0
Кошик
0 грн.
Каталог запчастин

Налаштування куліси Деу Нексія після зняття

Механічна коробка передач Деу Нексія завжди відрізнялася високим рівнем надійності. Причому це не залежало від заводу збірки. Попри похилий вік, коробка, розроблена тоді ще більш-менш самостійною компанією Опель, могла без жодного ремонту пройти понад 250 тисяч км до капремонту без заміни запчастин Нексія. 

кулиса в сборе

Більш того, цю КПП встановлювали і на Ланоси, Лачетті, Авео і ще цілий ряд автомобілів. Різниця в модифікаціях КПП полягала тільки в різних передавальних числах і деяких інших дрібницях.

Проблеми з кулісою КПП. Не включаються передачі на Нексії

Якщо перевіряти рівень масла в КПП кожних 30 тисяч і міняти його хоча б кожних 90-110 тисяч пробігу, проблем з коробкою не буде. Найчастіше проблеми з перемиканням передач на механіці у Деу Нексія виникають якраз не через поломки коробки, а через зношування або дефектів елементів зчеплення. Хоча, всяке буває. 

Щоб дістатися до кошика, вичавного підшипника або веденого диска, як відомо, необхідно зняти коробку передач, а це пов'язано з порушенням регулювання механізму перемикання.

схема

Привід управління перемиканням передач на Нексії складається з декількох елементів. Скажімо прямо, не найвдалішою, громіздкою і застарілої конструкції:

  1. Куліса ручки перемикання з кульовою опорою, яка закріплена до кузова.

  2. Системи з важелів і тяг, встановлених на задній подушці двигуна.

  3. Механізму вибору передач, він розташований всередині КПП і до нього претензій не виникає.

Природно, вся ця конструкція рано чи пізно теж зношується, особливо пластикові втулки і фіксатори. Але до приводу перемикання передач в каталозі запчастин Деу Нексія завжди можна купити ремкомплект і забути про проблеми з люфтами і поганим включенням.

износ кулисы

Все ж є одна проблема: після установки нового ремкомплекта лаштунки або зчеплення передачі можуть некоректно перемикатися. Справа в регулюванні самої куліси.

Як самому швидко відрегулювати кулісу на Деу Нексія

Для регулювання куліси на Деу Нексія можна використовувати кілька варіантів, ми розглянемо обидва. Причому перший варіант бажано застосовувати в разі установки нових запчастин з ремкомплекта Деу (або установки нової куліси в зборі, номер за каталогом 96332660), а другий відмінно підходить для в міру зношених лаштунків, прослаблених втулок з невеликими люфтами.

новая кулиса

Якщо застосувати другий, більш складний варіант регулювання, після повної заміни штока КПП, штифтів, тяги з фіксаторами і самої куліси, можуть виникнути складності. Наприклад, важіль перемикання може бути дуже жорстким, а перша, третя і задня передачі можуть включатися не до кінця. 

Мета регулювання проста - синхронізувати положення ручки перемикання передач в слоні з положенням вала вибору передач на КПП. Іншими словами, ми добиваємося того, щоб визначеного положення ручки в салоні точно відповідала включена виборчим механізмом передача.

Варіант перший. Для нових куліс КПП Нексія

Найпростіший варіант настройки лаштунки. Після установки всіх запчастин приводу перемикання передач, болт фіксації хомута вала КПП не затягуємо, хомут повинен бути вільний.

болт1

Висуваємо шток вибору КПП до упору, щоб включити задню передачу. Щоб в цьому переконатися, включаємо запалювання, якщо задній хід включений, загоряться лампи задньої передачі в задніх ліхтарях.

вал

Переміщаємося в салон, де ставимо важіль вибору передач в положення заднього ходу. Переміщаємо важіль не до упору, а приблизно на половину його ходу.

включаем передачу

Під капотом підтягуємо болт хомута вала вибору передач. Робимо це без фанатизму, щоб не зірвати різьбу в хомуті, інакше доведеться міняти болт на довший і гратися з установкою гайки з-під машини. Або купувати новий хомут.

болт хомута

Робота виконана, залишилося все перевірити під час пробної поїздки. Якщо передачі включаються некоректно або туго, виконуємо регулювання повторно. У більшості випадків нові куліси після такої регулювання працюють бездоганно.

Варіант другий. Для куліс з допустимими люфтами

У тому випадку, коли ми знімали КПП для заміни зчеплення або інших робіт, а до куліси і її зносу у нас питань немає, приступимо до регулювання по другій, більш складній схемі. Нам доведеться фіксувати вал вибору передач КПП.

Спочатку визначимося з типом коробки передач. На ранніх випусках Деу Нексія для фіксації вала вибору передач використовувалося звичайне отвір з заглушкою в корпусі механізму вибору передач.

заглушка

На більш пізніх випусках Нексії (в основному з 1,6-літровим 16-клапанним мотором) для фіксації цього валу виробник передбачив підпружинений фіксатор, яким користуватися куди зручніше. В іншому регулювання обох типів КПП нічим не відрізняється.

фиксатор

Насамперед нам потрібно дістатися до самої куліси, а для цього потрібно підняти чохол важеля КПП в салоні. У деяких комплектаціях чохол можна зняти, відкрутивши два гвинти кріплення рамки на центральній консолі.

два винта

В інших випадках можна зняти рамку ще простіше - її потрібно просто підчепити викруткою з плоским шліцом в задній частині.

снимаем отверткой

Сам чохол з важеля знімати не потрібно.

чехол не снимаем

Під чохлом знаходимо два отвори для фіксації ручки перемикання в нейтральному положенні - одне на корпусі ручки, друге на пластиковому відпливу лаштунки.

отверстия

Поєднуємо ці два отвори, потім вставляємо в них або свердло діаметром 5 мм, яке потрібно забезпечити обмежувачем (проста стяжка), щоб воно не провалилося. 

сверло

Або хрестовою викруткою діаметром жала близько 5 мм, але не тонше, інакше регулювання буде не точною.

отвертка

Коли отвори суміщені і важіль зафіксований, відкручуємо болт кріплення хомута вала КПП, якщо ми встигли його закрутити.

болт откручиваем

На корпусі механізму вибору передач знаходимо заглушку, виймаємо її, потім вставляємо в отвір свердло діаметром 5 мм або шестигранний ключ схожого діаметра до упору.

вставляем сверло

Натискаючи на свердло або ключ, обертаємо вал вибору передач за годинниковою стрілкою і назад до тих пір, поки свердло не сяде ще на 5-7 мм. Вал зафіксований на нейтральній передачі.

вращаем вал

Таким же чином поступаємо і з підпружиненим фіксатором на КПП іншого типу - обертаємо вал вибору передач до тих пір, поки фіксатор не утопія до упору і вал не зафіксується в нейтральному положенні.

фиксатор

Залишилося затягнути болт хомута вала, прибрати свердло з салону і звільнити вал вибору передач. Такий варіант обов'язково спрацює для Нексії з не новою кулісою, передачі стануть включатися чітко і без збоїв.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Підписка на блог
.