Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Від кількості і сили коливань між вузлами автомобіля безпосередньо залежить час, через яке вийде з ладу один з цих вузлів. За мінімізацію цих коливань відповідає сайлентблок, який потрібно міняти в умовах наших доріг через кожні 50000 км. Заміна деталі не дуже складний процес, але далеко не всі можуть з ним впоратися. Сайт zapchasti-chery.com.ua допоміг нам розібратися, як же замінити деталь.
Якщо у автомобіля закріплена шлангочка, то потрібно розкрутити гальмівну трубку, яка до неї кріпиться.
Після того як зняли болт, нам потрібно підняти саму машину за допомогою домкрата, таким чином ми звільнимо сайлентблок.
Тепер нам потрібно вибити сам сайлентблок Чері Амулет, при цьому середню частину можна просто вийняти руками. Блок торцем трохи приклепан, тому 2:44 за допомогою болгарки робимо вибірку під конус, щоб вийшло подобу фаски.
Також можна трохи підім'яти краю 3:05, щоб вони дивилися всередину.
Крім того, щоб деталь краще вийшла, можна змочувати її аерозолем WD-40. Після цього вибиваємо блок.
Перед установкою нового сайлентблока Чері Амулет поверхню всередині балки змащуємо нігрол.
Саму деталь можна злегка обробити дрібнозернистим наждачним папером для зменшення шорсткості і теж змастити нігрол, щоб її легше було встановити.
Після змащування отвори і валу встановлюємо деталь виступом вперед, тому що коли автомобіль буде наїжджати колесом на перешкоду, сайлентблок буде йти назад, а втулка рухатися вперед.
Далі за допомогою молотка забиваємо сайлентблок Чері Амулет, чергуючи удари по верхній і нижній частині.
Наносити сильні удари не варто, так як це може призвести до загибанию поверхонь зовнішньої обойми сайлентблока.
Тепер домкратом опускаємо машину, потрапляємо болтом в паз, закручуємо гайку. Затягувати болт краще, якщо машина вже не піднята домкратом і повністю стоїть на землі. Сайлентблок встановлений.
Таким чином, з новим сайлентблоком коливання між вузлами будуть зведені до мінімуму і ваша машина прослужить довше.
Датчик швидкості знаходиться на трансмісії Chery Tiggo. Щоб запобігти можливому короткому замиканню та травмуванню, від'єднайте негативний клемний затискач акумулятора. Від'єднайте роз'єм електричного з'єднання від...
При заміні ременя ГРМ або сервісному обслуговуванні газорозподільного механізму Шевроле Авео, а також Деу Ланос і багатьох інших авто цього класу, виникає необхідність у контролі ступеня натягнення ременя . Артикул натяжного ролика ГРМ Шевроле Авео, ЗАЗ Віда :...
Система охолодження двигуна Джилі Емгранд ЕС7 потребує регулярного контролю. Особливої уваги потребують водяна помпа і термостат . При неправильній роботі системи охолодження є високий ризик перегріву двигуна . Артикул водяної помпи Джилі Емгранд ЕС7 :...
Важливою складовою двигуна Шевроле Лачетті є вузол ГРМ . Це так званий газорозподільний механізм, який відповідає за черговість фаз впорська паливо-повітряної суміші та відведення продуктів згоряння. При неправильній роботі ГРМ Chevrolet Lacetti порушується синхронізація...
Дивитися всі новини!
Огромный каталог запчастей ➤ Всегда низкие цены в магазине и большой выбор