0
Кошик
0 грн.
Онлайн заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Не працює АБС на Чері Амулет

Одним з важливих елементів системи гальмування є АБС – антиблокувальна система. Вона відповідає за відвертання повного блокування коліс у момент гальмування, що дозволяє зберегти керованість транспортним засобом.

Серед запчастин Чері Амулет найбільший попит для цієї системи мають датчики і проводка, оскільки саме вони найчастіше піддаються зносу і виходять з ладу. Рідше доводиться замінювати інші деталі.

ABS

Особливо ефективним є використання системи на дорогах з поганим коефіцієнтом зчеплення, а також в поганих погодних умовах.

Серед основних елементів ABS виділяється датчик АБС і гідравлічний блок, який з'єднується з електронним блоком управління. Якщо розглядати пристрій детальніше, то можна виділити такі складові:

  • Датчик частоти обертання коліс. Зазвичай встановлюється датчик, працюючий на основі ефекту Хола. Монтується на кожній ступиці. Завдяки їх роботі відбувається визначення швидкості обертання коліс і передається відповідний сигнал у блок управління АБС. 
  • Блок управління. Основною функцією ЕБУ в даному випадку є забезпечення функціонування гальмівної системи в оптимальному діапазоні, в якому ефективність роботи гальм буде максимальною, а колеса авто залишаться повністю незаблокованими. З цією метою блок постійно визначає швидкість обертання коліс і її зміну, після чого формує спеціальні сигнали, що управляють, на насос і клапана гідравлічного блоку.
  • Гідравлічний блок. По суті, гідравлічний блок є виконавчим пристроєм. Складається з клапанів, гідроакумулятора, кулачкового насоса з електродвигуном, демпфуючих камер.

Датчик ABS

Для правильної роботи АБС Чері Амулет важливим є стан усіх елементів системи, адже навіть при ушкодженні датчика функціонування буде порушено, що негативно позначиться на ефективності.

Принцип дії системи досить простий і складається з 3 основних моментів:

  • Збільшення тиску в гальмівній системі за рахунок дії водія. Гальмування здійснюється в нормальному режимі при натисненні на педаль гальма. При цьому впускні клапана знаходяться у відкритому положенні, випускні – у закритому. При надмірно інтенсивному зниженні швидкості обертання датчик передає команду в ЭБУ, який дає сигнал на закриття впускного клапана. 
  • Утримання тиску. Відбувається відключення головного гальмівного циліндра від загального процесу гальмування, контур гідроблоку і робочого циліндра підтримує постійний тиск в системі. Навіть при сильнішій дії на педаль гальма тиск залишиться на колишньому рівні. У цей момент відбувається гальмування з максимальною гальмівною силою – найбільш ефективне. ЕБУ також контролює швидкість обертання коліс і при виникненні загрози блокування коліс відкриває випускні клапана. Відбувається скидання тиску.
  • Скидання тиску. Відбувається відкриття випускного клапана, різке зниження тиску. Гальмівна рідина переходить в гідроакумулятор, після чого відкачується в головний гальмівний циліндр. Впускний клапан все ще закритий. Після досягнення колесами певної швидкості обертання відбувається закриття випускного клапана і відкривається впускний.

Нова проводка і датчик ABS

Подібний цикл може повторюватися кілька разів впродовж секунди. При цьому поширена думка про те, що АБС Чері Амулет самостійно підвищує тиск в системі є помилковим, особливо за відсутності додатково встановленого ESP.

Відключити систему без серйозного втручання в конструкцію авто неможливо. Спрацьовує система тільки у разі екстреного гальмування. При плавній зупинці зазвичай система залишається неактивною.

Серед плюсів використання системи ABS можна виділити:

  • Збереження керованості автомобіля і його стійкості при екстреному гальмуванні і при поганій погоді.
  • Зниження довжини гальмівного шляху, правда, з певними виключеннями.
  • Підвищення ефективності гальмування.
  • Забезпечення кращої маневреності авто при гальмуванні на слизькій дорозі.

Основним недоліком можна назвати збільшення гальмівного шляху на м'яких грунтах. Правда, ця проблема на нових моделях АБС усунена, але ставити їх на цю модель авто практично позбавлено сенсу.

Усунення дрібних проблем Чері Амулет – відновлення проводки АБС і відновлення авто

Основною проблемою автомобіля на обслуговуванні став непрацюючий датчик ABS, причину виходу з ладу якого ще належить встановити. Також був виявлений ще ряд дрібних поломок, які також будуть усунені.

В цілому, виконуємо такі роботи:

  • Підключаємо діагностичний сканер.

Підключається сканер

  • Роз'єм під нього знаходиться над педаллю зчеплення.

Діагностичний роз'єм над педаллю зчеплення

  • У вікні програмного забезпечення вибираємо відповідну модель.

Вибирається модель

  • Далі вибираємо розділ ABS.

Вибирається розділ

  • Після цього вибираємо вкладку SABS System.

Вибирається вкладка

  • Після чого прочитуємо коди помилок.
  • Це дозволило встановити, що проблема з переднім лівим датчиком АБС Чері Амулет.

Знаходиться помилка

  • Підключаємо діагностичне устаткування до блоку управління, доступ до якого цілком зручний.

Підключаємося до діагностичного блоку

  • На одному датчику є обрив проводки.
  • Якщо діагностика не проводилася і встановити, який датчик несправний, складно, то слід продзвонити усі дроти.

Проводиться прозвонка проводки

  • Шляхом перевірки усіх дротів визначаємо два, з якими можливі проблеми.
  • Зриваємо гайки на колесі.
  • Після чого підіймаємо автомобіль за допомогою домкрата.

Підіймається авто домкратом

  • Відключаємо фішку проводки, АБС, що йде до датчика.

Відключається фішка проводки

  • Сам датчик поки не знімається, оскільки є вірогідність того, що проблема саме в проводці.
  • Перевірка зеленого дроту показала, що він повністю функціонує, лампочка засвітилася.

Зелений дріт працює

  • Проте чорний дріт, що йдуть до датчика АБС Чері Амулет виявився неробочим.
  • Обрив опинився безпосередньо в роз'ємі, оскільки інший дріт добре прозвонился.

Обрив в роз'ємі

  • В процесі розбирання роз'єму і виявився обірваний дріт.

Знаходиться місце обриву

  • Витягаємо з роз'єму обірвану частину дроту.

Витягається з роз'єму обірваний дріт

  • На шматок нового дроту одягається новий оконцеватель.

Надівається новий оконцеватель

  • Вставляємо його в роз'єм.

Вставляється новий дріт в роз'єм

  • Кінці дротів спаюємо.

Спаюються дроти

  • Місце спайки покриваємо термоклеєм.

Спайка покривається термоклеєм

  • Після чого насуваємо на місце спайки термоусадочну трубку і припаюємо її за допомогою сірника або запальнички.

Припаюємо термоусадочну трубку

  • Це дозволить добитися герметичності в місці з'єднання контактів.
  • Після цього дроти на роз'єм датчика АБС Чері Амулет покривається ізоляційною стрічкою.

Обробляється проводка ізолюючою стрічкою

  • У місці закінчення ізоляції стягуємо ізоляційну стрічку за допомогою стягування, що дозволить уникнути розмотування.

Ізолююча стрічка фіксується стягуванням

  • Ставимо колесо на місце і опускаємо авто з домкрата, інакше не виходить відкрити двері.

Опускається з домкрата авто

  • Стираємо код помилки.

Стирається код помилки

  • Включаємо запалення і заводимо двигун, індикатор неполадки АБС гасне.

Включається запалення і перевіряються індикатори

  • Виявилася проблема з обірваним приводним ременем.

Обірваний приводний пас

  • Також з системи гідропідсилювача почала протікати рідина.

Протікає рідина ГУР

  • Неробочими виявилися і праві передні двері.

неробочі праві передні двері

  • Для усунення проблеми довелося підрівняти металеву пластину у внутрішній частині дверей, після чого проблема зникла.

Рівняється металева пластина

  • Також були нарікання на відсутність світла протитуманних фар, але найімовірніше новий власник авто просто не зрозумів, де вони включаються.

Була скарга на протитуманну фару

  • Для їх включення необхідно потягнути на себе спеціальну кнопку.

Кнопка протитуманних фар

  • Також не закривався з лівого боку багажник Чері Амулет.
  • Замок простіше замінити, ніж реставрувати старий.

Старий замок багажника

  • Буде встановлений новий замок.

Встановлюється новий замок

  • Після установки замку проводиться регулювання.

Регулюється замок

Таким чином вдалося досить швидко усунути ряд дрібних поломок на автомобілі. Серйозніші ремонтні роботи, наприклад, заміна приводного ременя Чері Амулет краще розглядати як окрему процедуру з тривалим і складним виконанням.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Підписка на блог
.