0
Кошик
0 грн.
Онлайн заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Установка електросклопіднімачів на Деу Ланос, Сенс

Не кожна комплектація Деу Ланос або Деу Сенс може похвалитися такою корисною опцією як електричні склопідіймачі. Проте установка електричної трапеції в дверну порожнину не складе труднощів навіть новачкові. Головне - хоча б трохи розбиратися в електрообладнанні і схемах бортової електрики. 

ролик

Як працює електричний склопіднімач

Найпростіший механічний склопіднімач з'явився на серійних автомобілях в Німеччині в кінці 20-х років минулого століття, а електричний привід для управління бічним склом почали встановлювати на американські машини Паккард 180 і лімузини Лінкольн.

При всіх плюсах механічного склопіднімача (простота, можливість підняти або опустити скло без електрики, недорога конструкція), водій не має можливості управляти всіма вікнами в салоні зі свого місця. Електричні підіймачі складніше по конструкції, але дозволяють керувати склом з однієї точки в салоні автомобіля.

барабан

За конструкцією підіймачі можуть бути трьох типів:

  1. Підйом скла здійснюється за допомогою троса по одній направляючий. Трос пропущений через кілька роликів, електродвигун приводить в рух приводний барабан, на який покладений трос. Найдешевша конструкція, проте вона має істотний недолік - трос з часом перетирається і вимагає заміни.

  2. Тросова схема з двома направляючими. Такі підіймачі в основному застосовуються на масивних склах трьохдверних автомобілів (хетчбеки, купе). Принцип роботи такий же, як і в попередній конструкції, але замість одного троса і направляючої використовуються два троси і дві рейки. Більш надійна система опускання і підйому скла, але і коштує набагато дорожче.

  3. Рейкова конструкція склопідіймача. Найдорожча і найнадійніша. Вона дозволяє точно управляти положенням дверного скла, вимагає мінімум обслуговування. Правда, і у рейкової конструкції є невеликий мінус - у верхніх положеннях скла швидкість руху менше, ніж в нижніх.

У каталозі запчастин Ланос і Сенс можна знайти як механічні, так і електричні моделі склопіднімачів. Із заводу в дверній порожнині обох моделей Деу встановлені тросові підіймачі. Барабан з тросом закріплений на силовому каркасі двері за допомогою трьох гайок.

крепление барабана

Рейка для забезпечення рухливості скла кріпиться до внутрішньої панелі дверей на чотирьох гайках, дві зверху і дві знизу.

крепление рейки

Скло закріплено до рейки двома гвинтами.

крепление стекла

У механічному склопідіймачі ручка безпосередньо з'єднується з барабаном. Обертаючи ручку, ми переміщаємо трос, який закріплений обома кінцями до рейки, тим самим піднімаючи і опускаючи скло в залежності від напрямку обертання ручки.

электромотор

Електричний склопіднімач Деу Ланос та Сенс відрізняється від механічного електромотором, який обертає барабан з тросом, приводячи в рух всю трапецію. Деякі моделі електросклопідіймачів обладнані системою автоматичного доведення скла, яка докуповується окремо і підключається додатково до електродвигуна.

Встановлюємо електричний склопіднімач на Ланос і Сенс

Для заміни механічного склопіднімача на електричний нам знадобиться електродвигун з корпусом, блок керування підіймачем, роз'єми на кожен привід, а також роз'єми на кнопки управління. У каталозі запчастин Деу Ланос можна вибрати кнопки управління як з підсвічуванням, так і без нього.

Блок управління склопідіймачами можна розмістити по аналогії зі штатним блоком, в картах передніх дверей, водійських і пасажирських. Якщо такий варіант з яких-небудь причин не влаштовує, блок управління можна розмістити в корпусі центрального підлокітника між водійським і пасажирським сидіннями. 

Крім цього, необхідно буде подбати про те, щоб отвір під ручку механічного склопідіймача було закрито заглушкою. Як варіант, можна встановити нову дверну карту без отвору для ручки.

Щоб дістатися до механізму склопідіймача, необхідно зняти дверну карту. Для цього знадобиться викрутка з плоским жалом і хрестоподібна викрутка. В обов'язковому порядку перед початком роботи знімаємо мінусову клему на акумуляторі.

подлокотник

Викручуємо хрестоподібною викруткою гвинт кріплення корпусу дверного підлокітника і знімаємо його, зсунувши до задньої частини автомобіля. 

накладка

Акуратно, підчепивши викруткою і долаючи опір фіксаторів, знімаємо пластикову накладку опори зовнішнього дзеркала заднього виду. Щоб не пошкодити пластик, жало викрутки краще обернути дрантям або ізоляційною стрічкою.

ручка

Таким же чином демонтуємо накладку ручки відкривання дверного замка. Тепер залишилося викрутити три гвинти в нижній частині дверної карти і зняти її з силового каркаса двері.

снимаем карту

Карта буде триматися тільки на п'яти пластикових пістонах (два в передній частині, три в задній частині карти), зусилля яких потрібно подолати руками.

кронштейн

Тепер, щоб зняти захисну плівку, не пошкодивши її, потрібно відкрутити кронштейн кріплення підлокітника. Захисну плівку можна акуратно знімати.

Ми отримали доступ до механізму склопідіймача. Тепер звільнимо скло, відкрутивши два гвинти.

откручиваем стекло

Скло знімати не обов'язково, його можна зафіксувати в верхньому положенні, розклинити викруткою або пластиковим кембриком. Для цього клин вставляємо в зазор між корпусом двері і склом.

клиним стекло

Відкручуємо старий склопіднімач - три болти на кріпленні барабана і чотири болти кріплення рейки з повідцем скла.

откручиваем подъемник

Виймаємо механізм через монтажний отвір, куди поміщаємо новий склопіднімач.

ставим новый

Його необхідно перевести в крайнє верхнє положення, попередньо приєднавши безпосередньо до акумулятора.

поднимаем бегунок

Прихоплюємо чотири гайки кріплення рейки, але до кінця не затягуємо, також прикручуємо електродвигун трьома гвинтами.

Фіксуємо скло двома гвинтами до повідця рейки.

Тепер займемося проводкою. Щоб укласти проводу, необхідно зняти підлокітник (гвинт в передній частині)

снимаем подлокотник

і центральну консоль, відкрутивши два гвинти з боків консолі.

снимаем консоль

Виймаємо фіксатор з роз'ємом з отвору в стійці передніх дверей, натиснувши на нього плоскою викруткою.

фиксатор гофры

Відключаємо клемник, натиснувши на фіксатор тією ж викруткою.

фиксатор

Пропускаємо спочатку через отвір у стійці, а потім через гофру в двері два дроти достатньої довжини для живлення електродвигуна. 

проводка

Коли провід протягнуто, фішку можна встановлювати на місце в стійці, замкнувши фіксатори.

На блоці управління склопіднімачами встановлено шість проводів - загальна маса, яку прикріпимо до кузова, загальний плюс (+ 12В), його під'єднаємо до плюса прикурювача, оскільки це найпотужніший провід, захищений потужним запобіжником.

блок управления

Чотири інших дроти керують моторами з правого і з лівого боку. Ці дроти будемо підключати до гнізда електромоторів в правій і лівій двері. Ізоляція проводів різна за кольором, тому переплутати що-небудь важко. Головне вивчити схему підключення, надану виробником склопідіймача і блоку управління.

проводка

Тепер потрібно провести дроти від дверей до центральної консолі. Провід укладаються під передньою панеллю, фіксуючи пластиковими стяжками. Аналогічно проводка укладається з пасажирської сторони.

разъем блока

Встановлюємо блок управління склопіднімачами на штатне місце, де був встановлений пластиковий контейнер для дріб'язку, після чого підлокітник можна ставити на місце.

блок на штатном месте

Ретельно скручуємо дроту згідно із зазначеною схемою - плюс 12 В беремо з клеми прикурювача, мінус з кузова (в місці кріплення консолі), керуючі дроти електродвигунів підключаємо згідно з вказівками виробника.

плюс прикуривателя

Скручування проводів необхідно ретельно ізолювати термоусадковим кембриком, прогрів його будівельним феном, і заховати під килимове покриття і під центральну консоль.

термоусадка

Після укладання проводів проводимо перевірку працездатності системи, накинувши мінусову клему АКБ і запустивши двигун. Електросклопідіймачі працюватимуть при включеному запалюванні, як і прикурювач.

Зараз важливо не забути закрутити чотири гайки на шпильках рейки склопідіймача. Це можна зробити після того, як скло опуститься і підніметься кілька разів. Тоді воно знайде своє місце, рейку можна затягувати.

 

закручиваем рейку

Якщо немає бажання міняти дверні карти на цілісні, без отворів, в каталозі запчастин на Ланос і Сенс можна купити пластикові заглушки для отворів під ручку.

карта без отверстия

Подальша збірка проводиться у зворотній послідовності.

Залишити відгук



Розкажіть друзям

» Всі новини

Корисні новини

Підтяжка ременя ГРМ Шевроле Авео, Деу Ланос, ЗАЗ Віда Підтяжка ременя ГРМ Шевроле Авео, Деу Ланос, ЗАЗ Віда

При заміні ременя ГРМ або сервісному обслуговуванні газорозподільного механізму Шевроле Авео, а також Деу Ланос і багатьох інших авто цього класу, виникає необхідність у контролі ступеня натягнення ременя . Артикул натяжного ролика ГРМ Шевроле Авео, ЗАЗ Віда :...

Заміна термостата і помпи Джилі Емгранд ЕС7 Заміна термостата і помпи Джилі Емгранд ЕС7

Система охолодження двигуна Джилі Емгранд ЕС7 потребує регулярного контролю. Особливої уваги потребують водяна помпа і термостат . При неправильній роботі системи охолодження є високий ризик перегріву двигуна . Артикул водяної помпи Джилі Емгранд ЕС7 :...

Перевірка міток ГРМ Шевроле Лачетті Перевірка міток ГРМ Шевроле Лачетті

​ Важливою складовою двигуна Шевроле Лачетті є вузол ГРМ . Це так званий газорозподільний механізм, який відповідає за черговість фаз впорська паливо-повітряної суміші та відведення продуктів згоряння. При неправильній роботі ГРМ Chevrolet Lacetti порушується синхронізація...

Прокачування гальм Ланос Прокачування гальм Ланос

​ У гальмівній системі Деу Ланос не повинно бути повітря. Якщо гальмівна рідина змішується з повітрям, вона може почати кипіти і пінитися . Це зробить педаль гальма неефективною. При будь-якому втручанні в систему циркуляції гальмівної рідини Daewoo Lanos потрібно буде...

Перевірка датчика кисню Деу Ланос 1.5 Перевірка датчика кисню Деу Ланос 1.5

Двигун автомобіля Деу Ланос створений з прицілом на екологічну роботу . Мотор цього авто відповідає класу екологічності від Євро-3 до Євро-4, залежно від модифікації. З цієї причини в силовому агрегаті машини є датчик кисню , він же лямбда-зонд . Артикул датчика кисню ЗАЗ...

Дивитися всі новини!

Огромный каталог запчастей ➤ Всегда низкие цены в магазине и большой выбор

Регулятор холостого хода Регулятор холостого хода
203
Порог Nexia левый Порог Nexia левый Дэу Нексия
1115
Вкладыши шатунные Эпика (Розовые) Вкладыши шатунные Эпика (Розовые)
1563
Датчик холостого хода Датчик холостого хода Джили МК
185
Датчик стоп-сигнала FITSHI Датчик стоп-сигнала FITSHI ЗАЗ Форза
136
Замок багажника левый Замок багажника левый Чери Амулет
146


Підписка на блог
.