0
Кошик
0 грн.
Онлайн заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Ремонт регулятора напруги Чері Амулет A11-3701160

Для стабільної роботи генератора Чері Амулет важливим є стан регулятора напруги А11-3701160.

Саме від цієї запчастини на Чері Амулет багато в чому і залежить виконання генератором поставлених завдань.

Регулятор напруги

Що стосується регулятора напруги, то він виконує відразу декілька функцій:

  • Підтримка напруги бортової мережі в заданих параметрах незалежно від робочого режиму.
  • Захист генератора від перевантаження і аварійних режимів роботи.
  • Автоматичне включення у бортову мережу генератора.

Відповідно, при неробочому регуляторі напруги не живитиметься не лише мережа автомобіля, а і акумулятор. Останній почне швидко розряджатися, через що незабаром можуть виникнути проблеми з роботою електроприладів і запуском двигуна.

Відновлення регулятора напруги Чері Амулет

Проблема проявилася таким чином – в процесі руху згас магнітофон. Після цього автомобіль продовжив рух, але після зупинки не вдалося завести двигун.

Був проведений вимір напруги на акумуляторі – виявилося всього 9 В, що говорить про повну розрядку. Довелося проводити заряджання акумулятора для подальшої перевірки автомобіля.

Акумулятор розряджений

Завели двигун, але виявилось, що зарядка на акумулятор не йде. При включенні запалення не спалахує лампочка акумулятора, хоча повинна.

Далі виконуємо такі операції:

  • Знімаємо повітряний фільтр, після чого можна без проблем зняти генератор. Це дозволить провести його подальше розбирання для пошуку проблемної ділянки, а також ремонту.

Знімається повітряний фільтр

  • При перевірці генератора було виявлено, що є певні проблеми з підшипниками. При їх обертанні чутний характерний гул зношеної деталі. В той же час щітки цокають, що є хорошим знаком.

Знімається генератор

  • Розкриваємо генератор Чері Амулет. Щітки дійсно у хорошому стані.

Розкриваємо генератор

  • Помітно, що якір вже ремонтувався, а значить обрив вже був. Можливо, що в даному випадку проблема теж в цьому. Але прозвонка показала, що проблем немає, якір справний.

Якір вже ремонтували

  • Подається навантаження на якір і за допомогою лампи проводиться перевірка. Все цілком нормально працює, ніяких нарікань немає.
  • Далі було прийнято рішення перевірити стан саме регулятора напруги, який, судячи з усього, вже мінявся.

Перевіряємо регулятор

  • Після зняття ковпачка було виявлено велику кількість бруду. Хоча щітки встановлені без отворів, а значить бруд всередину потрапив до установки деталі.

Бруд під ковпачком

  • Підключили регулятор напруги підвісним способом. Замість щіток включена лампа розжарювання. Правда, світиться вона ледве, що говорить про наявність проблем.

Проводимо додаткову перевірку регулятора

Спалахнула лампочка акумулятора

  • Проблема опинилася в обламаному провіднику, розташованому у внутрішній частині регулятора.

Обломлений провідник

  • На місце обірваного провідника припаюємо новий. Це дозволить відновити роботу регулятора напруги Чері Амулет.

Припаяли новий провідник

  • В цілому ж наявні на регуляторі виводи розраховані під 2 щітки і маса. Один з 4 дротів не має виведення і ніде не задіяний. Його призначення залишилося загадкою.
  • Відмиваємо і знежирюємо корпус регулятора.

Очищаємо корпус

  • Змащуємо периметр місця установки плати регулятора чорним автомобільним герметиком.

Намазуємо периметр герметиком

  • Після цього встановлюємо на місце схему з сформованими виведеннями.

Ставимо на місце схему

  • Перевіряємо працездатність ланцюга – в даному випадку все виявилося нормально.
  • Упаюємо на місця старі щітки.
  • Відмиваємо старий підшипник, набиваємо в нього нове мастило і встановлюємо на місце. Це дозволить йому ще деякий час попрацювати.

Відновлюємо підшипник

  • Встановлюємо генератор на місце.
  • Включаємо запалення Чері Амулет і запускаємо двигун. Лампочка акумулятора згасла практично відразу, як і повинно відбуватися.

Перевіряємо роботу мережі

Таким чином вдалося швидко розв'язати проблему з регулятором напруги. Поломка виявилася незначною і легко піддається ремонту.

Залишити відгук



Розкажіть друзям

» Всі новини

Корисні новини

Заміна датчика температури рідини, що охолоджує, на ЗАЗ Сенс 1.3, 1.4 Заміна датчика температури рідини, що охолоджує, на ЗАЗ Сенс 1.3, 1.4

Перш ніж витягти датчик температури охолоджуючої рідини на ЗАЗ Сенс , від'єднайте провід від мінусової клеми акумулятора. Від'єднайте колодку дроту системи керування двигуном від роз'єму датчика, піднімаючи фіксатор колодки. За допомогою накидного...

Заміна сапуна КПП Деу Ланос, Шевроле Авео Заміна сапуна КПП Деу Ланос, Шевроле Авео

Як замінити заглушку кришки коробки передач, сапун на Деу ЗАЗ Ланос , Шевроле Авео ? Для заміни сапуна відкручуємо болт на "17" та знімаємо заглушку кришки КПП з артикулом 25188650 ​ ​

Заміна регулятора тиску палива Джилі СК, Geely CK Заміна регулятора тиску палива Джилі СК, Geely CK

Погано заводиться Джилі СК після простою, довго крутить стартер . при тому форсунки чисті.  Для заміни було куплено датчик тиску палива на Джилі СК . Для заміни запчастини на Джилі СК , потрібно витягнути трубу. Знімаємо штопор та витягуємо...

Заміна замка лючка бензобака Шевроле Авео Т250, Т255 Заміна замка лючка бензобака Шевроле Авео Т250, Т255

Для заміни замка лючка бензобака Шевроле Авео Т250, Т255 вам знадобляться наступні інструменти: ключі розміром "10", TORX T20, викрутка із плоским лезом. Почніть зняття правого заднього підкрилка Шевроле Авео Знайдіть фіксатор...

Заміна патрубка помпи Лачетті 96180071 Заміна патрубка помпи Лачетті 96180071

Патрубок помпи 96180071   (трубки, що сполучає водяну помпу із системою охолодження ) на Chevrolet Lacetti в середньому може прослужити від 80 000 до 150 000 кілометрів. Однак, для підвищення терміну служби рекомендується стежити за станом системи...

Дивитися всі новини!

Величезний каталог запчастин ➤ Завжди низькі ціни в магазині і великий вибір

Сальник роздавальної коробки Китай Сальник роздавальної коробки Китай
132
Сальник вторинна вала кпп Сальник вторинна вала кпп
193
Бампер перед. Бампер перед. Джили Эмгранд ЕС7
3120
Пыльник привода наружный Пыльник привода наружный Чери Джаги
189
Прокладка термостата Прокладка термостата
197
Шкив коленвала 1.5 1.6 (чугун) Шкив коленвала 1.5 1.6 (чугун) Дэу Нексия
2499
Фільтр масляний Польща Фільтр масляний Польща Чери Амулет
113
Вкладыши коренные (STD) Вкладыши коренные (STD) Шевроле Епика
1615
Прокладка помпи водяний Прокладка помпи водяний Дэу Матиз
30
Клапан випускний Клапан випускний Джили МК
103
Фільтр повітряний Фільтр повітряний
508
Накладка сидіння Накладка сидіння Чери Куку
51
Датчик засл дрос Lc(LDA) 94580175 Датчик засл дрос Lc(LDA) 94580175 Дэу Матиз
1364
Фильтр топливный Фильтр топливный Джили Джи Си 6
118
Фільтр салону Фільтр салону Шевроле Авео
126
Відбійник заднього моста Great Wall KLM Відбійник заднього моста Great Wall KLM
245
Кульова опора Німеччина Кульова опора Німеччина ЗАЗ Форза
187


Підписка на блог
.