0
Кошик
0 грн.
Каталог запчастин

Мітки ГРМ Джилі СК 2013 року, регулювання впускних і випускних клапанів

У більшості випадків автомобілі однієї моделі мають загальні конструктивні особливості, що значно спрощує обслуговування. Проте в Джилі СК 2013 року випуску є певні відмінності, які іноді ставлять у безвихідь навіть досвідчених механіків.

Джилі СК

Йдеться про мітки на розподільних валах авто, які використовуються при необхідності виставляння правильної роботи всього газорозподільного механізму. Враховуються ці мітки при проведенні ремонту ГРМ, клапанів чи інших робіт, коли можливе зміщення валів і інших важливих елементів.

Зазвичай стоять заводські мітки, іноді автовласники додатково виставляють свої, що спрощує надалі виконання робіт. Проте в даному випадку деякі проблеми виникли і із заводськими мітками, розібратися з якими вийшло не відразу.

Особливості виставляння міток ГРМ Джилі СК 2013 року при проведенні ремонту

Перед виконанням робіт в районі розподільних валів автомобіля заздалегідь необхідно відкрутити клему акумулятора. Це узабезпечить від можливого короткого замикання надалі.

Знімається клема акумулятора

Знімаємо дріт генератора, оскільки інакше не вдасться відкрутити клапанну кришку автомобіля. Якщо не зняти клему з акумулятора і цей дріт випадково потрапить на масу, можливі серйозні проблеми.

Знімається дріт генератора

Тільки після цього відкручуються 4 гайки з кришки клапанів, знімаються шайби, які забезпечують додаткове притиснення і надійність фіксації.

Відкручуємо клапанну кришку

Знімаємо клапанну кришку Джилі СК і прибираємо її убік на час проведення робіт. При необхідності її можна очистити від забруднень.

Знімається клапанна кришка

Усі роботи проводяться із-за необхідності замінити звичайні склянки на склянки під шайбу. Це дозволить надалі легше проводити регулювання клапанів якщо в цьому виникне така необхідність.

Необхідно замінити склянки

Заздалегідь за допомогою спеціальних щупів був проведений вимір проміжків. Проте із-за установки ГБО на автомобіль проміжки на клапанах випуску необхідно буде трохи збільшити.

Щупом виміряли проміжок

На самому шківу випускного валу добре видна мітка, яка співпадає з міткою на корпусі. Таким чином виставляється верхня мертва точка по першому циліндру.

Виставляємо мітку на шківу

Проте мітки на шестернях розподільних валів, які зазвичай повинні стояти один навпроти одного, ніяк не хотіли сходитися в потрібній точці, хоча вали прокручувалися неодноразово. Вони зазвичай ставали вгору, а не навпроти.

Виявляється, що на Джилі СК 2013 року випуску мітки на шестернях повинні співпадати з відповідними мітками на бугелях. Незнання цієї особливості може привести до певних складнощів при проведенні обслуговування автомобіля.

Виставляємо мітки шестерень

Коли мітки виставлені можна знімати ремінь ГРМ. Після цього проводимо подальше розбирання, включаючи зняття розподільних валів. Замінюємо склянки, після чого можна буде проводити зворотне складання.

Міняємо склянки

Після установки розподільних валів кришку, якою кріпиться випускний вал, необхідно додатково змастити за допомогою герметика.

Змащуємо кріплення герметиком

Далі проводимо зворотне складання дотримуючись послідовності затягування болтів і зусилля (13 Нм). Встановлюємо клапанну кришку, підключаємо дріт генератора і акумулятора. Перевіряємо як запускається і працює двигун автомобіля.

Перевіряємо роботу двигуна

Важливо завжди уважно стежити за мітками ГРМ при проведенні ремонту або обслуговування автомобіля. Інакше відзначатиметься нестабільна робота системи запалення і двигуна в цілому, що надалі може привести до серйозних проблем.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Підписка на блог
.