Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Комп'ютерна діагностика двигуна Chevrolet Aveo T250 штука неймовірно корисна і необхідна. Тільки не кожному вона по кишені. У всякому разі, середній пост діагностики візьме за роботу близько 400-500 гривень.
Це без ремонту і покупки запчастин Шевроле Авео, ЗАЗ Віда. Тому робити діагностику Авео дешевше своїми руками. Залишилося розібратися, як все це зробити своїми силами.
Потрібно розуміти, що комп'ютерна діагностика, навіть на найдорожчому і просунутому устаткуванні - це не панацея. До будь-якого обладнання потрібні ще й правильні руки, хоч невеликий досвід і знання. Припустимо, все це у нас є. В такому випадку комп'ютерна діагностика Авео Т250 зможе бути корисною у вирішенні маси питань:
Пошук і видалення помилок з пам'яті ЕБУ.
Діагностика стану кожного датчика і виконавчого механізму системи управління двигуном.
Можливість змінити прошивку електронного блоку управління двигуном або внести в неї зміни.
Коригування прошивки в свою чергу може допомогти поправити витрату палива, кількість і якість робочої суміші, момент запалювання, температуру впускного колектора і ряд інших показників.
Моніторинг в реальному часі температури двигуна, миттєвої витрати палива, оборотів, напруги в бортовій мережі, ступеня відкриття дроселя і навантаження на двигун.
Звичайно, це далеко не всі дані, які можна відстежувати і коригувати за допомогою комп'ютера на двигунах Шевроле Авео. Є можливість перевірити працездатність кожного з датчиків АБС (якщо вона вставлена), а також стан подушок безпеки.
Можна зробити простий висновок. Виявлення несправностей, ремонт двигуна і покупка запчастин з каталогу Шевроле Авео стане набагато простіше, дешевше і з гарантією усунення проблеми, якщо навчитися самостійно виконувати комп'ютерну діагностику.
А зробити це зовсім нескладно і, що важливо, дуже недорого і доступно кожному, хто хоч поверхово знайомий з конструкцією автомобіля та комп'ютером на рівні користувача.
Кожен сучасний автомобіль має на борту систему діагностики керуючої електроніки. Шевроле - не виняток. Незалежно від того, який двигун встановлений під капотом Авео, під центральною панеллю ми знайдемо діагностичний роз'єм OBD II.
Він безпосередньо підключений до електронного блоку управління, що дасть нам можливість отримувати всю інформацію з ЕБУ і коригувати частина показників. Але для цього буде необхідно:
Купити адаптер OBD II для підключення до комп'ютера або телефону по Bluetooth або адаптер VAG K + CAN для підключення до комп'ютера через USB порт. Саме цей варіант ми і розглянемо сьогодні.
Ноутбук зі свіжою (бажано) версією Windows.
Встановити на ноутбук програмне забезпечення. У випадку з Шевроле Авео ідеально підійде Chevrolet Explorer v1.7.
Встановити на ноутбук драйвера для адаптера VAG K + CAN. Вони йдуть в комплекті до кабелю, але можна скачати і свіжіші на офіційному сайті виробника.
Якщо у нас встановлена система ABS, потрібно буде доопрацювати адаптер VAG K + CAN. Те ж стосується діагностики подушок безпеки. Доопрацювання нескладне і його може виконати кожен, хто хоч раз тримав у руках паяльник. Якщо доопрацювання не виконувати, ми все одно зможемо повноцінно діагностувати двигун.
Для діагностики АБС і подушок безпеки проведемо невелике доопрацювання адаптера. Для цього нам буде необхідний трьохпозиційний повзунковий перемикач.
За замовчуванням на автомобілях Шевроле діагностика системи управління двигуна проводиться з використанням виведення №7 (K-Line), діагностика АБС виконується за допомогою контакту №12, а подушки безпеки - на контакті №13.
Отже, щоб проводити діагностику АБС, потрібно перемикнути провід з контакту №7 на контакт№12.
Для діагностики подушок безпеки - з контакту 7 на контакт 13.
Для доопрацювання адаптера його потрібно розібрати і відрізати доріжку на платі від контакту 7. Всі контакти підписані на лицьовій стороні адаптера.
Потім просто припаюємо три дроти - до кожного з контактів на платі (7, 12 і 13).
На контакті №7 дублюємо з'єднання ще одним проводом, імітуючи перерізану доріжку на платі.
На перемикачі припаюємо два дроти (від плати і контакту №7) на першу ніжку, на другу ніжку провід від контакту 12, на третю - від контакту 13.
В результаті отримуємо простий і ефективний адаптер, який в першому положенні перемикача буде діагностувати систему управління двигуном (№7), в другому працювати з АБС (№12), в третьому проводити перевірку подушок безпеки (№13).
Підключаємо доопрацьований діагностичний адаптер до гнізда, який знаходиться над педальним вузлом. Якщо все виконано правильно, на адаптері засвітиться зелений світлодіод.
Підключаємо кабель до ноутбука і перевіряємо номер порту, до якого він підключений. Це можна побачити у властивостях підключень. У нашому випадку - це порт СОМ3.
Відкриваємо встановлену безкоштовну програму Chevrolet Explorer v1.7 або свіжіше.
Знаходимо у верхній панелі вкладку налаштувань, вибираємо свій СОМ порт.
У верхній панелі у вкладці Сервіс проводимо перевірку адаптера, натиснувши відповідну кнопку.
Вибираємо свій блок керування двигуном, клікнувши правою кнопкою миші по кнопці вибору ЕБУ. У нашому випадку Bosch 7.9.7.1.
Включаємо запалювання і підключаємося до ЕБУ. Якщо запалювання не включити, з'явиться спливаюче вікно з повідомленням про неможливість підключення.
Заходимо в меню діагностики ЕБУ, після чого можна вибрати будь-яку функцію з перевірки стану системи. Зокрема, зчитування і видалення помилок, перевірка стану будь-якого датчика, реле, клапана адсорбера, EGR і багатьох інших систем і виконавчих механізмів.
Стан системи можна відстежувати як в звичайному табличному режимі, так і в режимі графіків, що більш наочно.
У цій вкладці можна провести перевірку маси показників - роботи кожної з чотирьох форсунок, реле вентиляторів радіатора, реле кондиціонера, бензонасоса, клапан продувки адсорбера і багато чого іншого.
Тепер проведемо перевірку АБС. Для цього перемикаємо встановлений повзунковий перемикач в положення для перевірки АБС (№12).
Знову відкриваємо програму Chevrolet Explorer і вибираємо функцію перевірку системи АБС.
Програма відкриває вікно для діагностики системи, де можна побачити параметри, помилки, а також відстежити в реальному часі швидкість обертання кожного з коліс і, відповідно, коректність роботи кожного з колісних датчиків АБС і задаючих дисків.
Так можна провести діагностику будь-якого двигуна Шевроле Авео, витративши копійки і мінімум часу. Це допоможе з високою часткою ймовірності виявити несправність і усунути її, при необхідності швидко змінив запчастина з каталогу Шевроле.
Датчик швидкості знаходиться на трансмісії Chery Tiggo. Щоб запобігти можливому короткому замиканню та травмуванню, від'єднайте негативний клемний затискач акумулятора. Від'єднайте роз'єм електричного з'єднання від...
При заміні ременя ГРМ або сервісному обслуговуванні газорозподільного механізму Шевроле Авео, а також Деу Ланос і багатьох інших авто цього класу, виникає необхідність у контролі ступеня натягнення ременя . Артикул натяжного ролика ГРМ Шевроле Авео, ЗАЗ Віда :...
Система охолодження двигуна Джилі Емгранд ЕС7 потребує регулярного контролю. Особливої уваги потребують водяна помпа і термостат . При неправильній роботі системи охолодження є високий ризик перегріву двигуна . Артикул водяної помпи Джилі Емгранд ЕС7 :...
Важливою складовою двигуна Шевроле Лачетті є вузол ГРМ . Це так званий газорозподільний механізм, який відповідає за черговість фаз впорська паливо-повітряної суміші та відведення продуктів згоряння. При неправильній роботі ГРМ Chevrolet Lacetti порушується синхронізація...
Дивитися всі новини!
Огромный каталог запчастей ➤ Всегда низкие цены в магазине и большой выбор
Відгуки про новину
Как узнать какой именно блок управления на данном автомобиле?