0
Кошик
0 грн.
Каталог запчастин

Биття керма на Chery QQ S11. Причини

Існують такі симптоми поломок, які в житті не скажуть прямо, звідки чекати підступу або біди. Вібрації або биття на кермі Чері КуКу, як і на будь-якому іншому автомобілі - з цієї серії. 

Причин може бути безліч, а деякі з них свідчать про реальну небезпеку на дорозі. На які запчастини Chery QQ звертати увагу при діагностиці, будемо розбиратися разом.

опора

Звідки береться биття керма. Почнемо з коліс

Передні колеса - найбільш очевидна, та й найпростіша причина вібрацій на кермі. Все залежить від симптомів. Вібрації можуть спостерігатися як на малих швидкостях, так і при розгоні, і на високій швидкості за 100 км / ч.

У кожній із цих ситуацій можна звинувачувати колесам, точніше - дисках і шинах. Кожен знає, що балансування дисків в зборі з покришкою - обов'язкова процедура як при зміні гуми, так і після ремонту ходової частини. А перевіряти балансування варто періодично, особливо при появі зайвих вібрацій.

балансировка

Причина це найпростіша, оскільки отбалансировать колеса можна на найпростішому шиномонтажі, а купувати ніяких запчастин на Чері КуКу не доведеться. Єдине, що для цього буде потрібно, або хороший балансування стенд, або банальний шматок крейди і пара важків різної ваги.

Вібрація може виникнути після вулканізації шини або ж після навіть незначного пошкодження диска або самої покришки. У першому випадку допоможе просте балансування, в другому, можливо, буде ремонт колісного диска з подальшим балансуванням. 

Фахівці вкрай не рекомендують використовувати відреставровані литі диски, оскільки ручатися за їх міцність вже ніхто не може. Будь-яка мікротріщина може привести до непоправних наслідків.

гнутый диск

Сталеві штамповані диски ремонтуються щодо просто і відновлюють конфігурацію після простої прокатки на спеціальному верстаті. Таке обладнання є на кожному шиномонтажній СТО. Якщо ж пошкодження сталевого диска критичне, завжди можна купити новий диск, таких запчастин на Chery QQ повно як нових, так і б/в. Отже, якщо диск пошкоджений, в більшості випадків є надія на його відновлення.

Чого не скажеш про покришки. Прогнозувати поведінку покришки після ушкодження (боковини або протектора) не візьметься жоден майстер. А вплив такого пошкодження на поведінку рульового управління дуже велике, до того ж їзда з пошкодженою або погано відреставрованої шиною вкрай небезпечна.

грязь

Досить поширена причина розбалансування коліс - налипання бруду, снігу або льоду на тильну поверхню диска. Чим довше терпіти вібрацію, тим складніше відчистити забруднення, оскільки під час руху бруд спресовується, а в цей час страждають деталі передньої підвіски і рульового управління.

затяжка

Вібрація на кермі Chery QQ також може виникнути через неправильне кріплення колісного диска до маточини. По-перше, диск може бути банально не затягнуто. Мало хто з водіїв контролює момент затяжки колісних болтів, а він становить близько 120 Н∙м.

порядок

Крім цього, важливо дотримуватися порядку затяжки. Диски затягують хрест-навхрест в разі наявності чотирьох кріпильних отворів. З огляду на ці нюанси, можна домогтися бездоганного кріплення диска до маточини і уникнути появи вібрації за такою безглуздої причини.

Серед неприємностей, пов'язаних з колесами, фахівці виділяють установку нестандартних дисків з неправильною розболтовкою (свердлінням). 

Потрібно розуміти, що невідповідність центрів отворів диска стандартним хоча б на міліметр, з часом призводить до ослаблення кріплення, люфту і сильної вібрації з віддачею в кермо.

Оглядаємо підвіску і рульове управління

Якщо з діагностикою биття в кермо через знос або пошкодження коліс виявити досить просто навіть неозброєним оком, то з деталями підвіски, трансмісії і ходової частини куди складніше.

ходовая

Вібрації на кермі на малих швидкостях, які можуть пропадати в міру розгону, цілком можуть говорити про знос шарніра рульової тяги. Небезпека в тому, що на високій швидкості машина поводиться прогнозовано до пори до часу. Однак при різких маневрах на високій швидкості про точну керованість не може бути й мови. Це небезпечний симптом і його необхідно усувати якомога швидше. У будь-якому каталозі запчастин Чері можна знайти масу як оригінальних наконечників і тяг в зборі, так і аналогів, не гірше за якістю.

наконечник

Перевірити стан наконечників тяг досить просто. Суть перевірки полягає в яких в погойдуванні кермом помічником і контролем люфту безпосередньо на шарнірі тяги другою людиною, або в піддіванням наконечника монтажної лопаткою з упором другого кінця інструменту в нижній важіль підвіски.

проверка

Знос кульової опори або поворотного кулака в місці сполучення з пальцем опори - ще одна часта причина появи люфту на високій швидкості або під навантаженням. Щоб зняти підозру з кульової, досить піддомкратити автомобіль під важіль, щоб все навантаження припадала на нього, а не на поворотний кулак. 

проверка опоры

Потім використовувати все ту ж монтажну лопатку, підчепивши нею з одного кінця кульову опору, а інший кінець впершись у важіль. При погойдуванні лопатки люфт буде видно відразу. Ще одна ознака вмираючої кульової опори - тріщини на пильовику. Це ж стосується і наконечника рульової тяги.

сайлентблоки

При огляді передньої підвіски найпильнішу увагу необхідно звертати на сайлент-блоки нижнього важеля, а також на втулки стабілізатора (номер комплекту по каталогу S11 290-60-15). Як передні, так і задні. Тріщини і розшарування гуми, відділення її від металевої частини сайлентблока однозначно скажуть про те, що биття може бути викликано їх зносом.

втулки

У Chery QQ правий і лівий важелі однакові, а важіль можна купити в каталозі запчастин тільки в зборі з кульовою опорою і сайлентблоками, оскільки корпус кульової змінюється тільки разом з важелем. 

рычаги

При заміні важелів разом сайлентблоками і кульовою опорою в зборі важливо пам'ятати, що остаточне затягування кріплення важеля проводиться тільки на автомобілі, опущеному на землю, щоб підвіска була під навантаженням.

При огляді автомобіля потрібно звертати увагу на ШРУСи, як внутрішні, так і зовнішні. Їх знос також призводить до посиленої вібрації на кермі, особливо в поворотах на будь-якій швидкості. При наявності люфту ШРУС замінюють разом з пильовиками. При цьому правий і лівий сальники - різні по діаметру. Їх каталожні номери QR 512-1701153 (правий) і QR 512-1701152 (лівий).

шрус

Рідше биття керма може викликати втрата геометрії правої або лівої півосі. При викривленні або видимих пошкодженнях приводу відновленню не підлягають і замінюються.

На закінчення відзначимо вібрації на кермі при гальмуванні. Тут однозначно винні деформовані або зношені гальмівні диски або барабани. Або критичний знос колодок.

диски и колодки

Якщо їх знос не критичний, диски і барабани проточують на спеціальному верстаті, усуваючи нерівності. У більшості ж випадків безпечніше замінити гальмівні диски новими. 

Розкажіть друзям

» Всі новини


Підписка на блог
.