Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Одним з важливих елементів рульового управління Шевроле Авео є рульова рейка. Цей механізм призначений для передачі зусиль з керма на колеса.
Саме рейка рульова на Шевроле Авео відповідає за синхронний поворот передніх коліс, що також важливо при русі.
Водій впливає на кермо, яке приводить в рух вал. Він передає зусилля на шестерню, яка з'єднується із зубчастою рейкою. Остання передає зусилля на рульову тягу, яка кріпиться до поворотних кулаків і забезпечує безпосередньо поворот.
Облаштування рульової рейки багатьох автомобілів марки Шевроле практично ідентично і складається з таких елементів:
Варто відмітити, що додатково на рульову рейку можуть встановлюватися підсилювачі – гідравлічні або електричні.
Що стосується поширених поломок рульової рейки Шевроле Авео, то тут можна виділити такі моменти:
Якщо вчасно не усунути неполадки можлива втрата керованості, що в деяких випадках може привести до серйозних ДТП.
Проте є ряд чинників, які дозволять визначити проблеми в роботі рульової рейки Шевроле Авео у момент їх появи:
Відповідно, можна орієнтуючись за ознаками встановити наявність проблеми і усунути її до серйозних ушкоджень.
Заздалегідь рульова рейка демонтується з автомобіля, що необхідно для коректного виконання усіх робіт. При цьому немає остаточної гарантії в тому, що проведення підтяжки дозволить усунути проблему з її стуком.
Зазвичай підтяжка проводиться в тих випадках, коли в роботі інших елементів немає жодних проблем і все у хорошому стані, проте стук при цьому залишається.
Зокрема, стукати може рульовий наконечник. Іноді стук може проявлятися в районі шарніра рульової тяги, до якої кріпиться наконечник, в районі її з'єднання з рейкою.
Вал рульової рейки стоїть на підшипниках – один згори, другий знизу. Це дозволяє жорстко зафіксувати на місці вал і усунути можливість швидкої появи люфта.
Збоку розташована пробка, яка дозволяє проводити підтяжку рульової рейки Шевроле Авео. При її затягуванні зубчаста рейка починає щільніше прилягати до шестерні валу. Відповідно, зубці краще зчіплюються і зникає люфт.
Проте в реальності ситуація виглядає трохи інакше, про що детальніше йтиметься надалі. Стук далеко не завжди зникає, як і не відновлюється щільний контакт зубів.
Проблема стука і необхідності заміни рейки пов'язана зі зносом зубів на шестерні і зубчастій рейці. При цьому зуби зношуються зазвичай в одному положенні, оскільки переважає їзда по прямій.
Виставляємо рейку в середнє положення. Зробити це можна, обертаючи вал за допомогою ключа.
Після цього затягуємо рейку до упору, поки вал не почне рухатися хоч і вільно, але з певним зусиллям. Якщо перетягнути рейку, то вона заклинюватиме при спробах повороту.
При цьому в середньому положенні рейка може ходити відносно вільно. Це пов'язано зі зносом зубів на зубчастій рейці Шевроле Авео саме в цьому положенні.
Відповідно, виникає необхідність в регулюванні і затягуванні рульової рейки в крайньому положенні.
Для цього переміщаємо у відповідне положення рейку. Після цього затягуємо її до упору, а потім буквально трохи відпускаємо. Це дозволяє забезпечити хід рейки з досить хорошим зусиллям.
Після цього рейка збирається і встановлюється на автомобіль. При цьому із-за пошкоджених зубів в центральному положенні стук все одно може залишитися.