0
Кошик
0 грн.
Каталог запчастин

Стук в рульової рейці Деу Матіз

Для коректного рульового управління Деу Матіз велике значення має рульова рейка. Вона є силовим вузлом, що відповідає за синхронність повороту автомобіля убік, яку водій задає поворотом керма.

Рульова рейка

Працює рульова рейка за простим принципом. Водій повертає рульове колесо, далі з нього зусилля поступає на шестерню, а та вже впливає на рейку.

В результаті має місце зміщення управо або вліво, що веде до зміщення тяги рульового приводу. Саме тяга фіксується до колісної ступицями або поворотним кулакам.

За рахунок злагодженої роботи усієї конструкції відбувається синхронний поворот передніх коліс Деу Матіз убік, задану водієм.

Рульове управління в даному моделі має класичну конструкцію і складається з таких компонентів:

  • Рульове колесо. Головний пристрій, за допомогою якого водій управляє автомобілів і направляє, в яку сторону необхідно повернути.
  • Рульовий вал. Є стержнем з металу, що має шліци. До них фіксуються кермо і рульова колонка. 
  • Рульова рейка. Вона включає зубчасту рейку і шестерні.
  • Рульова тяга. Це стержні з металу, в який на одній стороні є різьблення, а на іншій – шарнір з різьбовим з'єднанням.
  • Рульовий накінечник. Він використовується для провертання тяги.

Рульова рейка на авто

Конструктивне рішення самої рульової рейки Деу Матіз передбачає наявність таких основних складових елементів:

  • Шланги.
  • Рульовий вал.
  • Корпус, оснащений гідроциліндрами.
  • Шестерня.
  • Розподільник.
  • Рульова тяга.

На рульовій рейці корейського авто Деу Матіз можлива установка гідропідсилювача керма. Він значно спрощує процес управління. Одночасно з тим наявність ГУРа носить і свої недоліки.

Рульова рейка з ГУР

Приміром, може виникати теча рідині для ГУР, її треба буде часто доливати. Нерідко виникають неполадки із запорною втулкою.

Запорна втулка часто починає стукати через пару-трійку тисяч кілометрів пробігу навіть на нещодавно заміненій рульовій рейці. В результаті знову з'являється необхідність у виконанні ремонтних робіт.

Наявність рейкового рульового управління відкриває ряд переваг:

  • Конструкція нескладна, має компактні розміри.
  • Мала вага комплектуючої.
  • Не потрібно регулярне обслуговування.
  • Управління автомобіль стає максимально точним і легким.
  • Заміна деталі коштуватиме недорого.

Одночасно з тим застосування рульової рейки на Деу Матіз спричиняє деякі негативні наслідки:

  • У самій рульовій рейці можуть з'являтися люфти і стук.
  • Удари під час їзди по неякісних дорогах передаються на кермо (у разі установки ГУРа цей момент нівелюється за рахунок часткової компенсації).
  • Рейка може бути використана тільки на легковому авто з незалежною підвіскою на керованій колісній парі.

Протікаюча рульова рейка

Експлуатаційний період рульової рейки залежить від таких аспектів:

  • Умови експлуатації.
  • Якість самої комплектуючої.
  • Умови відстою автомобіля Деу Матіз.
  • Манера управління авто.
  • Стан підвіски автомобіля.

Тривала дія вогкості на запчастину веде до того, що вона іржавіє. В результаті подальша експлуатація рейки, що поржавіла, украй проблематична.

Скоротити експлуатаційний період може і екстремальний стиль водіння по нерівних дорогах.

Усуваємо проблему із стуком рульової рейки Деу Матіз в домашніх умовах

Спочатку на автомобілі була теча масла в районі рульового валу, але її вдалося усунути. Проте проявився стук безпосередньо в рульовій рейці.

При цьому спостерігається теча з регулювальної гайки, що вже можна назвати досить серйозною проблемою.

Теча з рульової рейки

Вставляємо в регулювальну гайку ще одну гайку під ключ на 22 і починаємо регулювати рульову рейку.

Регулюємо рейку

При цьому періодично перевіряємо наявність або відсутність стука в рейці Деу Матіз, провертаючи кермо з салону.

Провертаємо кермо до упору в кожну сторону, щоб перевірити чи не пережата рейка.

Провертаємо кермо до упору

Якщо все нормально, то можна далі експлуатувати автомобіль. При цьому з часом подібна підтяжка перестане працювати, що пов'язано зі зносом зубів на рейці.

У такому разі регулювання рейки проводиться в крайньому положенні керма, проте стук залишиться все одно.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Підписка на блог
.