0
Кошик
0 грн.
Каталог запчастин

Троїть двигун Шевроле Лачетті 1.6. Ремонт двигуна F16D3

Однією з проблем, з якою можуть зіткнутися власники Шевроле Лачетті – троїння двигуна. Зазвичай це виникає на автомобілях з великим пробігом.

Двигун

Складність полягає в тому, що далеко не завжди вдається швидко встановити істинну причину зміни в роботі силового агрегату.

Відповідно, нерідко проводиться безліч зайвих операцій по ремонту і заміні запчастин Шевроле Лачетті, що займає час і вимагає грошей.

Причин, по яких може почати троїти двигун, багато, і серед них можна виділити такі:

  • Проблеми в роботі системи запалення – зносилися свічки, високовольтні дроти, котушки запалення
  • Проблеми у функціонуванні механізму ГРМ – перескок або розрив, попадання сторонніх предметів.
  • Критичний знос елементів двигуна Шевроле Лачетті.

Двигун троїть

Куди рідше проблеми можуть бути викликані іншими чинниками, наприклад, некоректною роботою окремих датчиків.

Важливо якнайшвидше встановити реальну причину і усунути її, оскільки експлуатація автомобіля ускладнюється. Двигун втрачає потужність, а його знос прискорюється.

Пошук і усунення проблеми троения двигуна F16D3 Шевроле Лачетті

Оскільки швидко встановити причину троїння не представляється можливим, то проводитиметься комплексна перевірка автомобіля. Таким чином напевно вдасться усунути проблему без зайвих фінансових витрат.

В даному випадку проводяться такі роботи:

  • Підключаємо OBD 2 сканер для проведення комп'ютерної діагностики. Роз'єм для підключення знаходиться з лівого боку від лівої водійської ноги.

Діагностичний роз'єм

  • Використовуємо спеціальне програмне забезпечення – Chevrolet Explorer.

Запускаємо ПЗ

  • Насамперед перевіряємо наявність помилок. Їх виявилося аж три, але вони не могли настільки істотно позначитися на роботі двигуна.

Перевіряємо помилки

  • Декілька дивно виглядають параметри роботи силового агрегату, особливо тривалість імпульсу уприскування.

Параметри роботи не відповідають

  • Не дуже зрозуміло виглядають і робочі характеристики, що відстежуються при діагностові Шевроле Лачетти.

Робочі характеристики поза нормою

  • Насамперед було прийнято рішення перевірити стан свічок запалення автомобіля.

Перевіряємо свічки

  • На двох з чотирьох свічок були виявлені сліди сильного пробою на ізолятор, що говорить про необхідність заміни таких деталей на нові.

Є сліди пробою

  • Також простріли були помічені і на ізоляторах високовольтних дротів, які швидше за все також доведеться замінити.

Пробій на дроті

  • Також на високовольтних дротах були помічені сліди присутності гризунів.

Дроти погризені

  • Свічки запалення були додатково перевірені за допомогою спеціального пристрою, проте тільки одна з них показала хоч якісь ознаки роботи.

Перевірка свічок запалення

  • Перевірка опору у високовольтних дротах Шевроле Лачетті лише додатково підтвердила необхідність їх заміни – жоден з дротів не потрапив в рамки регламенту.

Заміряється опір

  • Також було прийнято рішення заміряти компресію в циліндрах автомобіля. Для цього заздалегідь знімаються дроти з котушок запалення – тут використовується подвійний варіант блоку.

Відключаємо котушки запалення

  • Компресія виявилася цілком нормальною, незважаючи на розкид по циліндрах в діапазоні від 11 до 12,5. Для авто з пробігом в 335 тисяч км – відмінні показники.

Компресія в нормі

  • Була проведена заміна дротів і свічок запалення.

Міняємо дроти і свічки

  • Запуск двигуна пройшов легко, звук його роботи нормалізувався.

Перевіряємо роботу двигуна

  • Графік роботи двигуна Шевроле Лачетті на комп'ютерній діагностиці також стабілізувався і тепер цілком відповідає нормі.

Графік в нормі

  • Нові помилки не з'явилися.

Нових помилок немає

Таким чином в даному випадку проблема опинилася в елементарних речах – необхідно було замінити високовольтні дроти і свічки запалення. Цього виявилося досить для нормалізації роботи двигуна.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Підписка на блог
.