0
Кошик
0 грн.
Каталог запчастин

Заміна дросельної заслінки Чері Тіго Т11, FL. чистка дроселя

У сучасних автомобілях повністю відсутній прямий жорсткий зв'язок між педаллю газу і дросельною заслінкою. Як відомо, заслінка управляє подачею повітря у впускний колектор, а електроніка займається дозованою подачею палива. 

Обслуговування дросельної заслінки на Чері Тіго Т11 і FL - стандартна процедура і її потрібно вміти виконувати правильно. При критичному зносі осі або корпусу дроселя, раціональніше купити новий дросельний вузол в каталозі запчастин Чері.

новый дроссель

Навіщо і коли чистити дросельну заслінку Chery Tiggo

Як ми вже з'ясували, дросельний вузол контролює подачу повітря в камеру згоряння двигуна. Для того, щоб електронний блок управління розумів, скільки потрібно палива в той чи момент, при тому чи іншому положенні педалі газу, на дроселі встановлений датчик положення заслінки.

Свідчення цієї датчика надзвичайно важливі - вони надходять на ЕБУ, а контролер керується ними при дозуванні палива, в тому числі і на холостому ходу.

Тепер стає зрозумілим, чому чистота дросельної заслінки так важлива - від роботи механічної частини дроселя (осі заслінки, дифузора, самої заслінки і ряду інших запчастин Чері Тіго) залежать показання датчика положення ДЗ. Якщо дросель брудний, на ньому накопичується нагар і кіптява, то і показання датчика будуть некоректними.

грязный дроссель

Це тягне за собою масу неприємних симптомів:

  1. Високий витрата палива.

  2. Плаваючі обороти холостого ходу.

  3. Важкий запуск двигуна.

  4. Провали і ривки при прискоренні.

  5. Відсутність режиму холостого ходу, двигун просто глухне.

Щоб уникнути цих неприємностей, досвідчені водії рекомендують чистити дросельну заслінку з подальшою адаптацією кожних 35-40 тисяч км пробігу.

Чистимо дросель Чері Тіго 3 по науці

Електронно керована дросельна заслінка позбулася багатьох проблем, які мали дроселі з класичним тросовим приводом. Зокрема, тут немає необхідності підігріву корпусу і каналів, оскільки впускний колектор пластиковий, прокладка гумова і небезпеки обмерзання немає.

прокладки

Також нема потреби чистити байпасні канали, регулятор холостого ходу, оскільки в електронному дроселі їх просто немає - все обслуговування зводиться до простої очищення дифузора і самої заслінки.

электроника

Однак є один нюанс, який потрібно обов'язково враховувати в процесі очищення. Збоку на корпусі дроселя встановлений привід заслінки з платою управління, на якій змонтовані датчик положення і динаміки відкриття заслінки. Варто цю плату гарненько намочити, як привід заслінки вийде з ладу.

Окремо в каталозі запчастин Чері Тіго ця плата не продається, тому доведеться розщедрюватися на новий дросельний вузол, а задоволення це не з дешевих. Оригінальний дросельний вузол коштує близько 2400 гривень.

Для очищення дроселя будемо використовувати або простий аерозольний очищувач для карбюраторів, або будь-який подібний очищувач. Агресивні рідини (розчинник, ацетон) використовувати вкрай не рекомендується, як і WD-40. Наприклад, відмінно підійде ABRO Carb & Choke Cleaner.

очиститель

Щоб дістатися до дроселя, знімемо корпус повітряного фільтра, для цього відкрутимо два болта головкою на 12

снимаем фильтр

і хомут на гофрі.

хомут

Знімаємо гофру і корпус фільтра.

снимаем гофру

Знімаємо мінусову клему з акумулятора. Якщо заважає АКБ, можна теж зняти.

Послаблюємо хомут патрубка на дросельному вузлі, тепер патрубок можна знімати.

снимаем хомут

Відключаємо джгут проводів з роз'єму на корпусі дроселя і відкручуємо чотири болти головкою на 8 мм.

откручиваем болты

Дросель акуратно виймаємо, намагаючись не пошкодити прокладку.

прокладка

Прокладка може бути як металева, так і паронітові або прогумована.

сняли дроссель

Наносимо аерозольний очищувач на стінки дифузора і на заслінку, потім до блиску чистим вузол за допомогою м'якої зубної щітки. Вкрай небажано використовувати жорсткі щітки, а також ганчір'я, вона може залишити навіть невелику нитку, яка буде заважати заслінки закриватися.

дроссель и щетка

Ретельно чистимо торець заслінки від нагару і сажі, а також місця зіткнення заслінки з дифузором біля осі заслінки.

тщательно чистим дроссель

Прокладання дросельного вузла раціональніше всього замінити новою. Її номер за каталогом - А11-112 90 11.

При складанні необхідно враховувати, що момент затяжки болтів дроселя не повинен перевищувати 8 Н∙м.

Як адаптувати заслінку на Chery Tiggo 3

Після знеструмлення бортового електроустаткування необхідно навчити дросельну заслінку. Процес проводиться для того, щоб контролер управління двигуном зрозумів, коли заслінка закрита повністю, а коли відкрита.

Можна піти декількома шляхами. Сам виробник рекомендує досить складний і заплутаний варіант адаптації дроселя:

  1. Вимикаємо всі споживачі електрики на борту, надягаємо плюсову клему на акумулятор.

  2. Чи не торкаємося педалі газу і стежимо, щоб нічого на неї не впливало.

  3. Включаємо запалювання на 60 секунд.

  4. Вимикаємо запалювання. За цей період заслінка самостійно повинна намацати закрите положення, а ЕБУ повинен зафіксувати показання датчика положення дросельної заслінки і відзначити їх як нульові.

  5. Скидаємо (Обнуляємо) настройки за допомогою діагностичного сканера.

  6. Включаємо запалювання на 10 секунд, знову вимикаємо.

  7. На короткий час включаємо запалювання, не запускаючи двигун, вимикаємо запалювання після адаптації більш ніж на 5 секунд.

  8. Процедура повторюється 5-6 разів.

Якщо є бажання, можна випробувати і такий метод. Однак в більшості випадків дросельна заслінка адаптується набагато простіше. Для цього потрібно накинути плюсову клему після установки вузла на двигун, завести мотор і прогріти його до робочої температури. 

холостые обороты

Потім вимкнути запалення на хвилину і знову включити на 60-80 секунд. В цей час виконається самодіагностика дроселя.

Ознакою вдало завершеної самодіагностики будуть стабільні холості оберти в межах 800 об / хв на прогрітому двигуні.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Підписка на блог
.