0
Кошик
0 грн.
Онлайн заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Заміна ремня ГРМ і помпи на Чері Елара А21

Важливим для правильної роботи двигуна Чері Елара являється газорозподільний механізм.

Цей механізм відповідає за синхронну роботу колінного і розподільного валів, забезпечуючи своєчасне подання топливоповітряної суміші в камеру згорання і виведення продуктів згорання у вихлопну систему.

Механізм ГРМ

Відповідно, ремінь задіюється для з'єднання шківів колінного і розподільного валів, паралельно сполучаючи деяке додаткове устаткування.

Зокрема, ремінь ГРМ в Чері Елара приводить в дію і помпу, яка відповідає за підтримку тиску в системі охолодження автомобіля, що тільки підвищує важливість ременя.

Що стосується безпосередньо ременя ГРМ, то термін його заміни складає близько 50-60 тисяч км пробігу. В окремих випадках його заміна може знадобитися раніше або пізніше, важливо періодично проводити перевірку за допомогою візуального огляду.

При обриві ременя без його своєчасної заміни відбувається зіткнення впускних і випускних клапанів з поршнями, що веде до необхідності дорогого і складного ремонту.

Таким чином, краще своєчасно проводити заміну ременя, що дозволить уникнути серйозних проблем.

Ремінь ГРМ

На проблеми в роботі ременя ГРМ Чері Елара можуть вказувати такі чинники:

  • Вік ременя. Незважаючи на важливість пробігу, не варто забувати про вік ременя. Зазвичай ремінь зберігає свої характеристики не більше 5 років, після чого втрачається еластичність і інші показники. Також не зайвим буде замінити ремінь після купівлі бу автомобіля. 
  • Проблеми із запуском двигуна і втрата потужності. Пов'язано це з можливим перескоком ременя на 1 або декілька зубів. Відповідно, виникають проблеми із запаленням автомобіля, яке спрацьовує раніше або пізніше.
  • Зміна кольору вихлопу Чері Елара. Це пов'язано з тим, що частина топливоповітряної суміші потрапляє у вихлопну систему, де і згорає. Відбувається це із-за збитого запалення на автомобілі. Це також може привести до прогорання випускного клапана із-за перевищення допустимих температур.
  • Поява цокаючих, човгаючих або клацаючих звуків при роботі двигуна. Такий чинник проявляється через те, що в процесі зносу ремінь може розшаровуватися, що і призводить до появи подібних звуків.
  • Теча з-під кожухів приводу. Це може бути масло з-під сальника валів або антифриз з помпи. У будь-якому разі ремінь отримує підвищений знос і високу вірогідність перескока, так що його доведеться замінити після усунення основної проблеми.
  • Поява тріщин на ремені ГРМ Чері Елара і видимі при візуальному огляді сліди зносу. У такому разі ремінь слід замінити якнайшвидше. 
  • Стартер інтенсивно працює, але запуск двигуна не відбувається. Цей той випадок, коли проводити заміну ременя ГРМ вже швидше за все пізно. Найімовірніше стався його розрив і зіткнення клапанів з циліндрами, відсутня компресія.

Звичайно, в деяких випадках такі чинники можуть виникати і при прояві проблем з іншими елементами автомобіля, проте слід ретельно перевірити стан ременя.

Окремо необхідно розглянути ситуацію із заміною помпи Чері Елара.

Зношена помпа

Цей блок відповідає за перекачування і підтримку робочого тиску в системі охолодження автомобіля. З ременем цей блок контактує тільки за допомогою шківа.

Під впливом ременя відбувається обертання шківа, яке надалі передається на крильчатку, яка і відповідає за перекачування рідині.

Якщо брати повну конструкцію помпи, то вона складається з таких основних елементів:

  • Металевий герметичний корпус, що найчастіше виготовляється з алюмінієвих сплавів. Для прокачування рідини з нього виведений два патрубки – всмоктуючий, який йде від радіатора, і напірний, який йде від помпи. 
  • Вал, що відповідає за передачу обертання від приводу до крильчатки.
  • Крильчатка помпи Чері Елара, яка має пелюстки спеціальної форми, що нагнітають охолоджувальну рідину під тиском.
  • Шків приводу.
  • Сальники, які забезпечують захист від протікання в місцях підключення патрубків.
  • Підшипники.

Завжди необхідно уважно стежити за станом помпи, оскільки вихід її з ладу може привести до перегрівання двигуна і серйозних проблем.

Нова помпа

Серед основних проблем, які виникають з помпою Чері Елара, можна виділити такі:

  • Знос ущільнювачів (сальників), що веде до витікання охолоджувальної рідини з системи.
  • Поломка крильчатки або її істотний знос. Це веде до зниження тиску в системі або його відсутності, що зрештою може привести до перегрівання двигуна.
  • Заклинювання підшипників, внаслідок чого також можуть спостерігатися проблеми з тиском і протіканням охолоджувальної рідини. 
  • Збільшення люфта крильчатки, що призводить до її нестабільної роботи і можливого зниження тиску в системі охолодження.
  • Утворення корозії із-за використання низькоякісного антифризу в системі Чері Елара.
  • Ушкодження під впливом кавітації. Інтенсивне утворення бульбашок повітря в охолоджувальній рідині може серйозно пошкодити сам насос, через що знадобиться його заміна.
  • Забруднення. Хімічні відкладення і бруд, який може потрапляти в систему, зрештою утворюють досить твердий наліт в помпі, через що вона може перестати нормально працювати.
  • Руйнування підшипників. Така проблема супроводжується втратою тиску в системі, а також характерним свистячим шумом.
  • Обрив ременя приводу, яким в даному випадку виступає саме ремінь додаткового обладнання.

Таким чином стан ременя додаткового устаткування Чері Елара є важливим для системи охолодження.

Варто відмітити, що і стан помпи може позначитися на терміні експлуатації ременя. Зокрема, якщо буде зруйнований підшипник або виникнуть інші проблеми з шківом, то підвищитися навантаження на ремінь.

Відповідно, необхідно стежити за станом усіх елементів, включаючи використовувані в ГРМ обвідні і натяжні ролики, а також шківами.

Проводимо заміну ременя ГРМ і помпи Чері Елара – швидко і просто

Для проведення робіт знадобиться набір ключів, новий ремінь і помпа. Іноді помпа може бути представлена тільки у вигляді однієї половини з крильчаткою. У цьому немає нічого дивного, оскільки друга половина зазвичай не потребує заміни і може бути залишена.

Далі виконуємо такі дії:

  • Відкручуємо 4 болти, якими фіксуються розширювальні бачки.

Відкручуємо бачки

  • Прибираємо бачки убік, щоб надалі вони не заважали роботі.
  • Від'єднуємо кліпси кріплення трубки і прибираємо її убік.

Від'єднуємо трубки

  • Якщо не упевнені в можливості правильного складання механізму ГРМ Чері Елара після проведення робіт можна замалювати схеми проходження ременя і розташування устаткування.

Замальовуємо схему установки ременя

  • Ключем на 15 продавлюємо натяжний ролик ГРМ проти годинникової стрілки.

Послабляємо натяжний ролик

  • Це дозволить послабити натяжку самого ременя і зняти його.
  • Таким же ключем за годинниковою стрілкою відкручуємо болт кріплення натяжного ролика ГРМ.

Відкручуємо натяжний ролик

  • Ключем на 16 відкручуємо кріплення натяжного ролика.

Знімається кріплення натяжного ролика

  • Підпираємо домкратом двигун автомобіля.
  • Після чого відкручуємо подушку двигуна Чері Елара.

Відкручуємо подушку двигуна

  • Для цього знадобляться ключі на 13, 15 і 16, оскільки для кріплення подушки використовуються різні болти.
  • Відкручуємо кронштейн кріплення подушки двигуна до блоку.

Відкручуємо кронштейн кріплення подушки

  • За допомогою маркера відмічаємо розташування шківа відносно колінчастого валу.

Ставимо мітку

  • Це дозволить правильно виставити усі деталі при подальшому складанні.
  • Відкручуємо шків колінчастого валу.

Відкручуємо шків

  • Відкручуємо обвідні ролики.
  • Викручуємо болти кришки захисту ГРМ, який згори зафіксований болтами під шестигранник, а знизу звичайними, під ключ на 10.

Відкручуємо кришку ГРМ

  • Знімаємо кришку і перевіряємо сальники помпи Чері Елара на предмет наявності течі.

Перевіряємо сальник помпи

  • Виставляємо додаткові мітки на валах ГРМ.

Доставляємо мітки

  • Відкручуємо помпу.

Відкручуємо і знімаємо помпу

  • При цьому важливо злити охолоджувальну рідину або швидко не відкручувати помпу, щоб антифриз витік через неї.
  • Знімаємо помпу.
  • Готуємо нові деталі до установки.

Готуємо нові деталі

  • Зачищаємо посадочне місце під нову помпу.

Зачищаємо посадочне місце

  • Наносимо герметик на нову помпу.

Наноситься герметик

  • Ставимо нову помпу на Чері Елара.

Ставимо помпу

  • Переносимо мітки із старого ременя ГРМ на новий.

Переносимо мітки з ременя

  • На розподілвалу фіксуємо хомутом ремінь, виставивши його по мітках.

Фіксуємо ремінь

  • Далі по кругу виставляємо ремінь по мітках.
  • Заздалегідь встановлюємо усі ролики на свої місця.

Ставимо на місця ролики

  • Перевіряємо правильність виставляння ременя, кілька разів провертаючи вали.
  • Якщо після цього мітки все одно співпадають, то все зроблено правильно.
  • Проводимо остаточне зворотне складання, заливаємо антифриз.

Таким чином досить просто можна провести заміну ременя ГРМ Чері Елара, а також помпи системи охолодження.

Залишити відгук



Розкажіть друзям

» Всі новини

Корисні новини

Заміна датчика температури рідини, що охолоджує, на ЗАЗ Сенс 1.3, 1.4 Заміна датчика температури рідини, що охолоджує, на ЗАЗ Сенс 1.3, 1.4

Перш ніж витягти датчик температури охолоджуючої рідини на ЗАЗ Сенс , від'єднайте провід від мінусової клеми акумулятора. Від'єднайте колодку дроту системи керування двигуном від роз'єму датчика, піднімаючи фіксатор колодки. За допомогою накидного...

Заміна сапуна КПП Деу Ланос, Шевроле Авео Заміна сапуна КПП Деу Ланос, Шевроле Авео

Як замінити заглушку кришки коробки передач, сапун на Деу ЗАЗ Ланос , Шевроле Авео ? Для заміни сапуна відкручуємо болт на "17" та знімаємо заглушку кришки КПП з артикулом 25188650 ​ ​

Заміна регулятора тиску палива Джилі СК, Geely CK Заміна регулятора тиску палива Джилі СК, Geely CK

Погано заводиться Джилі СК після простою, довго крутить стартер . при тому форсунки чисті.  Для заміни було куплено датчик тиску палива на Джилі СК . Для заміни запчастини на Джилі СК , потрібно витягнути трубу. Знімаємо штопор та витягуємо...

Заміна замка лючка бензобака Шевроле Авео Т250, Т255 Заміна замка лючка бензобака Шевроле Авео Т250, Т255

Для заміни замка лючка бензобака Шевроле Авео Т250, Т255 вам знадобляться наступні інструменти: ключі розміром "10", TORX T20, викрутка із плоским лезом. Почніть зняття правого заднього підкрилка Шевроле Авео Знайдіть фіксатор...

Заміна патрубка помпи Лачетті 96180071 Заміна патрубка помпи Лачетті 96180071

Патрубок помпи 96180071   (трубки, що сполучає водяну помпу із системою охолодження ) на Chevrolet Lacetti в середньому може прослужити від 80 000 до 150 000 кілометрів. Однак, для підвищення терміну служби рекомендується стежити за станом системи...

Дивитися всі новини!

Огромный каталог запчастей ➤ Всегда низкие цены в магазине и большой выбор

Шланг тормозной задний Шланг тормозной задний Дэу Сенс
111
Фильтр салона (пр-во GM) Фильтр салона (пр-во GM) Шевроле Авео
625
Тяга рулевая Тяга рулевая Чери Амулет
216
Крышка маслозаливной горловины Крышка маслозаливной горловины
1429
Предохранитель мини 30А зеленый Предохранитель мини 30А зеленый
6
Сальник свечного колодца Сальник свечного колодца Джили МК
30
Фильтр масляный BOSCH Фильтр масляный BOSCH Джили СК
237
Помпа охлаждения THERMOTEC Помпа охлаждения THERMOTEC Джили МК
568
Повторитель пов Av Nu Leg Tac 96190579 (жел) Повторитель пов Av Nu Leg Tac 96190579 (жел)
403
Ручка крышки багажника Ручка крышки багажника Дэу Матиз
1291
Тяга рулевая (Ø 16мм) -3003030 Тяга рулевая (Ø 16мм) -3003030 Чери Елара
248
Щетка стеклоочистителя L 5 KLM Щетка стеклоочистителя L 5 KLM
126
Патрубок ГУР Патрубок ГУР Чери Елара
26
Проводка передн.панели GEELY MK Проводка передн.панели GEELY MK Джили МК
8744
Катушка зажигания (3 Pin) Катушка зажигания (3 Pin) Дэу Нексия
601
Генератор /Karry KIMIKO Генератор /Karry KIMIKO Чери Амулет
3307
Датчик ABS передний INA-F Датчик ABS передний INA-F Джили FC
348


Підписка на блог
.