0
Кошик
0 грн.
Каталог запчастин

Як зняти кермо на Шевроле Епіка без наслідків

В процесі експлуатації автомобіля салон закономірно втрачає свіжість - затираються сидіння, карти дверей, кнопки та органи управління. Ще більше схильні до зносу найбільш часто використовувані органи управління - кермо, ручка КПП, ричаг ручного гальма.

Згодом вони потребують оновлення - перетяжки, чищення. Як зняти кермо і ручку АКПП на Шевроле Епіка розберемося прямо зараз.

руль эпика

Що потрібно знати при демонтажі керма Шевроле Епіка

Для початку варто зрозуміти, що кермо Шевроле Епіка - це не бублик ГАЗ 53, тут сконцентрована велика кількість електричних конекторів. Скільки їх - залежить від комплектації автомобіля.

У будь-якому випадку нам доведеться мати справу з основною, водійською, подушкою безпеки, а це одна з тих запчастин Шевроле Епіка, які можуть здорово зіпсувати життя (як і врятувати її, в разі чого).

Складність в тому, що шлейф, який підходить до органів управління на рульовій колонці і на самому кермі - надзвичайно примхлива запчастина Епіка.

Варто зробити один неакуратний рух - в кращому випадку ми отримаємо помилку в ЕБУ, а в гіршому подушка може вистрілити.

подушка сработала

Причому спрацювати може не тільки основна подушка безпеки, але і всі інші, кількість яких залежить від рівня комплектації. А це означає, що можна потрапити на перетяжку не тільки керма, але і передньої панелі, дверних карт, а це недешеве задоволення.

До того ж доведеться міняти (або видаляти з перепрошивкою ЕБУ) все подушки безпеки, що вкрай небажано і дорого.

эбу

Важливо знати ще один момент. Якщо неакуратно поводитися зі шлейфом керма, може бути пошкоджений або роз'єм, або датчик удару.

Його покази намертво прошиті в електронному блоці управління (Crash Data) і стерти дані про аварію, якої не було, не вийде. У пам'яті контролера назавжди буде зафіксовано спрацьовування подушок безпеки, що розцінюється як ДТП.

Ще раз - якщо якимось чином пошкодити шлейф керма, в ЕБУ назавжди пропишеться Crash Data, стерти ці дані неможливо.

Отже, чинити так, як герой нашого сьогоднішнього відео - вкрай легковажно. Не будемо випускати з виду і збитки для здоров'я, які може нанести вибух подушки безпеки, тут все залежить від особистого везіння. 

пиктограмма

Річ у тому, що робота систем безпеки, в тому числі і блоку SRS, розрахована на те, що водій і пасажири на своїх місцях і пристебнуті ременями безпеки, тобто знаходяться на відстані від подушки, а не впритул до неї обличчям. Це абсолютно різні ступені впливу на нас спрацювала подушки.

Попереджений значить озброєний. Приступимо до демонтажу керма.

Знімаємо кермо Шевроле Епіка акуратно і швидко

Перше, що потрібно зробити - перед відключенням роз'ємів зняти мінусову клему з акумулятора. До роботи можна приступати тільки через 5-10 хвилин після відключення. Річ у тому, що блок управління подушками безпеки вмонтований конденсатор (або кілька). 

Він потрібен для того, щоб подушки змогли спрацювати навіть у тому випадку, коли акумулятор буде відірваний або зруйнований під час ДТП. Для цього і потрібно витримати паузу перед демонтажем подушки.

Якщо ми усвідомили всю відповідальність і підготували електрообладнання до демонтажу подушки, інша справа техніки. 

ключ

Кутовим ключем Torx T45 відкручуємо кріплення подушки безпеки до каркасу керма. Це два гвинти з обох боків рульового колеса.

откручиваем

Після цього акуратно піддягаємо подушку і повільно виводимо її з корпусу керма.

выводим подушку

Бачимо два шлейфи проводів. Перший, найтонкіший - це дроти звукового сигналу. Сміливо відключаємо їх.

первый шдейф

Другий шлейф, в жорсткій уплітці, це дроти, що йдуть безпосередньо на подушку безпеки.

желтый шлейф

Клемні колодки кріпляться фіксатором, який потрібно відтягнути, щоб відключити роз'єм. Робимо це акуратно.

разъем

Подушку безпеки можна знімати та прибирати в сторону, щоб не пошкодити.

Центральна гайка керма відкручується головкою на 22 мм. Фіксуємо рульове колесо будь-яким зручним способом і зриваємо гайку, але відкручувати повністю її не потрібно.

откручиваем

Так просто кермо не зніметься зі шліців рульової колонки. Його потрібно збивати, що вкрай бажано, або використовувати знімач.

съемник

Якщо знімача немає (а зазвичай його немає), застосовуємо старий метод - проставкою з м'якого металу (латунь, бронза, алюміній, мідь, золото або срібло, у кого яка) впираємося в гайку. 

проставка

Ніжними ударами молотком по проставці і одночасному тиску на кермо колінами з тильного боку збиваємо кермо з мертвої точки. Кермо не вискочить з шліців, тому що гайка відкручу не до кінця.

сбиваем

Коли кермо піддалося, можна повністю відкручувати гайку.

гайка

Відгинаємо фіксатори шлейфів і прибираємо дроти в сторону.

фиксаторы

В обов'язковому порядку необхідно поставити мітки на торці рульової колонки і на каркасі керма, щоб потім встановити його строго в тому положенні, в якому він був встановлений. Мітки краще ставити маркером, якщо його немає - прошкрябати або накернити кермо і колонку, але робити так вкрай небажано. Краще маркер.

метки

Готово, кермо можна акуратно знімати, намагаючись не пошкодити ні один провід шлейфа.

снимаем руль

Якщо необхідно зняти ручку селектора АКПП на Шевроле Епіка, беремо битку Т15 і відкручуємо два гвинти, розташованих на передній стороні ручки.

винты

Акуратно тягнемо ручку на себе і знімаємо її з важеля.

ручка акпп

Збірку проводимо у зворотному порядку, також дотримуючись крайню обережність при роботі зі шлейфом. Момент затягування гайки - 30 Н∙м. 

 
Розкажіть друзям

» Всі новини


Підписка на блог
.