✓ 096 80-05-504 ★ ☎
✓ 093 17-04-150 ★ ☎
✓ 066 40-42-020 ★ ☎
Автозапчастини від Постачальника
Працюємо з 2009 року: Пн-Пт 9:00-19:00 / Сб 9:00-16:30
⭐Доставка по Україні ⭐Консультації ⭐Рекомендації
➤ВЕЛИЧЕЗНИЙ КАТАЛОГ ЗАПЧАСТИН
➤для ремонту Чері, Джилі і Грейт Вол
➤Окремий розділ на авто Деу і Шевроле
➤Завжди низькі ціни в магазині і великий вибір
КошикВи вибрали: 0 товарів
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*


Як відремонтувати приборну пнель на Chery Amulet

30.07.2016 Як відремонтувати приборну пнель на Chery Amulet

У власників автомобілів іноді трапляється ситуація, що приладова панель починає неадекватно працювати. А точніше, не працює тахометр. Його ще називають кроковим двигуном. Сайт zapchastichery.com.ua надає вашій увазі докладний посібник щодо усунення цієї проблеми.

Ремонтуємо приладову панель на Чері Амулет

По-перше, витягаємо приладову панель з автомобіля і знімаємо з неї всі стрілочки і циферблати, щоб в результаті залишилася тільки гола плата.

Виймаєм плату приборної панелі

За допомогою паяльника випаюємо кроковий двигун. Так само вам може знадобитися паяльний відсмоктування, щоб олово не розтікався. З його допомогою випаяти все можна дуже акуратно.

За допомогою паяльника випаюємо кроковий двигун

Цей двигун кріпиться на чотирьох тримачах. Тепер беремо, і продзвонкой перевіряємо кожен з цих тримачів, по черзі міняючи клеми приладу до кожного з них.

беремо, і продзвонкой перевіряємо кожен з тримачів

Якщо прилад показує, що опір є, значить обмотка на цій стороні двигуна ціла і робоча. В нашому випадку на правій котушці опору немає. Значить, доведеться розбирати двигун і дивитися, що можна з цією котушкою зробити. Процедура розборки не найзручніша, але цілком здійсненна. Відкручуємо болти на корпусі і з допомогою ножа або викрутки рассоединяем його.

Відкручуємо болти на корпусі

Коли знімемо кришку, то побачимо дві наших котушки. Там ще буде кілька невеликих пластмасових шестерінок. Їх потрібно зняти. Котушки припаяні до корпусу двигуна. Тому, щоб витягти їх, доведеться знову скористатися паяльником.

Коли знімемо кришку, то побачимо дві наших котушки

Витягаємо ту, яка нас цікавить, і почнемо огляд. Процедура ремонту котушки досить копітка. Потрібно розмотати весь дріт і знайти місце обриву. Я намотував стрічку на олівець. Обрив у мене опинився в самому кінці. Його потрібно запаяти.

Потрібно розмотати весь дріт і знайти місце обриву

Після цього намотуємо дріт на котушку назад. Звичайно, всі ці операції трохи довгі і складні. Але складні тільки тому, що вимагають акуратності. Зате такий ремонт дозволить вам заощадити гроші і не відвозити машину в сервісний центр.

Встановлюємо все це назад і перевіряємо на працездатність. Ура! Наш ремонт вдався. Тахометр працює відмінно. Дякую вам за увагу. Рівних вам доріг!

Тахометр працює відмінно

Розкажіть друзям

» Всі новини

.