✓ 096 80-05-504 ★ ☎
✓ 093 17-04-150 ★ ☎
✓ 066 40-42-020 ★ ☎
Автозапчастини від Постачальника
Працюємо з 2009 року: Пн-Пт 9:00-19:00 / Сб 9:00-16:30
✓ Доставка по Україні ✓ Консультації ✓ Рекомендації
➤ВЕЛИЧЕЗНИЙ КАТАЛОГ ЗАПЧАСТИН
➤для ремонту Чері, Джилі і Грейт Вол
➤Окремий розділ на авто Деу і Шевроле
➤Завжди низькі ціни в магазині і великий вибір
КошикВи вибрали: 0 товарів

Компанія Geely найняла нового віце-президента з глобального маркетингу

06.10.2015 Компанія Geely найняла нового віце-президента з глобального маркетингу

Компанія Volvo Car Corp. найняла колишнього консультанта McKinsey & Co. Бьорна Анвала на посаду директора з глобальних продажів і маркетингу.

Він успішно випередив Олена Віссера, який тепер попрямує в компанію Geely Auto, щоб стати віце-президентом світового маркетингу і продажам компанії китайського автовиробника.

Volvo і Geely це два бренди, що належать компанії Zhejiang Geely Holding Group Co. Зміни набудуть чинності з 15 жовтня

китайські автомобілі Geely

Анвал тісно співпрацював з Volvo протягом п'яти років в рамках глобальної програми трансформації.

"Компанія Volvo зараз переживає дуже захоплюючою момент у своїй історії. Я з нетерпінням чекаю, щоб допомогти компанії далі встановити свої позиції як справді глобального преміум автовиробника," сказав Анвал в заяві.

Віссер, якому зараз 52, говорить у своїй заяві, що перемикання роботи дає йому унікальну можливість: "Прийняти це випробування і спробувати себе у створенні глобального бренду виробника китайських автомобілів Geely буде вершиною моєї професійної кар'єри. Також мені дуже приємно залишатися частиною сім'ї Geely після трьох років роботи на Volvo ".

Керівництво Віссера призвело Volvo до нових рекордів в продажах. До приходу в Volvo в 2012 році, він обіймав посаду топового менеджера з продажу в Opel і Ford.

У своєму виступі генеральний директор Volvo Хакан Самуельсон приписують Віссер з допомагаючи автовиробник почне свою запис продажу смуга, подякувавши йому за все, що він зробив для забезпечення процесу трансформації Вольво був успіх."

Volvo зараз проходить через процес комплексного відродження популярності марки у 88-річної історій. Одним з ключових моментів цієї програми є запуск в цьому році переробленого автомобіля XC90, який залучив вже понад 65000 замовлень, легко перевищивши очікування компанії на 50,000 замовлень.

Volvo планує оновити свій асортимент в найближчі чотири роки. Нововведення будуть включати в себе нові продуктів з масштабною архітектурою, або ж SPA, а також ряд преміальних невеликих автомобілів на основі своєї компактної модульної архітектури, або CMA. СМА також буде лежати в основі нових моделей Geely.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.