✓ 096 80-05-504 ★ ☎ Viber 096 80-05-504
✓ 093 17-04-150 ★ ☎
✓ 066 40-42-020 ★ ☎
Автозапчастини від Постачальника
Працюємо з 2009 року: Пн-Пт 9:00-19:00 / Сб 9:00-16:30
⭐Доставка по Україні ⭐Консультації ⭐Рекомендації
➤ВЕЛИЧЕЗНИЙ КАТАЛОГ ЗАПЧАСТИН
➤для ремонту Чері, Джилі і Грейт Вол
➤Окремий розділ на авто Деу і Шевроле
➤Завжди низькі ціни в магазині і великий вибір
КошикВи вибрали: 0 товарів
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*


Як самостійно поміняти масло в Чері Тіго

16.11.2016 Як самостійно поміняти масло в Чері Тіго

Цей кроссвоер поставлявся в Україну в різні роки з трьома варіантами силового агрегату, що відрізнялися обсягом і потужністю. Але не залежно від обсягу, виробник рекомендує міняти масло в двигуні з періодичністю в 10000 кілометрів або один раз на рік - в залежності від того, що настане раніше. В цей же період змінюється і масляний фільтр. Але в залежності від умов експлуатації (наприклад, велике місто, запилений повітря, дороги з поганим покриттям і пересічена місцевість) заміну масла і фільтра на Chery Tiggo слід проводити кожні 7 000 кілометрів.

замену масла и фильтра на Chery Tiggo следует производить каждые 7 000 километров

Рекомендується міняти масло строго на аналогічне старому. Але якщо ви вирішили змінити тип змазує рідини, то перед її заливкою слід здійснити промивання мастильної системи силового агрегату. Вона проводиться або таким же маслом, яке ви збираєтеся залити в двигун, або спеціальним маслом для промивання. Масляний фільтр Chery Tiggo на час промивки залишається старий: новий встановлюється тільки разом із заливкою нового масла.Масляный фильтр Chery Tiggo

Залежно від комплектації, кросовер Чері Тіго може бути оснащений захистом двигуна. У цьому випадку, перед заміною масла захист потрібно зняти. Вона кріпиться чотирма болтами до поперечки кузова, і двома - до поперечини передньої підвіски. Якщо у вас стоїть не заводський захист, кріплення можуть відрізнятися.

В этом случае, перед заменой масла защиту требуется снять. Она крепится четырьмя болтами к поперечине кузова

Роботу рекомендується проводити на оглядовій ямі і на гарячому двигуні. Якщо двигун охолов, краще попередньо прогріти його на холостому ходу протягом 10 хвилин.

Отже, знімаємо захист двигуна, запасаємося ключем на 17, дрантям, металліческ4ой щіткою, ємністю для зливу відпрацьованого масла і ключем для відвернення фільтра.

  1. Очищаємо щіткою і ганчіркою ділянку картера двигуна навколо зливної пробки.
  2. Викручуємо пробку зливного отвору, попередньо підставивши під нього ємність для зливу масла, і зливаємо відпрацьоване масло. Щоб масло випливало швидше, можна попередньо трохи відкрутити кришку заливної горловини.
    Выкручиваем пробку сливного отверстия, предварительно подставив под него емкость для слива масла
  3. Викручуємо старий масляний фільтр спеціальним ключем. Якщо у вас немає ключа, можна скористатися шматком старої наждачного паперу, старим ременем ГРМ або викруткою, якою потрібно проткнути корпус фільтра і, користуючись їй як важелем, викрутити старий фільтр. Фільтр знаходиться з протилежного боку від зливного отвору і спрямований вертикально вниз.
    Фильтр находится с противоположной стороны от сливного отверстия и направлен вертикально вниз.
  4. Протираємо зливний отвір від масла, перевіряємо кільце ущільнювача зливної пробки: якщо воно сильно стиснуте, його слід замінити. Після чого закручуємо пробку на місце.
    проверяем уплотнительное кольцо сливной пробки
  5. Новий масляний фільтр наповнюємо маслом, змащуємо гумовий ущільнювач і закручуємо на місце. При закручуванні, не слід докладати надмірних зусиль: досить щільно закрутити руками.Новый масляный фильтр наполняем маслом, смазываем резиновый уплотнитель
  6. Заливаємо масло (не менше 5 літрів), заводимо двигун і даємо йому попрацювати протягом 10 хвилин, після чого глушимо, перевіряємо рівень і доливаємо при необхідності. Заливна горловина знаходиться під спеціальним пластиковим люком декоративної накладки двигуна.
    Заливная горловина находится под специальным пластиковым лючком декоративной накладки двигателя.

Звертаємо увагу, що лампочка тиску масла повинна обов'язково погаснути протягом декількох секунд після заведення двигуна. Так само під час прогріву після заливки масла можна перевірити масляний фільтр і зливну пробку на предмет протікання.

Можливо, вам буде корисним:
Зняття і заміна ременя приводу допоміжних механізмів Chery Tiggo​

Розкажіть друзям

» Всі новини

.