Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Зайва перетяжка ременя приводу газорозподільного механізму в надійних, але не дуже сучасних моторах Daewoo Sens об'ємом 1300 кубів може привести до вкрай небажаних наслідків. У гіршому випадку - це загин клапанів при обриві ременя, в кращому, пошук евакуатора в чистому полі.
Щоб не доводити ситуацію до межі, важливо контролювати ресурс ременя ГРМ, а в разі покупки машини з пробігом, бажано міняти його в першу чергу і чим раніше, тим краще.
Збіг міток на колінвалі та розподільчому валі забезпечать стабільну роботу газорозподільного механізму. А також виключать всі претензії до системи запалювання або харчування в разі виникнення цілого букета несправностей:
Висока витрата палива.
Складний холодний пуск.
Провали при розгоні.
Нестабільні холості оберти.
Некоректна робота двигуна на газі.
При заміні ременя ГРМ вкрай рекомендується звернути увагу на помпу, а також в обов'язковому порядку замінити натяжний ролик ременя ГРМ. Якщо цього не зробити, проблема може не вирішитися.
Чи загинає клапана на 1,3-літровому мелітопольському двигуні Деу Сенс? Загинає. Втім, це залежить від місця і часу складання мотора та постачання комплектуючих, тому краще не ризикувати, щоб не потрапити на дорогий ремонт як мінімум головки блоку циліндрів.
Регламент заміни ременя ГРМ на 8-клапанному мелітопольському моторі становить від 60 до 80 тисяч пробігу. Точний час заміни може залежати від якості як самого ременя, так і шківів, натяжного ролика і його пружин. Останні часто просяться під заміну, чи не дотягаючи до кінця терміну служби ременя.
Слід зауважити, що ремені, що надходять у продаж, можуть з незрозумілих причин мати різну кількість зубів. Найчастіше у продажу зустрічаються ремені 10х710, 10х715 і 10х725. Останній варіант - найбільш слушний, оскільки він дозволить відрегулювати натяжку без особливих проблем. Перші два занадто короткі, хоча вони і підкуповують дешевизною. А також є шанси купити підробку. Два зайвих зуби на ремені і кілька гривень різниці в ціні чи виправдають таку покупку.
Можливо, що заміна ременя і не буде потрібно при наявності проблем з роботою двигуна, які ми зазначили вище. Однак час, витрачений на отримання доступу до ременя, а також його ціна, сто разів окупляться, якщо ремінь все ж замінити для профілактики.
Щоб чітко розібратися в мітках приводу газорозподільного механізму, досить видалити захисну кришку ременя. Крім цього, можливо, буде необхідно піддомкратити праву сторону машини, поставити її на п'яту передачу і провернути колесо до тих пір, поки мітка на шківі колінвала не співпаде з припливом на корпусі. Для впевненості краще помітити мітку маркером.
Тепер дивимося на шків распредвала. В ідеалі мітка на шківі повинна збігатися з міткою на корпусі, але, виходячи з того, що ремені бувають різні і з різним ступенем зносу, допустима ситуація, коли мітки можуть не збігатися на кілька градусів, але не більше.
З усім тим, якщо ми вже дісталися до міток, логічніше було б замінити ремінь і спокійно їздити наступних 60-80 тисяч. Тим більше, що для цього особливих зусиль і часу не буде потрібно.
Для зручності заміни ременя ГРМ було б непогано також зняти ремінь приводу генератора. Для цього не потрібні надприродні зусилля, а крім того, ми зможемо проконтролювати стан і другого ременя.
На все про все нам знадобиться максимум 20 хвилин і стандартний набір ключів і головок, який має кожен поважаючий себе автомобіліст. Кріплення генератора послаблюється ключем на 17, потім він генератор зсувається ближче до двигуна, ремінь послаблюється, а далі справа техніки.
Тепер розберемося з натяжним роликом і помпою. Якщо до водяного насосу немає претензій (ніяких течі і стабільний тиск в системі охолодження), нехай поживе. Можливо, буде необхідна заміна прокладки помпи.
До натяжного ролика претензії, швидше за все, виникнуть. У нього часто зношується натяжна пружина, може посипатися підшипник, хоча це залежить від якості деталі.
Як правило, у продаж надходять ролики без кронштейна, тому старий ролик з підшипником доведеться відкрутити головкою на 19. Після цього встановити новий.
Варто звернути увагу на різьблення двох болтів, один з яких фіксує, другий служить для регулювання. Ось він якраз і підводить в найвідповідальніший момент. Натяжний ролик в зборі коштує не так дорого, щоб економити на двох болтах, тому вкрай рекомендують їх замінити.
Але зняти ремінь у нас навряд чи вийде, якщо не відкрутити шків розподільчого вала. А це ще та історія. Без головки на 32 і хорошого воротка це зробити буде важко. Однак відразу знімати шків не поспішаючи, спочатку виставляємо мітки. (Ми ж уже встановили мітки колінвала раніше).
Зручніше знімати ремінь після демонтажу шківа колінвала, але не всі надходять так, ремінь можна зняти і без демонтажу шківа, до того ж ймовірність помилитися в установці міток в такому випадку мінімальна. Не забуваємо про пружину ролика.
Ще раз переконуємося в тому, що колінвал і розподільчий вал виставлені строго по мітках і тільки після цього можна знімати ремінь ГРМ. Обертають колінвал, як ми і говорили, найпростіше за допомогою правого піддомкраченного колеса за годинниковою стрілкою і КПП, встановленої на п'яту передачу.
Коли мітки на місці, можна сміливо знімати ремінь і встановлювати новий. Заодно непогано б перевірити, як почувають себе сальники валів. Простіше це зробити вже тоді, коли шків распредвала знятий, а мітки (свердління, продубльовані маркером) не дадуть нам помилитися.
Після установки нового ременя ГРМ потрібно провернути колінвал два рази і залишити його в положенні верхньої мертвої точки першого циліндра, в цей момент новий ремінь повинен натягнути. Тепер можна закручувати обидва болти (нових або старих) натяжного ролика.
Майже готово. Залишилося встановити і натягнути ремінь генератора і, не ставлячи кришку ременя ГРМ на всякий випадок, спробувати запустити двигун. Якщо мотор завівся, можна сміливо його глушити і збирати всі як було. Якщо виникнуть проблеми, перевіряємо мітки повторно.
Насправді, заміна ременя ГРМ на Деу Сенс займає менше часу, ніж прочитання цього керівництва.
Перш ніж витягти датчик температури охолоджуючої рідини на ЗАЗ Сенс , від'єднайте провід від мінусової клеми акумулятора. Від'єднайте колодку дроту системи керування двигуном від роз'єму датчика, піднімаючи фіксатор колодки. За допомогою накидного...
Як замінити заглушку кришки коробки передач, сапун на Деу ЗАЗ Ланос , Шевроле Авео ? Для заміни сапуна відкручуємо болт на "17" та знімаємо заглушку кришки КПП з артикулом 25188650
Погано заводиться Джилі СК після простою, довго крутить стартер . при тому форсунки чисті. Для заміни було куплено датчик тиску палива на Джилі СК . Для заміни запчастини на Джилі СК , потрібно витягнути трубу. Знімаємо штопор та витягуємо...
Дивитися всі новини!
Огромный каталог запчастей ➤ Всегда низкие цены в магазине и большой выбор
Відгуки про новину
Ролік взагалі ніхто не міняє. Пружина потрябна тільки в момент натягування ременя.