Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
У 2008 році китайська компанія Чері купила патент на німецький двигун, призначений для установки на MINI і BMW 3-series.
Двигун був доопрацьований китайськими інженерами у співпраці з австрійською компанією AVL.
Якоюсь мірою ця подія ознаменувала нову еру в історії компанії, та й не тільки її.
Двигун з індексом Acteco SQR477F в різний час працював і до сих пір застосовується компаніями Чері, Деу, ЗАЗ.
У вересні 2008 року 1,5-літровий двигун Чері був представлений в кузові ЗАЗ Ланос і пізніше пішов в серію в такій комплектації.
Для України мотор збирався крупновузловим методом на МеМЗ в Мелітополі і встановлювався як на Ланос, так і на ЗАЗ Форза, Віда. У магазині Zapchasti-Chery.com.ua ви можете підібрати всі потрібні деталі для ремонту двигуна 477F 1.5 л.
Німецький двигун QR480 сам по собі мав непоганий потенціал і використовував в конструкції прогресивні на той момент рішення. Вони і сьогодні цілком задовольняють потреби передньопривідних автомобілів бюджетного сегмента класів В і С.
Навіть сьогодні для мотора об'ємом 1,5 л номінальна потужність 109 сил на 6000 об / хв і крутний момент 140 Н∙м при полиці 4500 об / хв виглядає досить переконливо.
Перспективи у двигуна цілком пристойні, оскільки спочатку він розроблявся з урахуванням екологічних вимог Евро4. А це означає, що мотор буде відмінно працювати на ГБО 4 покоління з хорошою економією палива і високою продуктивністю.
Особливість алюмінієвої головки блоку циліндрів в тому, що всі 16 клапанів приводяться в рух одним розподільним валом (SOHC). Шток має 12 кулачків, по три на циліндр.
Один призводить відразу два випускних клапана через коромисло, і по одному впускному на кулачок.
Цікаво, що в німецькій версії цей двигун мав ланцюговий привід шестерні распредвала, але китайці здешевили і спростили конструкцію, встановивши звичайний зубчастий ремінь ГРМ, як і на інших бюджетних автомобілях. При обриві або прослизанні ременя ГРМ в цьому двигуні клапана загинає.
Блок циліндрів у мотора Acteco SQR477F - алюмінієвий. Це говорить про те, що в процесі капітального ремонту, який буде потрібно до пробігу близько 300 000 км, блок можна буде загільзувати, або встановити ремонтні поршні і кільця з попереднім шліфуванням блоку під ремонтний розмір в залежності від рівня зносу поршневий, колінвалу і шатунів.
У каталозі запчастин Чері і ЗАЗ є деталі ремонтних розмірів для капітального ремонту.
Як і у кожного двигуна, у Acteco SQR477F є свої нюанси. Їх необхідно знати, щоб в процесі експлуатації не виникало проблем з ремонтом і покупкою запчастин Чері і ЗАЗ Форза, Віда.
Проте, практика показує, що критичні поломки цього мотора зустрічаються вкрай рідко.
До системи змащення особливих претензій не виникає. Вона працює під тиском, створюваним масляним насосом в передній частині блоку, а ротор насоса приводиться в обертання безпосередньо від колінвала. Система забезпечена стандартним повнопотоковий масляним фільтром з паперовим гофрованим елементом, що фільтрує і редукційним клапаном.
Виробник двигуна рекомендує використовувати моторні оливи SAE 10W-40 при мінімальній температурі -21 ° С або SAE 5W-40 при морозах до 26-27 градусів. Масла можуть бути будь-якого виробника, але за класом не нижче SL. Обсяг масла в двигуні - 3,6 л. Заміна масла і фільтра - кожних 7-8 тисяч пробігу, не більше.
Крім системи змащення, особливого підходу може вимагати ряд інших систем:
Зубчастий ремінь приводу распредвала рекомендується міняти кожних 35-40 тисяч км, а проводити його перевірку вдвічі частіше. Це важливо, оскільки при обриві ременя ГРМ обов'язково загне клапана і капремонт настане значно раніше звичайних 300 000 пробігу. Оригінальний ремінь приводу ГРМ - Chery № 477F1007073.
Для заміни ременя бажано знати його параметри - 97 зубів при ширині 21,6 мм. (маркування - 097-RP + 21.6H). В якості альтернативи можна використовувати ремені Finwhale BD97X216, Gates 5665XS, Raon Auto CRY162.
Разом з ременем ГРМ, як правило, змінюється помпа. Вона може витримати і понад 40-50 тисяч пробігу, але краще перестрахуватися і замінити її. Номер оригінальної помпи - 477F-1307010. Є кілька аналогів, різних за ціною - GLOBER 352095, OEM 477F1307010АН.
Помпа цілком стерпно відпрацює без течі, якщо заливати якісний антифриз класу G12 або G12 + і міняти його при перших ознаках забруднення. Потрібно пам'ятати, що при заклинюванні помпи є велика ймовірність угробити ремінь приводу ГРМ з усіма витікаючими наслідками.
Паливна система працює також без особливих проблем, якщо не зловживати неякісним бензином. У будь-якому випадку заміна паливного фільтра тонкого очищення (номер за каталогом B14-1117110) повинна проводитися раз в 25 000 км.
Аналоги оригінального фільтра - HENGST FILTER H111WK, WIX WF8041, MANN WK7301, KNECHT KL79, FRAM G5870 і ряд інших. Розмір - 173х80 мм, діаметр штуцера 8 мм. Приблизно в цей же період варто замінити і повітряний фільтр (A13-1109111FA, розмір 292х211х45 мм).
На пробігу близько 35 000 км важливо звернути увагу на стан ременя приводу допоміжного обладнання. При появі ознак зносу (тріщини, розшарування, задираки) ремінь змінюється на оригінальний 6PK1268 (поліклиновий, 6 потічків, довжина 1268 мм).
Такий же встановлений і на Чері Амулет. Як близькою альтернативи в каталозі запчастин для Чері можна знайти фордовский аналог 6PK1270 для Сієрра і Скорпіо.
На пробігу за 50 000 км двигун може почати перегріватися, постійно працює вентиляторах радіатора охолодження. Всьому виною термостат. Рідний для цього двигуна термостат має каталожний номер 481Н-1306020. Його ж встановлюють на Фору, але в продажу є й інші аналоги.
До іншим вроджених болячок двигуна Acteco SQR477F відносять частий знос подушок двигуна, особливо сильному зносу схильна передня опора. Генератор і стартер поводяться цілком гідно, але також вимагають контролю стану, як і в будь-якому іншому автомобілі.
Наявність будь-яких запчастин в каталозі Чері і ЗАЗ, витривалість, економічність і ремонтопридатність в комплексі з пристойними динамічними і потужнісними показниками зробили двигун Acteco SQR477F затребуваним на багатьох моделях автомобілів по всьому світу і в Україні.
При заміні ременя ГРМ або сервісному обслуговуванні газорозподільного механізму Шевроле Авео, а також Деу Ланос і багатьох інших авто цього класу, виникає необхідність у контролі ступеня натягнення ременя . Артикул натяжного ролика ГРМ Шевроле Авео, ЗАЗ Віда :...
Система охолодження двигуна Джилі Емгранд ЕС7 потребує регулярного контролю. Особливої уваги потребують водяна помпа і термостат . При неправильній роботі системи охолодження є високий ризик перегріву двигуна . Артикул водяної помпи Джилі Емгранд ЕС7 :...
Важливою складовою двигуна Шевроле Лачетті є вузол ГРМ . Це так званий газорозподільний механізм, який відповідає за черговість фаз впорська паливо-повітряної суміші та відведення продуктів згоряння. При неправильній роботі ГРМ Chevrolet Lacetti порушується синхронізація...
У гальмівній системі Деу Ланос не повинно бути повітря. Якщо гальмівна рідина змішується з повітрям, вона може почати кипіти і пінитися . Це зробить педаль гальма неефективною. При будь-якому втручанні в систему циркуляції гальмівної рідини Daewoo Lanos потрібно буде...
Двигун автомобіля Деу Ланос створений з прицілом на екологічну роботу . Мотор цього авто відповідає класу екологічності від Євро-3 до Євро-4, залежно від модифікації. З цієї причини в силовому агрегаті машини є датчик кисню , він же лямбда-зонд . Артикул датчика кисню ЗАЗ...
Дивитися всі новини!
Огромный каталог запчастей ➤ Всегда низкие цены в магазине и большой выбор