0
Кошик
0 грн.
Каталог запчастин

Заміна куліси Деу Нексія N100, N150, заміна штока вибору перемикання передач своїми руками

Механічна коробка передач, встановлена Деу Нексія поколінь N100 і N150, може мати кілька варіантів виконання в залежності від встановленого двигуна. Вони відрізняються лише передавальними числами головної пари і передач. 

КПП F16 показала себе як надійний і витривалий агрегат. Аналогічними коробками комплектуються Деу Ланос і ще ряд корейських автомобілів Chevrolet.

Однак головна неприємність, що чекає кожного власника Нексія - знос куліси та штоку КПП.

механизм выбора передач

Знос куліси. Діагностика і що потрібно для заміни

Виразні і чіткі включення передач в будь-якому режимі роботи двигуна до пробігу 190-220 тисяч км можуть змінитися на ватяні перемикання з затримками. Особливо це стосується другої, четвертої та задньої передачі. 

Як правило, механізм вибору передач в самій коробці не має до цього ніякого відношення. У 90% випадків причиною нечіткого включення передач служить куліса і шток вибору передач, які зношуються в першу чергу.

Знос самого механізму вибору передач можливий тільки при недотриманні регламенту заміни трансмісійної оливи, або використанню неправильного масла.

механизм переключения

Трансмісійну оливу в КПП F16 Нексія міняють раз на 90-100 тисяч км пробігу. Рекомендоване заводом масло - синтетика класом не нижче GL4 з в'язкістю по SAE 80W. Для заміни необхідно близько 1,8 л.

В цілому, про знос куліси і штока перемикання передач скажуть такі симптоми:

  1. Люфт важеля перемикання передач.

  2. Погано включається друга і задня передачі, іноді задня не включається взагалі.

  3. Передачі включаються не з першого разу.

  4. При перемиканні чутні сторонні шуми, хрускіт синхронізаторів.

Для заміни і ремонту механізму перемикання передач будуть необхідні наступні запчастини з каталогу Деу Нексія:

ремкомплект

Також можна купити кулісу у зборі.

кулиса в сборе

Технологія ремонту може відрізнятися в залежності від зносу тих чи інших запчастин куліси Деу Нексія, однак загальний алгоритм виглядає наступним чином.

Ремонт куліси КПП на Деу Нексія N100, N150

Відновлення куліси своїми силами не викличе складнощів, якщо всі запчастини Нексія на привід КПП під рукою, також буде необхідний стандартний набір інструменту. Робота не дуже складна, але кропітка, тому краще дотримуватися певного алгоритму дій.

снимаем акб

Відключаємо мінусову, потім плюсову клеми від акумулятора, знімаємо його. Тепер відкручуємо акумуляторний майданчик. Так буде простіше дістатися до коробки передач. Зона для маніпуляцій досить обмежена, тому краще витратити час і зняти все, що заважає дістатися до кришки механізму вибору передач на КПП.

механизм выбора передач

Спочатку замінимо шток вибору передач і сальник в механізмі вибору КПП.

палец крепления

Для цього знімаємо фіксатор в нижній частині пальця кріплення куліси.

фиксатор

Виймаємо палець з вилки і оцінюємо його стан. Швидше за все, ми його замінимо.

палец

Відкручуємо кришку механізму вибору передач. До болтів можна дістатися лише за допомогою головки на 11 з подовжувачем. Чотири болти, які утримують кришку, вказані стрілками на фото.

расположение болтов

Перед тим як зняти кришку, бажано ретельно вимити коробку передач зовні, щоб в механізм не потрапили сміття, бруд і волога.

Коли болти відкручені, можна знімати кришку механізму вибору передач. Оглядаємо її, оцінюємо знос і ретельно миємо зсередини.

механизм выбора

Для того, щоб зняти і замінити шток перемикання передач, необхідно вибити штифт

штифт1

будь-яким гвинтом, меншим за діаметром.

выбиваем штифт

Шток можна виймати, після чого має відбутися заміна сальника штока.

вынимаем шток

Старий сальник можна витягти за допомогою звичайної викрутки з плоским шліцом.

вынимаем сальник

Ретельно витираємо посадочне місце сальника, змащуємо новий сальник свіжим маслом по зовнішньому діаметру і по внутрішньому, щоб шток не закусив нову гуму.

новый сальник

Встановлюємо новий сальник на таку глибину, щоб він не перекривав отвір для змащення штока. 

отверстие для смазки

При необхідності садовить новий сальник, уклавши на нього старий і злегка вдаривши невеликим молотком, контролюємо стан сальника щодо отвору для змащення штока.

усаживаем сальник

Встановлюємо новий шток шліцом всередину корпусу, отвір для штифта має залишатися зверху, щоб закріпити кульовий поводок.

новый шток

Встановлюємо штифт на місце, садовить його легким молотком до кінця.

штифт

Ставимо на місце нову прокладку, потім встановлюємо корпус механізму вибору передач. Він ставиться тільки в одному положенні, продиктованому двома напрямними, тому неправильна установка виключена.

Єдине, що потрібно перевірити перед закручуванням болтів кришки - чи працює шток вибору передач. Він повинен нормально переміщатися згідно зі схемою на корпусі.

схема переключения

Болти встановлюємо навхрест, перевіривши, чи не змістилася прокладка.

болты закручиваем накрест

Міняємо сам механізм куліси. Щоб зняти стару кулісу, відкручуємо гайку на стяжних хомутів, встановленому на хвостовику механізму важеля вибору передач. Болт відкручується з-під капота.

болт хомута

Знімаємо верхній палець куліси з-під капота. Для цього плоскою викруткою піддягаємо фіксатор і виймаємо палець.

центральный палец

Знімаємо стару кулісу, при необхідності переставляємо штангу на новий механізм.

старая тяга

Для цього відгинаємо пластикові фіксатори і просто знімаємо тягу з кульових кріплень.

отгибаем фиксатор

Ретельно чистимо стару тягу (або беремо нову), набиваємо в наконечники консистентне мастило. Також промазуємо кульові наконечники.

ставим тягу

Також промазуємо кріпильний палець з фіксатором.

Встановлюємо кулісу в зборі, це зручніше робити з-під машини.

установка кулисы

Ставимо вертикальний палець з фіксатором, робимо це з-під капота, замикаємо фіксатор. Хомут кріплення не затягуємо, ще потрібно відрегулювати кулісу.

палец кулисы

Змащуємо палець кріплення куліси і встановлюємо його на зчленування штока КПП і самої куліси. Не забуваємо встановити фіксатор в нижній частині пальця.

Регулювання куліси КПП На Деу Нексія

Щоб передачі включалися чітко і легко, необхідно відрегулювати положення важеля перемикання передач відносно куліси і штока вибору передач з коробки. У салоні знімаємо накладку на важіль КПП, піднімаємо його максимально.

поднимаем кожух

Знаходимо два отвори, один на важелі КПП, другий на вушку кузова. 

регулировочные отверстия

Поєднуємо їх і фіксуємо важіль, встановивши у два отвори свердло на 5 мм.

сверло на 5

Фіксуємо механізм вибору передач в регулювальному положенні. Для цього призначений підпружинений штифт, який потрапляє в відповідний отвір вала механізму перемикання. Ось як він виглядає на знятому механізмі вибору передач.

штфт фиксатор

Обертаючи шток КПП за годинниковою стрілкою, потрапляємо штифтом у відповідний отвір. Шток зафіксовано.

фиксирующий штифт

Тепер можна затягувати хомут кріплення куліси та вала важеля КПП головкою на 12 мм. Затягуємо болт зверху за допомогою подовжувачів.

болт хомута

Залишилося вийняти стопорне свердло і перевірити роботу механізму вибору передач як на місці, так і в русі. При необхідності, якщо передачі будуть включатися не до кінця або нечітко (що після ремонту буває вкрай рідко), повторимо процес регулювання куліси.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Підписка на блог
.