Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
У досить надійного і в міру потужного генератора Чері Тіго ФЛ з двигуном 1,8 л все ж є кілька хвороб. Одна з них - невисокий ресурс підшипників ротора. Замінити їх не проблема, оскільки серед запчастин Чері можна знайти якісні оригінальні і підшипники сторонніх виробників.
Підшипник генератора середньої якості може прослужити до 60-80 тисяч км в залежності від умов експлуатації. Проте термін заміни може наступити набагато раніше. Винен в цьому натягувач ременя приводу компресора кондиціонера і генератора.
Справа в тому, що навантаження на гілки ременя може бути неоднаковим. При включенні кондиціонера з неробочим натяжителем на ротор генератора навантаження зростає в кілька разів. Звідси й підвищений знос підшипників, як і ременя приводу навісного обладнання.
Як тільки з'являється шум підшипників, слід змінювати не тільки самий зношений, але обидва відразу. Це пов'язано з тим, що передній і задній підшипники зношуються приблизно однаково, усупереч поширеній думці, що більше схильний до зносу передній підшипник, тому можна замінити тільки його.
Дійсно, навантаження на передню частину ротора через ременя вище, але люфт переднього підшипника тягне за собою перекіс ротора через що страждає і задній. Тому, щоб не робити роботу двічі, краще замінити обидва підшипники одночасно.
Для початку необхідно демонтувати приводний ремінь. Зробити це досить просто - відпускаємо натяжний ролик проти годинникової стрілки ключем на 14 з підсилювачем і скидаємо ремінь зі шківів. Куди складніше зняти генератор з його штатного місця.
Однак в першу чергу необхідно знеструмити систему електрообладнання, знявши мінусову клему з акумулятора.
Тепер можна приступати до відключення генератора з артикулом B11-3701110BB від системи електрообладнання. Знімаємо клему живлення обмотки збудження. Для цього віджимаємо фіксатор і тягнемо клему на себе.
Можна виймати перший болт.
Знімаємо силовий провід, відкрутивши гайку клеми.
Щоб витягти генератор з моторного відсіку, необхідно відкрутити і вийняти два болти.
Перший добре видно, але для його вилучення доведеться звільнити патрубок компресора і відсунути його в бік.
Потужною викруткою піддягаємо верхню частину кріплення генератора до кронштейна і відсуваємо корпус на себе.
Отримуємо доступ до другого болта кріплення - він нижчий і доступ до нього не такий простий. Цей болт відкручується головкою або накидним ключем на 10 мм.
Генератор можна виймати, але нам заважає горловина омивача скла. Відкручуємо болти її кріплення і відсуває її в сторону.
Генератор вільно вийде з моторного відсіку.
Спочатку необхідно відкрутити гайку шківа на 24. Щоб це зробити без деформації шківа, використовуємо кутовий ключ із зіркою. Сам ключ закріплюємо в лещатах, попередньо вдягнувши на гайку накидний ключ. Гайка без проблем відкрутиться і шків залишиться цілим.
У генератора B11-3701110BB є одна неприємна при розбиранні особливість - всі кріплення корпусу і кришки виконані болтами з головками під зірочку.
Якщо таких головок немає під рукою, можна використовувати дюймові шестигранні головки на ¼ і на 5/32. Перша підходить для відкручування кришки, друга - для відкручування корпусних болтів.
Головкою 5/32 відкручуємо щітковий вузол, проте так просто він не зніметься. Відведення його припаяні до відведень обмотки генератора.
Відкручуємо корпусні болти, після чого задню частину можна не розбирати в тому випадку, якщо немає потреби змінювати щітки. Відокремлюємо передню частину корпусу від задньої, акуратно постукуючи легким молотком по ротору.
Коли ротор з передньою частиною у нас в руках, знімаємо задній підшипник за допомогою знімача.
Передній підшипник залишається в корпусі, його потрібно або випресувати, або акуратно вибити проставкою розміром, що відповідає зовнішній обоймі.
Підшипник вибивається тільки всередину кришки.
Підшипник в кришці з каталожним номером AG 6303 RSM, це звичайний закритий 303-й підшипник. Задній підшипник по каталогу запчастин Чері знаходимо за номером SA 6202 RSL, що відповідає вітчизняним підшипникам 202.
Запресовуємо нові підшипники на місце і збираємо генератор в зворотному порядку.
При заміні ременя ГРМ або сервісному обслуговуванні газорозподільного механізму Шевроле Авео, а також Деу Ланос і багатьох інших авто цього класу, виникає необхідність у контролі ступеня натягнення ременя . Артикул натяжного ролика ГРМ Шевроле Авео, ЗАЗ Віда :...
Система охолодження двигуна Джилі Емгранд ЕС7 потребує регулярного контролю. Особливої уваги потребують водяна помпа і термостат . При неправильній роботі системи охолодження є високий ризик перегріву двигуна . Артикул водяної помпи Джилі Емгранд ЕС7 :...
Важливою складовою двигуна Шевроле Лачетті є вузол ГРМ . Це так званий газорозподільний механізм, який відповідає за черговість фаз впорська паливо-повітряної суміші та відведення продуктів згоряння. При неправильній роботі ГРМ Chevrolet Lacetti порушується синхронізація...
У гальмівній системі Деу Ланос не повинно бути повітря. Якщо гальмівна рідина змішується з повітрям, вона може почати кипіти і пінитися . Це зробить педаль гальма неефективною. При будь-якому втручанні в систему циркуляції гальмівної рідини Daewoo Lanos потрібно буде...
Двигун автомобіля Деу Ланос створений з прицілом на екологічну роботу . Мотор цього авто відповідає класу екологічності від Євро-3 до Євро-4, залежно від модифікації. З цієї причини в силовому агрегаті машини є датчик кисню , він же лямбда-зонд . Артикул датчика кисню ЗАЗ...
Дивитися всі новини!
Огромный каталог запчастей ➤ Всегда низкие цены в магазине и большой выбор