0
Кошик
0 грн.
Каталог запчастин

Заміна ременя ГРМ, роликів і помпи на Шевроле Авео 1,5 л

Півторалітровий двигун F15S3, яким комплектували Шевроле Авео, досить простий по конструкції і не дуже вимогливий у догляді. Восьмиклапанна головка блоку циліндрів також не викликає питань, але вимагає періодичного обслуговування. 

Зокрема, своєчасної заміни ременя приводу розпредвала, роликів і, можливо, шківів колінвала і распредвала, якщо пробіг двигуна перевалив за 200 тисяч км.

грм авео

Коли міняти ремінь ГРМ на Авео 1,5 л і який краще ставити

Згідно з регламентом ТО, приводний ремінь ГРМ міняється в восьмиклапанному 1,5-літровому двигуні F15S3 Шевроле Авео і Деу Ланос кожних 60 тисяч км пробігу. На практиці ремінь може прослужити на 5-10 тисяч км більше. У тому випадку, якщо ролики не шумлять і помпа не тече.

Хоча перевірку стану всього приводу ГРМ вкрай рекомендують проводити раз в 30 тисяч км, а то й частіше.

Після такого пробігу, швидше за все, доведеться замінити ще деякі запчастини Авео. З великою часткою ймовірності міцно зноситься ремінь приводу навісного обладнання (ГУР, генератор, кондиціонер), а також його натяжний ролик.

ремень генератора

Оскільки натяжний ролик приводу навісного обладнання виконано з металу, цілком міняти ролик не обов'язково. Можна просто замінити підшипник. Тут встановлено звичайний генераторний кульковий підшипник з номером 6203.

подшипник ролика

Теоретично помпа вимагає заміни кожні 120 тисяч пробігу. Однак її ресурс сильно залежить від якості антифризу, режиму експлуатації і ступеня натягу ременя ГРМ. Тому при перших ознаках люфту або течі антифризу з-під помпи, її краще замінити.

помпа

Природно, знадобиться сам зубчастий ремінь ГРМ і його натяжний ролик. Параметри ременя для 1,5-літрового двигуна Авео наступні:

  1. Кількість зубів - 111.

  2. Ширина ременя - 17 мм.

  3. Довжина ременя - 1057 мм.

У каталозі запчастин Шевроле Авео достатньо витратних матеріалів для обслуговування приводу распредвала:

  • корейський ремінь ГРМ Gates Power Grip 96352407 в синій упаковці, ціна порядку 225 гривень;

  • в червоній упаковці продають ремінь GATES 5310XS, зроблений в Європі, він коштує 245 гривень;

  • мексиканський ремінь CT874-CONTITECH обійдеться на 100 гривень дешевше;

  • добре відгукуються про ремені ГРМ 94650-DAYCO, його можна купити за 250 гривень;

  • непогані за якістю німецькі ремені 1987949194-Bosch, ціна близько 280 гривень.

У каталозі запчастин Авео є й інші пропозиції щодо ременів для 1,5-літрового мотора.

новый ремень

Серед натяжних роликів ременів ГРМ частіше вибирають тих же Gates, оригінальний GM 90 499 401, комплект ремінь плюс ролик від INA з номером 530000410 і ряд інших.

Перед установкою нового ременя важливо оцінити стан шківів распредвала і колінвала. Практика показує, що на пробігу близько 200-220 тисяч км на зубах з'являється знос, який може спровокувати зісковзування встановленого ременя під час руху.

Міняємо ремінь ГРМ Авео 1,5 л своїми руками

Перш ніж приступити до заміни, слід подумати про те, що для роботи нам буде необхідно вивішувати двигун. Тому якщо під руками немає спеціальної рейки для вивішування або тельфера, буде необхідний ще один додатковий домкрат або гвинтова підставка.

Домкратимо автомобіль і знімаємо праве переднє колесо, щоб отримати доступ до шківів колінвала.

Для цього відкручуємо захист двигуна, а також бризковики під крилом.

брызговик

Тепер можна вивішувати двигун будь-яким зручним способом. Найчастіше використовують другий домкрат з дерев'яною проставкою.

домкрат

Для заміни помпи нам доведеться злити антифриз. Або хоча б більшу його частину. Для цього можна використовувати штатну зливну пробку в нижній банці радіатора.

радиатор

Однак конструкція 1,5-літрового мотора така, що частина рідини все одно залишиться в блоці циліндрів. Тому під час демонтажу помпи підставимо під двигун ємність для збору антифризу.

Щоб дістатися до кожуха ременя ГРМ, доведеться зняти корпус повітряного фільтра разом з гофрою. Для цього відкручуємо один болт з боку правої фари і два болти з протилежного боку. Не забуваємо відключити роз'єм датчика на гофре і послабити хомут.

хомуты

Знімаємо опору двигуна, відкрутивши три болти на 14 від лонжерона і дві гайки і один болт на 17 від кронштейна опори на блоці циліндрів.

подушка

Видаляємо ремінь приводу навісного обладнання. Для цього ключем на 15 провертає натяжний ролик за годинниковою стрілкою. Натяг ременя ослабне і його можна буде легко зняти.

натяжитель

Добираємося до шківа колінвала. Він прикручений болтом, причому дуже міцно. Щоб зірвати болт, можна попросити помічника включити п'яту передачу і натиснути на педаль гальма. Можна піти іншим шляхом і розклинити зубчастий вінець маховика потужної викруткою з плоским жалом.

откручиваем болт

Знімаємо шків колінвала, а болт укручуємо на місце, щоб мати можливість провернути вал і встановити шківи по мітках.

болт шкива

Головкою на 10 знизу відкручуємо від блоку кронштейн подушки двигуна.

Знімаємо верхню частину кришки приводу распредвала, відвернувши чотири болти.

верхняя крышка

Відкручуємо головкою на 10 три болти нижньої пластикової кришки і знімаємо її.

нижняя крышка

Уважно виставляємо мітки. Вал можна прокрутити або за допомогою вкручені болти в торець клонували, або прокрутити вал за маточину колеса, встановивши КПП на п'яту передачу.

метки

Видаляємо старий приводний ремінь ГРМ, звертаємо увагу на стан сальників колінвала і розпредвала.

Знімаємо натяжний ролик і, якщо це необхідно, зубчасті шківи колінвала і розпредвала.

ролик

За допомогою шестигранного ключа відкручуємо болти кріплення помпи, підставивши під двигун місткість для зливу антифризу.

сливаем антифриз

Ретельно протерши посадочне місце, (можна нанести на ущільнювач невеликий шар мастила), встановлюємо на місце помпу, але болти не затягувати, оскільки ексцентриком корпусу помпи ми будемо натягувати зубчастий ремінь.

новая помпа

Встановлюємо натяжний ролик. Перед цим поєднуємо отвори, стиснувши пружину і зафіксувавши отвори свердлом на 3 мм. Стежимо, щоб прапорець з тильного боку ролика чітко потрапив в виїмку блоку циліндрів.

установка ролика

Ролик затягуємо із зусиллям 20 Н∙м. 

момент затяжки

Встановлюємо зубчастий шків колінвала, тепер можна встановлювати новий ремінь. Якщо на зовнішній поверхні ременя не вказано напрямок обертання, ставимо ремінь так, щоб символи та маркування нормально читалися, а не були перевернуті.

правильная установка

Фіксуємо шків распредвала, затягуємо його із зусиллям 45 Н∙м і виймаємо свердло з отворів в натяжному ролику.

затяжка шкива

Провертаємо колінчастий вал на два повних обороту і перевіряємо впадіння обох міток.

Спеціальним ключем провертаємо корпус помпи за годинниковою стрілкою до тих пір,

ключ

поки індикатор натягу ременя на ролику (трикутний прапорець) не сумісний з прорізом на корпусі ролика.

установка натяжения

Ще раз кілька разів провертає колінвал для перевірки стану міток, після чого можна встановлювати кришки ременя ГРМ, спочатку нижню, потім верхню.

Встановлюємо шків колінвала приводу допоміжного обладнання. Чітко дотримуємося схему затягування болта - зусилля 90 Н∙м, після цього дотягуємо 30 градусів, після - ще 15 градусів.

момент затяжки

Подальшу збірку проводимо в зворотному порядку, не забувши залити антифриз в систему охолодження. Виконуємо пробний запуск двигуна, звертаючи увагу на можливі сторонні шуми в області приводу клонували. 

Розкажіть друзям

» Всі новини


Підписка на блог
.