпусі.
Болти встановлюємо навхрест, перевіривши, чи не змістилася прокладка.
Міняємо сам механізм куліси. Щоб зняти стару кулісу, відкручуємо гайку на стяжних хомутів, встановленому на хвостовику механізму важеля вибору передач. Болт відкручується з-під капота.
Знімаємо верхній палець куліси з-під капота. Для цього плоскою викруткою піддягаємо фіксатор і виймаємо палець.
Знімаємо стару кулісу, при необхідності переставляємо штангу на новий механізм.
Для цього відгинаємо пластикові фіксатори і просто знімаємо тягу з кульових кріплень.
Ретельно чистимо стару тягу (або беремо нову), набиваємо в наконечники консистентне мастило. Також промазуємо кульові наконечники.
Також промазуємо кріпильний палець з фіксатором.
Встановлюємо кулісу в зборі, це зручніше робити з-під машини.
Ставимо вертикальний палець з фіксатором, робимо це з-під капота, замикаємо фіксатор. Хомут кріплення не затягуємо, ще потрібно відрегулювати кулісу.
Змащуємо палець кріплення куліси і встановлюємо його на зчленування штока КПП і самої куліси. Не забуваємо встановити фіксатор в нижній частині пальця.
Щоб передачі включалися чітко і легко, необхідно відрегулювати положення важеля перемикання передач відносно куліси і штока вибору передач з коробки. У салоні знімаємо накладку на важіль КПП, піднімаємо його максимально.
Знаходимо два отвори, один на важелі КПП, другий на вушку кузова.
Поєднуємо їх і фіксуємо важіль, встановивши у два отвори свердло на 5 мм.
Фіксуємо механізм вибору передач в регулювальному положенні. Для цього призначений підпружинений штифт, який потрапляє в відповідний отвір вала механізму перемикання. Ось як він виглядає на знятому механізмі вибору передач.
Обертаючи шток КПП за годинниковою стрілкою, потрапляємо штифтом у відповідний отвір. Шток зафіксовано.
Тепер можна затягувати хомут кріплення куліси та вала важеля КПП головкою на 12 мм. Затягуємо болт зверху за допомогою подовжувачів.
Залишилося вийняти стопорне свердло і перевірити роботу механізму вибору передач як на місці, так і в русі. При необхідності, якщо передачі будуть включатися не до кінця або нечітко (що після ремонту буває вкрай рідко), повторимо процес регулювання куліси.
Перш ніж витягти датчик температури охолоджуючої рідини на ЗАЗ Сенс , від'єднайте провід від мінусової клеми акумулятора. Від'єднайте колодку дроту системи керування двигуном від роз'єму датчика, піднімаючи фіксатор колодки. За допомогою накидного...
Як замінити заглушку кришки коробки передач, сапун на Деу ЗАЗ Ланос , Шевроле Авео ? Для заміни сапуна відкручуємо болт на "17" та знімаємо заглушку кришки КПП з артикулом 25188650
Погано заводиться Джилі СК після простою, довго крутить стартер . при тому форсунки чисті. Для заміни було куплено датчик тиску палива на Джилі СК . Для заміни запчастини на Джилі СК , потрібно витягнути трубу. Знімаємо штопор та витягуємо...
Дивитися всі новини!
Огромный каталог запчастей ➤ Всегда низкие цены в магазине и большой выбор