0
Кошик
0 грн.
Онлайн заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Розкажіть друзям

Угода публічної оферти

Основні відомості

На сайті інтернет-магазину Zapchasti-Chery виконуються умови угоди публічної оферти згідно з чинними законами України «Про електронну комерцію» та «Про захист прав споживачів». Загальними положеннями є такі пункти:

  1. Компанія не надає додаткові поставочні умови за винятком тих, які описані на сторінках цього порталу.

  2. Магазин запчастин Zapchasti-chery приймає замовлення з понеділка по суботу.

  3. Підстави для розірвання цієї Угоди, а також порядок цієї процедури визначені чинним українським законодавством.

Угода публічної оферти

Ця угода має формат публічної оферти. Вона еквівалентна "усній угоді", а також має юридичну силу згідно з актуальними Законами України.

Ст.633 ЦК України встановлює публічність угоди оферти, а також зрівнює її умови для всіх клієнтів компанії незалежно від їх статусу (фізособи, юрособи, ФОП).

Погоджуючись з умовами цього документа, клієнт підтверджує прийняття умов і порядку оформлення покупки, внесення оплати за деталі, їх доставки. Також Клієнт приймає умови і порядок дій у разі недотримання ним положень цього

Угода.

Поняття в рамках Угоди

Угода публічної оферти — повноцінний договір, що має публічний формат. Зразок документа знаходиться на сайті Zapchasti-Chery.com.ua (нижче-Сайт).

Публічна оферта обов'язкова для магазину, який може запропонувати клієнту купити товар, представлений на сторінках інтернет-магазину.

Угода призначена для необмеженого кола осіб, включаючи всіх клієнтів.

Акцепт — факт прийняття клієнтом запропонованих умов щодо замовлення запчастин від магазину Zapchasti-Chery.

При цьому клієнт ознайомлюється з пропозиціями, інформація про які представлена на сайті, а процедура покупки полягає в переміщенні товарної позиції у віртуальний кошик і оформленні замовлення.

Клієнт — будь-яка фізична особа з підтвердженою дієздатністю, що досягла повноліття, а також юридична особа і ФОП, яка відвідує сайт і має намір купити запчастину, приймаючи умови цієї Угоди.

Товар — продукція, що виступає предметом торгівлі. Вся інформація про продукцію та її покупку представлена на сторінках сайту Zapchasti-Chery.

Замовлення — заявка від клієнта на придбання деталей, правильно оформлена і розміщена, адресована інтернет-магазину.

Інтернет-магазин — власник або розповсюджувач продукції за допомогою порталу Zapchasti-Chery з наміром продавати запчастини.

Основні положення

  1. Ця угода являє собою публічну оферту і включає в себе всі значущі умови щодо організації процесів продажів і покупок.

  2. Цей документ набуває чинності для клієнта, коли він на сайті Zapchasti-Chery.com.ua натискає кнопки «Купити» і «Оформити замовлення». Тим самим клієнт підтверджує намір зробити покупку в інтернет-магазині визначеної продукції на описаних умовах. Оферта зберігає свою силу аж до отримання клієнтом або третьою особою запчастини і внесення оплати за неї.

  3. Взаємодія між клієнтом та інтернет-магазином визначається цим документом. Коли клієнт на сторінках порталу Zapchasti-Chery натискає кнопки «Купити» і «Оформити замовлення», він автоматично підтверджує, що незалежно від свого статусу, відповідно до актуальних нормативів законодавства, він погоджується виконувати умови цього документа.

Предмет угоди

  1. Компанія бере на себе зобов'язання на зазначених умовах і в порядку, заданому цією Угодою, продавати вироби на основі Замовлення, оформленого клієнтом на сторінках порталу Zapchasti-Chery. Клієнт бере на себе обов'язок купити запчастину і внести за неї оплату згідно з умовами і порядків оферти.

  2. Компанія Zapchasti-Chery дає підтвердження, що має в своєму розпорядженні всі необхідні дозволи на ведення господарської діяльності, а також документи, що регулюють правовідносини. Інтернет-магазин дає гарантію, що володіє правом продажу товарів без обмежень і з дотриманням регламентів і норм Законів України. Zapchasti-Chery бере на себе обов'язок нести відповідальність, якщо права клієнта будуть порушені в ході виконання положень цієї Угоди і при продажу деталей.

  3. Клієнт, який дає згоду на дотримання умов оферти, підтверджує власну діє- і правоздатність, факт досягнення ним повноліття, усвідомлення відповідальності за взяті при укладенні цієї Угоди зобов'язання.

  4. Клієнт і інтернет-магазин дають підтвердження, що ця угода не є фіктивною, не виступає уявною угодою або угодою, яку уклали за допомогою обману або під тиском.

Обов'язки та права компанії

  1. Компанія має право односторонньо припинити надання послуг в рамках цієї оферти, якщо будуть виявлені порушення цієї Угоди з боку клієнта.

  2. Компанія Zapchasti-Chery бере на себе обов'язок:

  3. Дотримуватися умов цієї оферти.

  4. При отриманні оплати за продукцію виконувати замовлення клієнта.

  5. Контролювати якість товару і його кількість при упаковці на складі перед відправкою клієнту.

  6. Передавати клієнтам запчастини відповідно до обраної товарної позиції на сторінках порталу, згідно з оформленим замовленням і положеннями цієї Угоди.

Обов'язки та права клієнта

  1. Клієнт бере на себе обов'язок:

  2. Оформити замовлення на сайті Zapchasti-Chery самостійно.

  3. В ході оформлення замовлення вказати достовірні дані про себе для присвоєння номера замовлення.

  4. Вивчити відомості про товари, доступні на сторінках інтернет-магазину.

  5. Своєчасно внести оплату і отримати вироби відповідно до пунктів цієї Угоди.

  6. Отримуючи запчастини в пункті видачі служби доставки, попередньо перевірити цілісність упаковки, повноту комплектації, впевнитися у відсутності пошкоджень. Якщо будуть виявлені пошкодження і некомплектність, клієнт разом з представником служби доставки повинен зафіксувати їх у відповідному акті. Акт підписує клієнт і представник компанії-перевізника.

  7. Клієнт має право:

  8. Вимагати від компанії дотримання положень цієї Угоди.

  9. Оформляти замовлення на сторінках порталу Zapchasti-Chery.

  10. Вказувати при оформленні замовлення, що запчастини будуть отримані в службі доставки третьою особою.

Процедура оформлення замовлення

  1. Клієнт повинен самостійно внести потрібні йому товарні позиції у віртуальний кошик на сторінках сайту, натискаючи кнопку «Купити». Далі він натискає кнопку «Оформити замовлення» або оформляє покупку в телефонному режимі, зв'язавшись з менеджером по телефону, прописаному у формі контактів на порталі Zapchasti-Chery.com.ua.

  2. Замовлення формується інтернет-магазином протягом двох робочих днів з моменту оформлення клієнтом. Якщо заявка клієнта отримана в святковий або вихідний день, замовлення буде формуватися в найближчий робочий день після нього.

  3. Клієнт підтверджує замовлення, а також повідомляє свій номер мобільного телефону для подальшого зв'язку і повідомлень.

  4. Щоб отримати замовлення в службі доставки, клієнт повідомляє свій номер телефону і дані, зазначені при оформленні замовлення, його номер.

Ціни та процедура внесення оплати

  1. Інтернет-магазин встановлює ціну для кожного товару і вказує її на відповідних сторінках порталу. Точну ціну повідомляє клієнту менеджер магазину в телефонному режимі. Вартість замовлення може змінюватися — це залежить від ціни, кількості та номенклатури деталей.

  2. Клієнт може внести оплату за продукцію такими способами:

  3. Накладений платіж. Сплачується при отриманні запчастин у відділенні транспортної компанії.

  4. Безготівковий розрахунок за допомогою банківського переказу на рахунок інтернет-магазину. Може виконуватися у відділенні банку або через інтернет-банкінг. Клієнт повинен внести передоплату протягом доби після отримання рахунку в 100% обсязі.

  5. Іншим способом, якщо це визначено домовленістю з компанією.

Доставка

  1. Клієнт, підписуючи товарну накладну, декларацію транспортної компанії або видаткову накладну, підтверджує факт отримання посилки і відсутності претензій до отриманої продукції. Компанія Zapchasti-Chery дає гарантію відвантаження комплектуючих службі доставки в тій кількості, яку позначив клієнт, в комплектності, що відповідає особливостям товарної позиції, і в справному і робочому стані, належного рівня якості.

  2. Доставочні заходи по населених пунктах України, що виконуються транспортними компаніями, передбачають повну згоду клієнта з правилами перевезення вантажів, встановленими службою доставки.

  3. Якщо обрана адресна доставка, але клієнт відсутній за адресою доставки, вказаною ним при оформленні замовлення, або якщо клієнт відмовляється прийняти посилку, товар відправляється назад на центр відвантаження. Клієнт отримує гроші назад, при цьому з суми, внесеної за покупку, віднімається оплата за доставку. Щоб отримати суму, що залишилася, клієнт повинен направити в компанію лист по факсу та електронній пошті, в якому повинні бути вказані:

  4. Розрахунковий рахунок, куди потрібно повернути гроші.

  5. Точні дані про клієнта — ПІБ, ідентифікаційний код, місце проживання.

  6. Паспортні дані клієнта.

Послуга повторної доставки повинна бути оплачена окремо.

Питання, що виникають в ході внесення оплати та отримання запчастин, клієнт може задати менеджеру за будь-якими контактами, позначеними в розділі «Контакти».

Повернення продукції

  1. Сторони цієї Угоди приймають умову, що при невиконанні обов'язкових регламентів цієї процедури, визнається факт отримання клієнтом продукції в належному стані — без пошкоджень і в правильній комплектації.

  2. Коли клієнт отримує комплектуючі у відділенні компанії перевізника, від кур'єра або в пункті видачі на складі компанії Zapchasti-Chery, він повинен перевірити упаковку на предмет цілісності, після розкрити її і упевнитися, що запчастини надійшли в належному стані, без пошкоджень і дефектів, в повній комплектності.

  3. Для повернення товару клієнт повинен забезпечити наявність оригінальної упаковки, в якій надійшла деталь.

Клієнт може протягом 14 днів після отримання комплектуючої належного рівня якості обміняти її на аналогічну в компанії Zapchasti-Chery.

Вирішення спірних ситуацій і відповідальність сторін оферти

  1. На кожну зі сторін цієї Угоди накладається відповідальність за недотримання або неналежне виконання умови цієї оферти в порядках, визначених цим документом та Законами України.

  2. Якщо виникнуть спірні ситуації, пов'язані з виконанням клієнтом і інтернет-магазином цієї Угоди, сторони зобов'язані знайти рішення за допомогою переговорів, дотримуючись претензійного регламенту. Виняток становлять спори про стягнення боргу клієнта. Претензії розглядаються протягом семи календарних днів.

  3. Претензійний регламент не дотримується в разі розгляду спорів, пов'язаних зі стягненням боргу з клієнта.

  4. Компанія Zapchasti-Chery не бере на себе відповідальність, не виступає як відповідач в судовому процесі, не компенсує збитки, які клієнт поніс в результаті дії або бездіяльності третіх осіб, а також у разі, якщо ним вказана невірна інформація при оформленні покупки.

  5. Спірні ситуації, вимоги і розбіжності, які виникають з цієї Угоди або пов'язані з нею, включаючи ситуації, пов'язані з її виконанням, порушенням, припиненням або недійсністю, повинні бути вирішені в судовому порядку в інстанції матеріального і процесуального права України.

  6. На клієнта покладається відповідальність за збереження номера його замовлення. Якщо він буде переданий третім особам, компанія Zapchasti-Chery знімає з себе відповідальність за передачу запчастин.

Форс-мажори

  1. На клієнта та інтернет-магазин не накладається відповідальність за невиконання їхніх зобов'язань крім тих, які стосуються оплати, якщо сторони зможуть довести, що це невиконання спровоковано форс-мажором. Форс-мажорами вважаються обставини і події, які не можуть бути проконтрольовані сторонами угоди, настали після прийняття цієї оферти, мають невідворотний і непередбачуваний формат.

  2. У число форс-мажорів входять і природні катаклізми, стихійні лиха (пожежа, повінь, обмерзання), страйки, війни, заколоти, небезпеки і випадковості на морі, катастрофи, ембарго, накладені державою обмеження (квоти, контроль ціни, заборони), знищення продукції і затримки служби доставки, пов'язані з аварійними і кліматичними умовами. Невиконання обов'язків допустимо тільки, якщо грунтовно прямо позначилися на можливості виконання цієї оферти.

  3. Сторона оферти, яка не може виконати зобов'язання за цією Угодою через форс-мажор, що наступив, зобов'язана негайно повідомити про це іншу сторону письмово про те, що виникли такі обставини. Протягом 30 календарних днів сторона повинна надати підтвердження форс-мажору: довідку, сертифікат або інший документ, який видав уповноважений орган.

  4. Якщо форс-мажорні обставини не дають можливості виконати зобов'язання за цією Угодою понад три місяці, будь-яка зі сторін оферти може розірвати її односторонньо, при цьому направивши письмове повідомлення іншій стороні.

  5. Час, необхідний клієнту і компанії для виконання зобов'язань по цій оферті, може бути продовжено на будь-який період, протягом якого виконання було призупинено через форс-мажор.

Навіть у разі настання форс-мажору перед тим, як розірвати цю угоду, сторони зобов'язані завершити остаточні взаєморозрахунки.

Інші умови оферти

  1. Всі відомості, які надає клієнт, є повністю конфіденційними. Вони використовуються тільки для виконання замовлення (відправка повідомлень про статус замовлення, відправка рекламного контенту та ін.).

  2. Акцепт Угоди або реєстрація на порталі Zapchasti-Chery.com.ua означає, що клієнт погоджується, щоб його персональні дані були зібрані і оброблені для використання в комерційних цілях, включаючи дані про обробку заявок на покупку, відомості про замовлення, e-mail, номер телефону. Також ці дані можуть використовуватися для передачі засобами телекомунікації інформації про спеціальні пропозиції, реклами, відомостей про розіграші, акції.

Компанія Zapchasti-Chery може з метою, позначених цим пунктом, відправляти клієнту повідомлення, листи і матеріали на поштову адресу, електронну пошту, в SMS-повідомленнях, робити дзвінки на вказаний номер в Viber.

  1. Клієнт дозволяє обробляти його персональні дані, включаючи:

  2. Переміщення інформації в базу даних. Повідомлення не надсилається.

  3. Довічне зберігання відомостей, їх накопичення, зміна і оновлення в міру потреби.

Компанія Zapchasti-Chery зобов'язана організувати захист інформації від неправомірного доступу третіх осіб. Компанія не може поширювати дані і передавати їх третій стороні, за винятком направлення пов'язаним особам, партнерам і уповноваженим компанією особам для прямої обробки в зазначених вище цілях і за запитом державного органу.

  1. Компанія Zapchasti-Chery не бере на себе відповідальність за зміст і точність відомостей, які клієнт вказує при оформленні покупки. За достовірність цих даних відповідальність покладається на клієнта.

  2. Якщо клієнт не бажає отримувати розсилку, він може звернутися до менеджера компанії, написавши заяву, в якій відмовляється від отримання рекламного контенту. Лист потрібно направити на поштову адресу або e-mail. Також можна звернутися в телефонному режимі за контактами, вказаними в розділі «Контакти».

  3. Ця Угода набуває чинності з моменту оформлення замовлення і є дійсною до остаточного виконання всіх умов оферти.

  4. Компанія Zapchasti-Chery закріплює за собою право односторонньо змінювати цю угоду з попередньою публікацією на порталі.

 

Корисні новини

Деу Ланос кращий масляний, паливний і повітряний фільтр Деу Ланос кращий масляний, паливний і повітряний фільтр

Для стабільної роботи двигуна Деу Ланос , а також інших елементів автомобіля важливим є стан різних фільтрів. На працездатність, зокрема, впливають такі фільтри – паливний, масляний і повітряний фільтри . Важливо відмітити, що кожен з представлених фільтрів має...

Заміна лампи ближнього світла Шевроле Епіка, Chevrolet Epica Заміна лампи ближнього світла Шевроле Епіка, Chevrolet Epica

Для безпечного руху в умовах поганої видимості, а також в нічний час, важливим моментом є достатнє освітлення дорожнього покриття. Для цього на Шевроле Епіка використовуються фари , зі встановленими в них відповідними лампами для ближнього і далекого світла. В...

Не працюють склопідіймачі Деу Ланос, ремонт склопідіймача Не працюють склопідіймачі Деу Ланос, ремонт склопідіймача

Власники Деу Ланос іноді можуть зіткнутися з однією проблемою, яка проявляє себе не часто – перестають працювати склопідіймачі . Відновити їх працездатність буває проблематично, оскільки заздалегідь необхідно встановити причину поломки. У більшості...

Не працюють двірники Чері Амулет Не працюють двірники Чері Амулет

З часом власники Чері Амулет можуть зіткнутися з однією досить нехарактерною проблемою. Полягає вона в тому, що двірник перестає працювати, але не в усіх положеннях, а тільки в якомусь одному. Причин виникнення подібної проблеми може бути декілька:...

Джилі СК помилка Р2177 и Р0301, троїть двигун Джилі СК помилка Р2177 и Р0301, троїть двигун

Виявлення помилок в роботі різних блоків і вузлів Джилі СК при проведенні діагностичної перевірки сприяє простішому виявленню вразливих місць і швидкому ремонту. Проводиться діагностика з використанням спеціального OBD- II сканера ELM -327. Для цього...

Дивитися всі новини!

Підписка на блог
.