Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Несправності дросельного вузла на крихітному 800-кубовому двигуні Chery QQ можуть принести багато неприємностей двигуну і власнику автомобіля. Вузол вважається досить надійним, все ж є деякі моменти, які потрібно знати, щоб запобігти високій витраті палива, падінню потужності і складному пуску, а також виходу з ладу запчастин Чері.
Нікому не потрібно пояснювати, що дросельна заслінка служить для дозування повітря у впускний тракт двигуна. Це в свою чергу впливає як на процес сумішоутворення, так і на масу інших чинників, що впливають на роботу двигуна.
Кожен двигун інжекторного типу, в тому числі і 0,8-літровий мотор Chery QQ, управляється за допомогою електронної системи управління. Кількість оборотів мотора в основному залежить від ступеня натискання на педаль акселератора водієм. Чим сильніше ми тиснемо на педаль, тим сильніше відкривається дросельна заслінка.
Тільки ось інжекторний мотор, на відміну від карбюраторного, дозує паливо за допомогою управління форсунками, а цим займається електронний блок управління. Логічно, що чим сильніше відкрита заслінка, тим більше повітря потрапляє на впуск і тим більше палива необхідно подати в циліндри.
Всю інформацію про роботу заслінки видає електроніці датчик положення дросельної заслінки (ДПДЗ), який встановлений безпосередньо на осі її обертання.
На Chery QQ застосовується датчик контактного типу, який перетворює кутовий зсув повзунка в електричний імпульс певного значення. Чим більше кут зсуву повзунка, тим вище імпульс і тим більше палива ЕБУ подає в камери згоряння.
При будь-яких неточностей або збої в роботі ДПДЗ або самої заслінки двигун буде працювати некоректно. Отже, для нас важливо початкове положення заслінки і дані, які датчик посилає на блок управління.
Тому регулювання дросельного вузла - процес важливий, а часто просто необхідний.
При регулюванні дросельного вузла важливо знати робочі номінальні параметри самого датчика. При повністю закритій заслінці датчик повинен видавати не менше і не більше 0,5-0,51 В. У цій позиції, при таких даних, ЕБУ розуміє, що заслінка повністю закрита.
Це важливо, оскільки коректність налаштування впливатиме як на пуск, так і на холості оберти двигуна. Датчик з часом зношується, як зношується і сама заслінка, отже, ці параметри можуть змінюватися.
Практика показала, що навіть датчики одного виробника з каталогу запчастин Чері КуКу можуть показувати різні дані, похибка може досягати 20% і вище. Це стосується не тільки датчика для нашого малюка, але і для всіх без винятку автомобілів.
Якщо ж датчик зношений, засмічений або несправний, похибка може становити понад 40%, що призводить до подачі неправдивих даних ЕБУ про вугілля положення заслінки. Знову маємо нестабільні неодружені, провали в русі і висока витрата палива.
Можна зробити простий висновок: на Chery QQ 0,8 л передбачене регулювання ДПДЗ, а це значить, що при некоректній роботі двигуна на холостих, провалах в русі та високій витраті бензину в першу чергу перевіряємо і, якщо потрібно, регулюємо дросельний вузол.
Чим ми зараз і займемося.
Для роботи будемо використовувати стандартний набір інструменту, мультиметр, крім цього виготовимо два найпростіших пристосування для зняття показань датчика без розбирання клемної колодки і пошкодження проводів - це два дротяних конектори з кріпленням для щупів мультиметра.
Для початку розберемося з заслінкою - якщо її вісь сильно зношена або дросель брудний, регулювання має мало сенсу.
Хрестовою викруткою повністю відпускаємо регулювальний гвинт положення заслінки, перевіряємо, наскільки вільно вісь провертається.
Потім вкручувати регулювальний гвинт рівно настільки, щоб він ледь торкався прапорця осі. А щоб заслінка НЕ клин в закритому положенні, робимо ще чверть обороту.
З заслінкою розібралися. Можна приступати безпосередньо до регулювання датчика положення. Знаходимо Клемник, підключену до датчика. Знімати її не потрібно.
До датчика підведені три дроти - зелений це харчування +5 В, чорний маса, а червоний це провід, за яким датчик подає імпульс на ЕБУ.
Вставляємо пристосування в Клемник - один навпроти контакту маси (чорний провід), другий навпаки сигнального проводу.
Підключаємо мультиметр в режимі вимірювання постійного струму з виставленим порогом близько 2 В, чорний щуп на масу, червоний на сигнальний провід датчика.
Послаблюємо гвинти, які кріплять ДПДЗ до корпусу дросельного вузла, настільки, щоб датчик вільно обертався навколо осі заслінки.
Включаємо запалювання і дивимося на показання мультиметра. Якщо він покаже напругу більше або менше, ніж 0,5 В, обертаємо корпус датчика до тих пір, поки напруга не досягне номінального значення. Чим менше похибка, тим точніше буде працювати датчик.
Затягуємо болти кріплення датчика і звіряємося з показаннями мультиметра. Якщо похибка склала понад 0,1 В, регулювання доведеться повторити.
Для того щоб обнулились дані ЕБУ, необхідно скинути мінусову клему з акумулятора не менше ніж на 15 хвилин. Після цього встановлюємо клему на місце, запускаємо двигун, прогріваємо його і перевіряємо його роботу.
Якщо все виконано правильно, холості оберти нормалізуються, покращиться запуск на холодну і пропадуть ривки і провали при русі.
Датчик швидкості знаходиться на трансмісії Chery Tiggo. Щоб запобігти можливому короткому замиканню та травмуванню, від'єднайте негативний клемний затискач акумулятора. Від'єднайте роз'єм електричного з'єднання від...
При заміні ременя ГРМ або сервісному обслуговуванні газорозподільного механізму Шевроле Авео, а також Деу Ланос і багатьох інших авто цього класу, виникає необхідність у контролі ступеня натягнення ременя . Артикул натяжного ролика ГРМ Шевроле Авео, ЗАЗ Віда :...
Система охолодження двигуна Джилі Емгранд ЕС7 потребує регулярного контролю. Особливої уваги потребують водяна помпа і термостат . При неправильній роботі системи охолодження є високий ризик перегріву двигуна . Артикул водяної помпи Джилі Емгранд ЕС7 :...
Важливою складовою двигуна Шевроле Лачетті є вузол ГРМ . Це так званий газорозподільний механізм, який відповідає за черговість фаз впорська паливо-повітряної суміші та відведення продуктів згоряння. При неправильній роботі ГРМ Chevrolet Lacetti порушується синхронізація...
Дивитися всі новини!
Огромный каталог запчастей ➤ Всегда низкие цены в магазине и большой выбор