Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Система паливного живлення двигуна Деу Матіз є базовою. Будь-яка несправність бензопроводу відбивається на якості роботи силового агрегату . Серцем паливної системи є бензонасос . Артикул паливного насоса Daewoo Matiz : 0580453453-Bosch (вставка) SFP...
Безконтактна система запалювання застосовувалася на автомобілях Деу Матіз з 800-кубовим трициліндровим двигуном аж до 2008 року. Система досить надійна, але на той час вона безнадійно застаріла. Проте ще багато водіїв продовжують використовувати Матіз перших випусків. Одна з проблем, яка...
Ресурс рульової рейки Деу Матіз коливається від 120 до 200 тисяч км. Це якщо рейка без гідропідсилювача. Рейка з ГУР вимагає до себе уваги трохи раніше, оскільки страждає протечками робочої рідини. Всьому є своя межа, тому в один прекрасний день виникає необхідність заміни...
Для коректного рульового управління Деу Матіз велике значення має рульова рейка . Вона є силовим вузлом, що відповідає за синхронність повороту автомобіля убік, яку водій задає поворотом керма. Працює рульова рейка за простим принципом. Водій повертає...
Картерні гази завжди утворювалися і утворюватися будуть. Це пари палива, води і масла. Вони шкодили екології та двигуну, а щоб якось збалансувати шкоду від них впровадили примусову систему вентиляції картера. Саме така встановлена на обох двигунах Деу Матіз , і до неї є ряд претензій....
Одним з важливих елементів ходової частини Деу Матіз являється шарова опора. Ця деталь відповідає за надійне з'єднання важеля підвіски з ступицею автомобіля. Також однією з важливих функцій цього шарніра є забезпечення обертання колеса в горизонтальній площині і...
Робота печі Деу Матіз багато в чому пов'язана з функціонуванням системи охолодження автомобіля. Це досить складна система, яка включає цілий ряд важливих елементів. Серед них виділяють такі складові: Розширювальний бачок. Система патрубків. Помпа....
Дивитись ще
Деу Матіз – це субкомпактний представник класу міських міні, що прийшов на зміну застарілому і архаичному Тіко. Маленький, але вельми цікаві автомобіль став настільки популярний, що навіть послужив об'єктом для китайського плагіату. Випускався протягом 13 років – з 2002-го по 2015-й, і розійшовся по Україні величезним тиражем.
Випускався в кузові п'ятидверний хетчбек, і оснащувався економічними силовими агрегатами об'ємом 0.8 та 1.0 літрів (для українського ринку). Трансмісія могла бути як механічною, так і автоматичною з приводом на передні колеса. Невисока ціна і непоганий рівень комплектації зробили її вельми популярною.
Головними достоїнствами моделі Део Матіз можна сміливо назвати скромний апетит, недорогі запчастини, невеликі габарити, симпатичну зовнішність.
Саме з цих причин авто стало вельми популярним у водіїв-жінок: на ньому було зручно переміщатися по забитим вулицями міста, легко знайти місце для парковки і під час їзди відчувати себе цілком безпечно.
В Україну в основному поставлялися Деу Матіз, зібрані на спільному підприємстві UZ-Daewoo (р. Асака, Узбекистан), яке створило широку мережу автосалонів, магазинів запчастин і СТО по всій території нашої країни аж до закінчення випуску – до 2015-го року. Зараз дану модель можна придбати тільки на вторинному ринку.
Але навіть найменший автомобіль потребує якісного догляду. Інтернет магазин Zapchasti-Chery.com.ua представляє каталог запчастин Деу Матіз, який допоможе зробити будь-який ремонт або звичайне сервісне обслуговування недорогим і швидким.
Особливу увагу ми приділили тим вузлів і комплектуючих, які необхідні для найбільш проблемних місць цієї моделі:
Все це можна знайти у каталозі магазина як оригінального, так і ліцензійного виробництва. При підборі запчастин на Деу Матіз вам нададуть безкоштовну допомогу фахівці-консультанти, запропонують найвигідніші способи оплати, підкажуть як правильно оформити замовлення. А ми забезпечимо швидку доставку, де б в Україні ви не проживали.
Багато власників відзначають, що з перші автомобілі та запчастини до цієї моделі, що постачаються в Україну безпосередньо з Кореї, були набагато надійніше і якісніше.
Але саме Деу Матіз узбецької збірки представлені в нашій країні найбільше. І всі вони мають ряд системних недоліків, які переслідують автолюбителів протягом усього терміну служби автомобіля.
найменший трициліндровий мотор досить галасливий при роботі звучить як двигун мотоцикла. Але це – його особливість, а не ознака несправності.
В машинах випуску до 2008-го року в системі запалювання двигуна 0,8 л встановлювався трамблер, який часто виходив з ладу.
Цю запчастину можна було навіть назвати витратним матеріалом, оскільки ремонту він не підлягає і потребує заміни. У більш пізніх версіях з'явився ЕБУ, що позбавило цей мотор від проблеми з запуском.
Середній ресурс цього двигуна – 200 тис. км, але в ньому передбачено два ремонтних розміру запчастин – як для кілець і поршнів, так і для вкладишів колінчастого (вал точиться).
Ремінь ГРМ разом з роликами на ньому змінюється кожні 40 тис. км. Якщо за цим не стежити – обрив ременя загрожує гнутими клапанами.
До частих поломок цього силового агрегату так само відносять стукіт коленвала, димлення при роботі (є масло), вихід з ладу ГБЦ, зруйновані перегородки поршнів між кільцями. Такі випадки не рідкість, але всі вони відбуваються тільки з вини водія: неякісне масло, перегрів, великі навантаження, чого силовий агрегат дуже не любить.
Літровий силовий агрегат набагато надійніше і сучасніше. Одними з головних його достоїнств – це тиха робота, менша ненажерливість (особливо в місті). Ресурс ГРМ в ньому вже 50 000. Так само, як і попередник, боїться обриву ременя (гнуться клапана), і педантичний до якості палива.
Спільною проблемою обох силових агрегатів модно назвати навісне обладнання. Найчастіше виходить з ладу генератор: горить діодний міст. Заміна цієї запчастини обходиться недорого. Та й сам генератор (новий) – цілком доступний за ціною.
Привід Деу Матіз – передній. Здійснюється через механічну або автоматичну КПП (остання – тільки для моторів 0,8 л).
Механіка набагато краще: м'яке зчеплення дозволяє рушати і перемикати передачі дуже легко. А ось автомат в місті дуже ненажерливий: четверта передача включається тільки після швидкості 80 км / год, а, отже, в місті ви завжди будете їздити на другій-третій. Підсумок & ndash; витрата в 9-11 літрів.
Серед слабких місць механічною КПП можна назвати зчеплення: диск і кошик дуже маленькі, і в залежності від стилю їзди рідко виходжують більше 50 тисяч.
Заміна масла в обох коробках проводиться через 60 тис. км пробігу, і масло краще лити якісне.
Слабким місцем Деу Матіз вважається ходова частина, а особливо – підшипники маточин.
Виходять з ладу вони з простої причини: колеса у машини маленькі, маточини – теж невеликі, і ця деталь не може бути дуже міцною.
Апри експлуатації на наших дорогах, потрапляння навіть у невеликі ямки загрожує швидким виходом з ладу підшипників.
Потрібно пам'ятати, що всі деталі підвіски у моделі такі ж мініатюрні, як і вона сама. Тонкі важелі нерідко гнутися при попаданні в яму. Та ж доля осягає і наконечники рульових тяг, стійки і втулки стабілізатора.
Але найбільше проблем створюють «рідні» амортизатори Деу Матіз. Вони дуже м'які і на трасі погано тримає дорогу при зустрічному потоці (машину кидає), і мають короткий хід.
З-за цього – часті пробої, які передаються не тільки на запчастини всієї ходової, але і на кузов. Ці запчастини найкраще замінити якісними аналогами з іншими характеристиками.
З слабких місць варто відзначити і гальма, які працюють не так чітко, як хотілося б. Пам'ятайте, що гальмівний шлях у Деу Матіз-більше, ніж у машини, що їде попереду!
Так само їх часто потрібно обслуговувати: змащувати супорта, очищати задні барабани. Регулярний догляд за гальмівною системою може дещо поліпшити її ефективність.
Але по-справжньому головним болем для власників Деу Матіз є кузов. Його панелі – тонкі і легкі. Заводська антикорозійна обробка не витримує ніякої критики. І якщо ви не будете приділяти цьому питанню належну увагу, максимум через п'ять років вас чекає ремонт кузовних панелей.
В першу чергу гниють двері (низ), пороги, задні арки, крила. Все це потрібно регулярно обробляти і задувати, щоб не довелося витрачатися на дорогий ремонт: навіть незважаючи на доступність за ціною запчастин, сама робота обійдеться дуже недешево.
Крім цього, скаржаться на роботу грубки і систему вентиляції салону. Машина прогрівається в мороз довго, в сиру погоду – запотівають вікна, а взимку може сильно промерзнути заднє скло.
В Україну автомобіль поставлявся в трьох варіантах виконання в поєднанні двигун-коробка. А якщо скласти всі можливі варіанти з урахуванням комплектації салону і додаткового обладнання, то їх можна було нарахувати вже 12.
В базі (Лоу Кост) в машині не було практично нічого, навіть гідропідсилювача. За стартову ціну Ви могли придбати автомобіль з механічною коробкою передач і мотором 0,8 л.
А ось Топова версія (1,0 л, 5 ст. механічна КПП, комплектація ML30) могла похвалитися і деякими перевагами сучасного автомобіля:
більшою мірою автомобіль купувався для експлуатації по маршруту дім-робота-магазин-дім, оскільки маленький багажник і чотиримісний салон (трьом ззаду буде дуже тісно) не підходить для подорожей на далекі відстані.
Але зі своїм завданням автомобіль відмінно справлявся. Особливо, якщо своєчасно за ним доглядати, встановлювати якісні запчастини, проводити всі регламентні роботи своєчасно. І інтернет магазин Zapchasti-Chery завжди радий допомогти своїм клієнтам зробити цей процес якомога дешевше.
Навіть найменший автомобіль потребує якісного догляду. Інтернет магазин Zapchasti-Chery.com.ua представляє каталог запчастин Деу Матіз, який допоможе зробити будь-який ремонт або звичайне сервісне обслуговування недорогим і швидким.
Потрібна заміна підшипників або коробки передач в зборі – для нас немає нічого нічого не можливого!
Двигуни – надійні і невибагливі. З недоліків можна відзначити невисоку якість лакофарбового покриття, яке погано захищає кузов від іржі. Так само слабким місцем вважається ходова частина, а особливо – підшипники ступиці.
Цей автомобіль прийшов на зміну ДЕО Тіко, і став одним з найпопулярніших в модельному ряді компанії. Випускався в кузові п'ятидверний хетчбек, і оснащувався економічними силовими агрегатами об'ємом від 0.8 до 1.2 літра.невисока ціна і непоганий рівень комплектації зробили її вельми популярною.
Відгуки покупців
Костянтин
При плановій заміні грм одразу міняю всі інші ремені і ролики. Завжди беру Gates і вам рекомендую
Марянова Руслана
Підібрали в самий раз мені датчик абсолютного тиску, якщо відверто, то сама б я наврядчи впоралася з цим завданням! Вельми вдячна! Замовлення робила 21.08.20 і до цих пір він коректно працює! Механік який виконував його заміну, сказав що якщо датчик якісний то робитиме довго. Його слова справдилися!) Що стосується вартості, то вона цілком справедлива я так вважаю! Рекомендую!
Кладко Александр Витальевич
Купил здесь новый корпус подрулевых переключателей. Реально убедился, что при такой цене нового, тем более в отличном качестве, не было никакого смысла ремонтировать трещину на старом. Переключатели в корпусе стоят правильно и надёжно, без люфтов. Чего уж тут, покупкой очень доволен. Доставка быстрая и не дороже получается чем ездить по городу искать ( под заказ)
Валентин
Вот просто было моё спасение! Разбил задней левый фонарь на Матизе. Маялся не знал как лучше будет поступить, GM (original) дорогой, с разборки предложили дешевле от этого на 100 гривен. Скинули доп. фото а там уже живые организмы внутри. Так что Тайваньское предложение сила, в моём случае самоё лучшие решение! Вполне хороший фонарь, по цвету пластика особо не отличается, ну разве что выглядит по свежее. Литьё без изянов
Зінчук Віталій.
Хороша лампочка,ідеально стає на місце. Світить яскравіше за Narva. Попередня була іменно така. В цілому ресурс у них довгий, по крайній мірі в мене вони швидко не горять. Ціна - добра. Додатково замовив і в салон, світило ще, але не так як потрібно було. Я залишився задоволений якістю лампочок, і обслуговуванням магазину
Головченко Леонид
Направляюшие хорошего качества, внутрений диаметр в точном размере (клапан входит легко) после запресовки в ГБЦ, нужно проходить разверткой. Так вот это происходит в мануале -http://automn.ru/daewoo-matiz/daewoo-35545-10.m_id-3292.m_id2-4594.html. Сколько отходят время покажет! А так в общем ситуация по них на отлично!
Алла Старожицкая
Спасибо,пришли мне фильтра, отзвонились и оформили заказ вовремя, фильтра качественные именно этой фирмы покупаю не первый раз. Заказываю только здесь, знаю что не будут меня ждать не ожиданые сюрпризы.Рекомендую
Марянчук Игорь
Покупал на Матиз комплект таких гаек. Брал сразу на все колеса, потому что на старых немного подалась резьба, и ещё появилась элипсность. Новые на внешний вид оригинальные. По резьбе идут относительно легко, без "закусываний". Думаю старые испортились из-за того, что многие шиномонтажники забывают гайки до конца гайковертами, вот в чем и беда