0
Кошик
0 грн.
Каталог запчастин

Тече масло з масляного фільтра Чері Тіго 1,8 FL

Високий тиск масла в системі змащення Чері Тіго, так само як і низький, сильно знижує ресурс двигуна і може призвести до вкрай небажаних поломок. Таким, як витік масла.

Якщо вчасно виявити витік, можна уникнути витрат на покупку моторних запчастин Тіго.

фильтр тиго

Для 1,8-літрових моторів Чері, як показала практика, характерно підтікання масла з-під масляного фільтра. Причин може бути декілька, як характерних тільки для Тіго, так і загальних, що стосуються будь-якого двигуна.

Тече масло з фільтра Tiggo 1,8. Що робити

Для усунення будь-якої несправності необхідно розбиратися в її причинах. Теоретично масло може випливати або через втрату герметичності в тому чи іншому місці, або через занадто високого тиску масла в системі.

Також важливо враховувати марку і в'язкість масла, а ще температуру повітря. Це продиктовано тим, що надмірно в'язке масло буде створювати надмірний тиск в системі змащування, що призведе до порушення герметичності прокладок, і некоректної роботи фільтра, особливо при запуску.

Для Чері Тіго виробник рекомендує використовувати масла 5W-30 і 5W-40 (з допусками для китайських автомобілів) в залежності від пори року, а виробник вибирається залежно від особистих переваг водія.

Складність в діагностуванні витоку масла на Тіго полягає в тому, що захист двигуна виконаний у вигляді суцільного металевого листа. У разі витоку масло накопичується там і випливає вже при досить серйозні втрати мастила в картері. Тому досвідчені водії не лінуються перевіряти рівень масла в картері якомога частіше.

Як варіант, в захисті можна вирізати отвори під масляний фільтр і зливну пробку, що сильно спростить заміну масла і фільтра.

люки

У будь-якому випадку, якщо є витік води масла в районі фільтра, необхідно негайно вживати заходів. В першу чергу необхідно зняти і оглянути сам фільтр. Виток масла можуть викликати три найважливіші чинники:

  1. Розмір гумового ущільнювача.

  2. Форма, профіль прокладки ущільнювача.

  3. Якість установки фільтра при заміні.

З останнім пунктом, здається, ясно все - перед установкою новий фільтр наповнюється свіжим маслом на 50-60%, а сама прокладка рясно змащується новим маслом. Тільки в цьому випадку можна гарантувати герметичність посадки фільтра.

смазка уплотнителя

Розмір ущільнювача залежить від розміру привалочной площині фільтра. І тут є маса підводних каменів. Оскільки навіть у китайських виробників оригінальних запчастин Чері Тіго виникає плутанина з каталожними номерами, перед установкою нового фільтра необхідно заміряти мінімальний і максимальний діаметри ущільнювача.

Відштовхуватися потрібно від розмірів привалочной площині. Наприклад, для Тіго 5 підійдуть фільтри будь-якого виробника, але з діаметром гумового ущільнювача не більше 88 мм і не менше 56 мм.

размер

Для Chery Tiggo FL, в залежності від об'єму двигуна, діаметр ущільнювача може бути більше - від 70 до 100 мм. Щоб встановити точний розмір прокладки, необхідно просто виміряти діаметри площині - зовнішній і внутрішній.

диаметр

Оптимальний розмір не повинен впритул наближатися до максимального і мінімального, а бути приблизно по центру привалочной площині. В іншому випадку на високих оборотах або в холодну погоду масло може продавлювати через ущільнювач. 

Особливо це небезпечно під час руху на швидкості, коли при критичній втрати масла двигун може просто заклинити.

сечение

Ще одна неприємність від виробників фільтрів може чекати водія у вигляді неправильного перетину ущільнювача. Круглий перетин ущільнювача говорить про низьку якість фільтруючого елемента.

круглое сечение

Оптимальний варіант - прямокутний перетин, а ще краще - прямокутний перетин з пазом. За рахунок паза гумове кільце ущільнювача щільніше тримається в посадковому місці, краще обтискає металеву крайку корпусу фільтра, що позначається на герметичності при установці і під час експлуатації.

геометрия

Після демонтажу фільтра вкрай важливо звернути увагу на еластичність цього самого ущільнювача. Якщо він м'який, правильного перетину - претензій до нього бути не може. Як правило, це прерогатива дорогих фільтрів. 

уплотнитель задубел

Гумовий ущільнювач на дешевих підробках вже через кілька місяців експлуатації безповоротно твердне, тому навіть при найсильнішому затягуванні ні про яку герметичності говорити не доводиться.

У двигунів Чері Тіго 1,8 є ще одна виражена неприємність, яка стосується течі масла з-під фільтра. Різьбова частина фільтра накручується на штуцер, а він своєю чергою, затягнутий гайкою М20х1.5, яка тримає, в тому числі, і привалочну площину фільтра.

гайка

Ця гайка має властивість з часом відкручуватися, тим самим порушуючи герметичність привалочной площині. Варто їй ослабнути, через щілину починає витікати масло. Чим сильніше ослабла гайка, тим більше масла видавить назовні. 

Після зняття старого фільтра гайку штуцера необхідно підтягувати або накидним ключем, або головкою на 24 мм.

сухой фильтр

Цими способами можна перевірити якість герметизації фільтра і іноді усунути текти без заміни оригінального елемента з каталогу запчастин Чері Тіго.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Підписка на блог
.