Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Одним з важливих елементів рульового управління Шевроле Авео є рульова рейка. Цей механізм призначений для передачі зусиль з керма на колеса. Саме рейка рульова на Шевроле Авео відповідає за синхронний поворот передніх коліс , що також важливо при русі. Водій...
Для правильного функціонування двигуна Шевроле Авео і Лачеті, а також Деу Ланос і Нескія, важливим являється стан свічок запалення. Свічки запалення в конструкції автомобіля призначені для здійснення займання топливоповітрянної суміші в камері згорання....
Стуки в передній підвісці навряд чи порадують будь-якого водія. В бюджетних автомобілях Чері , Деу , Шевроле , Джилі передня підвіска і її основні елементи менш витривалі, ніж в німецьких і японських машинах, тим більше на наших дорогах. З іншого боку, і ціна...
Знос насоса гідропідсилювача керма рідко прив'язують до певного пробігу. Швидше, ресурс вузла залежить від умов експлуатації, а також частоти зміни рідини, її якості та відповідності заводським специфікаціям. Манера водіння теж впливає на ресурс насоса. Наприклад, звичка надовго утримувати...
Боротьба за екологію (і, частково, за гаманець автомобіліста) ведеться вже не перше десятиліття. Тотальне введення каталітичних нейтралізаторів навіть на машинах бюджетного сегмента не могло не позначитися на їх вартості і продуктивності. Не нам судити про причини застосування каталізаторів,...
Дивитися всі новини!
Відгуки покупців
Александр
Спасибо за запчасти. Ходовку перебирал сам. На этот счёт материала хватает! - https://www.drive2.ru/l/494830536229913028/. Лишь бы желание было. Все ЗЧ и тяги в том числе получил в упаковках. Всё аккуратно всё красиво. Надеюсь что и ходить будет так же
Павлюк П.А.
Поставив, працює відмінно. Подивимося на скільки вистачить) Сітка в комплекті як раз підходить для паливного модуля Авео. У колбу де знаходиться насос влазить добре. форма правильна. Тай не одноразово чув відгуки про бензонасоси FSO для Ланоса и Авео. Жодного негативного не чув! Будемо дивитися
Мартыненко Сергей
Пластик довольно таки прочный. Сломать будет не так то просто. Качественное не обязательно должно быть дорогим. Я вот убедился на этом примере. Берите не пожалеете!!!!
Сергей
меня интересует диаметр шестерни и количество зубьев на бендиксе?
Сергей aveo t250
Начала приглючивать кнопка переднего левого стеклоподъемника на Авео Т250. Попробую сначало ремонт кнопки сделать простым и доступным методом. Зачистки контактов и прочего https://youtu.be/si_aUhONcNY , а если уже ничего не спасет ситуацию, то тогда покупка новой кнопки или же нового блока не избежна
Игорь Васильев
пошёл путем меньшего сопротивления и поменял брызговик на новый. Не стал паять, клеить. За такую цену нового, это просто не нужные действия. Во дворе стал и поменял за 5 минут) По отверстиям всё очень хорошо сходится, бить дополнительно ничего не нужно. Пластик действительно GM!!!
Антон Яровой
Самый оптимальный вариант колодок который только есть, это Topic. Не дорогие, быстрого износа не имеют, барабан после них тоже остаётся в норме. В доп. обработке, доработке и обкатке не нуждаются! Поставил и катайся!
Виктор
решил я все же оставить обратную связь спустя некоторого времени эксплуатации. Yangji очень малоизвестный корейский бренд. но это не мешает ему делать хорошие запчасти. резина и металлическая втулка на сайленблоках у них на высоком уровне. ходят они по долго. очень выносливые сайлентблоки отхаживают(+)(- )по 100 тыс. и цена на них просто сказка. Вот только замена их доволи таки сложной оказалась - https://youtu.be/1N9QvTeMi3g