0
Кошик
0 грн.
Каталог запчастин

Ремонт ГБЦ Шевроле Лачетті, поступають гази в розширюючий бачок

Саме головка блоку циліндрів є одним з основних елементів двигуна автомобіля. Зазвичай головка блоку циліндрів на  Шевроле Лачетті є монолітною, виготовленою із сплаву алюмінію (чи чавуну), і виконує функцію корпусу для запчастин газорозподільного механізму.

ГБЦ

Також ГБЦ бере участь у формуванні верхньої частини камери згорання. Встановлюється безпосередньо на блок циліндрів через прокладку і фіксується за допомогою болтів.

Голівка блоку циліндрів виконує відразу декілька важливих функцій:

  • Забезпечення розміщення компонентів ГРМ.
  • Базування елементів паливної системи – подання і відведення надлишків палива.
  • Забезпечення необхідних для правильної роботи двигуна газодинамічних характеристик повітряного заряду.
  • Відведення з камери згорання продуктів горіння топливоповітряної суміші.
  • Формування камери згорання і забезпечення показників її герметичності.
  • Підведення і відведення масла для елементів ГРМ Шевроле Лачетті.
  • Забезпечення відповідності екологічним стандартам.

Голівка блоку циліндрів

Кожна з вищеназваних функцій є важливою для двигуна і автомобіля в цілому, і забезпечує нормальне функціонування цілого ряду взаємозв'язаних деталей.

Голівка блоку циліндрів – складний, багатокомпонентний механізм, до складу якого зазвичай включаються такі елементи:

ГБЦ на місці установки

Також в конструкції ГБЦ є безліч інших дрібних і великих елементів, кожен з яких є важливим для правильно функціонування усього блоку.

Серед основних проблем в роботі голівки блоку циліндрів Шевроле Лачетті можна виділити такі:

  • Випадання сідла впускного клапана. В результаті цього може статися руйнування ГБЦ, ушкодження елементів газорозподільного механізму, і зрештою – відмова в роботі двигуна. Зазвичай відбувається це унаслідок порушення позиціонування сідел в ГБЦ із-за невитриманого діаметру посадочного місця. 
  • Порушення герметичності посадки випускних і впускних клапанів на фаску сідел. Зрештою відбувається зниження компресії, виникають проблеми із запуском двигуна, знижується потужність силового агрегату Шевроле Лачетті. Причиною може послужити порушення формування герметичності направляючих поверхонь сідла клапана в результаті недотримання геометричних параметрів стінки посадочного місця під сідло по відношенню осі отворів під встановлювані клапана.
  • Порушення герметичності між ГБЦ і блоком циліндрів. Відбувається підтікання масла, порушуються вимоги деяких екологічних норм. Головна причина – відсутність герметичності в ущільнювачі із-за недостатньої жорсткості голівки циліндрів. 
  • Втрата герметичності в з'єднання з випускним колектором. Відбувається підвищення шуму, що викликано проблемами з прокладками, встановленими в місці з'єднання.
  • Відсутність герметичності між ГБЦ і клапанною кришкою. Це веде до збільшення витрати масла, а викликано може бути пошкодженою прокладкою або механічними ушкодженнями самих деталей.
  • Прорив газів. Призводить до проблем в роботі циліндрів, нестабільній роботі двигуна, втраті потужності, підвищенню рівня шуму, невідповідності вимогам екологічних норм. Викликано це може бути різними проблемами, які доведеться усувати.

ГБЦ після експлуатації

Частенько прорив газів спрямовується на розширювальний бачок, через що починаються серйозні проблеми з цілим рядом систем і блоків Шевроле Лачетті.

Усувати проблему слід негайно. Зволікання можуть привести до розриву розширювального бачка, окремих патрубків системи охолодження або інших деталей.

При необхідності перебирається уся голівка блоку циліндрів, що дозволяє усувати усі виниклі проблеми.

Ремонт ГБЦ Шевроле Лачетті – позбавляємося від виділення газу і усуваємо інші неполадки

Основною проблемою автомобіля на обслуговуванні стали гази, що йдуть в розширювальний бачок. Щодня доводиться доливати досить великі об'єми рідини. При відкручуванні пробки рідина під тиском витікає з бачка.

Гази погнало у бачок

Навіть при незначному проїзді починає закипати двигун, що також істотно знижує термін експлуатації його вузлів і зажадає зрештою придбання дорогих запчастин.

Двигун часто закипає

Виявилася тріщина на колекторі, чого також не повинно бути. Її необхідно хоч би заварити, хоча оптимальним варіантом буде заміна колектора на новий.

Виявилася тріщина на колекторі

Необхідно перевірити стан і наявність каталізатора, оскільки навіть він може призводити до подібних проблем якщо сильно забиті соти. У такому разі вихлопні гази просто не зможуть нормально проходити в систему вихлопу і шукатимуть інший шлях.

Потрібно перевірити каталізатор

При цьому двигун Шевроле Лачетті почав сильно троїти, змінилися параметри вихлопу. Із слів власника авто, двигун вже кілька разів серйозно перегрівався. Припаде все розбирати і перевіряти, щоб оцінити реальний стан справ.

Двигун троїть

Далі виконуємо такі дії:

  • Знімається голівка блоку циліндрів.

Знімається ГБЦ

  • При цьому не вдалося відкрутити колектор, оскільки деякі болти прикипіли і були затягнуті з надмірним зусиллям, надалі необхідно буде якимсь чином витягнути їх.

Не відкрутився колектор

  • Перевіряється стан поршневої групи, проте ніякі особливі роботи проводитися в цьому блоці не будуть.

Перевіряється поршнева група

  • В цілому, стан досить хороший, незважаючи на наявність невеликої кількості іржі і декілька перегрівань – задир і інших механічних ушкоджень немає.
  • Блок необхідно буде очистити від забруднень, прибрати залишки староїї паранітової прокладки.

Блок необхідно очищати

  • Багато деталей були додатково замазані герметиком, що значною мірою ускладнило процес розбирання ГБЦ Шевроле Лачетті і інших блоків.

Багато деталей замазані герметиком

  • Навіть на помпі було досить багато герметика, навіть в тих місцях, де його використання швидше шкодить, ніж має реальну обгрунтованість використання.

Помпа покрита герметиком

  • Хоча по факту краще використати стандартну прокладку, яка забезпечить достатню герметичність і прослужить набагато довше. Та і знімати помпу при необхідності буде легший.
  • На шківі колінчастого валу відсутня шпонка зовні, чого бути не повинно.

Відсутня шпонка

  • Ще більше проблема ускладнюється тим, що шпонки практично немає і усередині, а значить скоро могли виникнути серйозні проблеми з двигуном.

Відсутній шпонка усередині

  • Також істотно зносився ролик колінчастого валу, його необхідно буде трохи шліфувати для забезпечення нормальної працездатності.

Зносився ролик

  • Маслозйомні ковпачки, які були встановлені, не дуже якісні, стають на клапана взагалі без зусилля.

Зносилися маслозйомні ковпачки

  • У багатьох місцях замість заміни старих деталей і прокладок на нові запчастини Шевроле Лачетті все було просто залито герметиком.

У багатьох місцях помітний надлишок герметика

  • Подібний підхід в ремонті незабаром зазвичай і призводить до появи досить серйозних проблем і необхідності дорогого відновлення.
  • Клапана в досить зношеному стані, що практично прогоріли, особливо випускні, де температура вища.

Клапана зношені

  • Стан розподільних валів досить непоганий і їх можна не обслуговувати.

Розподільні вали в нормі

  • Каталізатор швидше за все доведеться просто вибивати. Можна витягнути його і поставити вставку, проте це вимагає певних вкладень, так що вибили і як тимчасовий варіант цілком підійде.

Вибивається каталізатор

  • Стару прокладку насилу вдалося відчухрати від голівки блоку циліндрів, хоча залишилися сліди, які ще також належить відчищати.

Старе прокладення відривається

  • Більше того, на ній помітні множинні сліди ушкодження, що говорить про низьку якість з урахуванням відносно недовгого терміну заміни.

Прокладка пошкоджена

  • При цьому відкручувалася прокладка досить легко, притиску не було взагалі, що говорить про посередню якість проведеного раніше ремонту Шевроле Лачетті.
  • Проводитиметься заміна масла, антифризу, масляного фільтру, безпосередньо прокладки.

Заміняться робочі рідини

  • Залишати старі робочі рідини не слід із-за невідомого їх поточного стану, наявності різних домішок і сміття.
  • Також буде встановлений новий обводной ремінь, прокладка клапанної кришки і водяного насоса.

Замінюється ремінь і прокладки

  • Додатково буде проведена заміна гумок ущільнювачів на болтах клапанної кришки і форсунках, колекторах, маслозйомні ковпачки.

Міняються гумки

  • Помпа у хорошому стані і буде залишена стара.

Залишається стара помпа

  • Проте зрештою довелося остаточно знімати із старої голівки блоку циліндрів усі деталі.

Знімаються усі деталі

  • В процесі очищення деталі від забруднень виявилася серйозна тріщина на площині 3 циліндра.

Виявилася тріщина

  • Саме через це вихлопні гази і потрапляли в розширювальний бачок.
  • Відновленню така ГБЦ Шевроле Лачетті вже не підлягає, її необхідно тільки повністю замінювати.
  • Між сідлами випускних клапанів тріщина йде углиб блоку.

Тріщина йде глибоко

  • Також тріщина виявилася на поверхні сідла клапанів другого циліндра.

Пізніше знайшлася ще одна тріщина

  • Використовуватиметься нова голівка блоку циліндрів.

Нова голівка блоку циліндрів

  • Правда, запчастина не оригінальна, але якість цілком відмінна.
  • Сліди фрезерування усіх поверхонь на досить високому рівні.

Якість деталі хороша

  • Єдина відмінність нової ГБЦ – нумерація шийок.

Відмінність в нумерації шийок

  • Тут вони пронумеровані послідовно, а не як на оригіналі – парна і непарна сторона.
  • Усі інші запчастини були зняті із старої голівки блоку циліндрів, відмиті і очищені від забруднень.

Зняті деталі із старої голівки

  • В процесі складання довелося перерізувати по новій всі 8 сідл випускних клапанів, оскільки були відмінності в кутах від встановленої для Шевроле Лаетті норми.

Голівку довелося переробляти

  • Після цього клапана притерлися цілком добре, проблем більше не виникло.

Клапана стали на місця

  • Трубку вдалося запресувати без особливих проблем.

Запресовується трубка

  • Шпильки добре підійшли із старої голівки блоку циліндрів.

Шпильки підійшли із старої голівки

  • У заглушений на старій голівці отвір довелося закрутити болт, оскільки в новій голівці було виконано отвір з різьбленням.

Отвір нової голівки заглушили за прикладом старої

  • Розставили по місцях клапана, засухарили їх.

Розставляються клапана

  • Залишилося встановити тільки розподільні вали.
  • Встановлюємо голівку блоку циліндрів на своє місце.

Встановлюється голівка

  • Помпа також була очищена від забруднень, кільце ущільнювача зайняло своє місце, можна ставити її на місце.

Встановлюється помпа

  • Колектор Шевроле Лачетті був заварений.

Заварили колектор

  • Двигун працює тихо, проблема зі вступом газів в розширювальний бачок зникла.

Двигун працює нормально

Увесь процес роботи досить тривалий, вимагає наявності різних інструментів і певного досвіду ремонту автомобілів. Зробити все самостійно цілком можливо, проте ремонт може зайняти декілька днів за умови наявності усіх необхідних запчастин.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Підписка на блог
.