Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
У власників автомобілів іноді трапляється ситуація, що приладова панель починає неадекватно працювати. А точніше, не працює тахометр. Його ще називають кроковим двигуном. Сайт zapchastichery.com.ua надає вашій увазі докладний посібник щодо усунення цієї проблеми.
По-перше, витягаємо приладову панель з автомобіля і знімаємо з неї всі стрілочки і циферблати, щоб в результаті залишилася тільки гола плата.
За допомогою паяльника випаюємо кроковий двигун. Так само вам може знадобитися паяльний відсмоктування, щоб олово не розтікався. З його допомогою випаяти все можна дуже акуратно.
Цей двигун кріпиться на чотирьох тримачах. Тепер беремо, і продзвонкой перевіряємо кожен з цих тримачів, по черзі міняючи клеми приладу до кожного з них.
Якщо прилад показує, що опір є, значить обмотка на цій стороні двигуна ціла і робоча. В нашому випадку на правій котушці опору немає. Значить, доведеться розбирати двигун і дивитися, що можна з цією котушкою зробити. Процедура розборки не найзручніша, але цілком здійсненна. Відкручуємо болти на корпусі і з допомогою ножа або викрутки рассоединяем його.
Коли знімемо кришку, то побачимо дві наших котушки. Там ще буде кілька невеликих пластмасових шестерінок. Їх потрібно зняти. Котушки припаяні до корпусу двигуна. Тому, щоб витягти їх, доведеться знову скористатися паяльником.
Витягаємо ту, яка нас цікавить, і почнемо огляд. Процедура ремонту котушки досить копітка. Потрібно розмотати весь дріт і знайти місце обриву. Я намотував стрічку на олівець. Обрив у мене опинився в самому кінці. Його потрібно запаяти.
Після цього намотуємо дріт на котушку назад. Звичайно, всі ці операції трохи довгі і складні. Але складні тільки тому, що вимагають акуратності. Зате такий ремонт дозволить вам заощадити гроші і не відвозити машину в сервісний центр.
Встановлюємо все це назад і перевіряємо на працездатність. Ура! Наш ремонт вдався. Тахометр працює відмінно. Дякую вам за увагу. Рівних вам доріг!
Датчик швидкості знаходиться на трансмісії Chery Tiggo. Щоб запобігти можливому короткому замиканню та травмуванню, від'єднайте негативний клемний затискач акумулятора. Від'єднайте роз'єм електричного з'єднання від...
При заміні ременя ГРМ або сервісному обслуговуванні газорозподільного механізму Шевроле Авео, а також Деу Ланос і багатьох інших авто цього класу, виникає необхідність у контролі ступеня натягнення ременя . Артикул натяжного ролика ГРМ Шевроле Авео, ЗАЗ Віда :...
Система охолодження двигуна Джилі Емгранд ЕС7 потребує регулярного контролю. Особливої уваги потребують водяна помпа і термостат . При неправильній роботі системи охолодження є високий ризик перегріву двигуна . Артикул водяної помпи Джилі Емгранд ЕС7 :...
Важливою складовою двигуна Шевроле Лачетті є вузол ГРМ . Це так званий газорозподільний механізм, який відповідає за черговість фаз впорська паливо-повітряної суміші та відведення продуктів згоряння. При неправильній роботі ГРМ Chevrolet Lacetti порушується синхронізація...
Дивитися всі новини!
Огромный каталог запчастей ➤ Всегда низкие цены в магазине и большой выбор