Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Багато водіїв бояться самостійно ремонтувати ходову частину свого автомобіля, логічно припускаючи, що від якості виконаних робіт залежить їхня безпека. Втім, далеко не всі заходи варто обходити стороною. Наприклад, заміна наконечника рульової тяги - нескладна робота, яку цілком можна...
Дивитися всі новини!
На додаток до популярного седану Geely MK, китайський виробник в 2008-му році представив і версію у виконанні хетчбек, що отримала до свого назві приставку у вигляді цифри «МК 2».
Але із-за невисокої популярності в нашій країні автомобілів з цим типом кузова, модель і самі запчастини не отримали широкого розповсюдження.
Через три роки вітчизняному покупцеві був запропонований інший варіант - Джилі МК Крос. По своїй суті, це все той же хетчбек, але зі зміненою зовнішністю, яка претендує на якісь підвищені можливості прохідності.
Псевдо кросовер дещо виправив ситуацію, і привернув до себе увагу чимала кількість автолюбителів з активним способом життя.
Інтернет магазин Zapchasti-chery.com.ua являє розділ каталогу, в якому кожен власник цього авто без праці підбере унікальні запчастини оригінального та ліцензійного виробництва на Джилі МК Крос за доступною ціною.
Ми допоможемо вам завжди підтримувати автомобіль у справному стані, і швидко проводити необхідний ремонт у випадку його поломки.
Використовую технічні рішення популярного седана, ні перший ні другий варіант хетчбека не отримав в якості відмінною особливості більш високу надійність. Проблеми фактично залишилися колишніми, з тією тільки різницею, що кузовні запчастини Джилі МК Крос і його цивільної версії стали унікальні і не взаємозамінні з варіантом у чотиридверному кузові.
В цій версії моделі встановлено все той же силовий агрегат – 1,5-літровий бензиновий двигун потужністю 94 кінські сили.
Особливою жвавістю і економічністю він не відрізняється, хоча назвати його ненажерливим теж не можна. Міжсервісний інтервал, як і у седана – 5-7 тисяч кілометрів пробігу, запчастини – взаємозамінні.
Мотор Джилі МК Крос відмінно справляється з 92-м бензином, але чутливий до його якості. У ньому немає особливих слабких місць, а всі претензії власників зводяться до заслужив докору на датчики і на навісне обладнання.
Так, регулятор холостого ходу досить часто забивається відкладеннями і потребує чищення.
Не любить мотор і високих обертів при експлуатації з газовою установкою: з-за різниці температур горіння бензину і газу, в останньому варіанті були випадки прогоряння клапанів, що зажадає істотних витрат на ремонт та встановлення оригінальних запчастин.
Так само чутлива до навантажень і коробка передач, яка в цій моделі п'ятиступінчаста механічна.
З-за низької якості комплектуючих, при частій розкручуванні до граничних оборотів нерідкі випадки виходу з ладу підшипника первинного вала і синхронізаторів. У разі активної їзди, ці запчастини стануть для вас звичайними расходниками.
Ходова частина так само залишилася без змін. І навіть в псевдокроссовере обмежилися лише збільшенням кліренсу без зміни налаштувань.
З-за цього Джилі МК Крос не любить проходження поворотів на високих швидкостях – дуже великі крени.
Серед запчастин, з заміною яких власникам доводиться стикатися найчастіше, можна відзначити втулки і стійки переднього стабілізатора поперечної стійкості, наконечники рульових тяг, підшипники маточин і амортизатори.
Якщо придбати в нашому магазині аналоги цих деталей від відомих виробників, надійність і довговічність ходової можна трохи поліпшити.
Незважаючи на те, що обидві версії хетчбека стали випускатися на кілька років пізніше седана, Джилі МК Крос ситуація з кузовом йде не кращим чином.
Так що додаткова обробка кузова – рекомендована.
Зовні Джилі МК Крос може здатися звичайною рестайлінгової доопрацюванням хетчбека MK2. В принципі, так воно і є – різниця тільки в деталях.
Передній бампер до Geely MK Cross став двоколірним. Він отримав темно матову накладку, що виключає появи відколів емалі при віражах по пересіченій місцевості в кутових зонах, які найчастіше і страждають
Завдяки підвищеному до 17,5 кліренсу, з вигляду машина стала походити на малогабаритний кросовер. Більшість змін стосується нижнього відділу кузова, в якому буяють оригінальні пластикові запчастини обважування.
Спочатку погляд чіпляють стильні накладки по аркам крил авто, а також масивні молдинги на дверцятах.
Безперечно, це додає зовнішності певної брутальності. Крім цього, дизайнери прикрасили пороги захисними накладками.
Автомобіль отримав оригінальні рейлінги, які найкращим чином доповнюють практичний наряд.
Внутрішнє оздоблення кросовера так само отримало індивідуальні риси. Центральна консоль повністю ідентична цивільного хетчбеку, дефлектори і кнопки управління розташовані цілком зазвичай.
А ось оббиті червоними елементами трипроменевою кермо, рукоятка КП панелі і дверних карт помітно додають настрою. Така ж кольорова гама проглядається і в дизайні сидінь.
Технічно всі три моделі МК абсолютно однакові – що конструктивно, що за рівнем оснащення.
Двигун тільки один – 1,5 літрів, бензиновий. Коробка передач – п'ятиступінчаста «механіка». Привід – на передні колеса.
Вся різниця в моделях – тільки в збільшеному кліренсу для хетчбека з приставкою Крос.
Базове оснащення МК Крос передбачає наявність
З систем пасивної безпеки варто згадати подушки (одна або дві – водій і передній пасажир), а так само ремені з преднатяжителями.
Відгуки покупців
Рубанков Максим
Ставил такой подшипник в коробку Geely MK2, пол года назад, полет нормальный. Делали естественно полную ревизии коробки, плавностью хода КПП и переключением передач я остался доволен. Теперь вопрос с коробкой закрыт на долго ето точно!
Митрофан
Изначально обдумывал вариант замены просто крестовинок рулевого кардана ( от ВАЗ 2105 подходят, на 80 % машин) приятель даже на КIA ставил) на форумах тоже в курсе))- https://forum.geely-club.com.ua/viewtopic.php?t=7047. Но машина рабочая а над заменой крестовинок тоже нужно потрудится. На СТО за такую работу возьмут +- сумму вот такого нового рулевого кардана. Купил здесь сам у выходной заменил, работа не долгая и не требующая спец. инструментов и великих технических знаний. После замены рулежка однозначно поменялась
Николаевич
Подскажите оно под покраску ( серый грунт) идёт, или в бело/ чёрном цвете?
Роман Джунковский
Зеркало афтермаркет на Джили МК имеет вполне достойное качество. Размер, крепеж, сопряжение деталей -всё подошло. Проводка и разъем тоже нормального качества. Все переходы с уплотнениями. Установка его не сложная, даже если никогда таким не занимались
Василий МК
Она идёт вместе с прокладкой?
Новиков Максим
Надо было поменять сайленблоки задней балки, а так как денег осталось немного и на "супер бренд" мне не хватило, то купил проверенный уже Febest. Качество изготовления с виду было не плохое, поставил и уже проехал 30 000км и нормально, не стучит. Вообще фирма делает запчасти, которые часто конкурирует с оригиналом, и по качеству они реально не хуже
Валерий
Купил в этом магазине задний фонарь на Джили МК. Хороший сервис. Отправили заказ на следующий день. Фональ как и положено пришел в хорошей упаковке с силикагелем, всё как надо. По самому фонарю недостатков я не нашёл. Качество если не такое же, то очень близко напоминающее родной фонарь. Это проявляется и в проводке, и в контактах на лампы. Все сделано ровно, без "косячков"
Ткаченко Юрий Николаевич
Реально крутой радиатор печки. Хоть и аналогом считается, но выглядит достойно. Все соты целые. Пришел ко мне через сутки после заказа. Запакован на все 100%. Доставка вышла что-то там в районе 60гривен. Получилось как раз норм