0
Кошик
0 грн.
Каталог запчастин

Загорівся Чек на Чері Амулет Check Engine: усуваємо помилки Р0171 і Р0130

Двигун Chery Amulet свого часу був досить прогресивним, а це значить, що його адаптували до екологічних норм Євро2.

Такі мотори комплектували електронною системою управління двигуном з цілим рядом датчиків і сканерів.

У ряді випадків електронна система управління може видавати помилки, в першу чергу це виражається в піктограмі Check Engine на приладовій панелі.

Сьогодні ми розберемося з помилками 171 і 130 (Р0171 і Р0130), що вказують на бідну суміш.

check

Помилка Р0130 на Chery Amulet. Як перевірити

Якщо на приладовій панелі Чері Амулет загоряється піктограма Check Engine, слід якомога швидше прочитати коди помилок.

Зробити це можна в гаражних умовах за допомогою найпростішого сканера і комп'ютера або мобільного телефону при наявності відповідного програмного забезпечення.

Сканер може видати відразу кілька кодів помилок, які будуть говорити про цілий ряд несправностей. У нашому випадку помилка 130 (Р0130) говорить про те, що в ланцюзі датчика кисню занадто низька напруга.

Як правило, електронна система управління двигуном відреагує на несправність датчика кисню через 8-10 секунд після запуску двигуна в тому випадку, якщо несправність матиме постійний характер. Причин появи помилки 130 може бути кілька:

  1. Обрив в ланцюзі лямбда зонда.

  2. Відсутність контакту на колодках.

  3. Відсутність контакту на головній колодці електронного блоку управління.

  4. Вихід з ладу лямбда зонда.

  5. Вихід з ладу датчика масової витрати повітря.

Щоб бути впевненим у тому, що помилка більше не спливе, доведеться перевірити всі варіанти. На Амулеті найпоширеніша проблема - контакти на колодках. Тому пошук несправності варто почати саме з них. 

датчик

Знімаємо захист картера двигуна, щоб дістатися до датчика кисню знизу. Знаходимо його прямо над гофрою приймальні труби, після чого знаходимо роз'єм і відключаємо його.

разъем

В першу чергу варто перевірити масу, що йде на датчик. В підкапотному просторі знаходимо ще одну контактну колодку. Для цього необхідно зняти металевий кожух і дістати роз'єм.

кожух

На самому роз'ємі чотири дроти і чотири контакту - два товстих дроти живлять нагрівальний елемент лямбда зонда, два дроти тонший це маса і керуючий провід.

провода

Зараз нас цікавить маса, це, як правило, червоний тонкий провід.

управляющий

Для перевірки будемо використовувати звичайний мультиметр, встановлений в режим прозвонки діодів.

мультиметр режим

Встановлюємо один щуп на контакт маси, другий на корпус автомобіля. Провід повинен продзвонювати, про що буде говорити зумер на мультиметри або свідчення на дисплеї.

прозвонка

Тепер перевіримо керуючий ланцюг. Це крайній чорний тонкий провід. Наше завдання встановити один щуп мультиметра на колодку під капотом (чорний провід), а другий на такий же провід, який знаходиться на клемній колодці електронного блоку управління двигуном.

провода

ЕБУ на Амулеті знаходиться під кожухом в районі лобового скла з лівого боку автомобіля по ходу руху.

кожух

Щоб відключити контактну колодку на ЕБУ, необхідно відсунути фіксатор на 20 мм в сторону за допомогою тонкої викрутки.

защелка

Тепер колодка легко знімається з ЕБУ.

колодка

Контакт, який управляє датчиком кисню, знаходиться в верхньому ряду сьомий за рахунком справа.

контакт

Встановлюємо один щуп мультиметра на сьомий контакт великої колодки, другий щуп - на чорний керуючий провід. Перевіряємо цілісність ланцюга таким же чином, як перевіряли масу.

проверка

Якщо з ланцюгом все в порядку, але дуже не зникла, справа або в самому датчику кисню, або в контакті колодки на датчику. Спочатку перевіримо контакт в колодці на датчику.

штекер

Для цього використовуємо той же мультиметр і будь-яку голку. Спускаємося під автомобіль, встановлюємо голку на провід з тильного боку колодки.

иголка

Одним щупом мультиметра торкаємося до голки, другим до контакту на колодці. Таким чином перевіряємо контакти як маси, так і керуючого дроту. 

Тепер встановлюємо контактну колодку на датчик кисню, не виймаючи при цьому голку з керуючого дроту. Одним щупом мультиметра торкаємося голки, другим - сьомого контакту на колодці електронного блоку управління. Для цього краще використовувати подовжувач з затискачем.

проверка

Якщо з проводом управління все в порядку, перевіряємо провід маси. Він другий після проведення управління на контактній колодці датчика кисню.

Один щуп приладу встановлюємо на голку, другий на масу автомобіля. Попередньо потрібно встановити контактну колодку на ЕБУ. Всі проводи повинні продзвонюватися.

второй провод

Ми переконалися, що з проводкою від ЕБУ до лямбда зонда проблем немає, вони прозвонюються. Залишилося перевірити сам датчик кисню. Для цього виставляємо мультиметр в режим вимірювання напруги (20 В), один щуп приладу ставимо на масу, другий на керуючий провід і запускаємо двигун.

проверка зонда

На холодному двигуні Амулету прилад повинен показувати 0,43-0,45 В.

холодній двигатель

Тепер прогріваємо двигун. На прогрітому моторі датчик повинен видавати близько 0,6 В.

прогрет

Після зупинки двигуна датчик кисню буде остигати, а показання мультиметра знову повинні повернутися в межі 0,43-0,45 В. Це говорить про те, що лямбда зонд повністю справний.

Якщо помилка не зникла і Check Engine продовжує світитися, слід перевірити датчик масової витрати повітря, підсмоктування повітря на впуску, а також випускний колектор до датчика кисню на наявність тріщин або нещільності. Це також може впливати на роботу лямбди.

Помилка Р0171 на Чері Амулет. Причини

У деяких випадках разом з помилкою 130 сканер може зафіксувати помилку 171, яка говорить про занадто бідною суміші. Після перевірки датчика кисню Check Engine може продовжувати світитися. В цьому випадку зробимо ще ряд нескладних операцій.

Якщо інших помилок не виявлено (наприклад, помилки 100 або 102 однозначно вкажуть на несправність датчика масової витрати повітря), розглянемо можливість виникнення ще ряду проблем з двигуном:

  1. Найбільш ймовірна причина - засмічення датчика витрати повітря. Його варто в цьому випадку або замінити, або промити спеціальним аерозолем для чищення електричних приладів або засобом для очищення карбюраторів.

  2. Недолік палива в системі може бути викликаний забитим паливним фільтром, а також паливним насосом з низькою продуктивністю. А це може бути викликано нестачею напруги на контактах бензонасоса або звичайним його зносом.

  3. Низький тиск в паливній рампі.

  4. Забиті форсунки також можуть привести до появи помилок, в тому числі і Р0171.

  5. Важливо перевірити герметичність впускного і випускного колекторів, а також шлангів, що відповідають за вакуум.

дмрв

Своєю чергою датчик масової витрати повітря може подавати на ЕБУ неправильний сигнал через неякісне пальне, що залишає парафін на чутливому елементі датчика, а також з-за брудного повітря на впуску.

Розкажіть друзям

» Всі новини


Підписка на блог
.