0
Кошик
0 грн.
Онлайн заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підтяжка ременя ГРМ Шевроле Авео, Деу Ланос

При заміні ременя ГРМ або сервісному обслуговуванні газорозподільного механізму Шевроле Авео, а також Деу Ланос і багатьох інших авто цього класу, виникає необхідність у контролі ступеня натягнення ременя.

Артикул натяжного ролика ГРМ Шевроле Авео:

Правилами регламенту технічного обслуговування Chevrolet Aveo і Daewoo Lanos встановлено, що ремінь ГРМ потребує контролю ступеня натягнення кожні 20 000 (км) пробігу.

Натяжка ременя ГРМ Шевроле Авео, Деу Ланос

Що дає натягнення ременя ГРМ Ланос, Авео

Ремінна передача газорозподільного механізму передає обертальний рух від зірочки колінвалу на шестірню розпередвала і зубчасте колесо водяної помпи. Щоб забезпечити надійну і довговічну роботу ремінної передачі, ремінь ГРМ повинен володіти відповідним натяженням.

Правильний натяг ременя запобігає провисанню гнучкої передачі і перескакуванню ременя по зубях шестеренок.

Контроль натягнення ременя ГРМ Шевроле Авео здійснюється зовсім не на око, як це робиться з ременем генератора або ременем кондиціонера. Для контролю натягнення ремінної передачі ГРМ використовується натяжний ролик.

Як зрозуміло, натяжний ролик ГРМ не бере безпосередньої участі в натяжці ременя. Ролик відіграє роль індикатора. Для цієї мети на ньому є спеціальні стрілочні покажчики, рухомий і нерухомий. Натяжний ролик ГРМ показано на фото нижче.

Натяжний ролик ГРМ

Суміщення контрольних стрілок свідчить про правильну натяжку ременя. Якщо стрілки не збігаються, ремінь або прослаблений, або перетягнутий, залежно від положення стрілки.

Як перевірити натягнення ременя ГРМ Шевроле Авео, ЗАЗ Ланос

Натяжний ролик ГРМ розташований за нижньою захисною кришкою. Щоб оцінити стан натяжки ременя ГРМ, потрібно оголити ГРМ. Газорозподільний механізм на автомобілях з двигуном A15SMS, як і багатьма іншими аналогічними моторами, відкривається наступним чином:

Знімаємо корпус повітряного фільтра

  • Знімаємо ремінь кондиціонера. Для від'єднання цієї ремінної передачі Деу Ланос необхідно послабити натяжний ролик. Щоб це зробити, потрібно трохи відпустити осьовий болт і відкрутити регулятор натягнення.

Знімаємо ремінь кондиціонера

  • Знімаємо ремінь генератора. Цей ремінь натягується самим генератором. Щоб зняти ремінну передачу, необхідно послабити болт натяжної планки і кріплення генератора до кронештейну.

Знімаємо ремінь генератора

Від'єднуємо верхню кришку ГРМ

Від'єднуємо середню кришку ГРМ

Від'єднання опори двигуна Шевроле Авео, ЗАЗ Ланос актуально в тому випадку, якщо буде проводитися заміна ременя ГРМ. Якщо ж просто контролюється натягнення ремінної передачі, то можна обійдися без даного етапу.

  • Знімаємо шків колінвала. Слід відразу зауважити, що даний шків затягується з великим моментом сили. При відкручуванні шківа слід подбати, щоб хтось вичавив і утримував педаль гальма. Можна додатково включити 5 передачу КПП.

Знімаємо шків колінвала

Якщо натискати педаль гальма нікому, то можна застопорити маховик. Для цього на корпусі трансмісії є спеціальне віконце, яке прикрито заглушкою.

  • Прибираємо нижню кришку ГРМ. Все, тепер можна вільно дивитися на натяжний ролик.

Прибираємо нижню кришку ГРМ

  • Контролюємо положення стрілочних покажчиків на натяжному ролику ГРМ Шевроле Авео. На зображенні нижче показана схема розташування контрольних стрілок. Стрілки 1 і 2 повинні бути поєднані. Це свідчить про правильне натягнення ременя.

Контролюємо положення стрілочних покажчиків на натяжному ролику ГРМ Шевроле Авео

Якщо рухома стрілка відхилена в праву сторону, то натягнення ременя ГРМ недостатньо.

Як правильно натягнути ремінь ГРМ

Варто відразу зауважити, що додаткова підтяжка ременя ГРМ Шевроле Авео і Деу Ланос буде актуальна тільки в разі встановлення нової ремінної передачі! Якщо ж ремінь розтягнувся після деякого часу експлуатації, то натягувати такий ремінь не можна. В іншому випадку ремінна передача ГРМ просто порветься.

Небезпека обриву ременя ГРМ полягає в тому, що на багатьох модифікаціях Авео і Ланос відбувається зіткнення клапанів з поршнями.

Розтягнутий з часом ремінь ГРМ потрібно замінити новим аналогом. Ремінь слід поміняти навіть у тому випадку, коли час планової заміни ще не підійшов. У блозі з ремонту є докладний огляд на тему заміни ременя ГРМ Шевроле Авео.

Ремінь ГРМ натягується зубчастим колесом водяної помпи. Якщо після встановлення нового ременя виявилося, що гнучка передача провисає, потрібно підтягнути ремінь. Це робиться наступним чином:

  • Послаблюємо болти кріплення водяної помпи. Насос фіксується в 3 місцях. Болти мають головку під шестигранний ключ на 5.

Послаблюємо болти кріплення водяної помпи

  • Прокручуємо шестірню помпи. Зубчасте колесо водяного насоса розташоване з ексцентриковим зміщенням. При обертанні корпусу помпи відбувається натяжка або ослаблення ременя, дивлячись в яку сторону крутити.

​​​Прокручуємо шестірню помпи

Прокрутити помпу потрібно так, щоб зійшлися контрольні мітки на натяжному ролику ГРМ.

  • Затягуємо болти помпи і збираємо вузол ГРМ у зворотній послідовності.

Додаткова інформація

Натягнення ременя ГРМ можна поєднати із заміною багатьох інших запчастин Шевроле Авео в районі газорозподільного механізму. Зокрема можна замінити:

1. Сальник розподвала

2. Термостат

3. Передній сальник колінвала

4. Водяну помпи

5. Праву подушку двигуна

6. Натяжний ролик

7. Опорний ролик

Разом з тим заміни можуть потребувати й інші ремінні передачі: генератора, кондиціонера і ГУР.

При недостатньому натягненні ременя ГРМ відбувається провисання ремінної передачі. У цьому випадку ремінь може проковзати по зубах шестерен. Через проскальзування ремінної передачі збиваються фази газорозподільного механізму.

При збої фаз ГРМ колінвал перестає синхронно обертатися з розподільними валами. В даному випадку впорск палива і випуск відпрацьованих газів перестануть здійснюватися в належний час.

Навіть зміщення фаз ГРМ всього на 1 зуб може призвести до помітного погіршення роботи двигуна. Ця поломка загрожує:

1. Втратою тягової потужності

2. Появою нестабільної роботи мотора

3. Збільшенням витрати палива тощо.

При появі поганої роботи двигуна потрібно першим ділом перевірити положення контрольних міток ГРМ і натягнення ременя.

Залишити відгук



Розкажіть друзям

» Всі новини

Корисні новини

Підтяжка ременя ГРМ Шевроле Авео, Деу Ланос Підтяжка ременя ГРМ Шевроле Авео, Деу Ланос

При заміні ременя ГРМ або сервісному обслуговуванні газорозподільного механізму Шевроле Авео, а також Деу Ланос і багатьох інших авто цього класу, виникає необхідність у контролі ступеня натягнення ременя . Артикул натяжного ролика ГРМ Шевроле Авео : 94580139-YMB...

Заміна термостата і помпи Джилі Емгранд ЕС7 Заміна термостата і помпи Джилі Емгранд ЕС7

Система охолодження двигуна Джилі Емгранд ЕС7 потребує регулярного контролю. Особливої уваги потребують водяна помпа і термостат . При неправильній роботі системи охолодження є високий ризик перегріву двигуна . Артикул водяної помпи Джилі Емгранд ЕС7 :...

Перевірка міток ГРМ Шевроле Лачетті Перевірка міток ГРМ Шевроле Лачетті

​ Важливою складовою двигуна Шевроле Лачетті є вузол ГРМ . Це так званий газорозподільний механізм, який відповідає за черговість фаз впорська паливо-повітряної суміші та відведення продуктів згоряння. При неправильній роботі ГРМ Chevrolet Lacetti порушується синхронізація...

Прокачування гальм Ланос Прокачування гальм Ланос

​ У гальмівній системі Деу Ланос не повинно бути повітря. Якщо гальмівна рідина змішується з повітрям, вона може почати кипіти і пінитися . Це зробить педаль гальма неефективною. При будь-якому втручанні в систему циркуляції гальмівної рідини Daewoo Lanos потрібно буде...

Перевірка датчика кисню Деу Ланос 1.5 Перевірка датчика кисню Деу Ланос 1.5

Двигун автомобіля Деу Ланос створений з прицілом на екологічну роботу . Мотор цього авто відповідає класу екологічності від Євро-3 до Євро-4, залежно від модифікації. З цієї причини в силовому агрегаті машини є датчик кисню , він же лямбда-зонд . Артикул датчика кисню ЗАЗ...

Дивитися всі новини!

Величезний каталог запчастин ➤ Завжди низькі ціни в магазині і великий вибір

Шток випускний * Шток випускний * Чери Бит
3523
Маточина колеса заднього Маточина колеса заднього Чери Бит
3987
Капот (чорний грунт) Капот (чорний грунт) Шевроле Авео
2666
Диск гальмівний передній M11 Диск гальмівний передній M11 Чери М11
1116
Датчик MAP KLM Датчик MAP KLM
309
Редуктор моста задн. Редуктор моста задн.
17762
Рокер клапана Рокер клапана Чери Елара
182
Капот Cruze в сборе (94537888) GM Капот Cruze в сборе (94537888) GM
10825


Підписка на блог
.