0
Кошик
0 грн.
Онлайн заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Запчастини на Daewoo Matiz

Сортувати за:
Ціна (по зростанню) Ціна (по спаданню) Назва (А -> Я) Назва (Я -> А) По популярності По рейтингу

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 37

Корисні новини

Трамблер Деу Матіз 0,8 л. Принцип роботи, несправності розподільника запалювання 96565195 Трамблер Деу Матіз 0,8 л. Принцип роботи, несправності розподільника запалювання 96565195

Безконтактна система запалювання застосовувалася на автомобілях Деу Матіз з 800-кубовим трициліндровим двигуном аж до 2008 року. Система досить надійна, але на той час вона безнадійно застаріла. Проте ще багато водіїв продовжують використовувати Матіз перших випусків. Одна з проблем, яка...

Заміна рульової рейки Деу Матіз Заміна рульової рейки Деу Матіз

Ресурс рульової рейки Деу Матіз коливається від 120 до 200 тисяч км. Це якщо рейка без гідропідсилювача. Рейка з ГУР вимагає до себе уваги трохи раніше, оскільки страждає протечками робочої рідини. Всьому є своя межа, тому в один прекрасний день виникає необхідність заміни...

Стук в рульової рейці Деу Матіз Стук в рульової рейці Деу Матіз

Для коректного рульового управління Деу Матіз велике значення має рульова рейка . Вона є силовим вузлом, що відповідає за синхронність повороту автомобіля убік, яку водій задає поворотом керма. Працює рульова рейка за простим принципом. Водій повертає...

Доопрацювання системи вентиляції картера Деу Матіз Доопрацювання системи вентиляції картера Деу Матіз

Картерні гази завжди утворювалися і утворюватися будуть. Це пари палива, води і масла. Вони шкодили екології та двигуну, а щоб якось збалансувати шкоду від них впровадили примусову систему вентиляції картера. Саме така встановлена на обох двигунах Деу Матіз , і до неї є ряд претензій....

Стук шарової опори, діагностика важеля Деу Матіз Стук шарової опори, діагностика важеля Деу Матіз

Одним з важливих елементів ходової частини Деу Матіз являється шарова опора. Ця деталь відповідає за надійне з'єднання важеля підвіски з ступицею автомобіля. Також однією з важливих функцій цього шарніра є забезпечення обертання колеса в горизонтальній площині і...

Слабо гріє піч Деу Матіз, ставимо термостат на 88 градусів Слабо гріє піч Деу Матіз, ставимо термостат на 88 градусів

Робота печі Деу Матіз багато в чому пов'язана з функціонуванням системи охолодження автомобіля. Це досить складна система, яка включає цілий ряд важливих елементів. Серед них виділяють такі складові: Розширювальний бачок. Система патрубків. Помпа....

Чому пітніє скло на Деу Матіз Чому пітніє скло на Деу Матіз

Конденсат на склі в салоні — процес природний. Ми ж всі вчили фізику і розуміємо, що при перепаді зовнішньої і внутрішньої температур волога, яка є в салоні, буде випадати у вигляді конденсату в місцях максимального контакту з атмосферою. А місця ці — скло. ...

Натираємо шини пивом, видаляємо гразь з гин за допомогою пива Натираємо шини пивом, видаляємо гразь з гин за допомогою пива

Існують різні способи догляду за автомобілем, а також надання йому новішого виду. Деякі з них перевірені роками і придумані народом, інші пропонують автовиробники. Звичайно, не усі способи є ефективними, і довіряти простим словам не завжди варто. Проте деякі з них перевірені,...

Дивитися всі новини!


Запчастини для Деу Матіз купити недорого та з доставкою по Україні

Деу Матіз – це субкомпактний представник класу міських міні, що прийшов на зміну застарілому і архаичному Тіко. Маленький, але вельми цікаві автомобіль став настільки популярний, що навіть послужив об'єктом для китайського плагіату. Випускався протягом 13 років – з 2002-го по 2015-й, і розійшовся по Україні величезним тиражем.

Випускався в кузові п'ятидверний хетчбек, і оснащувався економічними силовими агрегатами об'ємом 0.8 та 1.0 літрів (для українського ринку). Трансмісія могла бути як механічною, так і автоматичною з приводом на передні колеса. Невисока ціна і непоганий рівень комплектації зробили її вельми популярною.

Запчастини для Деу Матіз купити недорогоГоловними достоїнствами моделі Део Матіз можна сміливо назвати скромний апетит, недорогі запчастини, невеликі габарити, симпатичну зовнішність.

Саме з цих причин авто стало вельми популярним у водіїв-жінок: на ньому було зручно переміщатися по забитим вулицями міста, легко знайти місце для парковки і під час їзди відчувати себе цілком безпечно.

В Україну в основному поставлялися Деу Матіз, зібрані на спільному підприємстві UZ-Daewoo (р. Асака, Узбекистан), яке створило широку мережу автосалонів, магазинів запчастин і СТО по всій території нашої країни аж до закінчення випуску – до 2015-го року. Зараз дану модель можна придбати тільки на вторинному ринку.

Але навіть найменший автомобіль потребує якісного догляду. Інтернет магазин Zapchasti-Chery.com.ua представляє каталог запчастин Деу Матіз, який допоможе зробити будь-який ремонт або звичайне сервісне обслуговування недорогим і швидким.

Особливу увагу ми приділили тим вузлів і комплектуючих, які необхідні для найбільш проблемних місць цієї моделі:

  • Навісне обладнання – генератори і стартери
  • Двигуни – датчики і ремені ГРМ
  • Ходова частина – важелі, підшипники маточин, стійки стабілізатора
  • Кузов – двері, крила, пороги.

Все це можна знайти у каталозі магазина як оригінального, так і ліцензійного виробництва. При підборі запчастин на Деу Матіз вам нададуть безкоштовну допомогу фахівці-консультанти, запропонують найвигідніші способи оплати, підкажуть як правильно оформити замовлення. А ми забезпечимо швидку доставку, де б в Україні ви не проживали.

Дорослі хвороби маленького Деу Матіз

Багато власників відзначають, що з перші автомобілі та запчастини до цієї моделі, що постачаються в Україну безпосередньо з Кореї, були набагато надійніше і якісніше.

Але саме Деу Матіз узбецької збірки представлені в нашій країні найбільше. І всі вони мають ряд системних недоліків, які переслідують автолюбителів протягом усього терміну служби автомобіля.

Двигуни і трансмісія

Двигуни 1.1 або 0.8 і трансмісія Деу Матізнайменший трициліндровий мотор досить галасливий при роботі звучить як двигун мотоцикла. Але це – його особливість, а не ознака несправності.

В машинах випуску до 2008-го року в системі запалювання двигуна 0,8 л встановлювався трамблер, який часто виходив з ладу.

Цю запчастину можна було навіть назвати витратним матеріалом, оскільки ремонту він не підлягає і потребує заміни. У більш пізніх версіях з'явився ЕБУ, що позбавило цей мотор від проблеми з запуском.

Середній ресурс цього двигуна – 200 тис. км, але в ньому передбачено два ремонтних розміру запчастин – як для кілець і поршнів, так і для вкладишів колінчастого (вал точиться).

Ремінь ГРМ разом з роликами на ньому змінюється кожні 40 тис. км. Якщо за цим не стежити – обрив ременя загрожує гнутими клапанами.

До частих поломок цього силового агрегату так само відносять стукіт коленвала, димлення при роботі (є масло), вихід з ладу ГБЦ, зруйновані перегородки поршнів між кільцями. Такі випадки не рідкість, але всі вони відбуваються тільки з вини водія: неякісне масло, перегрів, великі навантаження, чого силовий агрегат дуже не любить.

Літровий силовий агрегат набагато надійніше і сучасніше. Одними з головних його достоїнств – це тиха робота, менша ненажерливість (особливо в місті). Ресурс ГРМ в ньому вже 50 000. Так само, як і попередник, боїться обриву ременя (гнуться клапана), і педантичний до якості палива.

Спільною проблемою обох силових агрегатів модно назвати навісне обладнання. Найчастіше виходить з ладу генератор: горить діодний міст. Заміна цієї запчастини обходиться недорого. Та й сам генератор (новий) – цілком доступний за ціною.

Привід Деу Матіз – передній. Здійснюється через механічну або автоматичну КПП (остання – тільки для моторів 0,8 л).

Механіка набагато краще: м'яке зчеплення дозволяє рушати і перемикати передачі дуже легко. А ось автомат в місті дуже ненажерливий: четверта передача включається тільки після швидкості 80 км / год, а, отже, в місті ви завжди будете їздити на другій-третій. Підсумок & ndash; витрата в 9-11 літрів.

Серед слабких місць механічною КПП можна назвати зчеплення: диск і кошик дуже маленькі, і в залежності від стилю їзди рідко виходжують більше 50 тисяч.

Заміна масла в обох коробках проводиться через 60 тис. км пробігу, і масло краще лити якісне.

Ходова та кузов

Але найбільше проблем створюють «рідні» амортизатори Деу МатізСлабким місцем Деу Матіз вважається ходова частина, а особливо – підшипники маточин.

Виходять з ладу вони з простої причини: колеса у машини маленькі, маточини – теж невеликі, і ця деталь не може бути дуже міцною.

Апри експлуатації на наших дорогах, потрапляння навіть у невеликі ямки загрожує швидким виходом з ладу підшипників.

Потрібно пам'ятати, що всі деталі підвіски у моделі такі ж мініатюрні, як і вона сама. Тонкі важелі нерідко гнутися при попаданні в яму. Та ж доля осягає і наконечники рульових тяг, стійки і втулки стабілізатора.

Але найбільше проблем створюють «рідні» амортизатори Деу Матіз. Вони дуже м'які і на трасі погано тримає дорогу при зустрічному потоці (машину кидає), і мають короткий хід.

З-за цього – часті пробої, які передаються не тільки на запчастини всієї ходової, але і на кузов. Ці запчастини найкраще замінити якісними аналогами з іншими характеристиками.

З слабких місць варто відзначити і гальма, які працюють не так чітко, як хотілося б. Пам'ятайте, що гальмівний шлях у Деу Матіз-більше, ніж у машини, що їде попереду!

Так само їх часто потрібно обслуговувати: змащувати супорта, очищати задні барабани. Регулярний догляд за гальмівною системою може дещо поліпшити її ефективність.

Але по-справжньому головним болем для власників Деу Матіз є кузов. Його панелі – тонкі і легкі. Заводська антикорозійна обробка не витримує ніякої критики. І якщо ви не будете приділяти цьому питанню належну увагу, максимум через п'ять років вас чекає ремонт кузовних панелей.

В першу чергу гниють двері (низ), пороги, задні арки, крила. Все це потрібно регулярно обробляти і задувати, щоб не довелося витрачатися на дорогий ремонт: навіть незважаючи на доступність за ціною запчастин, сама робота обійдеться дуже недешево.

Крім цього, скаржаться на роботу грубки і систему вентиляції салону. Машина прогрівається в мороз довго, в сиру погоду – запотівають вікна, а взимку може сильно промерзнути заднє скло.

Комплектації Деу Матіз для України

Комплектації Деу Матіз для УкраїниВ Україну автомобіль поставлявся в трьох варіантах виконання в поєднанні двигун-коробка. А якщо скласти всі можливі варіанти з урахуванням комплектації салону і додаткового обладнання, то їх можна було нарахувати вже 12.

В базі (Лоу Кост) в машині не було практично нічого, навіть гідропідсилювача. За стартову ціну Ви могли придбати автомобіль з механічною коробкою передач і мотором 0,8 л. 

А ось Топова версія (1,0 л, 5 ст. механічна КПП, комплектація ML30) могла похвалитися і деякими перевагами сучасного автомобіля:

  • Гідропідсилювач керма
  • Кондиціонер
  • Бампера в колір кузова
  • Спойлер на даху і молдинги по периметру кузова
  • СД-програвач
  • Передні і задні склопідіймачі
  • Легкосплавні диски
  • Центральний замок

більшою мірою автомобіль купувався для експлуатації по маршруту дім-робота-магазин-дім, оскільки маленький багажник і чотиримісний салон (трьом ззаду буде дуже тісно) не підходить для подорожей на далекі відстані.

Але зі своїм завданням автомобіль відмінно справлявся. Особливо, якщо своєчасно за ним доглядати, встановлювати якісні запчастини, проводити всі регламентні роботи своєчасно. І інтернет магазин Zapchasti-Chery завжди радий допомогти своїм клієнтам зробити цей процес якомога дешевше.

Навіть найменший автомобіль потребує якісного догляду. Інтернет магазин Zapchasti-Chery.com.ua представляє каталог запчастин Деу Матіз, який допоможе зробити будь-який ремонт або звичайне сервісне обслуговування недорогим і швидким. 

Потрібна заміна підшипників або коробки передач в зборі – для нас немає нічого нічого не можливого!Запчастини Део Матіз

  • Вас цікавлять амортизатори або колодки на Матіз – обирайте їх у розділі ходова частина.
  • Потрібно поміняти датчики двигуна – шукайте їх в електриці.
  • Вийшли з ладу шестерні передач на ДЕО – ви знайдете в розділі КПП.
  • А ми забезпечимо швидку доставку, де в Україні ви не проживали.

Двигуни – надійні і невибагливі. З недоліків можна відзначити невисоку якість лакофарбового покриття, яке погано захищає кузов від іржі. Так само слабким місцем вважається ходова частина, а особливо – підшипники ступиці.

Цей автомобіль прийшов на зміну ДЕО Тіко, і став одним з найпопулярніших в модельному ряді компанії. Випускався в кузові п'ятидверний хетчбек, і оснащувався економічними силовими агрегатами об'ємом від 0.8 до 1.2 літра.невисока ціна і непоганий рівень комплектації зробили її вельми популярною.



Фільтр масляний
Фільтр масляний 96565412-Genuine

Алла Старожицкая

Спасибо,пришли мне фильтра, отзвонились и оформили заказ вовремя, фильтра качественные именно этой фирмы покупаю не первый раз. Заказываю только здесь, знаю что не будут меня ждать не ожиданые сюрпризы.Рекомендую

Гайка колеса (закрита) для литого диска Матіз GM Корея (ориг)
Гайка колеса (закрита) для литого диска Матіз GM Корея (ориг) 94515497

Марянчук Игорь

Покупал на Матиз комплект таких гаек. Брал сразу на все колеса, потому что на старых немного подалась резьба, и ещё появилась элипсность. Новые на внешний вид оригинальные. По резьбе идут относительно легко, без "закусываний". Думаю старые испортились из-за того, что многие шиномонтажники забывают гайки до конца гайковертами, вот в чем и беда

Датчик лямбда-зонд Матіз 0,8 QUEENBO
Датчик лямбда-зонд Матіз 0,8 QUEENBO 25165313-QUEENBO

Манков Ярослав

Методы проверки датчика кислорода ( лямбда зонда в простонародье) на конкретном автомобиле Деу Матиз. Я пользовался многими информационными источниками, но больше всего привлекла а главное помогла разобраться во всем этом вот эта статья - https://proteu.ru/daewoo/matiz-2/8-12-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B0-%D1%81%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D1%8F-%D0%B8-%D0%B7%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%BE%D1%80%D0%BE.html

Шестерня 3-й передачі (вихідним валом)
Шестерня 3-й передачі (вихідним валом) 94580241-GM

Вальгор Славик

Ребята, всём удачи в переборке коробки, кто уже взял запчасти) мануал вам точно лишнем ни как не станет - http://automn.ru/daewoo-matiz/daewoo-28869-10.m_id-3339.m_id2-3341.html

Свічки запалювання Ланос, Матіз BOSCH Росія
Свічки запалювання Ланос, Матіз BOSCH Росія 96503395-BOSCH

Эгорыч

Купил уже во второй раз такой комплект свечей на ланос. По маркировке то что как говорится доктор прописал. Меняю каждые 30 тисяч, пока не подводили

пружина клапана
пружина клапана 12921A70B00-000-GM

Моторист СТО

Щоб розсухарити клапана потрібно зняти коромисла, перед цим знявши вісь коромисел. Знімаємо трамблер і все навколо нього, що може перешкодити зняти вісь коромисел випускних клапанів. Щоб не розбирати пів голови, і не виймати вісь, точимо напільніком корпус термостата / утримувач трамблера. Так потім вісь коромисел легко виймається разом з коромислами. Вісь впускних виймати і не треба - знявши тримачі коромисел, їх просто можна відсунути в сторону. Тоді вони не будуть заважати розсухарювати. Труднощі які виникають: сухарі таки да, губляться. Слідкуйте за ними в обидва ока, вони дрібні, втратити легко. У пружини є верх / низ - не переплутайте при встановленні

Трубка рециркуляції відпрацьованих газів
Трубка рециркуляції відпрацьованих газів 96352279-GM

Михаил

Сталкивался в ремонте с такой трубкой. Вообщем то никаких подводных камней, подходит нормально. Все сопряжения правильные. Рекомендую!

Трубка рециркуляції відпрацьованих газів
Трубка рециркуляції відпрацьованих газів 96352279-GM

Сергей Черняк

Решил что из-за неисправности трубки egr нет смысла глушить систему, тем более что она работает нормально и цена новой трубки не велика. Трубка идентична по всем размерам и сопряжениям с родной. Все фланцы стали хорошо. Рекомендую!


Підписка на блог
.