0
Кошик
0 грн.
Онлайн заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Ремонт регулятора напруги Чері Амулет A11-3701160

Для стабільної роботи генератора Чері Амулет важливим є стан регулятора напруги А11-3701160.

Саме від цієї запчастини на Чері Амулет багато в чому і залежить виконання генератором поставлених завдань.

Регулятор напруги

Що стосується регулятора напруги, то він виконує відразу декілька функцій:

  • Підтримка напруги бортової мережі в заданих параметрах незалежно від робочого режиму.
  • Захист генератора від перевантаження і аварійних режимів роботи.
  • Автоматичне включення у бортову мережу генератора.

Відповідно, при неробочому регуляторі напруги не живитиметься не лише мережа автомобіля, а і акумулятор. Останній почне швидко розряджатися, через що незабаром можуть виникнути проблеми з роботою електроприладів і запуском двигуна.

Відновлення регулятора напруги Чері Амулет

Проблема проявилася таким чином – в процесі руху згас магнітофон. Після цього автомобіль продовжив рух, але після зупинки не вдалося завести двигун.

Був проведений вимір напруги на акумуляторі – виявилося всього 9 В, що говорить про повну розрядку. Довелося проводити заряджання акумулятора для подальшої перевірки автомобіля.

Акумулятор розряджений

Завели двигун, але виявилось, що зарядка на акумулятор не йде. При включенні запалення не спалахує лампочка акумулятора, хоча повинна.

Далі виконуємо такі операції:

  • Знімаємо повітряний фільтр, після чого можна без проблем зняти генератор. Це дозволить провести його подальше розбирання для пошуку проблемної ділянки, а також ремонту.

Знімається повітряний фільтр

  • При перевірці генератора було виявлено, що є певні проблеми з підшипниками. При їх обертанні чутний характерний гул зношеної деталі. В той же час щітки цокають, що є хорошим знаком.

Знімається генератор

  • Розкриваємо генератор Чері Амулет. Щітки дійсно у хорошому стані.

Розкриваємо генератор

  • Помітно, що якір вже ремонтувався, а значить обрив вже був. Можливо, що в даному випадку проблема теж в цьому. Але прозвонка показала, що проблем немає, якір справний.

Якір вже ремонтували

  • Подається навантаження на якір і за допомогою лампи проводиться перевірка. Все цілком нормально працює, ніяких нарікань немає.
  • Далі було прийнято рішення перевірити стан саме регулятора напруги, який, судячи з усього, вже мінявся.

Перевіряємо регулятор

  • Після зняття ковпачка було виявлено велику кількість бруду. Хоча щітки встановлені без отворів, а значить бруд всередину потрапив до установки деталі.

Бруд під ковпачком

  • Підключили регулятор напруги підвісним способом. Замість щіток включена лампа розжарювання. Правда, світиться вона ледве, що говорить про наявність проблем.

Проводимо додаткову перевірку регулятора

Спалахнула лампочка акумулятора

  • Проблема опинилася в обламаному провіднику, розташованому у внутрішній частині регулятора.

Обломлений провідник

  • На місце обірваного провідника припаюємо новий. Це дозволить відновити роботу регулятора напруги Чері Амулет.

Припаяли новий провідник

  • В цілому ж наявні на регуляторі виводи розраховані під 2 щітки і маса. Один з 4 дротів не має виведення і ніде не задіяний. Його призначення залишилося загадкою.
  • Відмиваємо і знежирюємо корпус регулятора.

Очищаємо корпус

  • Змащуємо периметр місця установки плати регулятора чорним автомобільним герметиком.

Намазуємо периметр герметиком

  • Після цього встановлюємо на місце схему з сформованими виведеннями.

Ставимо на місце схему

  • Перевіряємо працездатність ланцюга – в даному випадку все виявилося нормально.
  • Упаюємо на місця старі щітки.
  • Відмиваємо старий підшипник, набиваємо в нього нове мастило і встановлюємо на місце. Це дозволить йому ще деякий час попрацювати.

Відновлюємо підшипник

  • Встановлюємо генератор на місце.
  • Включаємо запалення Чері Амулет і запускаємо двигун. Лампочка акумулятора згасла практично відразу, як і повинно відбуватися.

Перевіряємо роботу мережі

Таким чином вдалося швидко розв'язати проблему з регулятором напруги. Поломка виявилася незначною і легко піддається ремонту.

Залишити відгук



Розкажіть друзям

» Всі новини

Корисні новини

Підтяжка ременя ГРМ Шевроле Авео, Деу Ланос Підтяжка ременя ГРМ Шевроле Авео, Деу Ланос

При заміні ременя ГРМ або сервісному обслуговуванні газорозподільного механізму Шевроле Авео, а також Деу Ланос і багатьох інших авто цього класу, виникає необхідність у контролі ступеня натягнення ременя . Артикул натяжного ролика ГРМ Шевроле Авео : 94580139-YMB...

Заміна термостата і помпи Джилі Емгранд ЕС7 Заміна термостата і помпи Джилі Емгранд ЕС7

Система охолодження двигуна Джилі Емгранд ЕС7 потребує регулярного контролю. Особливої уваги потребують водяна помпа і термостат . При неправильній роботі системи охолодження є високий ризик перегріву двигуна . Артикул водяної помпи Джилі Емгранд ЕС7 :...

Перевірка міток ГРМ Шевроле Лачетті Перевірка міток ГРМ Шевроле Лачетті

​ Важливою складовою двигуна Шевроле Лачетті є вузол ГРМ . Це так званий газорозподільний механізм, який відповідає за черговість фаз впорська паливо-повітряної суміші та відведення продуктів згоряння. При неправильній роботі ГРМ Chevrolet Lacetti порушується синхронізація...

Прокачування гальм Ланос Прокачування гальм Ланос

​ У гальмівній системі Деу Ланос не повинно бути повітря. Якщо гальмівна рідина змішується з повітрям, вона може почати кипіти і пінитися . Це зробить педаль гальма неефективною. При будь-якому втручанні в систему циркуляції гальмівної рідини Daewoo Lanos потрібно буде...

Перевірка датчика кисню Деу Ланос 1.5 Перевірка датчика кисню Деу Ланос 1.5

Двигун автомобіля Деу Ланос створений з прицілом на екологічну роботу . Мотор цього авто відповідає класу екологічності від Євро-3 до Євро-4, залежно від модифікації. З цієї причини в силовому агрегаті машини є датчик кисню , він же лямбда-зонд . Артикул датчика кисню ЗАЗ...

Дивитися всі новини!

Величезний каталог запчастин ➤ Завжди низькі ціни в магазині і великий вибір

Шток випускний * Шток випускний * Чери Бит
2337
Маточина колеса заднього Маточина колеса заднього Чери Бит
2642
Капот (чорний грунт) Капот (чорний грунт) Шевроле Авео
2666
Диск гальмівний передній M11 Диск гальмівний передній M11 Чери М11
1073
Датчик MAP KLM Датчик MAP KLM
297
Редуктор моста задн. Редуктор моста задн.
11774
Рокер клапана Рокер клапана Чери Елара
182
Капот Cruze в сборе (94537888) GM Капот Cruze в сборе (94537888) GM
10825


Підписка на блог
.