0
Кошик
0 грн.
Каталог запчастин

Заміна рульової рейки Деу Матіз

Ресурс рульової рейки Деу Матіз коливається від 120 до 200 тисяч км.

Це якщо рейка без гідропідсилювача. Рейка з ГУР вимагає до себе уваги трохи раніше, оскільки страждає протечками робочої рідини.

Всьому є своя межа, тому в один прекрасний день виникає необхідність заміни рульової рейки на Матізі.

рейка в сборе

Коли міняти рульову рейку на Матізі

Серед запчастин на Матіз користуються хорошим попитом ремкомплекти для відновлення рульових рейок. Зокрема, це пильовики, ущільнювачі, втулки, заміна яких не викликає особливих труднощів. 

схема рейки

Однак у міру зносу зубчастої рейки і шестерні, а також самого картера рульового механізму іноді буває дешевше замінити рейку нової, ніж методично підкидати їй втулки і сальники. По-перше, це забирає зайвий час, по-друге, з точки зору економії, покупка нової хорошої рейки з правильного каталогу запчастин Деу Матіз закриє питання з рульовим механізмом тисяч на 200 км пробігу наперед.

Основна біда сухих рульових рейок в якості пиляків і втулок. Так, це витратні запчастини, але в міру зносу їх потрібно міняти на якісні, в іншому випадку зубчаста рейка швидко зношується, з'являються люфти і стуки при проїзді нерівностей. 

течет жидкость

У рейках з гідропідсилювачем часто спостерігається текти робочої рідини. Причому безсистемно - вона може підтікати як через сальник рульової тяги, так і через рульову колонку, буквально заливаючи салон маслом.

Можна боротися з цим періодичними замінами сальників, однак при зношеній зубчастій рейці, шестерні і картері простіше встановити новий рульовий механізм в зборі. 

Міняємо рейку на Daewoo Matiz своїми руками

Для заміни старої рейки вкрай бажано використовувати або підйомник, або як мінімум оглядову яму. Проводити заміну на домкратах з землі буде дуже незручно, оскільки велика кількість роботи доведеться виконувати з-під машини.

домкрат

Крім знімача для рульових наконечників, ніякого особливого інструменту нам не потрібно. Буде досить стандартного набору головок і ключів. Якщо ми змінюємо рейку з гідропідсилювачем, можливо, знадобиться накидний ключ з вирізами для штуцерів і ємність для зливу рідини ГУР.

спецключ

Насамперед зриваємо колісні гайки, потім підіймаємо передок на підйомнику або на домкратах, подбавши про стійкість автомобіля і свою безпеку.

Вкрай рекомендується обробити всі з'єднання проникаючим мастилом типу WD-40 - гайки рульових наконечників, болти захисту картера і лівого бризковика, болти кріплення скоб рейки до кузова, різьбові частини рульових тяг.

защита

Знімаємо колеса, вивертаємо кермо вправо до упору і відкручуємо гайку наконечника рульової тяги.

гайка

Після цього знімачем або декількома точними ударами невеликого молотка по поворотного кулака вибиваємо палець рульової тяги з кулака.

выбитый палец

Таку ж операцію проводимо з правого боку, вивернувши кермо вліво.

съемник

Спускаємося під автомобіль і знімаємо захист картера і металеві бризковики.

лыжа

Відкручуємо чотири болти скоб кріплення рейки до кузова, не гублячи гумових прокладок.

четыре болта

Тепер йдемо в салон. Під педальним вузлом знаходимо нижній болт на кардані рульової колонки, відкручуємо його.

нижний болт

Верхній болт рульової колонки просто розслаблюємо, але не викручуємо повністю.

Подаємо рейку вниз, знімаємо пластиковий кожух і гумовий пильовик зі шліцевої частини кріплення колонки.

кожух

Подаємо рейку максимально вправо.

рейку вправо

Потім опускаємо ліву частину вниз і виводимо її з-під приймальної труби глушника.

Стара рейка у нас в руках. Кладемо стару і нову рейки поруч, нову рейку встановлюємо в крайнє праве положення, таке ж як і на старій.

старая и новая рейка

Наживляємо нові гайки рульового наконечника і самі наконечники. Затягувати намертво їх не потрібно, пізніше ми будемо їх регулювати.

Відміряємо відстані від центру кульових пальців до будь-якої зручної мітки на картері старої рейки.

замерёем

Такі ж значення виставляємо на новій рейці.

Можна встановлювати нове рульове на автомобіль. Не забуваємо надіти пластиковий кожух і гумовий пильовик.

вставляем вал

Заводимо шліцеву частину в отвір моторного щитка і встановлюємо гумові прокладки під хомути і самі хомути.

затягиваем

Затягуємо болти хомутів за місцем.

Повертаємося в салон, що не обертаючи кермо, щоб не збити його положення, встановлюємо кардан на вал рульової рейки.

кардан

Ставимо на місце наконечники рульових тяг.

наконечник

Місця установки і гайки можна промазати консистентним водостійким мастилом для полегшення демонтажу при майбутніх ремонтах.

гайка

Затягуємо гайки рульових наконечників.

Для більш щільної і надійної усадки конусних кульових пальців, підпираємо знизу кермові тяги або домкратом, або дерев'яними брусками відповідної довжини. Затягуємо гайки наконечників повністю.

подставка

Навішуємо колеса, ставимо кермо в нейтральне положення. Встановлюємо будь-яку рівну металеву або дерев'яну рейку паралельно колесу.

схождение

Також можна використати жгут.

жгут

Регулюємо наконечники так, щоб площина колеса була паралельна площині контрольної рейки. 

Затискаємо контргайки наконечників.

наконечник

Після заміни рульової рейки доведеться все одно робити сходження, тому точність тут не так важлива.

Заміна рейки з гідропідсилювачем відрізняється тільки тим, що нам доведеться відкрутити все штуцери з рейки, попутно слив масло в ємність.

гур

Штуцер відкручується або ріжковим ключем на 18, або спеціальним накидним розрізним ключем такого ж розміру. 

масло гур

В іншому різниці при заміні сухої рейки і рейки з ГУР немає.

схождение

Після заміни в обов'язковому порядку виставляємо кути сходження коліс на спеціалізованому СТО.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Підписка на блог
.