0
Кошик
0 грн.
Онлайн заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Заміна клапана вентиляції картерних газів Чері Істар 2.0 (481H-1014040)

Багато водіїв Чері Істар роблять помилку, коли забувають про обслуговування системи вентиляції картерних газів. Фахівці рекомендують проводити сервіс системи вентиляції картера при кожній заміні моторного масла.

Клапан продуввання картера Чері Істар

Найважливішою деталлю системи вентиляції картеру є клапан вентиляції. Цю запчастину ще називають зворотним клапаном або клапаном рециркуляції картерних газів.

Артикул клапана вентиляції картера Чері Істар:

Експлуатація Chery Eastar зі зношеним клапаном продування картеру може призводити до появи різних несправностей.

Діагностика клапана продування картера Чері Істар

Під час розгону і їзди з високими обертами всередині двигуна створюється надлишковий тиск. Щоб захистити сальники і прокладки мотора, в конструкції силового агрегату передбачена система вентиляції.

Щоб картер двигуна Чері Істар вентилювався лише при появі надлишкового тиску, в системі продування передбачений спеціальний клапан. Він відкривається при певному навантаженні на систему вентиляції.

Клапан вентиляції картера схильний до кількох несправностей:

  1. Клапан пробитий (проток весь час відкритий)
  2. Клапан заклинив (проток весь час закритий)

Якщо клапан пробитий, значить система вентиляції картера буде працювати весь час. Пробитий клапан продування можна виявити по нестабільній роботі мотора на холостих обертах.

Клапан продувки картера Чері Істар може і зовсім заклинити. У цьому випадку надлишковий тиск не буде відводитися у впускний колектор. При забитому клапані продування можна спостерігати посилену течу масла буквально з усіх ущільнювальних елементів мотора.

Фахівці настійно не рекомендують чекати появи симптомів поламаного клапана продування картеру. Найкраще проводити регулярну перевірку даної запчастини Чері Істар.

Заміна клапана вентиляції картера Чері Істар 2.0

Слід почати з того, що система вентиляції картера з'єднує між собою клапану кришку і впускний колектор. Дана система представлена шлангами і клапаном продувки. Клапан вентиляції картера стоїть приблизно по центру, між клапаною кришкою і колектором.

Під час заміни або сервісного обслуговування клапана продування картера Chery Eastar досвідчені водії зазвичай проводять і чистку шлангів, а також чистку масловідробника клапаної кришки.

  • Від'єднуємо від клапаної кришки шланг продування картеру. Шланг кріпиться хомутом із самозажимим пристроєм. Щоб зняти такий зажим, потрібно лише зціпити вусики хомута плоскогубцями.

ід'єднуємо від клапаної кришки шланг продування картеру

  • Від’єднуємо шланг продування від трійника. Це з'єднання зазвичай реалізовано хомутом з гвинтовим затиском. Для ослаблення затяжки хомута знадобиться хрестова викрутка.

Від’єднуємо шланг продування від трійника

Цей трійник з'єднує між собою шланг продування, клапан і повітровод від дросельної заслінки.

  • Від’єднуємо вхід клапана від трійника. Клапан з'єднується з трійником коротким шлангом. Для фіксації шланга використовується хомут.

Від’єднуємо вхід клапана від трійника

  • Знімаємо клапан продування картера Чері Істар. Для цього потрібно від'єднати шланг, який йде на колектор.

Знімаємо клапан продування картера Чері Істар

  • Додатково рекомендується від'єднати шланг, який йде від клапана продування до колектора.

Всі шланги потрібно добре промити і продути стисненим повітрям. Як правило, шланги миються або бензином, або керосином. Ці види палива добре розчиняють масляну плівку.

  • Змінюємо старий клапан продування картеру на новий.
  • Підключаємо шланги.

Нужно ли чистить маслоотделитель клапанной крышки.

При обслуговуванні системи вентиляції картерних газів Чері Істар фахівці наполегливо рекомендують чистити сепаратор масла на клапанній кришці. З ростом пробігу автомобіля масловідділювач все більше і більше забивається нальотом.

Зазвичай ближче до пробігу 70 000 - 100 000 (км) масловідділювач клапаної кришки перестає виконувати свої функції і починає гнати в систему продування картеру насичене маслом повітря.

Благо, що багато модифікації Чері Істар мають клапану кришку, яка дозволяє почистити масловідробник. Звичайно, деякі кришки все ж є необслуговуваними.

Якщо в клапаній кришці не можна відкрити масляний сепаратор, то при зносі масловідробника доведеться міняти всю клапану кришку.

Для чищення масловідробника клапаної кришки Чері Істар необхідно виконати наступні дії:

  • Знімаємо клапану кришку.

Знімаємо клапану кришку

  • Відкручуємо масловідділювач.

Відкручуємо масловідділювач

  • Знімаємо сепаратор олії і чистимо всі засори.

Знімаємо сепаратор олії і чистимо всі засори

При зворотному збиранні вузла не забудьте поставити нову прокладку клапаної кришки.

За довгі роки експлуатації автомобіля в масловідробнику збирається стільки нальоту, що відбувається закупорка протока системи вентиляції картеру. Якщо розібрати старий клапан продування картера, то іноді в ньому можна виявити рясний наліт олії у вигляді густої пінки. Така жижа йде з забитого масловідділювача клапаної кришки.

У колі фахівців існує думка, що поява олійного нальоту в клапанній кришці і системі продування картеру свідчить про те, що машина починає їзду зі слабо прогрітим двигуном.

Додаткова інформація

Багато водіїв разом з чисткою системи вентиляції картеру проводять і чистку дроселя з впускним колектором.

Зрозуміло, система рециркуляції картерних газів підключається за дроселем. Тобто насичене моторною олією повітря не контактує з дросельною заслінкою. Але картерні гази все ж осідають на зворотному боці дросельної заслінки.

Помітно дістається і впускному колектору. Нерідко на дні впускної системи можна спостерігати калюжу конденсату і густий олійний наліт. Як зрозуміло, вся ця жижа буде йти разом з повітрям на форсунки.

Якщо систему вентиляції картера рекомендується чистити через 10 000 (км) пробігу, при заміні моторного масла, то дросель і колектор зазвичай чистять через 30 000 (км) пробігу. При чистці впускного тракту потрібно знімати дросель, щоб забруднення не пішли далі.

 

Залишити відгук



Розкажіть друзям

» Всі новини

Корисні новини

Прокачування гальм Ланос Прокачування гальм Ланос

​ У гальмівній системі Деу Ланос не повинно бути повітря. Якщо гальмівна рідина змішується з повітрям, вона може почати кипіти і пінитися . Це зробить педаль гальма неефективною. При будь-якому втручанні в систему циркуляції гальмівної рідини Daewoo Lanos потрібно буде...

Перевірка датчика кисню Деу Ланос 1.5 Перевірка датчика кисню Деу Ланос 1.5

Двигун автомобіля Деу Ланос створений з прицілом на екологічну роботу . Мотор цього авто відповідає класу екологічності від Євро-3 до Євро-4, залежно від модифікації. З цієї причини в силовому агрегаті машини є датчик кисню , він же лямбда-зонд . Артикул датчика кисню ЗАЗ...

Заміна датчика швидкості ЗАЗ Форза A13 Заміна датчика швидкості ЗАЗ Форза A13

Якщо зі стрілкою спідометра ЗАЗ Форза (Чері A13, Чері Бонус) почало творитися недобре, слід звернути увагу на роботу датчика швидкості , він же датчик спідометра . Артикул датчика швидкості ЗАЗ Форза : B11-3802020CA B11-3802020CA-Aftermarket...

Заміна бензонасоса Деу Матіз Заміна бензонасоса Деу Матіз

Система паливного живлення двигуна Деу Матіз є базовою. Будь-яка несправність бензопроводу відбивається на якості роботи силового агрегату . Серцем паливної системи є бензонасос . ​ Артикул паливного насоса Daewoo Matiz : 0580453453-Bosch (вставка) SFP...

Заміна радіатора пічки Шевроле Епіка Заміна радіатора пічки Шевроле Епіка

Якою б надійністю не володіла пічка Шевроле Епіка, рано чи пізно все одно доведеться змінювати радіатор пічки . Як показує практика, радіатор опалювача цього автомобіля починає текти ближче до 100 000 - 120 000 (км) пробігу . Артикул радіатора пічки Шевроле Епіка :...

Дивитися всі новини!

Величезний каталог запчастин ➤ Завжди низькі ціни в магазині і великий вибір

Шток випускний * Шток випускний * Чери Бит
1904
Диск гальмівний передній M11 Диск гальмівний передній M11 Чери М11
817
Подушка кріплення кузова Подушка кріплення кузова
243
Фара лев. Фара лев.
5150
Рулева тяга Рулева тяга
226
Шпилька напрямна ГБЦ Шпилька напрямна ГБЦ Шевроле Авео
37
Антифриз Kuler Antifreeze -35˚C (червоний) 4L Антифриз Kuler Antifreeze -35˚C (червоний) 4L
347
Фара лев. Фара лев. Джили Эмгранд ЕХ7
2383


Підписка на блог
.