Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
У 2008 році китайська компанія Чері купила патент на німецький двигун, призначений для установки на MINI і BMW 3-series. Двигун був доопрацьований китайськими інженерами у співпраці з австрійською компанією AVL. Якоюсь мірою ця подія ознаменувала нову еру в історії...
Одним з важливих елементів Деу Сенс являється голівка блоку циліндра. По суті, вона виконають функцію кришки блоку циліндрів і разом з ним формує камеру згорання. Кріплення ГБЦ проводиться за допомогою шпильок і болтів, затягування яких повинне здійснюватися в певному порядку...
Одним з важливих елементів ходової частини Деу Матіз являється шарова опора. Ця деталь відповідає за надійне з'єднання важеля підвіски з ступицею автомобіля. Також однією з важливих функцій цього шарніра є забезпечення обертання колеса в горизонтальній площині і...
Для правильного функціонування двигуна Шевроле Авео і Лачеті, а також Деу Ланос і Нескія, важливим являється стан свічок запалення. Свічки запалення в конструкції автомобіля призначені для здійснення займання топливоповітрянної суміші в камері згорання....
Стуки в передній підвісці навряд чи порадують будь-якого водія. В бюджетних автомобілях Чері , Деу , Шевроле , Джилі передня підвіска і її основні елементи менш витривалі, ніж в німецьких і японських машинах, тим більше на наших дорогах. З іншого боку, і ціна...
Знос насоса гідропідсилювача керма рідко прив'язують до певного пробігу. Швидше, ресурс вузла залежить від умов експлуатації, а також частоти зміни рідини, її якості та відповідності заводським специфікаціям. Манера водіння теж впливає на ресурс насоса. Наприклад, звичка надовго утримувати...
Боротьба за екологію (і, частково, за гаманець автомобіліста) ведеться вже не перше десятиліття. Тотальне введення каталітичних нейтралізаторів навіть на машинах бюджетного сегмента не могло не позначитися на їх вартості і продуктивності. Не нам судити про причини застосування каталізаторів,...
Дивитися всі новини!
Південнокорейський виробник Daewoo Motor представив свою продукцію в Україні в період дефіциту недорогих якісних іномарок на нашому ринку. Цей факт зіграв на руку компанії, і перше просування автомобілів власного виробництва став досить вдалим: запропоновані моделі припали до душі багатьом автолюбителям.
Високий рівень комфорту, доступна вартість, недорогі запчастини і проста зрозуміла конструкція стали головними характеристиками автомобілів Деу, які отримали величезну популярність у нашій країні.
Після поглинання американським автогігантом General Motors в 2001-му році, автомобілі марки Деу стали випускатися тільки на потужностях філій і партнерів, а власне південнокорейський завод став випускати автомобілі під брендом Шевроле
Сьогодні автомобілі під цією маркою не виробляються і доступні тільки на вторинному ринку. Але поставка необхідних запчастин для ремонту та обслуговування триватиме ще багато років.
Саме в цьому напрямку в тому числі і інтернет магазин Zapchasti-Chery.com.ua у спеціалізованому розділі каталогу якого ви зараз і знаходитеся.
Наші фахівці-маркетологи ретельно підійшли до формування пакету пропозицій, які будуть актуальні для власників автомобілів Деу. Ми проаналізували часто зустрічаються несправності машин цього бренду, і пропонуємо для вас найкращі ціни на якісні запчастини наступних напрямків:
Крім цього, на наших сторінках завжди в наявності всі необхідні складові для проведення ТО, а також комплектуючі, які знадобляться для ремонту двигуна, коробок передач, відновлення салону.
Модельна гамма компанії, представлена в Україні, була дуже різноманітна як за належністю до класів авто, так і за рівнем їх комплектації. Свою ходу на нашому ринку Деу почала з трьох машин:
Так або інакше в їх створенні взяли участь і фахівці з General Motors, надавши частково свої технології, а у випадку з довгожителем Нексія – навіть власний автомобіль Кадет-Е. Саме тому, незважаючи на дещо аскетичну і застарілу зовнішність, всі ці моделі були дуже популярні в Україні
В середині 90-х Деу починає модернізацію свого модельного ряду. У розробці вже беруть участь фахівці автомобільної промисловості з усього світу: Італії, Англії, Німеччини та США.
Результатом кропіткої роботи стала поява таких авто, як:
З цього часу і аж до припинення існування бренду, компанія була представлена в самих популярних категоріях бюджетних автомобілів різного класу.
протягом більш ніж 15 років три найбільш доступні і популярні моделі випускалися за межами Південної Кореї. Матіз і Нексія до 2016-го проводилися в Узбекистані, а Ланос (Сенс) до 2017-го отримав прописку в Україні.
Саме цим трьом довгожителям і присвячений цей каталог інтернет магазину «Запчастини Чері». Сконцентрувавшись на найпопулярніших автомобілях марки, ми змогли зібрати найбільш надійні, перевірені і доступні за вартістю запчастини, які допоможуть власникам авто виконувати якісне обслуговування за справедливу ціну.
Крім імені Деу, під яким випускалися моделі, представлені в цьому каталозі, всі вони мали спільні проблеми, з якими власникам доводиться стикатися в процесі експлуатації. І незважаючи на те, що більшість запчастин для їх складання випускалися в країні-виробнику, усунути їх за довгі роки так і не вдалося.
Всі автомобілі, що поставляються в Україну під ім'ям Деу, комплектувалися тільки бензиновими силовими агрегатами. Їх обсяг був від 0,8 літрів (Матіз) до 1,6 (Нексія після 2008-го, Ланос до рестайлінгу).
Загальною слабкістю всіх агрегатів вважається ненадійні прокладки клапанної кришки.
Причому навіть заміна на аналоги не рятує ситуацію. Швидше за все десь був прорахунок по конструкції при доопрацюванні, який в підсумку експлуатації виливається в необхідність проводити регулярну заміну.
Слабким місцем можна назвати і датчики. Так, на Деу Ланос власники грішать на РХХ, який вимагав регулярного чищення. А ось на Нексії найчастіше виходив з ладу датчик положення коленвала.
Все це компенсується дешевиною запчастин, простотою обслуговування і ремонту і доступністю абсолютно будь-яких комплектуючих для цих моделей.
За винятком деяких комплектацій Матіз і ранніх Ланос, наймасовішими коробками передач стали п'ятиступінчасті механічні КПП. Всі вони були малопроблемними, але іноді зустрічалися загальні хвороби.
Нексія не відрізнялася довговічністю «рідного» зчеплення, а також вилки, яка часто ламалася. На Ланос (особливо ранніх років випуску) нерідкі випадки мимовільної розрегулювання перемикання передач. А КПП у Матіз не любить сильних навантажень і розкрутки до високих обертів.
В цілому трансмісія досить надійна і невибаглива. Обов'язкова умова-дотримуватися регламенту заміни масла, своєчасно міняти підшипники, і користуватися тільки якісними запчастинами для ремонту, якщо він необхідний.
ходова всіх трьох моделей наст роена на пересування по дорогах з хорошим покриттям. У наших умовах експлуатації це досить проблемно. А тому назвати елементи підвіски надійними не представляється можливим.
Загальне слабке місце – амортизатори, не выхаживающие в українських реаліях необхідного ресурсу. Найбільш правильним буде використання для усунення проблеми хороших аналогів, які підібрати сьогодні дуже нескладно.
Не виходжують довго і підшипники ступиці. Причому якщо в Матіз і Ланос мова йде тільки про передніх, то в Нексія цим грішать і задні.
До витратних матеріалів підвіски можна так само віднести:
Всі вони мають різний ресурс, але оригінальні запчастини не відрізняються високою надійністю. А ось аналоги іменитих виробників служать набагато більше. Особливо, якщо купувати посилені варіанти їх виконання.
Кузовні панелі автомобілів Деу не відрізняються високою корозійною стійкістю. Додаткова обробка вкрай бажана, інакше вас чекає дорогий ремонт. І тут вже просто не буде вибору: тільки оригінали.
В першу чергу страждають пороги, колісні арки і крила. До цих елементів необхідно ставитися з особливою уважністю.
Але якщо говорити про машинах цього бренду в цілому, то з-за своєї простоти конструкції, недорогих комплектуючих і легкість в ремонті та обслуговуванні, вони цілком можуть претендувати на звання помірно надійних транспортних засобів. Доказом цього може служити вже той факт, що вони є справжніми довгожителями автомобільного світу.
Сьогодні запчастини для автомобілів Деу не є дефіцитом. Їх вартість порівнянна з недорогими китайськими авто. Але ім'я південнокорейського популярного бренду вселяє до них більше довіри. Звертайтеся до наших консультантів, і вони завжди підберуть вам кращі комплектуючі за доступною ціною з надійною репутацією і тривалим терміном служби.
Відгуки покупців
Віктор
Ланос 1.5 2012роеу
Анатолий
Доброго времени суток Когда будет в наличии?
Василь Панов
Абсорбер плотний. Не кришиться. Доставка не дорога. Є наложка. Буду замовляти і далі. Всім добра і миру!
Леонид Владимирович
Неплохие кольца. Комплект полный, на все цилиндры. Уже от капиталили движок. Поставили такие кольца от фирмы buzuluk, двиг. не дымит. Мои старые кольца как выяснилось при вскрытии под стерлись. Новые кольца, вроде как заводские, пока все норм. Советую ещё посмотреть видео об увеличении объема двигателя МеМЗ, от "Улитки к зажигалке" - https://youtu.be/7vOJh7iH7d4
Андрій
Хороші плавні пружини. Недорогий варант,але не китай який я бачив на базарі що в руки брати не хотілось. Після заміни все добре,автомобіль стоїть рівно
Костянтин
При плановій заміні грм одразу міняю всі інші ремені і ролики. Завжди беру Gates і вам рекомендую
Игорь
Нашел в каталоге заказал. Перезвонили я попрсил карту на оплату. Оплатил и перезвонил,а уже вечером получил ТТН
Кошинский Иван
При первой возможности заказал себе на Ланос втулки воздушного фильтра. При цене в 9 гривен не вижу смысла намативать какую-то изоленту или что-то типа того. Через втулки корпус фильтра отлично стал на свое место. И больше не тарабанит на кочках. Рекомендую!