✓ 096 80-05-504 ★ ☎
✓ 093 17-04-150 ★ ☎
✓ 066 40-42-020 ★ ☎
Автозапчастини від Постачальника
Працюємо з 2009 року: Пн-Пт 9:00-19:00 / Сб 9:00-16:30
✓ Доставка по Україні ✓ Консультації ✓ Рекомендації
➤ВЕЛИЧЕЗНИЙ КАТАЛОГ ЗАПЧАСТИН
➤для ремонту Чері, Джилі і Грейт Вол
➤Окремий розділ на авто Деу і Шевроле
➤Завжди низькі ціни в магазині і великий вибір
КошикВи вибрали: 0 товарів

Chery номінована на Effie Awards 2015

26.09.2015 Chery номінована на Effie Awards 2015
Нещодавно був представлений список фіналістів Effie Awards 2015 в Чилі, найпрестижнішої премії у світовій індустрії зв'язку. ТВ кампанія Chery в "Vive La Experiencia Chery" була номінована в якості фіналіста в двох категоріях, що робить Chery єдиним китайським брендом номінованим на Effie Awards +2015.
 
Відкрита в 1968 році, Effie Awards є спеціальною рекламної нагородою, представленої в Нью-Йорку Американської Маркетингової Асоціації видатних рекламодавців і рекламних компаній. За останні 30 років з моменту свого відкриття, нагороди була створена в 15 країнах, як авторитетна нагорода, заснована на рекламної ефективності у світі. Номінація Chery на нагороду показує свій успіх компанії на місцевому ринку.
 
"Моя команда і я відчуваємо себе дуже пишаємося після того, як підтвердилося, що Chery конкурує з рекламою глобальних брендів, таких як Коко-Cola, L'Oreal і Banco Santander, бо мало хто автобренди", сказав Уго Кастро, генеральний менеджер Chery Чилі .
 
запчастини для Chery Grand Tiggo

"Vive La Experiencia Chery" ТВ кампанія

У пошуках нових шляхів просуванню автомобіля Chery Grand Tiggo на внутрішньому ринку, бренд зробив унікальне дослідження разом з агентством GFK Adimark, яке прагнув викрити забобони, пов'язані з країною виробником продукції.
 
26 квітня в районі "Ель-Гольф", найексклюзивнішому і дорогому місці міста Сантьяго, столиці Чилі, Chery зробили унікальний експеримент, який прагнув виявити і розкрити, як внутрішній споживачі сприймають продукт залежно від незнання або знання бренду.
 
За підтримки GFK-Adimark, найбільш відомого агентства досліджень в Чилі, Chery провели кількісне дослідження, опитавши 150 осіб ,, охочих випробувати нову модель. Тим не менш, нова модель не має жодних видимих ​​логотип або відмінних рис, які ідентифікують її як модель Chery. При цьому, бренд хотів підкреслити, важливі забобони залежно від походження продукції.
 
"Ми хотіли б дізнатися думку дуже вимогливих споживачів. Ось чому ми наважилися вийти на вулицю в ексклюзивному районі. Ми першими бренд, який зробив подібний експеримент, тому що ми впевнені, в якості і продуктивності нашої нової моделі. Ми хотіли б знати, що люди думають про Grand Tiggo, і результати були вельми задовільними ", згадує Уго Кастро, генеральний менеджер Chery в Чилі.
 
В результаті 3 тижнів телевізійної кампанії, що демонструвала цей експеримент, відвідування веб-сайтів Chery Чилі виріс більш ніж на 200%, а котирування Grand Tiggo над 330%, а продажі на 55%.
Розкажіть друзям

» Всі новини

.