0
Кошик
0 грн.
Каталог запчастин

Заміна опори амортизатора Шевроле Авео Т250, стук в передній підвісці

У Chevrolet Aveo не найтихіша передня підвіска. Це давно відомо всім власникам. При цьому причин стукотів, скрипів і бурмотіння підвіски на нерівностях і в поворотах задосить. Однією з причин цілком може стати опора переднього амортизатора або опорний підшипник.

опора стойки

Причини стуку передньої підвіски Авео Т250

Перш ніж валити всі гріхи на опору або опорний підшипник, краще переконатися, що з іншими запчастинами Авео по підвісці все в порядку. А там є куди дивитися.

  1. Рульові тяги. Набагато простіше перевірити несправність і знос наконечників рульових тяг, ніж знімати і розбирати передню стійку. Дивимося на пильовики наконечників і переконуємося, що люфту кульового пальця немає.

  2. Кульові опори. Майже так само просто перевірити знос кульових опор і переконатися, що на пильовиках немає порізів і тріщин.

  3. Стійки стабілізатора. Дуже часто причиною стукоту і гуркоту спереду стають стійки стабілізатора. Перевірити їх так само просто, як і наконечники рульових тяг.

  4. Втулки штанги стабілізатора. Дістатися до них непросто, але оцінити стан можна навіть візуально, тим більше, що в каталозі запчастин Шевроле Авео вони коштують копійки.

  5. Рульова рейка. Дещо відрізняється за характером стуку від шуму опорних підшипників і опори амортизатора, але перевірити її також необхідно. Тим більше, що серйозний люфт в рейці може привести до сумних наслідків.

  6. Сайлентблоки передніх важелів. Їх ресурс куди вище, ніж ресурс опор амортизатора, але з великою часткою ймовірності стукати важелі можуть і через зношування сайлентблока. Для перевірки буде необхідна лише монтажна лопатка.

  7. Ослаблене кріплення на стійках, важелях і стійках стабілізатора, безумовно, призведе до характерних шумів.

  8. Ступичний підшипник. При сильному зносі теж видає гул і стукіт при проїзді нерівностей.

  9. Поломка пружини передньої стійки. Такі випадки рідкісні, але трапляються. Правда, цілісність пружин сильно впливає на осадку тієї чи іншої сторони і керованість. Не помітити це дуже складно.

Є й причини подрібніше і побільше. Наприклад, знос сайлентблоков підрамника або стукіт гальмівного супорта. Визначити причину стуку складно, але при наявності мінімального досвіду володіння Шевроле Авео, можливо. Сьогодні ж будемо розбиратися з опорою амортизатора і її підшипниками.

Як працюють і чому стукають опори стійки Chevrolet Aveo

Опора переднього амортизатора являє собою шайбу з армованої гуми. У парі з нею працює опорний підшипник стійки, який зношується вкрай рідко, однак його вважають за краще міняти в парі з опорою.

подшипник

Амортизатор не може безпосередньо взаємодіяти з кузовом, тому і застосовується опорний демпфер. Його завдання - поглинати коливання від стійки, але при цьому давати їй певну свободу.

Якщо стійку, навіть через опору, щільно притиснути до кузова, вона втратить поворотну геометрію, що позначиться як на гучності підвіски, так і на керованості автомобіля в цілому. Річ у тому, що при повороті коліс стійка змінює не тільки своє становище у вертикальній площині, а й кут нахилу, так званий кастер.

Саме тому між кузовною чашкою стійки і верхнім гумовим демпфером повинен бути хоча б мінімальний зазор, коли машина стоїть на землі, а стійки навантажені.

Свободу повороту стійки забезпечує опорний підшипник, який щільно притиснутий пружиною до опори через металеву чашку. Багато водіїв прагнуть взагалі прибрати зазор, що неправильно, оскільки це впливає на керованість і стійкість автомобіля.

зазор

Все ж навіть найкраща опора амортизатора має свій термін придатності. Як правило, це від 30 до 50 тисяч пробігу в залежності від умов експлуатації та стилю водіння. 

Візуально зношена опора може і зовсім не відрізнятися від нової, але характеристики гуми вже змінилися, вона стала жорсткою, втратила еластичність і не виконує своїх завдань. В цьому і є причина стукотів.

Міняємо опору амортизатора Авео Т250 самостійно

Для роботи знадобиться стандартний набір інструментів і стяжка для пружини. А також нові опори амортизатора (і, можливо, опорні підшипники), які можна купити в каталозі запчастин Chevrolet Aveo.

набор для замены

Для початку відкрутимо гайку кріплення штока амортизатора, поки машина стоїть на землі, а стійка навантажена. Нам знадобиться накидний ключ на 19 і головка на 9 мм для утримання штока.

откручиваем гайку

Вивішуємо автомобіль на домкраті, знімаємо колесо, після чого ретельно очищаємо всі з'єднання від бруду та іржі. Обробляємо їх проникливим мастилом (WD40 або RX-1, наприклад).

чистим крепеж

Відстібаємо від стійки гальмівний шланг і знімаємо фішку з датчика ABS.

отстегиваем шланг

Відкручуємо стійку стабілізатора накидними ключами на 17 і 15 мм.

стойка стабилизатора

Стійка стабілізатора навантажена, тому, щоб вивести кульовий палець з отвору в амортизаторній стійці, опускаємо машину так, щоб вона впиралася поворотним кулаком в підставку.

опускаем машину

Відкручуємо нижнє кріплення стійки до поворотного кулака, дві гайки на 17 мм,

откручиваем гайки

і виймаємо пальці.

вынимаем палец

Можна потихеньку піднімати автомобіль з підставки, виймаючи при цьому стійку в зборі.

вынимаем стойку

Стійка розбирається штатно - двома стяжками стискаємо пружину

стяжка

і ключем на 24 відкручуємо гайку на штоку амортизатора.

откручиваем опору

Знімаємо стару опору, оцінюємо стан опорного підшипника і кожуха амортизатора, при необхідності замінюємо їх.

снимаем опору

Збірка і установка стійки проходить в зворотному порядку. 

Важливо! При складанні стійки звертаємо увагу на мітку, яка повинна бути спрямована в бік кронштейнів амортизаторної стійки.

метка

Якщо встановлюємо старий опорний підшипник, краще змастити його мастилом.

смазываем подшипник

Після складання стійок і їх установки вкрай бажано перевірити розвал / сходження.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Підписка на блог
.