0
Кошик
0 грн.
Каталог запчастин

Седан Dongfeng S30 – пробний заїзд

Китайський седан Dongfeng S30 – продовжувач роду французького хетчбека Заз Форза став доступний українським покупцям за 224 тис. гривень. Зрозуміти наскільки ефективним було схрещування сітроенівською платформи з ниссанівським двигуном (агрегатується 5-ступінчастою МКП або 4-діапазонною АКП) може тільки особистий тест-драйв. Отже, поїхали на автомобілі Заз Форза!
запчастини заз форза

Позитивні якості та недоліки седана Заз Форза

Після тижневої їзди на S30 Заз Форза стає очевидно, що машина не зовсім адаптована для кліматичних умов нашої країни. Опалювач малоефективний, система однозонного клімат-контролю живе власним життям. Відображені на екрані +30ºС явно не відповідали дійсності: ногам водія холодно, заднім пасажирам теж.
У водійського крісла хороша поздовжнє регулювання. Але подушка коротка. Хорошою бічною підтримки майже не спостерігається. Модифікування салону обмежена в можливостях: задні крісла можна скласти тільки цілком. А ось кнопки відкривання стекол реагують при найменшому натисканні, що може дратувати необачних водіїв. Багажник автомобіля місткий.
В їзді S30 непоганий. Седан Заз Форза жваво розганяється, відмінно тримає дорогу, притому, що керму слід було б додати гостроти. Aisin – чотириступінчастий «автомат», перемикає передачі чітко і майже непомітно. При змішаному циклі їзди S30 спускає повітря на 7,7 л на 100 км шляху.
Якщо вірити розрахункам, то 51 л бака достатньо, щоб проїхати 700 км. З таким запасом можна цілком вирушати в подорожі, але тільки не в зимовий період. Тіснитися в салоні китайських авто не доведеться, а слухняна в управлінні техніка не змусить нервувати і переживати. В цілому їзда на S30 має більше плюсів, ніж мінусів.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Підписка на блог
.