0
Кошик
0 грн.
Каталог запчастин

Запчастини на Daewoo Matiz

Сортувати за:
По популярності
Ціна (по зростанню) Ціна (по спаданню) Назва (А -> Я) Назва (Я -> А) По популярності По рейтингу
Вигляд:    плитка    список

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 37

Запчастини для Деу Матіз купити недорого та з доставкою по Україні

Деу Матіз – це субкомпактний представник класу міських міні, що прийшов на зміну застарілому і архаичному Тіко. Маленький, але вельми цікаві автомобіль став настільки популярний, що навіть послужив об'єктом для китайського плагіату. Випускався протягом 13 років – з 2002-го по 2015-й, і розійшовся по Україні величезним тиражем.

Випускався в кузові п'ятидверний хетчбек, і оснащувався економічними силовими агрегатами об'ємом 0.8 та 1.0 літрів (для українського ринку). Трансмісія могла бути як механічною, так і автоматичною з приводом на передні колеса. Невисока ціна і непоганий рівень комплектації зробили її вельми популярною.

Запчастини для Деу Матіз купити недорогоГоловними достоїнствами моделі Део Матіз можна сміливо назвати скромний апетит, недорогі запчастини, невеликі габарити, симпатичну зовнішність.

Саме з цих причин авто стало вельми популярним у водіїв-жінок: на ньому було зручно переміщатися по забитим вулицями міста, легко знайти місце для парковки і під час їзди відчувати себе цілком безпечно.

В Україну в основному поставлялися Деу Матіз, зібрані на спільному підприємстві UZ-Daewoo (р. Асака, Узбекистан), яке створило широку мережу автосалонів, магазинів запчастин і СТО по всій території нашої країни аж до закінчення випуску – до 2015-го року. Зараз дану модель можна придбати тільки на вторинному ринку.

Але навіть найменший автомобіль потребує якісного догляду. Інтернет магазин Zapchasti-Chery.com.ua представляє каталог запчастин Деу Матіз, який допоможе зробити будь-який ремонт або звичайне сервісне обслуговування недорогим і швидким.

Особливу увагу ми приділили тим вузлів і комплектуючих, які необхідні для найбільш проблемних місць цієї моделі:

  • Навісне обладнання – генератори і стартери
  • Двигуни – датчики і ремені ГРМ
  • Ходова частина – важелі, підшипники маточин, стійки стабілізатора
  • Кузов – двері, крила, пороги.

Все це можна знайти у каталозі магазина як оригінального, так і ліцензійного виробництва. При підборі запчастин на Деу Матіз вам нададуть безкоштовну допомогу фахівці-консультанти, запропонують найвигідніші способи оплати, підкажуть як правильно оформити замовлення. А ми забезпечимо швидку доставку, де б в Україні ви не проживали.

Дорослі хвороби маленького Деу Матіз

Багато власників відзначають, що з перші автомобілі та запчастини до цієї моделі, що постачаються в Україну безпосередньо з Кореї, були набагато надійніше і якісніше.

Але саме Деу Матіз узбецької збірки представлені в нашій країні найбільше. І всі вони мають ряд системних недоліків, які переслідують автолюбителів протягом усього терміну служби автомобіля.

Двигуни і трансмісія

Двигуни 1.1 або 0.8 і трансмісія Деу Матізнайменший трициліндровий мотор досить галасливий при роботі звучить як двигун мотоцикла. Але це – його особливість, а не ознака несправності.

В машинах випуску до 2008-го року в системі запалювання двигуна 0,8 л встановлювався трамблер, який часто виходив з ладу.

Цю запчастину можна було навіть назвати витратним матеріалом, оскільки ремонту він не підлягає і потребує заміни. У більш пізніх версіях з'явився ЕБУ, що позбавило цей мотор від проблеми з запуском.

Середній ресурс цього двигуна – 200 тис. км, але в ньому передбачено два ремонтних розміру запчастин – як для кілець і поршнів, так і для вкладишів колінчастого (вал точиться).

Ремінь ГРМ разом з роликами на ньому змінюється кожні 40 тис. км. Якщо за цим не стежити – обрив ременя загрожує гнутими клапанами.

До частих поломок цього силового агрегату так само відносять стукіт коленвала, димлення при роботі (є масло), вихід з ладу ГБЦ, зруйновані перегородки поршнів між кільцями. Такі випадки не рідкість, але всі вони відбуваються тільки з вини водія: неякісне масло, перегрів, великі навантаження, чого силовий агрегат дуже не любить.

Літровий силовий агрегат набагато надійніше і сучасніше. Одними з головних його достоїнств – це тиха робота, менша ненажерливість (особливо в місті). Ресурс ГРМ в ньому вже 50 000. Так само, як і попередник, боїться обриву ременя (гнуться клапана), і педантичний до якості палива.

Спільною проблемою обох силових агрегатів модно назвати навісне обладнання. Найчастіше виходить з ладу генератор: горить діодний міст. Заміна цієї запчастини обходиться недорого. Та й сам генератор (новий) – цілком доступний за ціною.

Привід Деу Матіз – передній. Здійснюється через механічну або автоматичну КПП (остання – тільки для моторів 0,8 л).

Механіка набагато краще: м'яке зчеплення дозволяє рушати і перемикати передачі дуже легко. А ось автомат в місті дуже ненажерливий: четверта передача включається тільки після швидкості 80 км / год, а, отже, в місті ви завжди будете їздити на другій-третій. Підсумок & ndash; витрата в 9-11 літрів.

Серед слабких місць механічною КПП можна назвати зчеплення: диск і кошик дуже маленькі, і в залежності від стилю їзди рідко виходжують більше 50 тисяч.

Заміна масла в обох коробках проводиться через 60 тис. км пробігу, і масло краще лити якісне.

Ходова та кузов

Але найбільше проблем створюють «рідні» амортизатори Деу МатізСлабким місцем Деу Матіз вважається ходова частина, а особливо – підшипники маточин.

Виходять з ладу вони з простої причини: колеса у машини маленькі, маточини – теж невеликі, і ця деталь не може бути дуже міцною.

Апри експлуатації на наших дорогах, потрапляння навіть у невеликі ямки загрожує швидким виходом з ладу підшипників.

Потрібно пам'ятати, що всі деталі підвіски у моделі такі ж мініатюрні, як і вона сама. Тонкі важелі нерідко гнутися при попаданні в яму. Та ж доля осягає і наконечники рульових тяг, стійки і втулки стабілізатора.

Але найбільше проблем створюють «рідні» амортизатори Деу Матіз. Вони дуже м'які і на трасі погано тримає дорогу при зустрічному потоці (машину кидає), і мають короткий хід.

З-за цього – часті пробої, які передаються не тільки на запчастини всієї ходової, але і на кузов. Ці запчастини найкраще замінити якісними аналогами з іншими характеристиками.

З слабких місць варто відзначити і гальма, які працюють не так чітко, як хотілося б. Пам'ятайте, що гальмівний шлях у Деу Матіз-більше, ніж у машини, що їде попереду!

Так само їх часто потрібно обслуговувати: змащувати супорта, очищати задні барабани. Регулярний догляд за гальмівною системою може дещо поліпшити її ефективність.

Але по-справжньому головним болем для власників Деу Матіз є кузов. Його панелі – тонкі і легкі. Заводська антикорозійна обробка не витримує ніякої критики. І якщо ви не будете приділяти цьому питанню належну увагу, максимум через п'ять років вас чекає ремонт кузовних панелей.

В першу чергу гниють двері (низ), пороги, задні арки, крила. Все це потрібно регулярно обробляти і задувати, щоб не довелося витрачатися на дорогий ремонт: навіть незважаючи на доступність за ціною запчастин, сама робота обійдеться дуже недешево.

Крім цього, скаржаться на роботу грубки і систему вентиляції салону. Машина прогрівається в мороз довго, в сиру погоду – запотівають вікна, а взимку може сильно промерзнути заднє скло.

Комплектації Деу Матіз для України

Комплектації Деу Матіз для УкраїниВ Україну автомобіль поставлявся в трьох варіантах виконання в поєднанні двигун-коробка. А якщо скласти всі можливі варіанти з урахуванням комплектації салону і додаткового обладнання, то їх можна було нарахувати вже 12.

В базі (Лоу Кост) в машині не було практично нічого, навіть гідропідсилювача. За стартову ціну Ви могли придбати автомобіль з механічною коробкою передач і мотором 0,8 л. 

А ось Топова версія (1,0 л, 5 ст. механічна КПП, комплектація ML30) могла похвалитися і деякими перевагами сучасного автомобіля:

  • Гідропідсилювач керма
  • Кондиціонер
  • Бампера в колір кузова
  • Спойлер на даху і молдинги по периметру кузова
  • СД-програвач
  • Передні і задні склопідіймачі
  • Легкосплавні диски
  • Центральний замок

більшою мірою автомобіль купувався для експлуатації по маршруту дім-робота-магазин-дім, оскільки маленький багажник і чотиримісний салон (трьом ззаду буде дуже тісно) не підходить для подорожей на далекі відстані.

Але зі своїм завданням автомобіль відмінно справлявся. Особливо, якщо своєчасно за ним доглядати, встановлювати якісні запчастини, проводити всі регламентні роботи своєчасно. І інтернет магазин Zapchasti-Chery завжди радий допомогти своїм клієнтам зробити цей процес якомога дешевше.

Навіть найменший автомобіль потребує якісного догляду. Інтернет магазин Zapchasti-Chery.com.ua представляє каталог запчастин Деу Матіз, який допоможе зробити будь-який ремонт або звичайне сервісне обслуговування недорогим і швидким. 

Потрібна заміна підшипників або коробки передач в зборі – для нас немає нічого нічого не можливого!Запчастини Део Матіз

  • Вас цікавлять амортизатори або колодки на Матіз – обирайте їх у розділі ходова частина.
  • Потрібно поміняти датчики двигуна – шукайте їх в електриці.
  • Вийшли з ладу шестерні передач на ДЕО – ви знайдете в розділі КПП.
  • А ми забезпечимо швидку доставку, де в Україні ви не проживали.

Двигуни – надійні і невибагливі. З недоліків можна відзначити невисоку якість лакофарбового покриття, яке погано захищає кузов від іржі. Так само слабким місцем вважається ходова частина, а особливо – підшипники ступиці.

Цей автомобіль прийшов на зміну ДЕО Тіко, і став одним з найпопулярніших в модельному ряді компанії. Випускався в кузові п'ятидверний хетчбек, і оснащувався економічними силовими агрегатами об'ємом від 0.8 до 1.2 літра.невисока ціна і непоганий рівень комплектації зробили її вельми популярною.



Панель фонаря заднего правого

Руслан

Накладка изготовлена нормально. У меня не возникло трудностей с заменой. Стала на своё место не хуже "родной"

Гайка передней ступицы М18

Юра Синельников

Гайки подошли все ок, доставка 40 гривен

Хомут трубки бачка гидроусилителя 25мм

Тимур

Очень нравится качество у Джи Эм самозажимных хомутов. Надо было поменять, но взял целый десяток: отлично держат двухжюмовие шланги, любые! Для водопровода на дачу - просто супер. Ну, а если без отступлений - конечно подошел отлично. Держит трубку на бачке гидрача на сто процентов надежно

Актуатор двери задней правой

Макс

Для тех кто не в теме: по простому это называется электропривод замка. Ну и накрученное название - актуатор. Еле разобрался, что это как раз то что мне нужно. Качество неплохое - работает четко. Ставил не сам - не дружу с отверткой. Все норм

колінвал

Макс

Удивили ценой - спасибо. Коленвал просто бомба. Корея, не китай. Все отшлифовано идеально, ни каких загибов по осям, балансировка супер. Просто нет слов

Шланг радиатора верхний MATIZ КАР/TOPIC Корея

Павел

Шланг радиатора корейский, почти родной для матиза. Качество вполне нормальное. Можно смело покупать и ставить. У меня проблем с ним не возникло

Подшипник ступицы задний наружный

Самофал Ірина

Купила на свій матіз зовнішній підшипник заднього колеса. Підшипник вибрала GM, і дуже задоволена. Вкотре переконалася, що кращого виробника запчастин на мій автомобіль немає. Хоча багато хто, зі мною не згоден

Кольцо датчика АБС

Сергей

Во время замены ступичного подшипника мне запороли зубчастое кольцо датчика ABS. Радует что цена на них не большая. Заказал новое в этом магазине. Прислали заказ в оговореный срок, без задержек. По качеству абсолютно никаких замечаний. Спасибо!

Корисні новини

Заміна термостата на Шевроле Авео без розбирання ГРМ Заміна термостата на Шевроле Авео без розбирання ГРМ

Перегрів двигуна Chevrolet Aveo так само небажаний, як робота в режимі зниженої температури. Власники Авео з 1,6-літровим двигуном знаходяться в більш вигідному становищі, оскільки термостат на цьому моторі зняти досить легко. На Шевроле Авео з 1,5-літровим мотором заміна термостата може...

Як зняти передній бампер Джилі СК Як зняти передній бампер Джилі СК

Передній бампер Джилі СК виконує не лише декоративну, але і захисну функцію. Зокрема, саме бампер першим приймає удар при зіткненні, захищаючи від ушкодження інші елементи автомобіля. Також виготовлення бампера відбувається з урахуванням безпеки пішоходів....

Як перевірити датчик кисню лямбда зонд на Шевроле Авео Як перевірити датчик кисню лямбда зонд на Шевроле Авео

Кисневі датчики на автомобілях Шевроле Авео - один з компонентів системи каталітичної нейтралізації, покликаної позбавити атмосферу від шкідливих вихлопів незгорілого палива.  Паралельно з цим благородним починанням, каталізатор важким тягарем висить на шиї у власників недорогих...

Заміна ременя ГРМ на ЗАЗ Сенс 1,3 л. Просто, швидко і своїми руками Заміна ременя ГРМ на ЗАЗ Сенс 1,3 л. Просто, швидко і своїми руками

Зайва перетяжка ременя приводу газорозподільного механізму в надійних, але не дуже сучасних моторах Daewoo Sens об'ємом 1300 кубів може привести до вкрай небажаних наслідків. У гіршому випадку - це загин клапанів при обриві ременя, в кращому, пошук евакуатора в чистому полі. ...

Як встановити світлодіоди у приладову панель Деу Ланос Як встановити світлодіоди у приладову панель Деу Ланос

Читаність приладової панелі грає величезну роль в безпеці і можливості контакту водія зі своїм автомобілем. Daewoo Lanos не відрізнявся особливою доброзичливістю до водія, в тому числі і наданням йому необхідної інформації про параметри і стан бортового обладнання в реальному часі. Тому...

Дивитися всі новини!

Підписка на блог
.