0
Кошик
0 грн.
Онлайн заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Прокачування гальм Ланос

У гальмівній системі Деу Ланос не повинно бути повітря. Якщо гальмівна рідина змішується з повітрям, вона може почати кипіти і пінитися. Це зробить педаль гальма неефективною.

При будь-якому втручанні в систему циркуляції гальмівної рідини Daewoo Lanos потрібно буде проводити прокачування гальм.

Як прокачати гальма Деу Ланос

В автомобілі ЗАЗ Ланос використовується 2 незалежних контури циркуляції гальмівної рідини:

  1. Заднє праве колесо і переднє ліве
  2. Заднє ліве колесо і переднє праве

Контури циркуляції йдуть хрест-накрест. Якщо якась з ліній буде пошкоджена, то зупинити машину вийде за рахунок другого контуру.

Як прокачати гальмівну систему ЗАЗ Ланос

Гальма автомобіля Ланос прокачуються в порядку розташування контурів гідросистеми:

  1. Заднє праве колесо
  2. Переднє ліве колесо
  3. Заднє ліве колесо
  4. Переднє праве колесо

При випусканні повітря з системи рівень рідини в розширювальному бачку буде падати. Майстру доведеться підтримувати рівень рідини на позначці MAX. Для доливки слід використовувати гальмівну рідину DOT-4.

Гідросистема гальм ZAZ Lanos вміщує в себе 0,5 (л) рідини. Але при цьому слід враховувати, що ємність контуру циркуляції буде збільшуватися слідом за зносом колодок і барабанів.

З урахуванням заміни гальмівної рідини і доливок потрібно близько 1 (л) DOT-4. Якщо буде тільки прокачування, то можна вкластися в 0,25 (л). Все залежить від кількості повітря в рідині.

Прокачування гальм Деу Ланос починають з 1-го контуру (заднє праве колесо і переднє ліве). Якщо втручання в гідросистему було тільки з одного боку, тобто на якомусь одному контурі, то можна обмежитися прокачуванням лише цієї частини.

  • Спочатку потрібно проконтролювати рівень гальмівної рідини. Якщо рідини замало, то доводимо рівень до позначки MAX.

Доводимо рівень до позначки MAX

Звільняємо клапан прокачування на задньому правому барабані

Якщо майстер вирішив обмежитися лише прокачуванням 2-го конт

уру (ліва задня сторона і права передня), то починати роботу слід із заднього лівого барабана.

Штуцер розташований близько від землі. У нього немає окремого захисту. Перед безпосереднім прокачуванням гальм ЗАЗ Ланос рекомендується зачистити межі повітряного клапана.

Деякі майстри знімають колеса, щоб забезпечити доступ до повітряних клапанів. За фактом цього робити необов'язково. Без демонтажу коліс буде хіба що трохи складніше підбиратися до штуцерів.

  • Одягаємо на штуцер шланг. Вільний кінець шланга для прокачування гальм потрібно опустити в ємність для відпрацювання.

Одягаємо на штуцер шланг

Найкраще використовувати прозорий шланг. Це дозволить бачити якість гальмівної рідини (з бульбашками або без) ще при виході зі штуцера.

  • Накачуємо гальмо. Потрібно повністю витиснути педаль не менше 3-5 разів. В даному випадку педаль стане тугою, що свідчить про наявність тиску в гідросистемі. Педаль гальма Деу Ланос потрібно залишити в придавленому стані.

Накачуємо гальмо

Педаллю гальма повинен займатися помічник. Але якщо майстер займається прокачуваннямгальм поодинці, то педаль можна просто чимось придавити, якимось вантажем. Деякі фахівці ставлять розпорку замість вантажу.

  • Відкручуємо повітряний штуцер. Клапан прокачування слід привідкрити на 1/2 або 3/4 оберту. На штуцері є проточка для ключа на 10.
  • Спускаємо гальмівну рідину. З гідросистеми потрібно випустити рідину з бульбашками повітря. Штуцер тримається відкритим до тих пір, поки з клапана не почне текти чиста гальмівна рідина.

Якщо в гальмівній системі закінчиться тиск, то потрібно закрити клапан і повторно накачати педаль гальма, щоб вона стала жорсткою і тугою. Далі слід продовжити спуск рідини з бульбашками повітря.

У процесі прокачування гальм ЗАЗ Ланос потрібно контролювати рівень рідини в бачці. Не можна допускати, щоб рідина впала нижче рівня MIN. Якщо рідина опуститься нижче мінімальної позначки, то в гідросистему зайде повітря. У цьому випадку процес обслуговування гальм потрібно буде повторювати.

  • Переходимо до переднього колеса. Якщо прокачувався задній правий барабан, то наступним потрібно прокачати передній лівий суппорт. Відразу потрібно відкрити ковпачок на штуцері.

Переходимо до переднього колеса

  • Натягуймо на штуцер шланг. Інший кінець шланга опускаємо в ємність для збору старої гальмівної рідини.

Натягуймо на штуцер шланг

  • Притискаємо педаль гальма. Але попередньо її потрібно накачати, щоб у гальмівній системі з'явився тиск.
  • Відкручуємо повітряний штуцер на 1/2 іл 3/4 обороту. Для відкручування повітряного клапана потрібно ключ на 10.
  • Спускаємо в пляшку гальмівну рідину, в якій є бульбашки повітря.

При необхідності, якщо вийшла не вся рідина з повітрям, коли закінчився тиск у гідросистемі, потрібно повторно накачати педаль гальма і ще раз спустити погану гальмівну рідину.

Додаткова інформація

Не потрібно забувати, що прокачувати необхідно не тільки основні канали циркуляції гальмівної рідини ЗАЗ Ланос. Додатково прокачування потребує:

  1. Робочий циліндр зчеплення

Прокачувати циліндр слід не завжди. Якщо змінювалися гальмівні шланги або трубки, то циліндр можна не чіпати. Але якщо змінювалася гальмівна рідина, особливо з демонтажем і промиванням бачка, то циліндр потрібно буде прокачувати.

Додатково циліндр потрібно прокачувати після його сервісу або заміни. Циліндр зчеплення Деу Ланос прокачується в такому порядку:

  • Спочатку необхідно переконатися, що бачок сповнений гальмівної рідини. Якщо рівень рідини не дістає верхньої позначки, то потрібно буде поповнити рідину в бачку.
  • Знімаємо ковпачок з повітряного штуцера на циліндрі зчеплення.

Знімаємо ковпачок з повітряного штуцера на циліндрі зчеплення

  • Підключаємо до повітряного клапана шланг. Вільний кінець шланга потрібно розмістити в ємності для збору відпрацювання.

Підключаємо до повітряного клапана шланг

  • Йдемо в салон і накачуємо педаль зчеплення. Потрібно витиснути педаль від упору до упору 3-5 разів, поки педаль зчеплення не стане жорсткою. Педаль потрібно зафіксувати в притиснутому становищі. Якщо помічника немає, то кладемо на педаль якийсь вантаж, цеглу або сумку з інструментами.
  • Відкручуємо повітряний клапан на робочому циліндрі зчеплення.
  • Стравлюємо рідину з вкрапленнями повітря.

Залишити відгук



Розкажіть друзям

» Всі новини

Корисні новини

Підтяжка ременя ГРМ Шевроле Авео, Деу Ланос Підтяжка ременя ГРМ Шевроле Авео, Деу Ланос

При заміні ременя ГРМ або сервісному обслуговуванні газорозподільного механізму Шевроле Авео, а також Деу Ланос і багатьох інших авто цього класу, виникає необхідність у контролі ступеня натягнення ременя . Артикул натяжного ролика ГРМ Шевроле Авео : 94580139-YMB...

Заміна термостата і помпи Джилі Емгранд ЕС7 Заміна термостата і помпи Джилі Емгранд ЕС7

Система охолодження двигуна Джилі Емгранд ЕС7 потребує регулярного контролю. Особливої уваги потребують водяна помпа і термостат . При неправильній роботі системи охолодження є високий ризик перегріву двигуна . Артикул водяної помпи Джилі Емгранд ЕС7 :...

Перевірка міток ГРМ Шевроле Лачетті Перевірка міток ГРМ Шевроле Лачетті

​ Важливою складовою двигуна Шевроле Лачетті є вузол ГРМ . Це так званий газорозподільний механізм, який відповідає за черговість фаз впорська паливо-повітряної суміші та відведення продуктів згоряння. При неправильній роботі ГРМ Chevrolet Lacetti порушується синхронізація...

Прокачування гальм Ланос Прокачування гальм Ланос

​ У гальмівній системі Деу Ланос не повинно бути повітря. Якщо гальмівна рідина змішується з повітрям, вона може почати кипіти і пінитися . Це зробить педаль гальма неефективною. При будь-якому втручанні в систему циркуляції гальмівної рідини Daewoo Lanos потрібно буде...

Перевірка датчика кисню Деу Ланос 1.5 Перевірка датчика кисню Деу Ланос 1.5

Двигун автомобіля Деу Ланос створений з прицілом на екологічну роботу . Мотор цього авто відповідає класу екологічності від Євро-3 до Євро-4, залежно від модифікації. З цієї причини в силовому агрегаті машини є датчик кисню , він же лямбда-зонд . Артикул датчика кисню ЗАЗ...

Дивитися всі новини!

Величезний каталог запчастин ➤ Завжди низькі ціни в магазині і великий вибір

Шток випускний * Шток випускний * Чери Бит
2337
Маточина колеса заднього Маточина колеса заднього Чери Бит
2642
Капот (чорний грунт) Капот (чорний грунт) Шевроле Авео
2666
Диск гальмівний передній M11 Диск гальмівний передній M11 Чери М11
1073
Датчик MAP KLM Датчик MAP KLM
297
Редуктор моста задн. Редуктор моста задн.
11774
Рокер клапана Рокер клапана Чери Елара
182
Капот Cruze в сборе (94537888) GM Капот Cruze в сборе (94537888) GM
10825


Підписка на блог
.