0
Кошик
0 грн.
Каталог запчастин

Троїть двигун Деу Нексія. Як підібрати свічки запалювання

До нестабільної роботи двигуна можуть привести сотня факторів, які і врахувати простому водію важко. Навіть на такому простому двигуні, як 8-клапанна Деу Нексія, може виникнути маса позаштатних ситуацій, коли двигун буде смикатися на холостих і малих оборотах, троїти, диміти, погано запускатися. Сьогодні розберемося зі свічками, оскільки ця запчастина для Nexia часто залишається поза увагою.

свечи

Чому смикається і троїть Деу Нексія

А чому відразу свічки? Може бути маса інших причин. Коротенько доторкнемося до списку поломок, які можуть викликати смикання двигуна, провали і троїння. Потрібно розуміти, що будь-яка нестабільність в роботі інжекторного мотора викликана тільки порушенням сумішоутворення, точніше, порушенням процесу займання суміші.

электроды

Давайте коротко розглянемо причини, які можуть до цього призвести.

  1. Форсунки. Вони можуть запросто обмежити подачу палива в циліндри, тим самим викликаючи все ті ж симптоми. Забита або несправна форсунка Деу Нексія - одна з причин троїння двигуна і смикань на малих обертах. В цьому випадку двигун буде погано працювати як на холодну, так і прогрітим.

  2. Котушка запалювання. Рідко, але і вона може бути причиною ривків і троїння, якщо пробиває на масу або має проблеми з обмоткою.

  3. Клапана. Якщо хоча б один з восьми клапанів на Нексії не буде герметично закриватися або невчасно відкриватися, циліндр просто не зможе працювати в штатному режимі. Прогар клапана може статися з багатьох причин, але не враховувати такий хід подій теж не можна.

  4. Поршнева. Гільзи, поршневі кільця, самі поршні теж виходять з ладу і прогорають. До того ж в одному з циліндрів кільця можуть закоксоватися і тоді говорити про нормальну компресії в циліндрі марно. Замір компресії в циліндрах і її зіставлення в цілому по двигуну можуть підтвердити цю теорію.

  5. Прокладка ГБЦ. Схожа ситуація. Компресія пропаде, якщо прогорить прокладка головки блоку.

  6. Впускний колектор. Негерметичність впускного колектора призводить до збіднення робочої суміші. Таке може статися, якщо, наприклад, прогорить прокладка колектора або ж на колекторі з'явиться тріщина. У цих випадках пропорція бензину і повітря зміщується в бік останнього, як наслідок, циліндр не працюватиме в штатному режимі.

  7. Датчики. Найбільш поширена причина нестабільної роботи мотора - це електроніка. Наприклад, при невірних свідченнях датчика абсолютного тиску або датчика колінвала матимемо схожі симптоми - падіння потужності, троїння і смикання двигуна.

  8. Вакуумний підсилювач гальм. Будь-який шланг, який пов'язує підсилювач з впускним трактом, може дати тріщину. До того ж, при пробої діафрагми підсилювача суміш буде збіднюватися також. Якщо несправність виникає при натисканні на педаль гальма, 100%, що ми маємо справу з саме з такою болячкою.

Звичайно, це тільки ті причини, які лежать на поверхні, може бути і десяток інших. Все ж краще провести комплексну діагностику, якщо двигун став задихатися, смикатися або погано запускатися. А ми знову повернемося до свічок.

Як вибрати свічки на Деу Нексія 8 кл. правильно

Безумовно, можна чинити так, як надходить герой нашого сьогоднішнього відео - просто перебирати всі свічки, що є в продажу і методом тику знаходити оптимальний варіант, з яким «машина не смикається». Однак ми так робити не будемо, бюджет не гумовий. Замість цього подивімося, що з цього приводу говорить виробник.

выбор свечей

А говорить він ось що:

  1. Свічки для 8-клапанного мотора потрібно міняти не рідше ніж раз в 10 000 пробігу.

  2. Для двигуна з 8 клапанами SOHC підходять свічки, відповідні маркування BPR6E.

Саме виконавши ці умови, водій отримає справно працюючий двигун, який «не смикається» і не троїть, якщо все системи мотора працюють в штатному режимі.

размеры

Залишилося розібратися, що мав на увазі виробник, вказуючи маркування свічок BPR6E. Цей код означає наступне:

  1. ВР - розмір свічки, діаметр різьблення 14 мм, розмір головки під шестигранник 21 мм.

  2. R - свічка повинна мати вбудований опір, щоб придушувати радіоперешкоди.

  3. 6 - калильне число, з ним ми зараз розберемося.

  4. Е - довжина різьбової частини дорівнює 19 мм.

Якби після цього коду були ще цифри, вони вказували б на особливий зазор між електродами. Оскільки додаткових вказівок немає, зазор вважається стандартним, від 0,7 до 0,8 мм. Це система позначень для свічок NGK.

размеры

Складність в тому, що не всі виробники підтримують таке маркування, але до цифр в будь-якому випадку потрібно придивлятися.

Наприклад, параметри свічок Denso, про які йдеться у відео, вказані в таблиці, її виробник офіційно опублікував. 

таблица параметров

Що означають всі ці коди на коробках від свічок стає вже трохи зрозуміліше. Перша свічка має код W20TT, на якій двигун з цілком зрозумілих причин нормально працював. А все тому, що цифра 20 по позначенню Denso відповідає калильному числу 6 по маркуванню Деу і NGK. ТТ означає подвійний наконечник.

первая свеча

Друга свічка, на якій двигун працював з перебоями, має маркування W16EPR-U. По-перше, краплинне число свічки не відповідає вимогам виробника автомобіля, воно дорівнює 5 замість 6. По-друге, літера U вказує на наявність канавки на бічному електроді, що теж позначається на іскроутворенні.

вторая свеча

Така свічка просто не могла нормально працювати на низькофорсованому двигуні Деу Нексія.

Щоб уникнути подібних помилок, потрібно хоча б поверхово вивчити матчастину або запитати у знаючих людей. Так можна уникнути прикрих помилок і зайвих фінансових втрат. І два слова про калильне число.

Що таке калильне число і чому це важливо

Кожен бувалий водій знайомий з поняттям калильного запалювання. Це той випадок, коли суміш запалюється не від іскри, а від розпеченого нагару, електродів свічки без іскри, завищеної компресії, якщо коротко.

детонация

Калильне запалювання дорівнює детонації, яка розносить на шматки будь-який двигун.

У каталозі запчастин Деу Нексія ми зустрінемо тільки свічки запалювання з калильним числом 6, що відповідає:

  • калильному числу 20 по стандартам Denso;

  • числу 10 або 9 по каталогам Champion;

  • 6 або 7 по стандартам Bosch.

Як бачимо, це досить умовна одиниця, але саме вона впливає на нормальне займання суміші в штатному режимі роботи двигуна. Для спрощення механіки застосовують терміни «гаряча, нормальна і холодна» свічки. 

свеча холодная

Двигун Деу Нексія не відрізняється високим ступенем стиснення, високими оборотами і захмарною потужністю, тому для нього оптимальним вибором будуть гарячі свічки без зайвих витребеньок.

горячая свеча

Якщо встановити холодну свічку з числом більше ніж 6 по NGK, в іншому випадку будемо мати справу з пропусками запалювання, нестабільною роботою на малих обертах і складним пуском.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Підписка на блог
.