0
Кошик
0 грн.
Онлайн заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Запчастини на Daewoo Matiz

Сортувати за:
Ціна (по зростанню) Ціна (по спаданню) Назва (А -> Я) Назва (Я -> А) По популярності По рейтингу

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 112

Корисні новини

Заміна бензонасоса Деу Матіз Заміна бензонасоса Деу Матіз

Система паливного живлення двигуна Деу Матіз є базовою. Будь-яка несправність бензопроводу відбивається на якості роботи силового агрегату . Серцем паливної системи є бензонасос . ​ Артикул паливного насоса Daewoo Matiz : 0580453453-Bosch (вставка) SFP...

Трамблер Деу Матіз 0,8 л. Принцип роботи, несправності розподільника запалювання 96565195 Трамблер Деу Матіз 0,8 л. Принцип роботи, несправності розподільника запалювання 96565195

Безконтактна система запалювання застосовувалася на автомобілях Деу Матіз з 800-кубовим трициліндровим двигуном аж до 2008 року. Система досить надійна, але на той час вона безнадійно застаріла. Проте ще багато водіїв продовжують використовувати Матіз перших випусків. Одна з проблем, яка...

Заміна рульової рейки Деу Матіз Заміна рульової рейки Деу Матіз

Ресурс рульової рейки Деу Матіз коливається від 120 до 200 тисяч км. Це якщо рейка без гідропідсилювача. Рейка з ГУР вимагає до себе уваги трохи раніше, оскільки страждає протечками робочої рідини. Всьому є своя межа, тому в один прекрасний день виникає необхідність заміни...

Стук в рульової рейці Деу Матіз Стук в рульової рейці Деу Матіз

Для коректного рульового управління Деу Матіз велике значення має рульова рейка . Вона є силовим вузлом, що відповідає за синхронність повороту автомобіля убік, яку водій задає поворотом керма. Працює рульова рейка за простим принципом. Водій повертає...

Доопрацювання системи вентиляції картера Деу Матіз Доопрацювання системи вентиляції картера Деу Матіз

Картерні гази завжди утворювалися і утворюватися будуть. Це пари палива, води і масла. Вони шкодили екології та двигуну, а щоб якось збалансувати шкоду від них впровадили примусову систему вентиляції картера. Саме така встановлена на обох двигунах Деу Матіз , і до неї є ряд претензій....

Стук шарової опори, діагностика важеля Деу Матіз Стук шарової опори, діагностика важеля Деу Матіз

Одним з важливих елементів ходової частини Деу Матіз являється шарова опора. Ця деталь відповідає за надійне з'єднання важеля підвіски з ступицею автомобіля. Також однією з важливих функцій цього шарніра є забезпечення обертання колеса в горизонтальній площині і...

Слабо гріє піч Деу Матіз, ставимо термостат на 88 градусів Слабо гріє піч Деу Матіз, ставимо термостат на 88 градусів

Робота печі Деу Матіз багато в чому пов'язана з функціонуванням системи охолодження автомобіля. Це досить складна система, яка включає цілий ряд важливих елементів. Серед них виділяють такі складові: Розширювальний бачок. Система патрубків. Помпа....

Чому пітніє скло на Деу Матіз Чому пітніє скло на Деу Матіз

Конденсат на склі в салоні — процес природний. Ми ж всі вчили фізику і розуміємо, що при перепаді зовнішньої і внутрішньої температур волога, яка є в салоні, буде випадати у вигляді конденсату в місцях максимального контакту з атмосферою. А місця ці — скло. ...

Дивитись ще


Запчастини для Деу Матіз купити недорого та з доставкою по Україні

Деу Матіз – це субкомпактний представник класу міських міні, що прийшов на зміну застарілому і архаичному Тіко. Маленький, але вельми цікаві автомобіль став настільки популярний, що навіть послужив об'єктом для китайського плагіату. Випускався протягом 13 років – з 2002-го по 2015-й, і розійшовся по Україні величезним тиражем.

Випускався в кузові п'ятидверний хетчбек, і оснащувався економічними силовими агрегатами об'ємом 0.8 та 1.0 літрів (для українського ринку). Трансмісія могла бути як механічною, так і автоматичною з приводом на передні колеса. Невисока ціна і непоганий рівень комплектації зробили її вельми популярною.

Запчастини для Деу Матіз купити недорогоГоловними достоїнствами моделі Део Матіз можна сміливо назвати скромний апетит, недорогі запчастини, невеликі габарити, симпатичну зовнішність.

Саме з цих причин авто стало вельми популярним у водіїв-жінок: на ньому було зручно переміщатися по забитим вулицями міста, легко знайти місце для парковки і під час їзди відчувати себе цілком безпечно.

В Україну в основному поставлялися Деу Матіз, зібрані на спільному підприємстві UZ-Daewoo (р. Асака, Узбекистан), яке створило широку мережу автосалонів, магазинів запчастин і СТО по всій території нашої країни аж до закінчення випуску – до 2015-го року. Зараз дану модель можна придбати тільки на вторинному ринку.

Але навіть найменший автомобіль потребує якісного догляду. Інтернет магазин Zapchasti-Chery.com.ua представляє каталог запчастин Деу Матіз, який допоможе зробити будь-який ремонт або звичайне сервісне обслуговування недорогим і швидким.

Особливу увагу ми приділили тим вузлів і комплектуючих, які необхідні для найбільш проблемних місць цієї моделі:

  • Навісне обладнання – генератори і стартери
  • Двигуни – датчики і ремені ГРМ
  • Ходова частина – важелі, підшипники маточин, стійки стабілізатора
  • Кузов – двері, крила, пороги.

Все це можна знайти у каталозі магазина як оригінального, так і ліцензійного виробництва. При підборі запчастин на Деу Матіз вам нададуть безкоштовну допомогу фахівці-консультанти, запропонують найвигідніші способи оплати, підкажуть як правильно оформити замовлення. А ми забезпечимо швидку доставку, де б в Україні ви не проживали.

Дорослі хвороби маленького Деу Матіз

Багато власників відзначають, що з перші автомобілі та запчастини до цієї моделі, що постачаються в Україну безпосередньо з Кореї, були набагато надійніше і якісніше.

Але саме Деу Матіз узбецької збірки представлені в нашій країні найбільше. І всі вони мають ряд системних недоліків, які переслідують автолюбителів протягом усього терміну служби автомобіля.

Двигуни і трансмісія

Двигуни 1.1 або 0.8 і трансмісія Деу Матізнайменший трициліндровий мотор досить галасливий при роботі звучить як двигун мотоцикла. Але це – його особливість, а не ознака несправності.

В машинах випуску до 2008-го року в системі запалювання двигуна 0,8 л встановлювався трамблер, який часто виходив з ладу.

Цю запчастину можна було навіть назвати витратним матеріалом, оскільки ремонту він не підлягає і потребує заміни. У більш пізніх версіях з'явився ЕБУ, що позбавило цей мотор від проблеми з запуском.

Середній ресурс цього двигуна – 200 тис. км, але в ньому передбачено два ремонтних розміру запчастин – як для кілець і поршнів, так і для вкладишів колінчастого (вал точиться).

Ремінь ГРМ разом з роликами на ньому змінюється кожні 40 тис. км. Якщо за цим не стежити – обрив ременя загрожує гнутими клапанами.

До частих поломок цього силового агрегату так само відносять стукіт коленвала, димлення при роботі (є масло), вихід з ладу ГБЦ, зруйновані перегородки поршнів між кільцями. Такі випадки не рідкість, але всі вони відбуваються тільки з вини водія: неякісне масло, перегрів, великі навантаження, чого силовий агрегат дуже не любить.

Літровий силовий агрегат набагато надійніше і сучасніше. Одними з головних його достоїнств – це тиха робота, менша ненажерливість (особливо в місті). Ресурс ГРМ в ньому вже 50 000. Так само, як і попередник, боїться обриву ременя (гнуться клапана), і педантичний до якості палива.

Спільною проблемою обох силових агрегатів модно назвати навісне обладнання. Найчастіше виходить з ладу генератор: горить діодний міст. Заміна цієї запчастини обходиться недорого. Та й сам генератор (новий) – цілком доступний за ціною.

Привід Деу Матіз – передній. Здійснюється через механічну або автоматичну КПП (остання – тільки для моторів 0,8 л).

Механіка набагато краще: м'яке зчеплення дозволяє рушати і перемикати передачі дуже легко. А ось автомат в місті дуже ненажерливий: четверта передача включається тільки після швидкості 80 км / год, а, отже, в місті ви завжди будете їздити на другій-третій. Підсумок & ndash; витрата в 9-11 літрів.

Серед слабких місць механічною КПП можна назвати зчеплення: диск і кошик дуже маленькі, і в залежності від стилю їзди рідко виходжують більше 50 тисяч.

Заміна масла в обох коробках проводиться через 60 тис. км пробігу, і масло краще лити якісне.

Ходова та кузов

Але найбільше проблем створюють «рідні» амортизатори Деу МатізСлабким місцем Деу Матіз вважається ходова частина, а особливо – підшипники маточин.

Виходять з ладу вони з простої причини: колеса у машини маленькі, маточини – теж невеликі, і ця деталь не може бути дуже міцною.

Апри експлуатації на наших дорогах, потрапляння навіть у невеликі ямки загрожує швидким виходом з ладу підшипників.

Потрібно пам'ятати, що всі деталі підвіски у моделі такі ж мініатюрні, як і вона сама. Тонкі важелі нерідко гнутися при попаданні в яму. Та ж доля осягає і наконечники рульових тяг, стійки і втулки стабілізатора.

Але найбільше проблем створюють «рідні» амортизатори Деу Матіз. Вони дуже м'які і на трасі погано тримає дорогу при зустрічному потоці (машину кидає), і мають короткий хід.

З-за цього – часті пробої, які передаються не тільки на запчастини всієї ходової, але і на кузов. Ці запчастини найкраще замінити якісними аналогами з іншими характеристиками.

З слабких місць варто відзначити і гальма, які працюють не так чітко, як хотілося б. Пам'ятайте, що гальмівний шлях у Деу Матіз-більше, ніж у машини, що їде попереду!

Так само їх часто потрібно обслуговувати: змащувати супорта, очищати задні барабани. Регулярний догляд за гальмівною системою може дещо поліпшити її ефективність.

Але по-справжньому головним болем для власників Деу Матіз є кузов. Його панелі – тонкі і легкі. Заводська антикорозійна обробка не витримує ніякої критики. І якщо ви не будете приділяти цьому питанню належну увагу, максимум через п'ять років вас чекає ремонт кузовних панелей.

В першу чергу гниють двері (низ), пороги, задні арки, крила. Все це потрібно регулярно обробляти і задувати, щоб не довелося витрачатися на дорогий ремонт: навіть незважаючи на доступність за ціною запчастин, сама робота обійдеться дуже недешево.

Крім цього, скаржаться на роботу грубки і систему вентиляції салону. Машина прогрівається в мороз довго, в сиру погоду – запотівають вікна, а взимку може сильно промерзнути заднє скло.

Комплектації Деу Матіз для України

Комплектації Деу Матіз для УкраїниВ Україну автомобіль поставлявся в трьох варіантах виконання в поєднанні двигун-коробка. А якщо скласти всі можливі варіанти з урахуванням комплектації салону і додаткового обладнання, то їх можна було нарахувати вже 12.

В базі (Лоу Кост) в машині не було практично нічого, навіть гідропідсилювача. За стартову ціну Ви могли придбати автомобіль з механічною коробкою передач і мотором 0,8 л. 

А ось Топова версія (1,0 л, 5 ст. механічна КПП, комплектація ML30) могла похвалитися і деякими перевагами сучасного автомобіля:

  • Гідропідсилювач керма
  • Кондиціонер
  • Бампера в колір кузова
  • Спойлер на даху і молдинги по периметру кузова
  • СД-програвач
  • Передні і задні склопідіймачі
  • Легкосплавні диски
  • Центральний замок

більшою мірою автомобіль купувався для експлуатації по маршруту дім-робота-магазин-дім, оскільки маленький багажник і чотиримісний салон (трьом ззаду буде дуже тісно) не підходить для подорожей на далекі відстані.

Але зі своїм завданням автомобіль відмінно справлявся. Особливо, якщо своєчасно за ним доглядати, встановлювати якісні запчастини, проводити всі регламентні роботи своєчасно. І інтернет магазин Zapchasti-Chery завжди радий допомогти своїм клієнтам зробити цей процес якомога дешевше.

Навіть найменший автомобіль потребує якісного догляду. Інтернет магазин Zapchasti-Chery.com.ua представляє каталог запчастин Деу Матіз, який допоможе зробити будь-який ремонт або звичайне сервісне обслуговування недорогим і швидким. 

Потрібна заміна підшипників або коробки передач в зборі – для нас немає нічого нічого не можливого!Запчастини Део Матіз

  • Вас цікавлять амортизатори або колодки на Матіз – обирайте їх у розділі ходова частина.
  • Потрібно поміняти датчики двигуна – шукайте їх в електриці.
  • Вийшли з ладу шестерні передач на ДЕО – ви знайдете в розділі КПП.
  • А ми забезпечимо швидку доставку, де в Україні ви не проживали.

Двигуни – надійні і невибагливі. З недоліків можна відзначити невисоку якість лакофарбового покриття, яке погано захищає кузов від іржі. Так само слабким місцем вважається ходова частина, а особливо – підшипники ступиці.

Цей автомобіль прийшов на зміну ДЕО Тіко, і став одним з найпопулярніших в модельному ряді компанії. Випускався в кузові п'ятидверний хетчбек, і оснащувався економічними силовими агрегатами об'ємом від 0.8 до 1.2 літра.невисока ціна і непоганий рівень комплектації зробили її вельми популярною.



Ремінь кондиціонера 4PK738
Ремінь кондиціонера 4PK738 48344-Gates

Костянтин

При плановій заміні грм одразу міняю всі інші ремені і ролики. Завжди беру Gates і вам рекомендую

Датчик абсолютного тиску
Датчик абсолютного тиску 96333468-OEM (Korea)

Марянова Руслана

Підібрали в самий раз мені датчик абсолютного тиску, якщо відверто, то сама б я наврядчи впоралася з цим завданням! Вельми вдячна! Замовлення робила 21.08.20 і до цих пір він коректно працює! Механік який виконував його заміну, сказав що якщо датчик якісний то робитиме довго. Його слова справдилися!) Що стосується вартості, то вона цілком справедлива я так вважаю! Рекомендую!

Корпус перекл. сигналів
Корпус перекл. сигналів 93741064-GM

Кладко Александр Витальевич

Купил здесь новый корпус подрулевых переключателей. Реально убедился, что при такой цене нового, тем более в отличном качестве, не было никакого смысла ремонтировать трещину на старом. Переключатели в корпусе стоят правильно и надёжно, без люфтов. Чего уж тут, покупкой очень доволен. Доставка быстрая и не дороже получается чем ездить по городу искать ( под заказ)

Ліхтар задній лівий
Ліхтар задній лівий 96563512-Taiwan

Валентин

Вот просто было моё спасение! Разбил задней левый фонарь на Матизе. Маялся не знал как лучше будет поступить, GM (original) дорогой, с разборки предложили дешевле от этого на 100 гривен. Скинули доп. фото а там уже живые организмы внутри. Так что Тайваньское предложение сила, в моём случае самоё лучшие решение! Вполне хороший фонарь, по цвету пластика особо не отличается, ну разве что выглядит по свежее. Литьё без изянов

Лампа плафона багажника 10W 40мм (кукурудза)
Лампа плафона багажника 10W 40мм (кукурудза) 05405-10001-GM

Зінчук Віталій.

Хороша лампочка,ідеально стає на місце. Світить яскравіше за Narva. Попередня була іменно така. В цілому ресурс у них довгий, по крайній мірі в мене вони швидко не горять. Ціна - добра. Додатково замовив і в салон, світило ще, але не так як потрібно було. Я залишився задоволений якістю лампочок, і обслуговуванням магазину

Напрямна клапана MATIZ II // AVEO 1,2 SOHC OEM Корея
Напрямна клапана MATIZ II // AVEO 1,2 SOHC OEM Корея 94580080

Головченко Леонид

Направляюшие хорошего качества, внутрений диаметр в точном размере (клапан входит легко) после запресовки в ГБЦ, нужно проходить разверткой. Так вот это происходит в мануале -http://automn.ru/daewoo-matiz/daewoo-35545-10.m_id-3292.m_id2-4594.html. Сколько отходят время покажет! А так в общем ситуация по них на отлично!

Фільтр масляний
Фільтр масляний 96565412-Genuine

Алла Старожицкая

Спасибо,пришли мне фильтра, отзвонились и оформили заказ вовремя, фильтра качественные именно этой фирмы покупаю не первый раз. Заказываю только здесь, знаю что не будут меня ждать не ожиданые сюрпризы.Рекомендую

Гайка колеса (закрита) для литого диска Матіз GM Корея (ориг)
Гайка колеса (закрита) для литого диска Матіз GM Корея (ориг) 94515497

Марянчук Игорь

Покупал на Матиз комплект таких гаек. Брал сразу на все колеса, потому что на старых немного подалась резьба, и ещё появилась элипсность. Новые на внешний вид оригинальные. По резьбе идут относительно легко, без "закусываний". Думаю старые испортились из-за того, что многие шиномонтажники забывают гайки до конца гайковертами, вот в чем и беда


Підписка на блог
.