Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Механічна коробка передач Деу Нексія завжди відрізнялася високим рівнем надійності. Причому це не залежало від заводу збірки. Попри похилий вік, коробка, розроблена тоді ще більш-менш самостійною компанією Опель, могла без жодного ремонту пройти понад 250 тисяч км до капремонту без заміни запчастин Нексія.
Більш того, цю КПП встановлювали і на Ланоси, Лачетті, Авео і ще цілий ряд автомобілів. Різниця в модифікаціях КПП полягала тільки в різних передавальних числах і деяких інших дрібницях.
Якщо перевіряти рівень масла в КПП кожних 30 тисяч і міняти його хоча б кожних 90-110 тисяч пробігу, проблем з коробкою не буде. Найчастіше проблеми з перемиканням передач на механіці у Деу Нексія виникають якраз не через поломки коробки, а через зношування або дефектів елементів зчеплення. Хоча, всяке буває.
Щоб дістатися до кошика, вичавного підшипника або веденого диска, як відомо, необхідно зняти коробку передач, а це пов'язано з порушенням регулювання механізму перемикання.
Привід управління перемиканням передач на Нексії складається з декількох елементів. Скажімо прямо, не найвдалішою, громіздкою і застарілої конструкції:
Куліса ручки перемикання з кульовою опорою, яка закріплена до кузова.
Системи з важелів і тяг, встановлених на задній подушці двигуна.
Механізму вибору передач, він розташований всередині КПП і до нього претензій не виникає.
Природно, вся ця конструкція рано чи пізно теж зношується, особливо пластикові втулки і фіксатори. Але до приводу перемикання передач в каталозі запчастин Деу Нексія завжди можна купити ремкомплект і забути про проблеми з люфтами і поганим включенням.
Все ж є одна проблема: після установки нового ремкомплекта лаштунки або зчеплення передачі можуть некоректно перемикатися. Справа в регулюванні самої куліси.
Для регулювання куліси на Деу Нексія можна використовувати кілька варіантів, ми розглянемо обидва. Причому перший варіант бажано застосовувати в разі установки нових запчастин з ремкомплекта Деу (або установки нової куліси в зборі, номер за каталогом 96332660), а другий відмінно підходить для в міру зношених лаштунків, прослаблених втулок з невеликими люфтами.
Якщо застосувати другий, більш складний варіант регулювання, після повної заміни штока КПП, штифтів, тяги з фіксаторами і самої куліси, можуть виникнути складності. Наприклад, важіль перемикання може бути дуже жорстким, а перша, третя і задня передачі можуть включатися не до кінця.
Мета регулювання проста - синхронізувати положення ручки перемикання передач в слоні з положенням вала вибору передач на КПП. Іншими словами, ми добиваємося того, щоб визначеного положення ручки в салоні точно відповідала включена виборчим механізмом передача.
Найпростіший варіант настройки лаштунки. Після установки всіх запчастин приводу перемикання передач, болт фіксації хомута вала КПП не затягуємо, хомут повинен бути вільний.
Висуваємо шток вибору КПП до упору, щоб включити задню передачу. Щоб в цьому переконатися, включаємо запалювання, якщо задній хід включений, загоряться лампи задньої передачі в задніх ліхтарях.
Переміщаємося в салон, де ставимо важіль вибору передач в положення заднього ходу. Переміщаємо важіль не до упору, а приблизно на половину його ходу.
Під капотом підтягуємо болт хомута вала вибору передач. Робимо це без фанатизму, щоб не зірвати різьбу в хомуті, інакше доведеться міняти болт на довший і гратися з установкою гайки з-під машини. Або купувати новий хомут.
Робота виконана, залишилося все перевірити під час пробної поїздки. Якщо передачі включаються некоректно або туго, виконуємо регулювання повторно. У більшості випадків нові куліси після такої регулювання працюють бездоганно.
У тому випадку, коли ми знімали КПП для заміни зчеплення або інших робіт, а до куліси і її зносу у нас питань немає, приступимо до регулювання по другій, більш складній схемі. Нам доведеться фіксувати вал вибору передач КПП.
Спочатку визначимося з типом коробки передач. На ранніх випусках Деу Нексія для фіксації вала вибору передач використовувалося звичайне отвір з заглушкою в корпусі механізму вибору передач.
На більш пізніх випусках Нексії (в основному з 1,6-літровим 16-клапанним мотором) для фіксації цього валу виробник передбачив підпружинений фіксатор, яким користуватися куди зручніше. В іншому регулювання обох типів КПП нічим не відрізняється.
Насамперед нам потрібно дістатися до самої куліси, а для цього потрібно підняти чохол важеля КПП в салоні. У деяких комплектаціях чохол можна зняти, відкрутивши два гвинти кріплення рамки на центральній консолі.
В інших випадках можна зняти рамку ще простіше - її потрібно просто підчепити викруткою з плоским шліцом в задній частині.
Сам чохол з важеля знімати не потрібно.
Під чохлом знаходимо два отвори для фіксації ручки перемикання в нейтральному положенні - одне на корпусі ручки, друге на пластиковому відпливу лаштунки.
Поєднуємо ці два отвори, потім вставляємо в них або свердло діаметром 5 мм, яке потрібно забезпечити обмежувачем (проста стяжка), щоб воно не провалилося.
Або хрестовою викруткою діаметром жала близько 5 мм, але не тонше, інакше регулювання буде не точною.
Коли отвори суміщені і важіль зафіксований, відкручуємо болт кріплення хомута вала КПП, якщо ми встигли його закрутити.
На корпусі механізму вибору передач знаходимо заглушку, виймаємо її, потім вставляємо в отвір свердло діаметром 5 мм або шестигранний ключ схожого діаметра до упору.
Натискаючи на свердло або ключ, обертаємо вал вибору передач за годинниковою стрілкою і назад до тих пір, поки свердло не сяде ще на 5-7 мм. Вал зафіксований на нейтральній передачі.
Таким же чином поступаємо і з підпружиненим фіксатором на КПП іншого типу - обертаємо вал вибору передач до тих пір, поки фіксатор не утопія до упору і вал не зафіксується в нейтральному положенні.
Залишилося затягнути болт хомута вала, прибрати свердло з салону і звільнити вал вибору передач. Такий варіант обов'язково спрацює для Нексії з не новою кулісою, передачі стануть включатися чітко і без збоїв.
Перш ніж витягти датчик температури охолоджуючої рідини на ЗАЗ Сенс , від'єднайте провід від мінусової клеми акумулятора. Від'єднайте колодку дроту системи керування двигуном від роз'єму датчика, піднімаючи фіксатор колодки. За допомогою накидного...
Як замінити заглушку кришки коробки передач, сапун на Деу ЗАЗ Ланос , Шевроле Авео ? Для заміни сапуна відкручуємо болт на "17" та знімаємо заглушку кришки КПП з артикулом 25188650
Погано заводиться Джилі СК після простою, довго крутить стартер . при тому форсунки чисті. Для заміни було куплено датчик тиску палива на Джилі СК . Для заміни запчастини на Джилі СК , потрібно витягнути трубу. Знімаємо штопор та витягуємо...
Дивитися всі новини!
Огромный каталог запчастей ➤ Всегда низкие цены в магазине и большой выбор