Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Безконтактна система запалювання застосовувалася на автомобілях Деу Матіз з 800-кубовим трициліндровим двигуном аж до 2008 року. Система досить надійна, але на той час вона безнадійно застаріла. Проте ще багато водіїв продовжують використовувати Матіз перших випусків. Одна з проблем, яка їх може чекати - неробочий трамблер.
Безконтактна система запалювання на трициліндрових моторах Деу Матіз працює за таким же принципом, як і стара контактно-транзисторна. З тією лише різницею, що накопичення і розподіл електричної енергії виконується транзисторним комутатором і безконтактним датчиком імпульсів.
Замість переривника в таких системах використовувався транзисторний комутатор, а в іншому розподіл електричної енергії здійснювалося таким же механічним способом.
Струм високої напруги з котушки запалювання по високовольтного проводу подавався на центральний роз'єм розподільника в кришці трамблера, а звідти - на бігунок, який, по черзі замикаючи контакти, роздавав високовольтний струм кожному з трьох циліндрів, забезпечуючи іскроутворення.
Розподільник запалювання ще можна зустріти в каталозі запчастин Деу Матіз перших випусків. Він складається він з таких основних компонентів:
Корпус (10). Виконаний з алюмінієвого сплаву, має два припливу з продовгуватими отворами для кріплення до корпусу головки блоку циліндрів і регулювання положення трамблера.
Вал (11) з муфтою (8) служать для передачі крутного моменту на механізм розподільника.
Оптичний датчик (13). Призначений для зчитування позиції задаючого диска 16, який визначає момент подачі іскри.
Кришка трамблера (21). У пластиковій кришці вмонтовані контакти зсередини, а зовні роз'єми для підключення проводів високої напруги. Кріпиться двома гвинтами до корпусу.
Бігунок (ротор) 19 надітий на вал 11 і по черзі замикає центральний провід від котушки запалювання з контактами одного з високовольтних проводів кожного з циліндрів.
Крім цього, під кришкою трамблера встановлений захисний екран (18), який захищає оптичний датчик і задає диск від попадання вологи, бруду пилу.
Робимо висновки. Розподільник запалювання необхідний для переривання первинного кола і збудження струмів високої напруги в котушці запалювання, а також для розподілу струмів високої напруги між трьома циліндрами. Також трамблер подає імпульс в систему управління живленням, визначаючи момент упорскування палива.
Як бачимо, особливої складності в будову та принцип роботи трамблера немає. Однак його працездатність безпосередньо впливає на іскроутворення, отже, на робочі процеси згоряння суміші в циліндрах.
До характерних несправностей розподільника запалювання Деу Матіз відносять:
Вихід з ладу оптичного датчика. В цьому випадку двигун глухне намертво.
Пробій кришки трамблера на масу.
Окислення контактів усередині кришки і на бігунку (роторі).
Втрата герметичності кришки трамблера або захисного екрану оптичного датчика.
Механічний знос вала, корпуса, муфти, сальників і ущільнювачів, що викликає текти масла з-під корпусу на голівці блоку.
Засмічення задаючого диска, як наслідок, виведення з ладу датчика.
Окислення контактів роз'єму розподільника.
Механічні пошкодження кришки, корпусу або інших запчастин розподільника Деу Матіз.
Кожна з цих несправностей неминуче відбивається на роботі двигуна. Яким чином - залежить від несправності, але в будь-якому випадку нічим хорошим це не закінчується. Ознак несправності трамблера маса, але майже всі вони можуть бути застосовані і до інших запчастинах Матіз по запаленню або системі харчування. Наприклад:
Не працює один циліндр, двигун лихоманить. Безумовно, це може бути наслідком підгоряння контактів в кришці трамблера. Але з такою ж часткою ймовірності це можуть бути свічки, високовольтні дроти або неробоча форсунка, закоксовування поршневих кілець і прогар прокладки головки блоку зрештою.
Двигун не запускається. Тут, швидше за все, винен оптичний датчик, а й інших причин для цього більш ніж достатньо.
Збільшення витрати палива.
Перегрів двигуна. Обидві ці причини можуть бути викликані поломками трамблера.
Дзвін поршневих пальців при збільшенні навантаження на двигун, що говорить про раннє запалювання. Якщо корекція трамблера не допомагає, необхідно перевіряти мітки на розподільному валу і шківі колінвала.
Нестабільні холості оберти.
Складний пуск двигуна.
Є ще ряд очевидних симптомів, коли ми бачимо явну тріщину або інше ушкодження на кришці трамблера, течію масла з-під корпусу.
Ремонт трамблера Деу Матіз виконують тільки в крайніх випадках, максимум, міняють оптичний датчик. В інших випадках краще купити новий розподільник в каталозі запчастин Daewoo Matiz і забути про проблему на 70-100 тисяч км пробігу.
Датчик швидкості знаходиться на трансмісії Chery Tiggo. Щоб запобігти можливому короткому замиканню та травмуванню, від'єднайте негативний клемний затискач акумулятора. Від'єднайте роз'єм електричного з'єднання від...
При заміні ременя ГРМ або сервісному обслуговуванні газорозподільного механізму Шевроле Авео, а також Деу Ланос і багатьох інших авто цього класу, виникає необхідність у контролі ступеня натягнення ременя . Артикул натяжного ролика ГРМ Шевроле Авео, ЗАЗ Віда :...
Система охолодження двигуна Джилі Емгранд ЕС7 потребує регулярного контролю. Особливої уваги потребують водяна помпа і термостат . При неправильній роботі системи охолодження є високий ризик перегріву двигуна . Артикул водяної помпи Джилі Емгранд ЕС7 :...
Важливою складовою двигуна Шевроле Лачетті є вузол ГРМ . Це так званий газорозподільний механізм, який відповідає за черговість фаз впорська паливо-повітряної суміші та відведення продуктів згоряння. При неправильній роботі ГРМ Chevrolet Lacetti порушується синхронізація...
Дивитися всі новини!
Огромный каталог запчастей ➤ Всегда низкие цены в магазине и большой выбор