Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Важливою складовою двигуна Шевроле Лачетті є вузол ГРМ. Це так званий газорозподільний механізм, який відповідає за черговість фаз впорська паливо-повітряної суміші та відведення продуктів згоряння.
При неправильній роботі ГРМ Chevrolet Lacetti порушується синхронізація обертання колінвалу і розподвалів.
Порушення роботи ГРМ може спричинити різні наслідки:
Для перевірки розташування фаз ГРМ Шевроле Лачетті існують різні методи.
Слід почати з того, коли потрібно перевіряти фази ГРМ. Мітки газорозподільного механізму перевіряються при появі нестабільної роботи двигуна:
Точно визначити причину поганої роботи запчастин Шевроле Лачетті в двигуні іноді буває складно. Багато майстрів дотримуються концепції діагностики «від простого до складного». Перевірка міток ГРМ є далеко не найскладнішим завданням.
В офіційному керівництві з ремонту Шевроле Лачетті розглядається контроль фаз ГРМ за мітками. Маркування ГРМ знаходиться в наступних місцях:
Мітки на шестірнях розподільних валів повинні дивитися одна на одну. Мітка нижньої шестірні, яка посаджена на колінвал, повинна збігтися з контрольною міткою на задній кришці ГРМ.
Правильне налаштування газорозподільного механізму передбачає збіг міток на всіх шестірнях. Багато майстрів припускаються помилки, коли дивляться лише на верхні мітки.
Так, проконтролювати верхні мітки ГРМ простіше простого. Для цього потрібно лише зняти верхню кришку ГРМ і прокрутити шків колінвалу.
Але не всі майстри знають, що верхні мітки можуть збігатися за умови розбіжності з нижньою міткою ГРМ Chevrolet Lacetti. З цієї причини при перевірці міток газорозподільного механізму потрібно обов'язково дивитися ще й на нижню шестірню. Але щоб до неї дістатися, доведеться від'єднувати шків колінвала.
Перевірка міток ГРМ проводиться в такому порядку:
Щоб зняти верхній захисний кожух, потрібно попередньо від'єднати від нього шланг, який йде на дросельну заслінку.
Як зрозуміло, для вільного обертання шківа майстру доведеться зафіксувати на вазі праве переднє колесо.
Щоб обмежити рухливість шківа, потрібно включити 5-ту передачу і притиснути до упору педаль гальма. Це повинен зробити помічник. Але якщо допомагати нікому, то включаємо передачу і притискаємо педаль гальма вантажем.
Якщо зійшлися всі мітки, верхні і нижня, то фази ГРМ мають правильне налаштування. В даному випадку погана робота двигуна викликана іншою причиною, газорозподільний механізм тут ні до чого.
Зрозуміло, часто контролювати положення міток ГРМ фізично не вийде. Від'єднання ременя і шківа є досить трудомістким завданням. Та й часто влазити в пристрій силового агрегату не рекомендується.
Щоб полегшити контроль фаз ГРМ Лачетті, деякі майстри використовують швидкий спосіб. Він передбачає перевірку ГРМ за верхніми мітками і положенням поршню в першому циліндрі. В даному випадку на нижню мітку ГРМ можна не дивитися.
Суть швидкого способу перевірки ГРМ полягає в тому, щоб перевірити положення верхньої мертвої точки (ВМТ) при збігу верхніх міток ГРМ.
Якщо поршень першого циліндра займе положення ВМТ, при цьому мітки на шестірнях розподвалів збігаються, то фази газорозподільного механізму мають правильне налаштування.
Швидкий спосіб перевірки фаз ГРМ Шевроле Лачетті проводиться за такою схемою:
При збігу контрольних міток ГРМ Шевроле Лачетті поршень не повинен ні опускатися, ні підніматися. Вимірювальна лінійка повинна показати, що поршень досяг ВМТ, коли збіглися контрольні мітки.
Якщо перевірка показала, що поршень досяг верхньої точки при збігу міток на шестірнях розподільних валів, то в цьому випадку відпадає необхідність у перевірці нижньої контрольної мітки.
Використовуючи швидкий метод перевірки фаз ГРМ Шевроле Лачетті майстер повинен пам'ятати, що при досягненні поршнем ВМТ він не відразу опускається вниз, а деякий час стоїть на місці.
Ця особливість продиктована траєкторією колінного валу і роботою шатунного механізму.
При контролі ВМТ потрібно підгадати середнє положення між закінченням підйому поршню і початком його опускання. Саме в цей момент і повинні збігтися верхні мітки ГРМ.
Разом з перевіркою фаз ГРМ потрібно обов'язково і неодмінно проконтролювати наступні моменти:
У блозі з ремонту Шевроле Лачетті можна знайти хороший огляд на тему заміни ременя ГРМ. Стаття допоможе відповісти на деякі питання, які можуть виникати при обслуговуванні ремінної передачі газорозподільного механізму.
При заміні ременя ГРМ або сервісному обслуговуванні газорозподільного механізму Шевроле Авео, а також Деу Ланос і багатьох інших авто цього класу, виникає необхідність у контролі ступеня натягнення ременя . Артикул натяжного ролика ГРМ Шевроле Авео : 94580139-YMB...
Система охолодження двигуна Джилі Емгранд ЕС7 потребує регулярного контролю. Особливої уваги потребують водяна помпа і термостат . При неправильній роботі системи охолодження є високий ризик перегріву двигуна . Артикул водяної помпи Джилі Емгранд ЕС7 :...
Важливою складовою двигуна Шевроле Лачетті є вузол ГРМ . Це так званий газорозподільний механізм, який відповідає за черговість фаз впорська паливо-повітряної суміші та відведення продуктів згоряння. При неправильній роботі ГРМ Chevrolet Lacetti порушується синхронізація...
У гальмівній системі Деу Ланос не повинно бути повітря. Якщо гальмівна рідина змішується з повітрям, вона може почати кипіти і пінитися . Це зробить педаль гальма неефективною. При будь-якому втручанні в систему циркуляції гальмівної рідини Daewoo Lanos потрібно буде...
Двигун автомобіля Деу Ланос створений з прицілом на екологічну роботу . Мотор цього авто відповідає класу екологічності від Євро-3 до Євро-4, залежно від модифікації. З цієї причини в силовому агрегаті машини є датчик кисню , він же лямбда-зонд . Артикул датчика кисню ЗАЗ...
Дивитися всі новини!
Величезний каталог запчастин ➤ Завжди низькі ціни в магазині і великий вибір