0
Кошик
0 грн.
Каталог запчастин

Заміна котушки запалення Деу Ланос 1.5 на три контакта

Одним з ключових елементів системи запалювання є котушка, яка за своєю суттю є трансформатором. На Деу Ланос з об'ємом двигуна 1.5 літра зазвичай встановлюється трьохконтактна котушка, що слід враховувати при виборі запчастин для ремонту автомобіля.

Котушка в підкапотному просторі

Основне призначення котушки запалювання полягає в перетворенні низької напруги, що подається з акумулятора (12 В), в високу (до 30 тисяч В). Принцип роботи котушки досить простий:

  • При повороті ключа низька напруга подається на первинну обмотку трансформатора. Вона складається з невеликої кількості витків, виконаних з товстого дроту.
  • При проходженні струму по обмотці утворюється магнітне поле, яке сприяє накопиченню енергії.
  • У момент переривання ланцюга первинної обмотки (механічним переривником) відбувається створення високої напруги у вторинній обмотці, яка складається з великої кількості витків з тонкого дроту.
  • Напруга переходить на розподільник, з якого в подальшому подається на свічки запалювання.

При виборі котушки запалювання для Деу Ланос необхідно звертати увагу не тільки на кількість контактів, але і на ряд експлуатаційних характеристик:

  • Індуктивність первинної обмотки - її здатність накопичувати енергію.
  • Коефіцієнт трансформації-у скільки разів збільшується напруга, яка подається з акумуляторної батареї.
  • Опір обмоток.
  • Енергія утворення іскри.
  • Напруга пробою - величина високої напруги котушки, при якому на свічкових електродах можливий пробій повітряного зазору і відбувається формування іскри.

Місце установки котушки

Таким чином можна підібрати оптимальний варіант деталі для установки.

Конструктивно котушка запалювання складається з декількох ключових елементів:

  • Корпус
  • Первинна і вторинна обмотка.
  • Тіло ізолятора.
  • Ізоляційна кришка.
  • Феромагнітний сердечник.
  • Шари обмотки з ізоляційним матеріалом.
  • Кріплення.

Така конструкція забезпечує надійність експлуатації і ефективну роботу блоку.

Серед основних несправностей котушки запалювання Деу Ланос можна виділити:

  • Коротке замикання на обмотці.
  • Перегрів котушки.
  • Природний знос в процесі тривалої експлуатації або утворення вібрацій.
  • Перевищення часу зарядки, що відбувається переважно через недостатній рівень подачі напруги з акумулятора автомобіля.
  • Пошкодження корпусу при механічному впливі.

На наявність проблем в котушці запалювання можуть вказувати такі фактори:

  • Порушення показників опору обмоток в котушці від базових показників, що можна перевірити за допомогою звичайного тестера.
  • Періодична або постійна відмова в роботі одного або декількох циліндрів, що позначається на потужності двигуна.
  • Погіршення роботи силового агрегату в умовах холодної або вологої погоди.
  • Проблеми в роботі двигуна при різкому натисканні на педаль газу.
  • Погіршення динаміки автомобіля.

Двигун працює нестабільно

Конструкція котушки запалювання не передбачає можливості проведення ремонту, через що деталь в разі пошкодження просто замінюється.

Діагностика Деу Ланос і самостійна заміна котушки запалювання

Проблема проявилася відразу на двох циліндрах, які через проблеми із запалюванням працюють нестабільно. Відповідно погіршилася і робота всього двигуна. Автомобіль почало помітно смикати, силовий агрегат не тягне, їхати практично неможливо.

Проблема на 2 циліндрах

Щоб швидко встановити проблемне місце було вирішено провести діагностику автомобіля, для чого використовується сканер ELM 327 (категорія OBD 2 сканерів). До даної моделі авто підходить пристрій з 16 контактами.

Готуємо сканер

Підключаємо сканер до діагностичного роз'єму, який розташований над ногами водія. Після цього включаємо запалювання, що необхідно для подальшого підключення до програмного забезпечення. 

Вмикаємо запалення

На смартфон скачується відповідне ПЗ, яке дозволить працювати зі сканером на Деу Ланос. Цього разу використовується програма Olivia Dive.

Встановлюємо ПЗ

При діагностиці була виявлена одна помилка. Вибираємо розділ "читання і скидання помилок", в якому і буде надана вся необхідна інформація після натискання кнопки "отримати коди помилок".

Шукаємо помилки

Цього разу виявилася помилка Р0300 - випадкові або множинні пропуски запалювання. Перевагою даної програми є і вказівка можливих місць несправності, характерних для певної проблеми.

Знайдена помилка

Оскільки в поточній ситуації виключаються всі із запропонованих варіантів за винятком котушки запалювання (деталі були перевірені), то виникає необхідність в заміні саме цього блоку.

Все окрім котушки перевірено

Далі виконуємо такі дії:

  • Знаходимо котушку запалювання на Деу Ланос.

Знаходится котушка

  • Знаходимо 3 болта кріплення.

Знаходимо болти

Від'єднуємо дроти

  • Відкручуємо мінусову клему акумулятора.

Знімаємо клему акумулятора

  • Знімаємо фішку проводки з котушки запалювання.

Знімаємо фішку проводки

  • Відкручуємо котушку.

Відкручуємо котушку

  • Знімаємо деталь з місця установки і оглядаємо.
  • Виставляємо на тестері 20 кОм.

Готуємо тестер

  • При вимірюванні опору показники склали менше 5 Ом, при нормі в 5-6 Ом.

Низький опір

  • Беремо нову котушку запалювання, перевіряємо, щоб вона була на 3 контакту.

Нова котушка

  • Встановлюємо на місце нову котушку.

Встановлюємо котушку

  • Перевіряємо опір, щоб переконатися в тому, що він в нормальному робочому стані. В даному випадку проблем не виявилося, все в межах норми.

Перевіряємо опір

  • На котушці підписано, які дроти куди необхідно підключати, що виключає ймовірність попутати при складанні.

Контакти підписані

  • Підключаємо високовольтні дроти до котушки запалювання Деу Ланос.
  • Встановлюємо на місце клему акумулятора.

Ставимо клему акумулятора

  • Включаємо запалювання і через секунд 10 відключаємо. Це необхідно для адаптації електронного блоку управління.

Вмикаємо-вимикаємо запалення

  • Після цього включаємо запалювання і заводимо автомобіль для перевірки роботи двигуна.

Перевіряємо роботу двигуна

В даному випадку заміна котушки запалювання дозволила усунути проблему в роботі двигуна. Все цілком стабільно і без зайвого шуму і вібрації. Відновилася динаміка авто, і тепер його можна комфортно експлуатувати навіть в умовах міської їзди.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Підписка на блог
.