0
Кошик
0 грн.
Онлайн заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Високі обороти Деу Нексія: заміна датчика положення дроселя

На двигунах Деу Нексія досить поширеною проблемою стають підвищені обороти холостого ходу. При номінальних 800 об / хв обороти можуть мимовільно рости до 2000-2500 об / хв, що, звичайно, ненормально. Існує кілька способів боротьби з цією несправністю без заміни запчастин на Деу Нексія.

высокие обороты

Проблема перша. Датчик положення дросельної заслінки

Електронний блок керування двигуном регулює подачу палива по обвідному каналу за допомогою регулятора холостого ходу. Датчик положення дросельної заслінки, встановлений на дросельному вузлі, подає імпульс певного значення на ЕБУ, який робить висновки про стан заслінки, дозуючи паливо в залежності від цих показань.

датчик положения заслонки

Найпростіше перевірити роботу датчика положення дроселя можна за допомогою діагностичного адаптера ELM 327 і програмного забезпечення на комп'ютері або мобільному телефоні. Залежно від типу адаптера, він може передавати інформацію або по протоколу Bluetooth, по кабелю на комп'ютер через порт USB або за допомогою технології Wi-Fi.

диагностика

Існує маса програм для діагностики двигуна Нексія, але будь-яка з них в обов'язковому порядку покаже відсоток відкриття дросельної заслінки. У режимі холостих обертів заслінка повинна бути закрита. 

Навіть в тому випадку, якщо вона закрита фізично, але датчик положення буде показувати її відкриття хоча б на 5-15%, ЕБУ автоматично подає додаткову порцію палива, що призводить до зростання кількості оборотів до 2-2,5 тисяч, а то і більше.

ошибка по заслонке

У каталозі запчастин Деу Нексія можна запросто знайти цей датчик. Однак його заміна рідко призводить до позитивного результату. Річ у тому, що оригінальні нові датчики виконані в більшості своїй з похибкою кута установки корпусу датчика на дросельному вузлі.

вращаем датчик

Щоб в цьому переконатися, досить викрутити два кріпильних гвинта. Потім при запущеному двигуні і включеній діагностичній програмі провертаємо корпус датчика проти годинникової стрілки до тих пір, поки кут відкриття заслінки в вікні програми діагностики не зміниться до 0%.

обороты в норме

Одночасно з цим обертів двигуна впадуть до стандартних 800 об / хв. Залишилося закріпити корпус датчика в правильному положенні. Отвори для монтажу датчика на дросельний вузол, швидше за все, не співпадуть з різьбовими отворами на дроселі. В цьому випадку відзначаємо місце розташування нового отвори і розширюємо штатні кріпильні отвори дрилем.

отверстие

Закріплюємо датчик положення заслінки і перевіряємо її положення при відпущеної педалі газу. ПО має показати рівень відкриття заслінки, що прагне до нуля, а обороти двигуна повинні впасти до стандартних 800 об / хв.

800 об/мин

Перед тим як вносити зміни в конструкцію датчика, потрібно переконатися в тому, що свічки і високовольтні дроти в повністю робочому стані. Якщо ж свічки та інші запчастини двигуна Нексія вичерпали свій ресурс, бажано замінити їх новими. Цей спосіб повинен перемогти проблему, але є ще кілька варіантів.

Проблема друга. Проводка і контакти

У дощову погоду або після недбалої мийки двигуна є небезпека намокання проводки і контактів, що викликає їх окислення. Таке явище можна спостерігати через дві-три тижні після потрапляння води в моторний відсік. 

Якщо намокнуть і окисляться контакти датчика положення дросельної заслінки або регулятора холостого ходу (як на самих датчиках, так і на колодці електронного блоку управління), сигнал буде спотворений, а холості оберти можуть бути нестабільними і стрибкоподібно рости аж до 2000 об / хв і вище.

Для початку необхідно поворушити косу проводів біля ЕБУ і біля обох датчиків. Якщо це якимось чином вплине на кількість холостих обертів, справа в проводах і контактах на клемах.

подгибаем контакты

Можна піти одним з двох шляхів. Найпростіший - очищення контактів і клем. Потім бажано підігнути контакти на ЕБУ тонкими круглогубцями, а в клемних колодках акуратно підгинає контакти голкою або тонким шилом.

контакты эбу

Контакти одного датчика - 1 і 2 зліва в верхньому і нижньому ряду, ДПДЗ - другий праворуч (74) в нижньому ряду, 6 і 7 зліва в верхньому і нижньому рядах відповідно.

распиновка

На фото вони вказані стрілками.

распиновка2

У разі, якщо очищення контактів не дала результатів, для початку перевіримо працездатність датчика положення дросельної заслінки. Датчик являє собою резистивний потенціометр. Він має три контакти:

  1. Постійна напруга +5 В.

  2. Маса електронного блоку управління.

  3. Сигнальний провід, щодо нього подається потенціал на ЕБУ, а блок робить висновок про стан заслінки відповідно до величини потенціалу.

Перевіряємо роботу датчика за допомогою мультиметра при включеному запалюванні - на першому контакті повинно бути стабільних 5 В, другий повинен продзвонювати з масою ЕБУ, а на третьому повинен змінюватися потенціал в залежності від положення бігунка датчика.

две косы

Якщо датчик в робочому стані, але обороти холостого ходу ростуть або плавають, доведеться вивести дроти від ДПДЗ і регулятора холостого ходу із загальної коси і протягнути їх в окремих гофрах. Це потрібно для того, щоб усунути наведення на сигнальні дроти від датчиків, які призводять до спотворення сигналу.

Попутно почистимо всі контакти на колодках датчиків і електронного блоку управління. Для початку відокремимо дроти ДПДЗ і РХХ від загальної коси. Потім розріжемо уздовж нові гофри, зафіксуємо ізострічкою дроти від кожного датчика і укладемо їх в нові гофри.

прокладываем новую гофру

Після цього гофри стягуються ізострічкою і пластиковими стяжками, розташовуються в підкапотному просторі так, щоб вони не заважали обслуговувати двигун надалі. Використовуючи один з цих способів або всі комплексно, можна домогтися стабільних холостих обертів в межах 800 об / хв.

 
 

Залишити відгук



Розкажіть друзям

» Всі новини

Корисні новини

Заміна датчика температури рідини, що охолоджує, на ЗАЗ Сенс 1.3, 1.4 Заміна датчика температури рідини, що охолоджує, на ЗАЗ Сенс 1.3, 1.4

Перш ніж витягти датчик температури охолоджуючої рідини на ЗАЗ Сенс , від'єднайте провід від мінусової клеми акумулятора. Від'єднайте колодку дроту системи керування двигуном від роз'єму датчика, піднімаючи фіксатор колодки. За допомогою накидного...

Заміна сапуна КПП Деу Ланос, Шевроле Авео Заміна сапуна КПП Деу Ланос, Шевроле Авео

Як замінити заглушку кришки коробки передач, сапун на Деу ЗАЗ Ланос , Шевроле Авео ? Для заміни сапуна відкручуємо болт на "17" та знімаємо заглушку кришки КПП з артикулом 25188650 ​ ​

Заміна регулятора тиску палива Джилі СК, Geely CK Заміна регулятора тиску палива Джилі СК, Geely CK

Погано заводиться Джилі СК після простою, довго крутить стартер . при тому форсунки чисті.  Для заміни було куплено датчик тиску палива на Джилі СК . Для заміни запчастини на Джилі СК , потрібно витягнути трубу. Знімаємо штопор та витягуємо...

Заміна замка лючка бензобака Шевроле Авео Т250, Т255 Заміна замка лючка бензобака Шевроле Авео Т250, Т255

Для заміни замка лючка бензобака Шевроле Авео Т250, Т255 вам знадобляться наступні інструменти: ключі розміром "10", TORX T20, викрутка із плоским лезом. Почніть зняття правого заднього підкрилка Шевроле Авео Знайдіть фіксатор...

Заміна патрубка помпи Лачетті 96180071 Заміна патрубка помпи Лачетті 96180071

Патрубок помпи 96180071   (трубки, що сполучає водяну помпу із системою охолодження ) на Chevrolet Lacetti в середньому може прослужити від 80 000 до 150 000 кілометрів. Однак, для підвищення терміну служби рекомендується стежити за станом системи...

Дивитися всі новини!

Огромный каталог запчастей ➤ Всегда низкие цены в магазине и большой выбор

Шестерня 5-й передачи Шестерня 5-й передачи Шевроле Авео
3313
Прокладка катализатора Прокладка катализатора Дэу Ланос
61
ШРУС внутренний R (Z 33) ШРУС внутренний R (Z 33) Чери Амулет
960
Клапан выпускной Клапан выпускной Джили Джи Си 6
103
Рычаг передний Рычаг передний Чери Амулет
817
Сальник полуоси правый TIGGO 2/3/5 Сальник полуоси правый TIGGO 2/3/5
389
Сальник полуоси МКПП (35х55х9-14,7) Сальник полуоси МКПП (35х55х9-14,7)
86
Патрубок радиатора верх. Патрубок радиатора верх. Джили МК
93
Рычаг передний левый INA-F Рычаг передний левый INA-F Чери Джаги
967
Насос топливный в сб. Насос топливный в сб. Джили FC
457
Шаровая опора Q-FIX Шаровая опора Q-FIX Чери Бит
339


Підписка на блог
.