Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Згідно з рекомендаціями виробника цього компактного кросовера, охолоджуюча рідина підлягає заміні через 10 тис. Км пробігу або рік експлуатації - дивлячись що настане раніше. Але рівень охолоджувальної рідини рекомендується перевіряти не рідше, ніж раз на тиждень: зовсім не обов'язково він буде падати в процесі природного випаровування. Можливі аварійні витоки, про що необхідно дізнаватися своєчасно, інакше доведеться купувати дорогі запчастини Чері Тіго. Сьогодні ми розповімо, як поміняти охолоджуючу рідину на Chery Tiggo в гаражних умовах, не вдаючись до допомоги сервісних служб.
При заміні охолоджуючої рідини, слід пам'ятати про її токсичності і акуратності при роботі з нею. Уникайте потрапляння на відкриті ділянки шкіри, якщо все-таки потрапило - обов'язково промити, зливати рідину потрібно акуратно, в приготовлену ємність і уникати її потрапляння в землю. А всі роботи з ОЖ проводите тільки на холодному двигуні.
В автомобілі Chery Tiggo рекомендується використовувати охолоджуючі рідини на основі етиленгліколю, які простіше називаються «антифриз». При цьому, колір антифризу не грає абсолютно ніякого значення: різний колір говорить тільки про різні барвниках. І якщо ви збираєтеся міняти рідину, то потрібно звертати увагу не на ті колір, а на тип (склад), який повинен строго відповідати рекомендованому виробником.
Концентрація етиленгліколю в охолоджуючої рідини залежить від кліматичної зони, в якій використовується автомобіль - щоб уникнути замерзання ОЖ в системі охолодження в зимовий період: чим вище концентрація - тим нижче температура замерзання. Але, в той же час, вкрай не рекомендується використовувати 100% етиленгліколь: в ньому містяться антикорозійні присадки, для розчинення яких обов'язково потрібна вода. Якщо її не буде - присадки осядуть в системі охолодження у вигляді відкладень, що не поліпшить, а погіршить її здатність відводити тепло і може спричинити перегрів двигуна до 149 градусів (температура закипання етиленгліколь набагато вище ніж у води).
Для отримання розчину потрібної концентрації (пропорції зазвичай вказуються виробниками ОЖ на упаковці-пляшці) використовуйте тільки дистильовану воду.
Тепер, власне, до заміни охолоджуючої рідини. Вам потрібно запастися ємністю для зливу старого антифризу (краще - близько 10 літрів), шматком шланги відповідного діаметру (для зливного патрубка на радіаторі) і новим антифризом. Роботу виконувати краще на рівній поверхні.
В процесі прогріву двигуна слід приділяти увагу температурі ОЖ (на покажчику панелі приладів) і своєчасному спрацьовуванні вентилятора.
Якщо температура дійшла до максимуму, а вентилятор не подає ознак життя, потрібно з'ясувати причину. Для цього включіть грубку в салоні і перевірте температуру повітря, яку вона подає. Якщо повітря підігрітий, значить не працює вентилятор. Якщо повітря холодний - в системі охолодження утворилася пробка. Відкрийте кришку радіатора, дайте двигуну попрацювати 3-5 хвилин і закрийте кришку. А щоб повітря з системи виходив краще, слід регулярно під час прогріву при відкритому радіаторі натискати на шланги радіатора, щоб виганяти повітряні пробки.
Через кілька днів експлуатації, після заміни ОЖ в системі, перевірте ще раз рівень. При необхідності - долийте. Так само зверніть увагу на колір ОЖ. Якщо рідина різко знебарвилася - значить, для підфарбовування використовувалася звичайна синька і ви стали володарем неякісної охолоджувальної рідини, від якої потрібно терміново позбутися. Точно так же рідина не якісна, якщо через короткий проміжок часу придбала коричневий відтінок. Це говорить про те, що виробник швидше за все «забув» додати в неї антикорозійні присадки, і таку рідину теж треба терміново поміняти. А якісна ОЖ практично не змінює свого кольору - лише трохи темніє в процесі тривалої експлуатації.
Можливо, вам буде корисним:
Як самостійно поміняти масло в Чері Тіго