0
Кошик
0 грн.
Каталог запчастин

Ремонт ГБЦ Деу Сенс

Одним з важливих елементів Деу Сенс являється голівка блоку циліндра. По суті, вона виконають функцію кришки блоку циліндрів і разом з ним формує камеру згорання.

Кріплення ГБЦ проводиться за допомогою шпильок і болтів, затягування яких повинне здійснюватися в певному порядку (згідно інструкції з експлуатації і ремонту) і з вказаним зусиллям.

ГБЦ

У конструкції ГБЦ можна виділити такі основні елементи:

  • Корпус, в якому є камери згорання, патрубки, а також масляні канали і канали системи охолодження.
  • Елементи газорозподільного механізму – випускні і впускні клапана, штовхальники і коромисла.
  • Розподілвали з приводами, що йдуть від коленвала.
  • Колодязі свічок.
  • Випускні і впускні колектори для подання повітря і відведення відпрацьованих газів.
  • Прокладка голівки блоку циліндрів Деу Сенс.

Одну з важливих ролей грає саме прокладка ГБЦ. Завдяки її наявності вдається створити герметичність в з'єднанні голівки блоку циліндрів безпосередньо з блоком циліндра.

Прокладка ГБЦ

Серед основних несправностей, які зустрічаються на ГБЦ, можна виділити такі:

  • Прорив газів із-за викривлення газового стику, ушкодження кріпильних елементів, корозії.
  • Тріщина і випадання сідла.
  • Знос посадочного місця під розподілвал або штовхальники.
  • Знос в направляючих клапанів.
  • Облом кріплень, зрив різьблення болтів або свічок, тріщини.

Утворення тріщин або проблеми з прокладками ГБЦ Деу Сенс, що прогоріла, надалі можуть стати причиною серйозних неполадок в авто, як і інші, навіть дрібні ушкодження.

ГБЦ з ушкодженнями

Поломки ГБЦ часто призводять ще і до змішування робочих рідин – масла і антифризу, що також може привести до необхідності ремонту інших елементів автомобіля.

Виявлені несправності в голівці блоку циліндрів слід усувати максимально швидко, оскільки надалі вони можуть стати причиною серйозніших ушкоджень.

Ремонт ГБЦ Деу Сенс в домашніх умовах

Проблеми в роботі ГБЦ істотно позначаються на працездатності двигуна. Відповідно, за наявності проблем в голівці блоку циліндрів їх слід якнайшвидше усунути.

Для відновлення ГБЦ виконуємо такі дії:

  • Від'єднуємо від голівки усі елементи – високовольтні дроти, патрубки і інше.

Від'єднуються усі елементи

  • Виставляємо мітки на газорозподільному механізмі.

Виставляються мітки

  • Ключем на 12 знімаємо натяжний ролик ГРМ і знімаємо ремінь Деу Сенс.

Відкручується натяжний ролик

  • До речі, на цій моделі не гне клапана у разі обриву ременя.
  • Відкручуємо шків розподільного валу і знімаємо його.

Відкручується шків розподілвалу

  • Відкручуємо кришку клапанів.
  • Зриваємо болти голівки блоку циліндрів.

Зриваються болти ГБЦ

  • Після чого відкручуємо їх.
  • Знімається ГБЦ, важливо в процесі зняття і перенесення не допускати сильних ударів і падіння деталі.

Знімається ГБЦ

  • Обробляємо гайки WD - 40.
  • Відкручуємо колектора.

Відкручуються колектора

  • Збоку відкручуємо 6 гайок і прибираємо усі прикручені елементи убік.

Відкручуються гайки і знімаються елементи

  • Викручуємо свічки запалення Деу Сенс.

Викручуються свічки

  • З одного боку викручуємо фіксатор використовуючи квадрат відповідного розміру.

Викручується фіксатор

  • Після цього відкручуємо болт, який утримує коромисло.
  • Несильними ударами підбиваємо коромисло і витягаємо усі елементи поступово, складаючи їх в тій послідовності, в якій знімали.

Підбивається і витягається коромисло

  • Витягаємо розподільний вал.
  • Розсухарюємо клапана.

Розсухарюємо клапана

  • Зробити це можна за допомогою спеціального знімача або металевої трубки відповідного діаметру, по якій будуть наноситься удари молотком.

Наносяться несильні удари молотком

  • Достаем клапана Деу Сенс.

Витягаються клапана

  • Витягаємо сальники клапанів.

Витягаються сальники клапанів

  • З допомогою наждаки очищаємо клапана від забруднень, не заходячи на робочу поверхню і не сильно впливаючи на посадочне місце.

Чистяться клапана

  • Притираємо клапана, використовуючи спеціальне мастило.
  • На клапані помітне рівномірне притирання.

Рівномірне притирання клапана

  • Таке саме і на сідлі – все цілком нормально, притирання також рівномірне.

Рівномірне притирання сідла

  • Витягаємо старий сальник розподільного валу.

Знімається сальник розподілвалу

  • При цьому важливо не пошкодити поверхню посадочного місця під новий сальник розподілвалу Деу Сенс.
  • Змащуємо маслом поверхню направляючих.
  • Запресовуємо нові сальники клапанів.

Запресовуються нові сальники клапанів

  • Вставляємо клапана на свої місця.

Клапана ставляться на свої місця

  • Розставляємо по місцях шайби і пружини разом з сухарями.

Елементи ставляться на місця

  • Засухарюємо клапана.

Засухарюємо клапана

  • Після чого молотком трохи простукуємо сухарі.

Сухарі простукали молотком

  • Ставимо на місце сальник розподілвалу.

Встановлюється сальник розподілвалу

  • Ставимо розподілвал, в районі сальника це слід робити акуратно, щоб не пошкодити його.
  • Встановлюємо коромисло, поступово встановлюючи зняті деталі.

Встановлюється коромисло

  • Мастимо поверхню герметиком і ставимо прокладку, після чого повторно мастимо герметиком і встановлюємо бічну кришку.

Встановлюється прокладку з герметиком

  • Ставимо на місце шків колінчастого валу Деу Сенс.

Ставиться на місце шків

  • Регулюємо клапана.
  • Ставимо паранітові прокладки і встановлюємо колектора.

Встановлюються прокладки

  • Встановлюємо прокладки і встановлюємо голівку блоку циліндрів на своє місце.

ГБЦ встановлюється на місце

  • Затягуємо болти згідно рекомендації.
  • Перший етап затягування складає 48 Нм, другий – 100 Нм.
  • Збираємо все в зворотній послідовності.

Проводиться зворотне складання

Таким чином можна провести ремонт ГБЦ Деу Сенс навіть в домашніх умовах. Звичайно, знадобляться деякі специфічні пристрої, але зазвичай їх знайти не складно.

Розкажіть друзям

» Всі новини

Підписка на блог
.