✓ 096 80-05-504 ★ ☎
✓ 093 17-04-150 ★ ☎
✓ 066 40-42-020 ★ ☎
Автозапчастини від Постачальника
Працюємо з 2009 року: Пн-Пт 9:00-19:00 / Сб 9:00-16:30
⭐Доставка по Україні ⭐Консультації ⭐Рекомендації
➤ВЕЛИЧЕЗНИЙ КАТАЛОГ ЗАПЧАСТИН
➤для ремонту Чері, Джилі і Грейт Вол
➤Окремий розділ на авто Деу і Шевроле
➤Завжди низькі ціни в магазині і великий вибір
КошикВи вибрали: 0 товарів
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*


Перевіряємо натяг і міняємо ремінь приводу насоса гідропідсилювача Chery Amulet

24.11.2016 Перевіряємо натяг і міняємо ремінь приводу насоса гідропідсилювача Chery Amulet
Будь-ремінний привід в автомобілі має властивість розтягуватися. Деякі з них оснащені системою самонатяжітельних роликів і не вимагають перевірки і обслуговування ,. Але ремінь приводу насоса гідропідсилювача на автомобілі Чері Амулет такою зручною і практичною системи не має. А отже - потребує регулярної перевірки та обслуговуванні - натягу в ручному режимі. Ця процедура не є надто складною, але для її виконання необхідно мати уявлення що і в якій послідовності робити, з чим ми вас і познайомимо в цьому матеріалі.
Замена ремня насоса гидроусилителя на Chery Amulet – это тема отдельного разговора
 
Перші ознаки розтягнутого (або просто погано натягнутого) ременя проявляються в його свист. Перевірити його наявність на початковій стадії можна шляхом вивертання керма на автомобілі, що стоїть в крайні положення: якщо з'являється свист - пора перевірити ремінь. Ну, або при необхідності навіть замінити. Але заміна ременя насоса гідропідсилювача на Chery Amulet - це тема окремої розмови. Сьогодні ж ми розповімо, як просто перевірити його натяг і при необхідності - підтягнути до нормального стану.
Но ремень привода насоса гидроусилителя на автомобиле Чери Амулет такой удобной и практичной системы не имеет.
 
Почнемо з того, що нормальний натяг ременя вважається при його прогині на 5-8 міліметрів в момент прикладання сили, рівної 100 Н (10кгс). Це все одно, що з зусиллям натиснути на ремінь великим пальцем. Тепер запасаємося ключами на 10, на 13 (два штуки), шестигранником на 8, балонним ключем, домкратом і приступаємо до перевірки.
 
З оглядової ями знімаємо захист картера двигуна. Якщо ви не знаєте як - читайте в нашій статті, посилання на яку є в самому кінці.
 
  1. Домкрачувати автомобіль, і знімаємо праве переднє колесо.
  2. Для перевірки натягу, тиснемо великим пальцем на ремінь приблизно по середині його вільної частини.
    Для проверки натяжения, давим большим пальцем на ремень приблизительно по середине
  3. Перевіряємо ремінь візуально на предмет зносу (тріщини, розшарування). Якщо ці ознаки виявлені, ремінь підлягає заміні.
  4. Щоб натягнути ремінь правильно, потрібно послабити затягування заднього нижнього болта кріплення ключем на 13.
    нужно ослабить затяжку заднего нижнего болта крепления ключом на 13
  5. Послаблюємо гайку переднього нижнього кріплення насоса.
    Ослабляем гайку переднего нижнего крепления насоса.
  6. Верхнє кріплення насоса послаблюємо шестигранним ключем на 8.
    Верхнее крепление насоса ослабляем шестигранным ключом
  7. Після цього натягуємо ремінь регулювальним болтом, обертаючи його в потрібну сторону ключем на 10 мм.
    натягиваем ремень регулировочным болтом,
  8. Затягуємо всі болти кріплення в зворотному порядки і встановлюємо на місце колесо, а також захист картера двигуна.
Якщо при перевірці ви виявили, що старий ремінь прийшов в непридатність, після того, як відпустили все болти кріплення насоса, регулювальним болтом звільніть натяг ременя до такої стадії, щоб його можна було легко зняти з направляючих роликів. Після цього зніміть старий ремінь для заміни.
снимите старый ремень для замены.
Після установки нового ременя, виконайте всі процедури, починаючи з п.7.
 
 
 
Можливо, вам буде цікаво:
Розкажіть друзям

» Всі новини

.