0
Кошик
0 грн.
Каталог запчастин

Заміна нижнього Т-подібної труби радіатора Чері Амулет А11 і А15

1,6-літровий бензиновий двигун Чері Амулет має фордовське коріння та заслужив репутацію надійного і досить простого в обслуговуванні. Моторні запчастини Amulet доступні і завжди є в наявності, а ремонт будь-якого рівня складності запросто можна виконати своїми руками. Те ж стосується і системи охолодження двигуна.

iшланги

Як перевірити шланги і патрубки системи охолодження

Разом з тим, одна з поширених проблем Амулету полягає в нестачі охолоджуючої рідини. Іноді це пов'язано з банальним обривом шлангів, іноді проблема криється куди глибше. Особливо такі симптоми можуть спостерігатися після промивання системи охолодження підозрілими промивальним рідинами.

Нормальний тиск в системі охолодження Чері Амулет - близько 0, 145 МПа. За підтримку номінального тиску в герметичній системі відповідає тільки клапан пробки розширювального бачка. Якщо тиск вище номіналу хоча б на 0,01 МПа (до 0,15-0,16 МПа), клапан спрацьовує і випускає газ.

пробка

Якщо клапан бачка закоксовався після промивання або використання брудного антифризу, можна чекати неприємностей:

  1. Розрив патрубків і шлангів.

  2. Здуття і поява тріщин на розширювальному бачку.

  3. Зрив шлангів зі штуцерів.

  4. Пробій прокладки головки блоку циліндрів.

  5. Течія антифризу через прокладки термостата і помпи.

Крихітний клапан, а може привести до таких неприємних наслідків. Тому нерідко водії Чері Амулет проводять перевірку системи охолодження на предмет витоку антифризу після падіння рівня в розширювальному бачку.

трещина

Каталог запчастин Чері Амулет містить повний комплект елементів системи охолодження, однак важливо виявити проблему вчасно, щоб не перегріти двигун і не потрапити на капремонт.

Насамперед перевіряють наявність слідів течії антифризу під капотом - на шлангах і штуцерах розширювального бачка, корпусі термостата. Потім оглядають верхній і нижній Т-подібний патрубки на предмет цілісності. Через надлишкового тиску часто рветься якраз нижній патрубок.

неисправности

Складність в тому, що він любить рватися в нижній частині - або під генератором, або біля відвідного патрубка радіатора охолодження. Тоді антифриз стікає непомітно, оскільки підкапотний простір, ніби як, чистий і без слідів протікання.

Також звертають увагу на місця з'єднання відвідного шланга з патрубками помпи і радіатора, уважно оглядають місця з'єднання шлангів з патрубками радіатора опалювача і штуцером головки блоку.

протечки

Бажано також перевірити роботу впускного і випускного клапанів пробки розширювального бачка на відповідність номінальним показникам, оскільки клапан, який заклинило в відкритому положенні призведе до швидкого закипання антифризу, а в закритому - до критичного зростання тиску в системі і проблем, описаних вище.

Заміна нижнього потрійного шланга радіатора Амулет

У каталозі запчастин Амулет нижній Т-подібний патрубок отримав каталожний номер A15-1303110 і A11-1303110. Його ціна - від 120 до 250 гривень на 2020 рік в залежності від виробника.

новый шланг

На заміну шланга радіатора у нас піде близько години з заміною антифризу і перевіркою клапана пробки розширювального бачка. Але для цього нам буде необхідно зняти:

  1. Генератор з кронштейном.

  2. Вентилятори радіатора.

  3. Термозахисний кожух випускного колектора.

  4. Корпус повітряного фільтра з приймальним повітреприймачем.

  5. Злити антифриз.

что снимать

Для початку відкручуємо три болти кріплення термозахисного кожуха колектора. Теоретично його можна не знімати, але зі знятим кожухом працювати буде зручніше.

кожух

Послаблюємо хомути на корпусі повітряного фільтра і знімаємо корпус разом з прийомним повітропроводом.

воздуховод

Тепер відкручуємо кріплення генератора, знявши перед цим мінусову клему з АКБ.

генератор

Послаблюємо ремінь приводу навісного обладнання, знімаємо ремінь, відводячи в бік його натягувач.

ремень генератора

Знімаємо генератор, відключивши клеми, отримуємо доступ до кронштейна.

кронштейн

Відкручуємо гайку та болт кріплення кронштейна і знімаємо його.

откручиваем кронштейн

Відключаємо і відкручуємо вентилятори радіатора охолодження.

вентиляторы

Зливаємо антифриз. Для цього підставляємо під радіатор ємність близько 10 літрів, відкручуємо пробку розширювального бачка, розжимаємо кронштейн на нижньому патрубку радіатора, зрушуємо його по шлангу і знімаємо шланг з патрубка радіатора.

сливаем антифриз

Тепер ми отримали повний доступ до Т-подібного патрубка, його можна знімати.

снимаем шланг

Ретельно очищуємо посадочні місця шланга на двигуні і на радіаторі, надягаємо новий шланг, використовуючи старі хомути.

очищаем

Якщо ми вибрали в каталозі запчастин Чері Амулет шланг aftermarket, а не оригінальний, товста частина шланга може бути довшим, ніж в оригінала на 35-40 мм. 

перегиб

Це може привести до перегину шланга, що вкрай небажано. Щоб це усунути, відрізаємо від товстої частини шланга зайвий фрагмент довжиною близько 40 мм. Шланг повинен встати як рідний.

Збірку проводимо у зворотному порядку. Після цього заливаємо антифриз, періодично протискуючи гумові патрубки, щоб запобігти утворенню повітряної пробки в системі охолодження.

 
Розкажіть друзям

» Всі новини


Підписка на блог
.