0
Кошик
0 грн.
Онлайн заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Міняємо охолоджуючу рідину в Chery Tiggo перед зимою

Згідно з рекомендаціями виробника цього компактного кросовера, охолоджуюча рідина підлягає заміні через 10 тис. Км пробігу або рік експлуатації - дивлячись що настане раніше. Але рівень охолоджувальної рідини рекомендується перевіряти не рідше, ніж раз на тиждень: зовсім не обов'язково він буде падати в процесі природного випаровування. Можливі аварійні витоки, про що необхідно дізнаватися своєчасно, інакше доведеться купувати дорогі запчастини Чері Тіго. Сьогодні ми розповімо, як поміняти охолоджуючу рідину на Chery Tiggo в гаражних умовах, не вдаючись до допомоги сервісних служб.как поменять охлаждающую жидкость на Chery Tiggo в гаражных условиях

При заміні охолоджуючої рідини, слід пам'ятати про її токсичності і акуратності при роботі з нею. Уникайте потрапляння на відкриті ділянки шкіри, якщо все-таки потрапило - обов'язково промити, зливати рідину потрібно акуратно, в приготовлену ємність і уникати її потрапляння в землю. А всі роботи з ОЖ проводите тільки на холодному двигуні.

В автомобілі Chery Tiggo рекомендується використовувати охолоджуючі рідини на основі етиленгліколю, які простіше називаються «антифриз». При цьому, колір антифризу не грає абсолютно ніякого значення: різний колір говорить тільки про різні барвниках. І якщо ви збираєтеся міняти рідину, то потрібно звертати увагу не на ті колір, а на тип (склад), який повинен строго відповідати рекомендованому виробником.

В автомобиле Chery Tiggo рекомендуется использовать охлаждающие жидкости на основе этиленгликоля

Концентрація етиленгліколю в охолоджуючої рідини залежить від кліматичної зони, в якій використовується автомобіль - щоб уникнути замерзання ОЖ в системі охолодження в зимовий період: чим вище концентрація - тим нижче температура замерзання. Але, в той же час, вкрай не рекомендується використовувати 100% етиленгліколь: в ньому містяться антикорозійні присадки, для розчинення яких обов'язково потрібна вода. Якщо її не буде - присадки осядуть в системі охолодження у вигляді відкладень, що не поліпшить, а погіршить її здатність відводити тепло і може спричинити перегрів двигуна до 149 градусів (температура закипання етиленгліколь набагато вище ніж у води).

Для отримання розчину потрібної концентрації (пропорції зазвичай вказуються виробниками ОЖ на упаковці-пляшці) використовуйте тільки дистильовану воду.

Тепер, власне, до заміни охолоджуючої рідини. Вам потрібно запастися ємністю для зливу старого антифризу (краще - близько 10 літрів), шматком шланги відповідного діаметру (для зливного патрубка на радіаторі) і новим антифризом. Роботу виконувати краще на рівній поверхні.

  1. Зніміть пробку радіатора, повернувши її проти годинникової стрілки.
    Снимите пробку радиатора, повернув ее против часовой стрелки.
  2. Відкрийте розширювальний бачок, відкрутивши його кришку.
    Откройте расширительный бачек, открутив его крышку.
  3. Відкрийте на радіаторі зливний кран, підставивши під нього попередньо ємність для відпрацьованого антифризу. Щоб роботи виконати акуратніше, на штуцер крана можна одягнути невеликий шматок відповідного по діаметру шланга. Сам кран знаходиться в нижній частині радіатора, з внутрішньої його боку зліва (на фото - вид на знятому радіаторі з боку, зверненої до двигуна).
    Сам кран находится в нижней части радиатора, с внутренней его стороны слева
  4. Закрутіть кран після зливу ОЖ рукою.
  5. Якщо розширювальний бачок брудний і з відкладеннями, його можна зняти і промити. Після чого, встановити на місце і залити рідину для промивання охолоджуючої системи (можна використовувати дистильовану воду) через горловину радіатора до рівня паровідвідних трубки: потрібно промити як саму систему, так і радіатор Чері Тіго.залить жидкость для промывки охлаждающей системы через горловину радиатора до уровня пароотводящей трубки.
  6. Заведіть мотор і дайте двигуну нагрітися до спрацьовування вентилятора охолодження, після чого заглушите мотор, дайте трохи охолонути і злийте воду.
  7. Якщо вода з системи вилилася брудна, процедуру промивання слід повторити. Після чого залийте підготовлену ОЖ через радіатор, і не закриваючи його кришку, запустіть двигун.
  8. У міру прогріву, з системи буде виходити повітря, а рівень ОЖ падатиме. Доливайте рівень в процесі прогріву до норми до тих пір, поки повітря з системи не перестане виходити. Зазвичай, на етапі заповнення системи вентилятор встигне включитися 5-6 разів.
  9. Після того, як повітря перестав виходити, закрутіть пробку радіатора, і долийте до максимального значення ОЖ в розширювальний бачок. Після цього заведіть двигун, дайте прогрітися, заглушите і дочекайтеся охолодження.
  10. Після того, як двигун охолоне, перевірте рівень ОЖ і при необхідності долийте до максимального значення.

В процесі прогріву двигуна слід приділяти увагу температурі ОЖ (на покажчику панелі приладів) і своєчасному спрацьовуванні вентилятора.

В процессе прогрева двигателя следует уделять внимание температуре ОЖ

Якщо температура дійшла до максимуму, а вентилятор не подає ознак життя, потрібно з'ясувати причину. Для цього включіть грубку в салоні і перевірте температуру повітря, яку вона подає. Якщо повітря підігрітий, значить не працює вентилятор. Якщо повітря холодний - в системі охолодження утворилася пробка. Відкрийте кришку радіатора, дайте двигуну попрацювати 3-5 хвилин і закрийте кришку. А щоб повітря з системи виходив краще, слід регулярно під час прогріву при відкритому радіаторі натискати на шланги радіатора, щоб виганяти повітряні пробки.

Через кілька днів експлуатації, після заміни ОЖ в системі, перевірте ще раз рівень. При необхідності - долийте. Так само зверніть увагу на колір ОЖ. Якщо рідина різко знебарвилася - значить, для підфарбовування використовувалася звичайна синька і ви стали володарем неякісної охолоджувальної рідини, від якої потрібно терміново позбутися. Точно так же рідина не якісна, якщо через короткий проміжок часу придбала коричневий відтінок. Це говорить про те, що виробник швидше за все «забув» додати в неї антикорозійні присадки, і таку рідину теж треба терміново поміняти. А якісна ОЖ практично не змінює свого кольору - лише трохи темніє в процесі тривалої експлуатації.

Можливо, вам буде корисним:
Як самостійно поміняти масло в Чері Тіго​

Залишити відгук



Розкажіть друзям

» Всі новини

Корисні новини

Заміна датчика швидкості Чері Тіго Заміна датчика швидкості Чері Тіго

​ Датчик швидкості знаходиться на трансмісії  Chery Tiggo. Щоб запобігти можливому короткому замиканню та травмуванню, від'єднайте негативний клемний затискач акумулятора. Від'єднайте роз'єм електричного з'єднання від...

Підтяжка ременя ГРМ Шевроле Авео, Деу Ланос, ЗАЗ Віда Підтяжка ременя ГРМ Шевроле Авео, Деу Ланос, ЗАЗ Віда

При заміні ременя ГРМ або сервісному обслуговуванні газорозподільного механізму Шевроле Авео, а також Деу Ланос і багатьох інших авто цього класу, виникає необхідність у контролі ступеня натягнення ременя . Артикул натяжного ролика ГРМ Шевроле Авео, ЗАЗ Віда :...

Заміна термостата і помпи Джилі Емгранд ЕС7 Заміна термостата і помпи Джилі Емгранд ЕС7

Система охолодження двигуна Джилі Емгранд ЕС7 потребує регулярного контролю. Особливої уваги потребують водяна помпа і термостат . При неправильній роботі системи охолодження є високий ризик перегріву двигуна . Артикул водяної помпи Джилі Емгранд ЕС7 :...

Перевірка міток ГРМ Шевроле Лачетті Перевірка міток ГРМ Шевроле Лачетті

​ Важливою складовою двигуна Шевроле Лачетті є вузол ГРМ . Це так званий газорозподільний механізм, який відповідає за черговість фаз впорська паливо-повітряної суміші та відведення продуктів згоряння. При неправильній роботі ГРМ Chevrolet Lacetti порушується синхронізація...

Прокачування гальм Ланос Прокачування гальм Ланос

​ У гальмівній системі Деу Ланос не повинно бути повітря. Якщо гальмівна рідина змішується з повітрям, вона може почати кипіти і пінитися . Це зробить педаль гальма неефективною. При будь-якому втручанні в систему циркуляції гальмівної рідини Daewoo Lanos потрібно буде...

Дивитися всі новини!

Огромный каталог запчастей ➤ Всегда низкие цены в магазине и большой выбор

Фильтр топливный Lanos, ВАЗ 2110 инж Фильтр топливный Lanos, ВАЗ 2110 инж
358
Фильтр топливного насоса Фильтр топливного насоса Джили МК
59
Патрубок помпы Патрубок помпы Шевроле Лачетти
108
Шрус наружный HOVER SAFE Шрус наружный HOVER SAFE
978
Распредвал Распредвал Дэу Матиз
1406
Привод в сборе правый Привод в сборе правый Чери Тиго
3673
Предохранитель 50А (силовой) Предохранитель 50А (силовой)
119
Вентилятор охлаждения Вентилятор охлаждения ЗАЗ Форза
2927
Трос сцепления KLM Трос сцепления KLM Чери Кимо
171
Фильтр масляный Фильтр масляный Дэу Матиз
185


Підписка на блог
.